Naar Lowlands gaan is geen dilemma. Gewoon ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:39 schreef friekin_ het volgende:
Moeilijkste dilemma in mijn leven ja.
Ik zal je bier komen drinken ;-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Veel mensen is juist tof![]()
Anyway, oranje partytent op Camping 3, dat zou ik kunnen zijn. Bier staat altijd klaar voor FOK!kers!
Ik vrijdagochtend nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:52 schreef makkie88 het volgende:
Echt vervelend dat ik donderdag nog moet werken xD..
Ik vraag me toch af hoe ze het elk jaar weer flikken hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:53 schreef stbabylon het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)bXA7c3JlZGlyZWN0PS0x
Alleen wo op do nacht onweer, dan lekker weer, met op za en zo geen wolken en 29o C. Maandag wat koeler en geen regen
Kans is groot dat ik er een biertje kom drinkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Anyway, oranje partytent op Camping 3, dat zou ik kunnen zijn. Bier staat altijd klaar voor FOK!kers!
Ik ben vooral blij dat het op do en ma droog en niet al te warm is. Sjouwen met spullen in de brandende fucking zon is geen pretje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze het elk jaar weer flikken hoor.
Dat was een hele andere Lowlands dan waar ik was danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef Dikketroela het volgende:
Inderdaad haha het kutweer lijkt wel met sneeuw voor de zon verdwenen altijd rondom Lowlands ookal lijkt het een paar uur van tevoren nog heel anders te zijn (vorig jaar...)
Deze heb ik nog van vorig jaar:
[ afbeelding ]
Klopt, 2009 was echt een hel. Volgens mij 35 graden op donderdag. Ik was helemaal kapot na het opzetten van de tent, hele dag barstende koppijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat het op do en ma droog en niet al te warm is. Sjouwen met spullen in de brandende fucking zon is geen pretje.
Jij neemt je eigen bier maar meequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:57 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Kans is groot dat ik er een biertje kom drinken
was grappie schattiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:45 schreef AMDB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |