je hebt het correct hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:25 schreef paulaner het volgende:
Er was in de beginperiode toch ook een Caroline? Kan me vaag herinneren dat dat toen de vriendin van Ridge was, tot Brooke kwam. Of gooi ik nu soaps door elkaar
Darlene Conley mag dan wel dood zijn, maar het karakter Sally Spectra is nog altijd springlevend in B&B. Sally zit achter cabana boys en bodybuilders aan.quote:
Onderstaande aflevering wordt in juli 2013 uitgezonden in Nederland.quote:Episode #5179: Clarke asks why Sally doesn't come back to run the place herself. C.J. points out that his mom isn't about to leave her life of cabana boys and champagne in Saint-Tropez to come back to the grind of running the company, so he's trying to sell the place.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felicia zit er nog wel in, maar is meer een veredelde figurant net als Thornequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Ik vond Felicia leuk, die zit er zeker ook niet meer in? De laatste keer dat ik heb gekeken was volgens mij dat Taylor in de woestijn was, ontvoerd door een of andere Arabische prins?
Ik wist niet eens dat Thorne niet echt meer meedeedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Felicia zit er nog wel in, maar is meer een veredelde figurant net als Thorne
Dan heb jij allang niet meer gekekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:12 schreef Karina het volgende:
Ik vond Felicia leuk, die zit er zeker ook niet meer in? De laatste keer dat ik heb gekeken was volgens mij dat Taylor in de woestijn was, ontvoerd door een of andere Arabische prins?
Nee Thorne is gewoon te zien.. Zij een wat kleinere rol.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Felicia zit er nog wel in, maar is meer een veredelde figurant net als Thorne
Ja zat daarna te denken hij is wel wat meer in beeld maar heeft nooit een verhaallijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Thorne is gewoon te zien.. Zij een wat kleinere rol.
Sinds Darla ontslag heeft gekregen en daarvoor Macy is overleden in de serie dan! Heeft Thorne idd geen verhaallijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja zat daarna te denken hij is wel wat meer in beeld maar heeft nooit een verhaallijn
Klopt, al een paar jaar niet meer, op een gegeven moment was ik het zat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan heb jij allang niet meer gekeken
Het enige dat nog belangrijk lijkt te zijn is het jonger blijven, nou hoeraquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:47 schreef MPC60 het volgende:
Taylorwat was ik daar als puber van onder de indruk.
ik zag pas b+b toevallig weer eens en schrok mijzelf de tyfus. Wtf hoe kan je jezelf dat aandoen?
Die heeft absoluut iets laten doen, maar wel op een degelijke manier.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
Brooke ziet er best goed uit, misschien heeft zij ook wel iets laten doen, maar in ieder geval is het bij haar niet zo opvallend.
Oh ik bedenk opeens iets: had zij in het "echt" niet iets met Stephanie? Of was dat een ander?quote:
Ja klopt, of ze nog iets met elkaar hebben dat weet ik niet! Brooke is ook al over de vijftigquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
Oh ik bedenk opeens iets: had zij in het "echt" niet iets met Stephanie? Of was dat een ander?
Mijn moeder kijkt altijd op de Duitser, daar zijn ze geloof bijna helemaal gelijk met de USA, enige nadeel is dat het nagescynchroniseerd is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja klopt, of ze nog iets met elkaar hebben dat weet ik niet! Brooke is ook al over de vijftigEn ze ziet er goed uit. Wij kijken nu naar het jaar 2010!
En geen tong zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:14 schreef tong80 het volgende:
Wisten jullie dat er bij Amerikaanse soaps tijdens kusscenes altijd minimaal één been of voet in beeld moet zijn ?
Niks verklappen hč Karinaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef Karina het volgende:
Mijn moeder kijkt altijd op de Duitser, daar zijn ze geloof bijna helemaal gelijk met de USA, enige nadeel is dat het nagescynchroniseerd is.
Jouw moeder kijk tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:18 schreef Karina het volgende:
Zou ik niet eens kunnen, ik volg het helemaal niet
Ik ben er niet zo vaak en op tijden dat ik er ben, is het niet (in het weekend). Ik heb weleens iets voorbij zien komen, het is best raar in het Duitsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jouw moeder kijk tochAls je bij haar bent
'Hé du Ridge, geiles luder. Sprits mich runter mit deiner liebeswaffen.'quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hé du Ridge, geiles luder. Sprits mich runter mit deiner liebeswaffen.'
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:43 schreef Miam het volgende:
Bestaat de bold nog dan?anyway, gefeliciteerd
quote:
I know ..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
@Miam ik bedoelde dat er nog steeds te zien is op RTL8
WTF. dat er nog mensen zijn die daar naar kijken!quote:
Waarom niet? Zijn er best veel mensen die kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:57 schreef Miam het volgende:
WTF. dat er nog mensen zijn die daar naar kijken!
Why?quote:
Mijn oma keek het ook altijd en dan had ze het over Broek & Ritsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn er best veel mensen die kijken
Jaaaa, mijnes ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Mijn oma keek het ook altijd en dan had ze het over Broek & Rits
Het is ook een lekker luchtige soap, voor veel mensen gewoon ontspannend om te kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn er best veel mensen die kijken
Ja vind het ook lekker kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook een lekker luchtige soap, voor veel mensen gewoon ontspannend om te kijken
Nou ja, ik vind het echt wanstalig.quote:
Ik kijk het niet, geen enkele soap overigens, maar het is wel lekker luchtig als ik kijk naar al die drama's en moorden in andere soaps. En ook nog humor zo nu en dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het echt wanstalig.
gelukkig verschillen smaken
En Katherine (Brooke) is al 51.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:20 schreef ato het volgende:
Brooke ziet er nog altijd goed uit en ook al is het een beetje een gladjanus. Toch ziet Ridge er goed uit.
Storm (het personage) heeft zelfmoord gepleegd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:23 schreef ato het volgende:
Ik keek er vroeger ook graag naar maar ben opgehouden ergens in 2000/ Ik vond Sally Spectra ook geweldig. Ik kan mij die leuke broer Storm mij ook herinneren..
Ik ook, maar toch ben ik weer begonnen met kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:16 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het echt wanstalig.
gelukkig verschillen smaken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |