quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Theoretisch wel, het is een soort van tippie. Maar dan gemoderniseerd. Uitvouwen, haringen er in, middenstok er in, deurstok er in, scheerlijnen vast en aantrekken, klaar
quote:
Eindje!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:32 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik ga moet ik deze ketting dragen.
Tuurlijk, Paul is Eindhoven's finestquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:45 schreef theodoor9 het volgende:
Dus als je gaat ben je ook bij Piro te vinden?
Ik zit ook te stuiteren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:52 schreef AMDB het volgende:
Ik voel me als een kind dat morgenvroeg op vakantie gaat![]()
En dat met nog drie nachten te gaan...
quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel me als een ouder die zijn kind moet overhalen om nog 1 keer mee op vakantie te gaan.
Wat een teringzooi rondom die tentquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef SvenM het volgende:
Juist. Lowlandskriebels alom. Zo erg dat ik om het kwartier kijk of er in deze reeks nog wat leuks is gepost.
Hier een foto van 3 jaar geleden van een maatje van me. Die had speciaal voor Lowlands een Backstreet Boys shirt gekocht. Hij heeft hem later nog verkocht aan een medefestivalganger -O_.
[ afbeelding ]
Baasquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:20 schreef SvenM het volgende:
Juist. Lowlandskriebels alom. Zo erg dat ik om het kwartier kijk of er in deze reeks nog wat leuks is gepost.
Hier een foto van 3 jaar geleden van een maatje van me. Die had speciaal voor Lowlands een Backstreet Boys shirt gekocht. Hij heeft hem later nog verkocht aan een medefestivalganger -O_.
[ afbeelding ]
Nog nooit op LL geweest zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat een teringzooi rondom die tent.
Is het nu niet 2,50 meer dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:40 schreef Bursted het volgende:
Ik dacht vorig jaar gehoord te hebben dat de muntjesprijzen weer hetzelfde blijven
Ja het blijft nu juist 2,50, excuses als het vaag overkwamquote:
Ah zoquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:46 schreef Bursted het volgende:
[..]
Ja het blijft nu juist 2,50, excuses als het vaag overkwam
Sowieso meer dan zat, als het er bovenuit komt is het ook vervelend met afronden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zoIk vind 2,50 voorlopig ook wel voldoende. ZC was het maar 2,20
20quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef Bursted het volgende:
[..]
Sowieso meer dan zat, als het er bovenuit komt is het ook vervelend met afronden.
Nu krijg je met 50 euro gewoon 25 muntjes
Ik wil weten waar jij die kassa hebt gevonden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef Bursted het volgende:
[..]
Sowieso meer dan zat, als het er bovenuit komt is het ook vervelend met afronden.
Nu krijg je met 50 euro gewoon 25 muntjes
Bij dat podium waar Depeche Mode optreedt. Krijg je ook veel gratis bier is mijn ervaring.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil weten waar jij die kassa hebt gevonden!
De derde van linksquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil weten waar jij die kassa hebt gevonden!
Tja, niet iedereen kent de ouwe shit uit de seventies. Kan je de kids niet kwalijk nemen....quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
http://www.livexs.nl/2012(...)aan-voor-nieuw-werk/
Zulke fans zullen er dus ook op LL zijn hè. Ik blijf maar thuis
Alleen als je die shit niet kent kun je Sheeran ook maar enigszins acceptabel vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:04 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen kent de ouwe shit uit de seventies. Kan je de kids niet kwalijk nemen....
Vierde keer. Heb nog nooit zo'n rotzooi meegemaakt, maar dan sta ik misschien op de verkeerde camping ofzoquote:
Dan moet je gewoon weer in de rij staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Het is misschien al honderd keer gevraagd, maar als je je bandje hebt en je loopt heen en weer om de rest van je spullen te halen, moet je dan weer in de rij voor de ingang staan of is er een aparte ingang ofzo?
Camping 8?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vierde keer. Heb nog nooit zo'n rotzooi meegemaakt, maar dan sta ik misschien op de verkeerde camping ofzo.
Ik denk dat je jezelf zo langzamerhand wel onsterfelijk maaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Meestal die achterste. Misschien was ik gewoon te lam om het op te merken.
Ga jij soms niet met de eo jongerendagen daar naar toe.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vierde keer. Heb nog nooit zo'n rotzooi meegemaakt, maar dan sta ik misschien op de verkeerde camping ofzo.
Ik mis de rookpluimpjes van de brandende tentenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:07 schreef De.Marcus het volgende:
[ afbeelding ]
zo is het aan het eind
Nou inderdaad! Kijken hoe leuk ze dat vinden als ze zelf nog in een polymeertentje liggen te maffen 10m van het vuur vandaan met een redelijk windje...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:34 schreef AMDB het volgende:
Mensen die hun tentje in de fik steken mogen ze van mij voor het leven de toegang tot het terrein ontzeggen
En dat wordt alleen maar erger hoe dichter we in de buurt van woensdag, eind van de middag, komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:37 schreef WeezerButler het volgende:
Zit op m'n werk aardig te dagdromen over LL. Niet echt meer produktief....
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf zo langzamerhand wel onsterfelijk maaktJe moet dan nml. wel heel erg lam zijn geweest
Goed teken! Spaz machen am LagenLanden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Jivis het volgende:
[..]. Ik doe heel erg mijn best, maar een enorme teringzooi op de camping kan ik mij niet herinneren.
Of die gasten mogen ze erbij gooien op het vuur. Van de nood een deugd maken!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:34 schreef AMDB het volgende:
Mensen die hun tentje in de fik steken mogen ze van mij voor het leven de toegang tot het terrein ontzeggen
i don't want to live on this planet anymorequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
http://www.livexs.nl/2012(...)aan-voor-nieuw-werk/
Zulke fans zullen er dus ook op LL zijn hè. Ik blijf maar thuis
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
i don't want to live on this planet anymore
Ik heb het eigenlijk helemaal niet dit jaar. Och, ik heb wel zin, maar niet dat giddy gevoel wat ik normaal heb. Zal vast goedkomen as. donderdag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:07 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel zin in Lowlands gehad van de afgelopen 4 jaar als in die van dit jaar. En dat terwijl ik dit jaar voor het eerst niet wilde gaan
Heb ik ook! 2 weken geleden pas besloten toch te gaan en heb er nu enorm veel zin in!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:07 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel zin in Lowlands gehad van de afgelopen 4 jaar als in die van dit jaar. En dat terwijl ik dit jaar voor het eerst niet wilde gaan
Misschien is het juist omdat ik niet wilde gaan en kaarten heb gewonnen. Maar ik vind het nacht- en elektronische programma echt verdomd aangenaam dit jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet dit jaar. Och, ik heb wel zin, maar niet dat giddy gevoel wat ik normaal heb. Zal vast goedkomen as. donderdag.
Clark is ook een beetje een tegenvaller moet ik bekennen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Misschien is het juist omdat ik niet wilde gaan en kaarten heb gewonnen. Maar ik vind het nacht- en elektronische programma echt verdomd aangenaam dit jaarOok enkele bijzondere boekingen; bijvoorbeeld Four Tet met een liveset en Clark, die al lang niet meer in NL is geweest.
Camping 5 was vorige jaren "Green Ghetto" dacht ik. Niet dat het veel uitmaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:14 schreef Noodlez het volgende:
Onze LL-groep wil dit jaar op een v/d Green Ghetto's neerstrijken, maar voorwaarde is wel dat deze vóór de brug liggen. Enig idee of dit ook het geval is?
Dat belooft wat!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
De laatste X-Ray spot is gevuld! Electronicaproducer Jimmy Edgar uit Detroit staat op zondag van 14:15 tot 15:05 in de X-Ray met zijn Majenta live show vol erotische robopop en futurovuiligheid.
Volgend jaar alleen nog maar Green Ghetto's?quote:In de Green Ghettos – de groene campings 1, 4, 5 en 7 – ben je zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van je kampeerparadijs. Makkelijk zat: gooi je afval elke dag in die gigagrote TRASH!-vuilniszakken in de containers en neem al je kampeerspullen na afloop gewoon weer mee. Komen wij helpen met extra kliko’s, vuilnisruns en mankracht. Lekker hoor.
Niet voor niets een critikut.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Jivis het volgende:
Ik erger me altijd een beetje aan die popie jopie schrijfstijl van Lowlands trouwens.
Er liggen wel vuilniszakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:31 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Groene campingsZo zag het er vorig jaar uit op maandag rond uur of 11 (camping 2)
Groen gras, groene tent... Best groen toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:31 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Groene campingsZo zag het er vorig jaar uit op maandag rond uur of 11 (camping 2)
Op MELT krijg je tenminste nog geld retour bij een volle vuilniszak. Jammer dat het nodig is; maar bij een kleine beloning zijn mensen wel bereid om vuilniszakken te vullen en in te leveren. Het is dan ook een stuk schoner op de camping uiteindelijk dan op Lowlands.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:41 schreef AMDB het volgende:
Het slaat ook nergens op, ze doen alsof het een duurzaamheids iets is maar ze moeten dat terrein toch schoonmaken. Gewoon een marketing iets om mensen zelf hun zooi op te laten ruimen![]()
Eigenlijk zou dat ook gewoon moeten. Spullen mee terug en opruimen. Maar verkoop het niet als Green Ghetto.
Op Hurricane krijg je dat ook maar de camping daar is niet echt schoner...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:50 schreef Haunter het volgende:
[..]
Op MELT krijg je tenminste nog geld retour bij een volle vuilniszak. Jammer dat het nodig is; maar bij een kleine beloning zijn mensen wel bereid om vuilniszakken te vullen en in te leveren. Het is dan ook een stuk schoner op de camping uiteindelijk dan op Lowlands.
Ik was laatst op een reggae festival waar echt iedereen zijn rotzooi opruimde, was ook wel is chill. Jammer dat (bijna) niemand op LL dat doet.quote:
in dat lowlandskrantje staan ook de meest afschuwelijke teksten inderdaad. en het woord hip komt er 80000 keer in voor terwijl er echt niets hip is aan lowlandsquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Jivis het volgende:
Ik erger me altijd een beetje aan die popie jopie schrijfstijl van Lowlands trouwens.
Behalve de hipsters danquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:54 schreef LatonOne het volgende:
[..]
in dat lowlandskrantje staan ook de meest afschuwelijke teksten inderdaad. en het woord hip komt er 80000 keer in voor terwijl er echt niets hip is aan lowlands
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:50 schreef Haunter het volgende:
[..]
Op MELT krijg je tenminste nog geld retour bij een volle vuilniszak. Jammer dat het nodig is; maar bij een kleine beloning zijn mensen wel bereid om vuilniszakken te vullen en in te leveren. Het is dan ook een stuk schoner op de camping uiteindelijk dan op Lowlands.
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijn
Het leek me hoog tijd wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopci worden...![]()
Dat hadden we trouwens nog niet gehad dit jaar.
Ja, 80 of 90 centquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar heb je die opvouwbare jerrycans? Was toch spotgoedkoop bij de action?
Heb er zelf ook geen problemen meequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijn
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?quote:
Ik ook. Kan ik m'n beker gewoon afgeven zonder naar een vuilnisbak te hoeven lopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1,30 geloof ik voor zon thingie van 10 literquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar heb je die opvouwbare jerrycans? Was toch spotgoedkoop bij de action?
Zegen, op een paar demonen naquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?
Discuss!
Prima, niks mis mee. Anders zou het een grote teringbende worden met al die bekertjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?
Discuss!
Kejje dat niet effe lekker zelf doen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moeders heeft perfecte slaapoordopjes gekocht.Morgen stuur ik haar om een fles Jack's te halen.
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Discuss!
Goede moeder heb jij; hoefde ik destijds niet mee aan te komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moeders heeft perfecte slaapoordopjes gekocht.Morgen stuur ik haar om een fles Jack's te halen.
Ik zou 't graag doen, maar ik werk nu van 's ochtends tot 's avonds laat dus heb niet echt de keus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kejje dat niet effe lekker zelf doen?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...![]()
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.
Dat zou kunnen, maar meer dan "van horen zeggen" weet ik niet, dus eigenlijk heb ik geen idee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?
Ik vraag 't gewoon lief, ik heb voor haar de auto gewassen. Geven en nemen he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Goede moeder heb jij; hoefde ik destijds niet mee aan te komen
Ok, daar werd ik voor betaaldquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag 't gewoon lief, ik heb voor haar de auto gewassen. Geven en nemen he.
Dt misschien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Dikketroela het volgende:
Er was hier laatst een link geplaatst van de lowlands plattegrond in google maps? Weet iemand waar ik die kan vinden?
Ik heb ook vaak gezien dat mensen hun kinderen bekers laten rapen, dat vind ik pas echt triest.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.
eens! ik snap dat nietquote:
Lol, laat maar, op de Lowlove site staat wat ik wilde weten haha.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Dt misschien?
http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&tab=wl
In de OP.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Dikketroela het volgende:
Er was hier laatst een link geplaatst van de lowlands plattegrond in google maps? Weet iemand waar ik die kan vinden?
post het dan ook hierquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:53 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Lol, laat maar, op de Lowlove site staat wat ik wilde weten haha.
Ik heb het wel eens gevraagd bij de muntjesomruilkassa en het meisje daar vertelde dat er echt mensen waren die er flink aan verdienden. En dan bedoelde ze meer dan een paar honderd euro.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?
Ik zou me meer druk maken over de bekerrapistsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...![]()
35 euro bij de decathlonquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Jaytonism het volgende:
Haha tering. Zouden in een 4-persoonstent gaan.. Gaat niet door. Weet iemand een goede aanbieding voor een 1 persoons popuptentje?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken over de bekerrapists
[ afbeelding ]
De polen van een paar jaar terug verdienden ongeveer 2000 euro per LL.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gevraagd bij de muntjesomruilkassa en het meisje daar vertelde dat er echt mensen waren die er flink aan verdienden. En dan bedoelde ze meer dan een paar honderd euro.
wow, das echt vet veel!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De polen van een paar jaar terug verdienden ongeveer 2000 euro per LL.
ik zag ze bij de perry sport geloof ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Jaytonism het volgende:
Haha tering. Zouden in een 4-persoonstent gaan.. Gaat niet door. Weet iemand een goede aanbieding voor een 1 persoons popuptentje?
Je username.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef Marleen-u-peen het volgende:
[..]
wow, das echt vet veel!!
Ik vind bekerrapers op zich prima, als ik tenminste rustig mn biertje op mag drinken voordat ze het uit mn hand snukken, en gewoon dat bekertje komen pakken, ik hoef hem zelf toch niet, dat hoef je niet 'sneakie' te komen 'wegjatten' hoor...en een gewoon 'dankjewelmevrouw' mag ook...
ja, echt super....maaaaarrrr...mag ietsje minder heet...23-25 graden is echt genoegquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:51 schreef Murmeli het volgende:
oh de voorspelling zoals weeronline die nu heeft, die mag wel blijven
Wow.. 2,50 euro voor 10 bekertjes, dus 25 cent per beker.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De polen van een paar jaar terug verdienden ongeveer 2000 euro per LL.
En als 't even kan 's ochtends ook niet je tent uitgebrand worden. Al heb ik daar met m'n Quechua met Libresse vleugeltjes weer wat minder last van dan de doorsnee koepeltentbewoner.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:56 schreef MrStokey het volgende:
Perfect. Met flink wat wolken, dus niet te heet overdag en niet zo'n koude nacht
Leuk. Crrrrrrrazy zin in nu!quote:
Gewoon iemand zoeken om tegenaan te liggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands nachten zijn zoiezo brrrrrrrrrrrrrr koud
heb een pinkpop nacht meegemaakt waar het rond het vriespunt wasquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Yep, augustus.aar vooral erg als het helder weer is, dan koelt het heel erg af. Bewolkt is dan ebeter, graad of 13-15 is best goed. Alleen niet in je t-shirtje natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Craaaaaaazzzzzzzzzzzy zin in!quote:
Die heb ik, inclusief zonwerende laag. Dus met een beetje geluk is die nog koeler.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als 't even kan 's ochtends ook niet je tent uitgebrand worden. Al heb ik daar met m'n Quechua met Libresse vleugeltjes weer wat minder last van dan de doorsnee koepeltentbewoner.
zoiezoquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat het veel makkelijker zal zijn als zij een pendelbus pakt vanaf het station.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Dikketroela het volgende:
Volgens mij is deze vraag nog niet gesteld trouwens:
Ik ga donderdag al heen met de auto maar een vriendin van me gaat waarschijnlijk vrijdag, kan ik haar zonder problemen (en dan bedoel ik niet files, want die zullen er sowieso zijn) ophalen van het station?
precies. Ben vorige jkeer ook op vrijdag gekomen, terwijl vrienden al op donderdag er waren, pendelbusje, kleine wachtrij, hoppa, chillen in het paradijsquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel makkelijker zal zijn als zij een pendelbus pakt vanaf het station.
Vitaminepreparaat?quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
My saviour for the weekend.
Best thing since bread came sliced.![]()
[ afbeelding ]
Smeerseltje. 's Morgens op de camping opdoen en je hoeft de hele dag niet meer te smeren. Ideaal.quote:
Een superzonnebrand? Nooit van gehoord, ik gebruik zelden smeersel, alleen als ik landen ben waar de zon heel fel is. Ik heb nog een goudgele ouderwetese tube liggen, dioe gaat wel meequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Smeerseltje. 's Morgens op de camping opdoen en je hoeft de hele dag niet meer te smeren. Ideaal.
Ik overleef er al een paar zomers mee.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Dikketroela het volgende:
Volgens mij is deze vraag nog niet gesteld trouwens:
Ik ga donderdag al heen met de auto maar een vriendin van me gaat waarschijnlijk vrijdag, kan ik haar zonder problemen (en dan bedoel ik niet files, want die zullen er sowieso zijn) ophalen van het station?
+1quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel makkelijker zal zijn als zij een pendelbus pakt vanaf het station.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit naar een LL playlist op YT te luisteren en denk om de zoveel nummers: he, komen die dit jaar ook op LL.... blijkt dat weer een IKEA reclame te zijn... ndus...
En nu maar hopen op een zonnetjequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het echtwel nodig. Meer dan een half uurtje onbeschermd in de zon en ik heb dagen pijn.
Hiermee kan ik de hele dag in de bonkende zon lopen. Hadden ze verdomme veel eerder uit moeten vinden.
Sterker nog, m'n tent, matje, slaapzak, kussen en campingstoeltje heb ik 1,5 uur geleden uit de berging gehaald. Voorpret!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef Marleen-u-peen het volgende:
zijn jullie ook al stiekem je slaapzak aan het zoeken op zolder?
Ik heb in mijn gedachten al 3x gepakt. Mooi alles op het laatste moment dus zoals altijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef Marleen-u-peen het volgende:
zijn jullie ook al stiekem je slaapzak aan het zoeken op zolder?
Uitsloverquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die heb ik, inclusief zonwerende laag. Dus met een beetje geluk is die nog koeler.
Zonnebrand raakt ook over datum he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Een superzonnebrand? Nooit van gehoord, ik gebruik zelden smeersel, alleen als ik landen ben waar de zon heel fel is. Ik heb nog een goudgele ouderwetese tube liggen, dioe gaat wel mee
True. Maar dat geldt voor mij ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebrand raakt ook over datum he.
ja vanaf het moment dat de campings opengaan gaan de pendelbussen rijdenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef DeensZweet het volgende:
Dit wordt mijn eerste Lowlands en ik zou graag op donderdag met de trein naar het festivalterrein willen. Ik weet dat er een pendelbus rijdt tijdens het festival zelf, maar rijdt die pendelbus al op donderdag?
Het flesje dat ik vier jaar geleden heb gekocht bevat nog net genoeg voor een editie Lowlands, inclusief extra smeren om de teruglopende kracht te compenserenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebrand raakt ook over datum he.
??quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef TheFastOne het volgende:
Komt de wortelmeet bij Kapiteintje er nog?
Dat betekent dus 18:00?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vanaf het moment dat de campings opengaan gaan de pendelbussen rijden
Rijden die pendelbussen ook vanaf ongeveer drie uur of nemen zij het officiële schema aan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef viagraap het volgende:
[..]
Officieel wel. In de praktijk moet je uitgaan van een uur of drie.
Dat vind ik nou een leuk filmpjequote:
Voor zover ik weet gaan de bussen om 14:00 of 15:00 rijden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef DeensZweet het volgende:
[..]
Rijden die pendelbussen ook vanaf ongeveer drie uur of nemen zij het officiële schema aan?
Heideroosjes zijn vet! Dit is 1 van hun laatste optredens dus daar moet ik sowieso bij zijn!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef indiaantje89 het volgende:
DAMCLUB ONS STEENTJE (kende het nog nietdit is wel fijn)
Ruben vd Meer in die clipquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:25 schreef indiaantje89 het volgende:
DAMCLUB ONS STEENTJE (kende het nog nietdit is wel fijn)
28 euro dacht ik me te herinnerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef iAvani het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagd maar;
Weet iemand hoe duur een taxi is vanaf 't harde naar de Lowlands kiss and ride?
Want we willen er al rond 10/11en zijn en dan rijden de pendulbussen van Lowland toch nog niet?
Alvast bedankt
De meesten hebben al veel meer uitgegeven voor ze het terrein op zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Al 30e uitgeven voor je überhaupt op het terrein bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
delen door 4 ehquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Al 30e uitgeven voor je überhaupt op het terrein bent.
Inderdaad, gewoon lekker met de taxi en niet klagen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 02:41 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Met de taxi naar Lowlands en dan klagen over de prijzen...
Op m'n feestjequote:
Ik heb de laatste twee optredens in Zwolle gezien (Hedon en Bevrijdingsfestival Overijssel), op de ZC heb ik ze gezien, ga er zeker heen op LL en heb kaartjes voor de Melkweg. Jeugdheldenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:12 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Heideroosjes zijn vet! Dit is 1 van hun laatste optredens dus daar moet ik sowieso bij zijn!
Veel plezier met het wandelen over de dijk en van de dijk naar de ingang. De K&R is op de dijk en die gaat pas om 13:30 (of later) openquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:39 schreef iAvani het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagd maar;
Weet iemand hoe duur een taxi is vanaf 't harde naar de Lowlands kiss and ride?
Want we willen er al rond 10/11en zijn en dan rijden de pendulbussen van Lowland toch nog niet?
Alvast bedankt
Doen ze dat serieusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:05 schreef Da hopman het volgende:
Ik moet zeggen dat die bamboe-hangout bij de ingang er wel erg relaxt uitziet.
Een vriend van mij heeft het plan om de auto bij 't harde te parkeren om blaascontrole te omzeilen. De kans op restalcohol op maandag is natuurlijk wel reëel aanwezig.
Vandaag maar eens beginnen met klaarleggen van spullen. Kijken of ik daar weer een beetje van kalmeer.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:11 schreef frenkck het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt of van gezien
Het lijkt me juist prima dat ze dat doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wou al zeggen, vorig jaar niets gezien. Zou beetje karig zijn. Ik hou me zondag nacht wel beetje in met drinken omdat ik de volgende dag moet rijden. Maar er zal altijd wel een beetje in je lichaam zitten. En zou erg flauw zijn om op zo'n moment te controleren.
Ik zou het eerder terecht noemen eigenlijk. Uiteindelijk reageer je trager door de alcohol en kun je minder goed gevaren inschatten. Als je dan ook nog eens brak bent van 3 dagen lowlands (of 4 of 5 dagen), dan ben je best een gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wou al zeggen, vorig jaar niets gezien. Zou beetje karig zijn. Ik hou me zondag nacht wel beetje in met drinken omdat ik de volgende dag moet rijden. Maar er zal altijd wel een beetje in je lichaam zitten. En zou erg flauw zijn om op zo'n moment te controleren.
Omdat niet iedere paps & mams meer rijdtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:36 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Maar waarom zelf rijden > ophalen?
Ik bedoel ook niet paps & mams. Zoals ik zei, we laten ons al een aantal jaar rijden met de taxi. We komen uit West-Brabant (2 uur rijden) maar als we dit delen met onze groep zijn we nog goedkoper uit dan als we met de trein zouden gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat niet iedere paps & mams meer rijdt![]()
En nee ik stap ook niet ladderzat achter het stuur. Denk ook niet dat ze mij er op zullen pakken. Maar een beetje zal er toch te vinden zijn na 4 dagen feesten. Maar waarschijnlijk zal mijn vriendin toch terug naar huis rijden, is niet zo'n drinkster.
Niet bij mij helaes.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speaking of Slugabed: waar is het Sex op LL topic dit jaar?
Was een goede boeking geweest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speaking of Slugabed: waar is het Sex op LL topic dit jaar?
Ik zit een heel weekend LAN-party te houden onder m'n partytent. Zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat fokkers herkenbaar moeten zijn.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zit een heel weekend LAN-party te houden onder m'n partytent. Zal niet zo moeilijk te vinden zijn toch?
Kom je nou toch weer wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Naar Lowlands gaan is geen dilemma. Gewoon ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef friekin_ het volgende:
Moeilijkste dilemma in mijn leven ja.
Ik zal je bier komen drinken ;-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Veel mensen is juist tof![]()
Anyway, oranje partytent op Camping 3, dat zou ik kunnen zijn. Bier staat altijd klaar voor FOK!kers!
Ik vrijdagochtend nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:52 schreef makkie88 het volgende:
Echt vervelend dat ik donderdag nog moet werken xD..
Ik vraag me toch af hoe ze het elk jaar weer flikken hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef stbabylon het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)bXA7c3JlZGlyZWN0PS0x
Alleen wo op do nacht onweer, dan lekker weer, met op za en zo geen wolken en 29o C. Maandag wat koeler en geen regen
Kans is groot dat ik er een biertje kom drinkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Anyway, oranje partytent op Camping 3, dat zou ik kunnen zijn. Bier staat altijd klaar voor FOK!kers!
Ik ben vooral blij dat het op do en ma droog en niet al te warm is. Sjouwen met spullen in de brandende fucking zon is geen pretje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze het elk jaar weer flikken hoor.
Dat was een hele andere Lowlands dan waar ik was danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef Dikketroela het volgende:
Inderdaad haha het kutweer lijkt wel met sneeuw voor de zon verdwenen altijd rondom Lowlands ookal lijkt het een paar uur van tevoren nog heel anders te zijn (vorig jaar...)
Deze heb ik nog van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Klopt, 2009 was echt een hel. Volgens mij 35 graden op donderdag. Ik was helemaal kapot na het opzetten van de tent, hele dag barstende koppijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat het op do en ma droog en niet al te warm is. Sjouwen met spullen in de brandende fucking zon is geen pretje.
Jij neemt je eigen bier maar meequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Kans is groot dat ik er een biertje kom drinken
was grappie schattiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Roze strik in je haar met Fok! erop, dan kom ik wel even hoi zeggen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:18 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine kans dat er één langskomt, ik weet wat ik zegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was grappie schattie
volgens mij wordt het een hele dure lowlands voor je als alle fokkers langskomen
Ik zie mogelijkheden!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Hoor ik daar een uitdaging???quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kleine kans dat er één langskomt, ik weet wat ik zeg![]()
en toch ga ik het proberen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kleine kans dat er één langskomt, ik weet wat ik zeg![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Roze strik in je haar met Fok! erop, dan kom ik wel even hoi zeggen!
Zeurpiet, dan maar geen Fok! meet hequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
Ik weiger trouwens om Grolsch mee te nemen en om te ruilen voor koud bier...dan maar lauw Westers bier.
Ik morgen of donderdagochtend. Alles op zijn tijd.quote:
Moet je ook niet doen, al het sjouwen is echt een hel, zeker als het erg warm wordtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef makkie88 het volgende:
Ik ben echt bang dat ik veeel te veel spullen wil meenemen
ik zat ook te denken aan een kookstelletje voor knakworst en ragout. maar dan heb je gelijk pan enzo nodig :-/ nja kan t altijd in me auto laten tot we t willen gebruiken xDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:07 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, al het sjouwen is echt een hel, zeker als het erg warm wordt![]()
Minimale hoeveelheid kleding en voedsel (ik neem zelf niks mee naast misschien wat ontbijtkoek, rest komt daar wel).
Ik zou toch zeker een lange broek en een dikke trui meenemen voor 's nachts. 15 graden is niet heel lekker zeg maar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
sowieso minimaal kleding.. het is veel te warm voor dikke vachten. dun en weinig dus
Ook 2 jaar gedaan, not worth itquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik zat ook te denken aan een kookstelletje voor knakworst en ragout. maar dan heb je gelijk pan enzo nodig :-/ nja kan t altijd in me auto laten tot we t willen gebruiken xD
Lange broek draag ik altijd op weg naar camping, korte broeken in de tas. Verder wel een groot aantal t-shirts mee. Wel zo lekker als je ze telkens volzweet. Al draag ik er in de praktijk nooit heel veelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou toch zeker een lange broek en een dikke trui meenemen voor 's nachts. 15 graden is niet heel lekker zeg maar.
Nooit gezien dat ze vlees verkochten... 'Supermarkt' bestaat uit voorverpakte broodjes en flesjes/pakken drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef kurk_droog het volgende:
Nemen jullie nog zo'n weggooi BBQ mee of is dat niet te doen daar?
Dat is wel te doen, maar waarom zou je...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef kurk_droog het volgende:
Nemen jullie nog zo'n weggooi BBQ mee of is dat niet te doen daar?
hopelijk weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nooit gezien dat ze vlees verkochten... 'Supermarkt' bestaat uit voorverpakte broodjes en flesjes/pakken drinken.
Geen idee,mooi weer..camping, zin dan in een BBQ.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel te doen, maar waarom zou je...
Echt niet praktisch en gevaarlijk met al die tenten erom heen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen idee,mooi weer..camping, zin dan in een BBQ.
Gasbrandertje + Plannetje + Lupack Hamburgers =quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nooit gezien dat ze vlees verkochten... 'Supermarkt' bestaat uit voorverpakte broodjes en flesjes/pakken drinken.
Geen. Er is daar genoeg. Wel wat bolletjes met ei voor de weg erheen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Gasbrandertje + Plannetje + Lupack Hamburgers =![]()
Watvoor eten nemen jullie mee naar Lowlands?
Knakworsten (die kan je ook koud eten).
Noodles
Krentenbollen
Bolletjes
Beleg: Hagels, jam, etc...
nergens voor nodig. Daar heb je een slaapzak voor. en die trui heb ik sowieso mee, want dat is me kussen. samen met badjasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou toch zeker een lange broek en een dikke trui meenemen voor 's nachts. 15 graden is niet heel lekker zeg maar.
Neem altijd ontbijt mee in de vorm van krentenbollen, muesli-repen, bananen en kleine pakjes jus d'orange. De rest van de dag ben (en eet) ik op het festivalterrein. Hooguit nog een zak borrelnoten/m&m's oid voor 's nachts bij de tent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:32 schreef Junkie het volgende:
[..]
Gasbrandertje + Plannetje + Lupack Hamburgers =![]()
Watvoor eten nemen jullie mee naar Lowlands?
Knakworsten (die kan je ook koud eten).
Noodles
Krentenbollen
Bolletjes
Beleg: Hagels, jam, etc...
precies. in feite kan je naar lowlands met alleen de kleren die je aan hebt en een pinas/zak geld. De rest koop je bij de markt, hema, supermarkt. Wel duur geintje, maar het kan best.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:33 schreef vault_tec het volgende:
neem niks mee. Ik koop al het eten op lowlands zelf veel lekkerder. Ontbijten met een vruchten sap en een pannenkoek![]()
![]()
![]()
Veel mensen vinden het te duur. Ben blij dat ik nu met vrienden ga die ook teveel geld hebben. Vorige jaren hebben mensen die veel te zuinig deden deels mijn lowlands verziekt. Leuk dat je maar 100 euro hebt uit gegeven maar als ik lekker ga eten en drinken moet je het niet uit mijn handen kijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
precies. in feite kan je naar lowlands met alleen de kleren die je aan hebt en een pinas/zak geld. De rest koop je bij de markt, hema, supermarkt. Wel duur geintje, maar het kan best.
Thanx! Der is dus een strandje vlak bij de uitgang van het Lowlands terreinquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
http://www.lowlove.nl/informatie/plattegrond/
Zoiets zocht ik.
In mijn slaapzak ben ik naakt. Het gaat meer om de tijd voordat je in je slaapzak ligtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nergens voor nodig. Daar heb je een slaapzak voor. en die trui heb ik sowieso mee, want dat is me kussen. samen met badjas
Wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Thanx! Der is dus een strandje vlak bij de uitgang van het Lowlands terrein
Dat is waar,maar officieel mag het wel toch? Misschien is een gasbrandertje praktischer idd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Echt niet praktisch en gevaarlijk met al die tenten erom heen.
Ja, maar vlees goed houden word ook lastig imo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is waar,maar officieel mag het wel toch? Misschien is een gasbrandertje praktischer idd.
Ik dat ook, plus:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:42 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Aan:
Broek
Shirt
Mee:
Aantal shirts
Reservebroek
4 paar sokken
4 onderbroeken
Rest as much beer as possible.
Die 8 liter is echt ruim genoeg om het vol te houden tot vrijdagmiddag. Daarna kun je gewoon op het terrein halen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
Maar als je donderdag zo lang in de rij moet staan..Dan is iedereen toch dronken voordat ze binnen zijn?Helemaal als het dit weer is. Dus boven die 8 liter moet je ook nog anticiperen op die rij..
Vorig jaar heel de tijd in de rij gedronken, moest toen dronken mijn tent op zetten. Nooit meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
Maar als je donderdag zo lang in de rij moet staan..Dan is iedereen toch dronken voordat ze binnen zijn?Helemaal als het dit weer is. Dus boven die 8 liter moet je ook nog anticiperen op die rij..
Paar gaatjes bovenin een blik knakworsten en zo op het vuurquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:09 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik zat ook te denken aan een kookstelletje voor knakworst en ragout. maar dan heb je gelijk pan enzo nodig :-/ nja kan t altijd in me auto laten tot we t willen gebruiken xD
Is het wel gelukt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vorig jaar heel de tijd in de rij gedronken, moest toen dronken mijn tent op zetten. Nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |