Is het nu niet 2,50 meer dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:40 schreef Bursted het volgende:
Ik dacht vorig jaar gehoord te hebben dat de muntjesprijzen weer hetzelfde blijven
Ja het blijft nu juist 2,50, excuses als het vaag overkwamquote:
Ah zoquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:46 schreef Bursted het volgende:
[..]
Ja het blijft nu juist 2,50, excuses als het vaag overkwam
Sowieso meer dan zat, als het er bovenuit komt is het ook vervelend met afronden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zoIk vind 2,50 voorlopig ook wel voldoende. ZC was het maar 2,20
20quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef Bursted het volgende:
[..]
Sowieso meer dan zat, als het er bovenuit komt is het ook vervelend met afronden.
Nu krijg je met 50 euro gewoon 25 muntjes
Ik wil weten waar jij die kassa hebt gevonden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:51 schreef Bursted het volgende:
[..]
Sowieso meer dan zat, als het er bovenuit komt is het ook vervelend met afronden.
Nu krijg je met 50 euro gewoon 25 muntjes
Bij dat podium waar Depeche Mode optreedt. Krijg je ook veel gratis bier is mijn ervaring.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil weten waar jij die kassa hebt gevonden!
De derde van linksquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil weten waar jij die kassa hebt gevonden!
Tja, niet iedereen kent de ouwe shit uit de seventies. Kan je de kids niet kwalijk nemen....quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:58 schreef AMDB het volgende:
http://www.livexs.nl/2012(...)aan-voor-nieuw-werk/
Zulke fans zullen er dus ook op LL zijn hè. Ik blijf maar thuis
Alleen als je die shit niet kent kun je Sheeran ook maar enigszins acceptabel vinden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:04 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen kent de ouwe shit uit de seventies. Kan je de kids niet kwalijk nemen....
Vierde keer. Heb nog nooit zo'n rotzooi meegemaakt, maar dan sta ik misschien op de verkeerde camping ofzoquote:
Dan moet je gewoon weer in de rij staanquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Het is misschien al honderd keer gevraagd, maar als je je bandje hebt en je loopt heen en weer om de rest van je spullen te halen, moet je dan weer in de rij voor de ingang staan of is er een aparte ingang ofzo?
Camping 8?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vierde keer. Heb nog nooit zo'n rotzooi meegemaakt, maar dan sta ik misschien op de verkeerde camping ofzo.
Ik denk dat je jezelf zo langzamerhand wel onsterfelijk maaktquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Meestal die achterste. Misschien was ik gewoon te lam om het op te merken.
Ga jij soms niet met de eo jongerendagen daar naar toe.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vierde keer. Heb nog nooit zo'n rotzooi meegemaakt, maar dan sta ik misschien op de verkeerde camping ofzo.
Ik mis de rookpluimpjes van de brandende tentenquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:07 schreef De.Marcus het volgende:
[ afbeelding ]
zo is het aan het eind
Nou inderdaad! Kijken hoe leuk ze dat vinden als ze zelf nog in een polymeertentje liggen te maffen 10m van het vuur vandaan met een redelijk windje...quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:34 schreef AMDB het volgende:
Mensen die hun tentje in de fik steken mogen ze van mij voor het leven de toegang tot het terrein ontzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |