Hij IS Ridgequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Die komt over een paar jaar (als het al niet binnen een jaar is) gewoon weer terug, die komt namelijk nergens anders meer aan de bak
Niet dat-ie daar trots op moet zijn, maar goedquote:
Inderdaad, als je zou zeggen dat hij 120 is geloof ik het ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Is hij al 60? Jeutje. Dat had ik niet gedacht.
En hij kan nog steeds niet acterenquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
Is hij al 60? Jeutje. Dat had ik niet gedacht.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef tong80 het volgende:
Het is trouwens de enige soapster die ik ken.
Er zijn 2 opties:quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:06 schreef sherezade het volgende:
Nou volgens mij draait die hele serie al jaaaaaren om Ridge & Brooke dus ik ga me afvragen hoe ze dit gaan opvangen??
Hij is wel een beetje onmisbaar eigenlijk geworden zo door de jaren heen ondanks zijn slechte acteerwerk...
allang dood...quote:
Wij krijgen nu van 2010 te zien.. Dus denk ik dat Ronn tot begin 2014/2015.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Die komt over een paar jaar (als het al niet binnen een jaar is) gewoon weer terug, die komt namelijk nergens anders meer aan de bak
Oeps verkeerd gelezen sorriequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef PeterKelder het volgende:
Darlene Conley aka Sally is in 2007 overleden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:29 schreef paulaner het volgende:
Echt?Ik heb het in de tijd dat Sally meedeed gevolgd en vond haar leuk. en nu is ze dood
Ja ik heb even gegoogled en ik wist het uiteindelijk dus wel was het alleen straal vergeten dat ze er niet meer isquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Darlene Conley aka Sally is in 2007 overleden.
Daarvoor zat nog een thorne volgens mij.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:40 schreef Karina het volgende:
Misschien dat ze gewoon een andere acteur de rol laten spelen? Thorne is op een gegeven moment ook door een ander vervangen. Ik volg het al jaren niet meer, maar zijn er onderhand niet ook nog andere karakters vervangen?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij ATWT werden ook acteurs/actrices om de haverklap vervangen.
Ja dat klopt..ik kan niet op zijn naam komen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:02 schreef amaranta het volgende:
Daarvoor zat nog een thorne volgens mij.
Je hebt gelijk, die ken ik helemaal niet:quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarvoor zat nog een thorne volgens mij.
Ik ben oudquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die ken ik helemaal niet:
[ afbeelding ]
Clayton Norcross
1979quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]Volgens mij ben ik ouder of ongeveer even oud, ik denk dat ik het nog niet volgde toen.
Toen was ik 17, ik denk dat ik toen hele andere dingen aan mijn hoofd had dan tv kijkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
1979
vond het erg jammer dat er toen een 'lelijke thorne' voor in de plaats kwam
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:14 schreef amaranta het volgende:
Nou ja toen werd ik geboren. The bold kwam in 1987 op de Nederlandse buis, toen was k 7, denk dat ik een paar jaar later ben gaan kijken.
ik was 22 jaar vond Jeff wel leuk..Moest in het begin wennen aan Winsor ...Maar hem vind ik nu leuk..Jeff en Macy waren leukquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
Toen was ik 17, ik denk dat ik toen hele andere dingen aan mijn hoofd had dan tv kijken
Jeff Trachta vond ik altijd leuk samen met Macey, toen ze samen gingen zingen en je daar ook beelden van zag in afleveringen.
Ja Jeff Trachta zeggen ze tenminstequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef static het volgende:
Eén van die knakkers had toch een affaire met Gordon oid?
Ja met Jeff Trachta en Jeff had wat probleempjes blijkbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:16 schreef static het volgende:
Eén van die knakkers had toch een affaire met Gordon oid?
klopt ik was 14/15 jaar destijdsquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens wikipedia kwam de Bold in 1990 bij ons ..want in 1987 hadden wij geen commercielen tv! The Bold begon in 1987 in Amerika op tv met haar uitzendingen.
oh, toen was ik al 10. Wellicht dat ik zo een of 2 jaar later begon te kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens wikipedia kwam de Bold in 1990 bij ons ..want in 1987 hadden wij geen commercielen tv! The Bold begon in 1987 in Amerika op tv met haar uitzendingen.
Ja ze zitten allemaal erin.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Adelante het volgende:
Zit dezelfde Brooke er nog in? En ook die oudjes (Stephany en Eric)? En die andere scharrel Taylor ofzo?
Katherine Kelly Lang (Brooke)quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:50 schreef Adelante het volgende:
Zit dezelfde Brooke er nog in? En ook die oudjes (Stephany en Eric)? En die andere scharrel Taylor ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |