En dat wordt alleen maar erger hoe dichter we in de buurt van woensdag, eind van de middag, komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:37 schreef WeezerButler het volgende:
Zit op m'n werk aardig te dagdromen over LL. Niet echt meer produktief....
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf zo langzamerhand wel onsterfelijk maaktJe moet dan nml. wel heel erg lam zijn geweest
Goed teken! Spaz machen am LagenLanden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Jivis het volgende:
[..]. Ik doe heel erg mijn best, maar een enorme teringzooi op de camping kan ik mij niet herinneren.
Of die gasten mogen ze erbij gooien op het vuur. Van de nood een deugd maken!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:34 schreef AMDB het volgende:
Mensen die hun tentje in de fik steken mogen ze van mij voor het leven de toegang tot het terrein ontzeggen
i don't want to live on this planet anymorequote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
http://www.livexs.nl/2012(...)aan-voor-nieuw-werk/
Zulke fans zullen er dus ook op LL zijn hč. Ik blijf maar thuis
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
i don't want to live on this planet anymore
Ik heb het eigenlijk helemaal niet dit jaar. Och, ik heb wel zin, maar niet dat giddy gevoel wat ik normaal heb. Zal vast goedkomen as. donderdag.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:07 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel zin in Lowlands gehad van de afgelopen 4 jaar als in die van dit jaar. En dat terwijl ik dit jaar voor het eerst niet wilde gaan
Heb ik ook! 2 weken geleden pas besloten toch te gaan en heb er nu enorm veel zin in!quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:07 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel zin in Lowlands gehad van de afgelopen 4 jaar als in die van dit jaar. En dat terwijl ik dit jaar voor het eerst niet wilde gaan
Misschien is het juist omdat ik niet wilde gaan en kaarten heb gewonnen. Maar ik vind het nacht- en elektronische programma echt verdomd aangenaam dit jaarquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk helemaal niet dit jaar. Och, ik heb wel zin, maar niet dat giddy gevoel wat ik normaal heb. Zal vast goedkomen as. donderdag.
Clark is ook een beetje een tegenvaller moet ik bekennen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Misschien is het juist omdat ik niet wilde gaan en kaarten heb gewonnen. Maar ik vind het nacht- en elektronische programma echt verdomd aangenaam dit jaarOok enkele bijzondere boekingen; bijvoorbeeld Four Tet met een liveset en Clark, die al lang niet meer in NL is geweest.
Camping 5 was vorige jaren "Green Ghetto" dacht ik. Niet dat het veel uitmaakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:14 schreef Noodlez het volgende:
Onze LL-groep wil dit jaar op een v/d Green Ghetto's neerstrijken, maar voorwaarde is wel dat deze vóór de brug liggen. Enig idee of dit ook het geval is?
Dat belooft wat!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
De laatste X-Ray spot is gevuld! Electronicaproducer Jimmy Edgar uit Detroit staat op zondag van 14:15 tot 15:05 in de X-Ray met zijn Majenta live show vol erotische robopop en futurovuiligheid.
Volgend jaar alleen nog maar Green Ghetto's?quote:In de Green Ghettos – de groene campings 1, 4, 5 en 7 – ben je zelf verantwoordelijk voor het schoonhouden van je kampeerparadijs. Makkelijk zat: gooi je afval elke dag in die gigagrote TRASH!-vuilniszakken in de containers en neem al je kampeerspullen na afloop gewoon weer mee. Komen wij helpen met extra kliko’s, vuilnisruns en mankracht. Lekker hoor.
Niet voor niets een critikut.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Jivis het volgende:
Ik erger me altijd een beetje aan die popie jopie schrijfstijl van Lowlands trouwens.
Er liggen wel vuilniszakkenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:31 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Groene campingsZo zag het er vorig jaar uit op maandag rond uur of 11 (camping 2)
Groen gras, groene tent... Best groen toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:31 schreef willemwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Groene campingsZo zag het er vorig jaar uit op maandag rond uur of 11 (camping 2)
Op MELT krijg je tenminste nog geld retour bij een volle vuilniszak. Jammer dat het nodig is; maar bij een kleine beloning zijn mensen wel bereid om vuilniszakken te vullen en in te leveren. Het is dan ook een stuk schoner op de camping uiteindelijk dan op Lowlands.quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:41 schreef AMDB het volgende:
Het slaat ook nergens op, ze doen alsof het een duurzaamheids iets is maar ze moeten dat terrein toch schoonmaken. Gewoon een marketing iets om mensen zelf hun zooi op te laten ruimen![]()
Eigenlijk zou dat ook gewoon moeten. Spullen mee terug en opruimen. Maar verkoop het niet als Green Ghetto.
Op Hurricane krijg je dat ook maar de camping daar is niet echt schoner...quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:50 schreef Haunter het volgende:
[..]
Op MELT krijg je tenminste nog geld retour bij een volle vuilniszak. Jammer dat het nodig is; maar bij een kleine beloning zijn mensen wel bereid om vuilniszakken te vullen en in te leveren. Het is dan ook een stuk schoner op de camping uiteindelijk dan op Lowlands.
Ik was laatst op een reggae festival waar echt iedereen zijn rotzooi opruimde, was ook wel is chill. Jammer dat (bijna) niemand op LL dat doet.quote:
in dat lowlandskrantje staan ook de meest afschuwelijke teksten inderdaad. en het woord hip komt er 80000 keer in voor terwijl er echt niets hip is aan lowlandsquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:27 schreef Jivis het volgende:
Ik erger me altijd een beetje aan die popie jopie schrijfstijl van Lowlands trouwens.
Behalve de hipsters danquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:54 schreef LatonOne het volgende:
[..]
in dat lowlandskrantje staan ook de meest afschuwelijke teksten inderdaad. en het woord hip komt er 80000 keer in voor terwijl er echt niets hip is aan lowlands
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijnquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:50 schreef Haunter het volgende:
[..]
Op MELT krijg je tenminste nog geld retour bij een volle vuilniszak. Jammer dat het nodig is; maar bij een kleine beloning zijn mensen wel bereid om vuilniszakken te vullen en in te leveren. Het is dan ook een stuk schoner op de camping uiteindelijk dan op Lowlands.
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijn
Het leek me hoog tijd wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopci worden...![]()
Dat hadden we trouwens nog niet gehad dit jaar.
Ja, 80 of 90 centquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar heb je die opvouwbare jerrycans? Was toch spotgoedkoop bij de action?
Heb er zelf ook geen problemen meequote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het festivalterrein doen ze hetzelfde met de drinkbekers. Ik snap daarom niet zo goed dat mensen de drinkbekers expres slopen. Toegegeven, er zijn een paar irritante bekerrapers maar over het algemeen vind ik het prima dat ze er zijn
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?quote:
Ik ook. Kan ik m'n beker gewoon afgeven zonder naar een vuilnisbak te hoeven lopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1,30 geloof ik voor zon thingie van 10 literquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar heb je die opvouwbare jerrycans? Was toch spotgoedkoop bij de action?
Zegen, op een paar demonen naquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?
Discuss!
Prima, niks mis mee. Anders zou het een grote teringbende worden met al die bekertjes.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
OK, daar gaan we: bekerrapers: zegen (schoon terrein) of vloek (irritant en afleidend)?
Discuss!
Kejje dat niet effe lekker zelf doen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moeders heeft perfecte slaapoordopjes gekocht.Morgen stuur ik haar om een fles Jack's te halen.
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:19 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Discuss!
Goede moeder heb jij; hoefde ik destijds niet mee aan te komenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moeders heeft perfecte slaapoordopjes gekocht.Morgen stuur ik haar om een fles Jack's te halen.
Ik zou 't graag doen, maar ik werk nu van 's ochtends tot 's avonds laat dus heb niet echt de keus.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kejje dat niet effe lekker zelf doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |