quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...![]()
Dat hadden we trouwens nog niet gehad dit jaar.
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.
Dat zou kunnen, maar meer dan "van horen zeggen" weet ik niet, dus eigenlijk heb ik geen idee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?
Ik vraag 't gewoon lief, ik heb voor haar de auto gewassen. Geven en nemen he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Goede moeder heb jij; hoefde ik destijds niet mee aan te komen
Ok, daar werd ik voor betaaldquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag 't gewoon lief, ik heb voor haar de auto gewassen. Geven en nemen he.
Dt misschien?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Dikketroela het volgende:
Er was hier laatst een link geplaatst van de lowlands plattegrond in google maps? Weet iemand waar ik die kan vinden?
Ik heb ook vaak gezien dat mensen hun kinderen bekers laten rapen, dat vind ik pas echt triest.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het terrein wordt er niet schoon van, maar ik ben wel benieuwd hoeveel meer er zou blijven liggen als ze er niet waren. En ergens snap ik niet dat je uren (of de hele dag?) je bezighoudt met bekers rapen, omdat je dan feitelijk het festival mist. Maar iedereen moet doen wat-ie leuk vindt zolang het anderen niet stoort, dus mijn zegen hebben ze.
eens! ik snap dat nietquote:
Lol, laat maar, op de Lowlove site staat wat ik wilde weten haha.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:37 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Dt misschien?
http://maps.google.co.uk/maps?hl=en&tab=wl
In de OP.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:30 schreef Dikketroela het volgende:
Er was hier laatst een link geplaatst van de lowlands plattegrond in google maps? Weet iemand waar ik die kan vinden?
post het dan ook hierquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:53 schreef Dikketroela het volgende:
[..]
Lol, laat maar, op de Lowlove site staat wat ik wilde weten haha.
Ik heb het wel eens gevraagd bij de muntjesomruilkassa en het meisje daar vertelde dat er echt mensen waren die er flink aan verdienden. En dan bedoelde ze meer dan een paar honderd euro.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn toch mensen die er gewoon geld aan verdienen uiteindelijk?
Ik zou me meer druk maken over de bekerrapistsquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:17 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Ojee, dit gaaat een bekerraperstopic worden...![]()
Dat hadden we trouwens nog niet gehad dit jaar.
35 euro bij de decathlonquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Jaytonism het volgende:
Haha tering. Zouden in een 4-persoonstent gaan.. Gaat niet door. Weet iemand een goede aanbieding voor een 1 persoons popuptentje?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken over de bekerrapists
[ afbeelding ]
De polen van een paar jaar terug verdienden ongeveer 2000 euro per LL.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gevraagd bij de muntjesomruilkassa en het meisje daar vertelde dat er echt mensen waren die er flink aan verdienden. En dan bedoelde ze meer dan een paar honderd euro.
wow, das echt vet veel!!quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De polen van een paar jaar terug verdienden ongeveer 2000 euro per LL.
ik zag ze bij de perry sport geloof ikquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:08 schreef Jaytonism het volgende:
Haha tering. Zouden in een 4-persoonstent gaan.. Gaat niet door. Weet iemand een goede aanbieding voor een 1 persoons popuptentje?
Je username.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:20 schreef Marleen-u-peen het volgende:
[..]
wow, das echt vet veel!!
Ik vind bekerrapers op zich prima, als ik tenminste rustig mn biertje op mag drinken voordat ze het uit mn hand snukken, en gewoon dat bekertje komen pakken, ik hoef hem zelf toch niet, dat hoef je niet 'sneakie' te komen 'wegjatten' hoor...en een gewoon 'dankjewelmevrouw' mag ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |