Smeerseltje. 's Morgens op de camping opdoen en je hoeft de hele dag niet meer te smeren. Ideaal.quote:
Een superzonnebrand? Nooit van gehoord, ik gebruik zelden smeersel, alleen als ik landen ben waar de zon heel fel is. Ik heb nog een goudgele ouderwetese tube liggen, dioe gaat wel meequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Smeerseltje. 's Morgens op de camping opdoen en je hoeft de hele dag niet meer te smeren. Ideaal.
Ik overleef er al een paar zomers mee.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:07 schreef Dikketroela het volgende:
Volgens mij is deze vraag nog niet gesteld trouwens:
Ik ga donderdag al heen met de auto maar een vriendin van me gaat waarschijnlijk vrijdag, kan ik haar zonder problemen (en dan bedoel ik niet files, want die zullen er sowieso zijn) ophalen van het station?
+1quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:09 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel makkelijker zal zijn als zij een pendelbus pakt vanaf het station.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit naar een LL playlist op YT te luisteren en denk om de zoveel nummers: he, komen die dit jaar ook op LL.... blijkt dat weer een IKEA reclame te zijn... ndus...
En nu maar hopen op een zonnetjequote:Op maandag 13 augustus 2012 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb het echtwel nodig. Meer dan een half uurtje onbeschermd in de zon en ik heb dagen pijn.
Hiermee kan ik de hele dag in de bonkende zon lopen. Hadden ze verdomme veel eerder uit moeten vinden.
Sterker nog, m'n tent, matje, slaapzak, kussen en campingstoeltje heb ik 1,5 uur geleden uit de berging gehaald. Voorpret!quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef Marleen-u-peen het volgende:
zijn jullie ook al stiekem je slaapzak aan het zoeken op zolder?
Ik heb in mijn gedachten al 3x gepakt. Mooi alles op het laatste moment dus zoals altijdquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:10 schreef Marleen-u-peen het volgende:
zijn jullie ook al stiekem je slaapzak aan het zoeken op zolder?
Uitsloverquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die heb ik, inclusief zonwerende laag. Dus met een beetje geluk is die nog koeler.
Zonnebrand raakt ook over datum he.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:42 schreef MrStokey het volgende:
[..]
Een superzonnebrand? Nooit van gehoord, ik gebruik zelden smeersel, alleen als ik landen ben waar de zon heel fel is. Ik heb nog een goudgele ouderwetese tube liggen, dioe gaat wel mee
True. Maar dat geldt voor mij ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebrand raakt ook over datum he.
ja vanaf het moment dat de campings opengaan gaan de pendelbussen rijdenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:02 schreef DeensZweet het volgende:
Dit wordt mijn eerste Lowlands en ik zou graag op donderdag met de trein naar het festivalterrein willen. Ik weet dat er een pendelbus rijdt tijdens het festival zelf, maar rijdt die pendelbus al op donderdag?
Het flesje dat ik vier jaar geleden heb gekocht bevat nog net genoeg voor een editie Lowlands, inclusief extra smeren om de teruglopende kracht te compenserenquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zonnebrand raakt ook over datum he.
??quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef TheFastOne het volgende:
Komt de wortelmeet bij Kapiteintje er nog?
Dat betekent dus 18:00?quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja vanaf het moment dat de campings opengaan gaan de pendelbussen rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |