Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:29 schreef Guard het volgende:
Ik voorzie een Duits doelpunt vlak voor rust
quote:
Nou voorzie dan nu even 5 doelpunten van Oranje na rust.quote:
PSV eerderquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
lijkt wel de hollandse voetbal verdediging.
Nee zilver is tegen GB gewonnen.quote:
Ik krijg straks dan ook een zak duitse euro'squote:
Vind ik ook walgelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
We gaan niet met kanker schelden.
Ga emigreren joh of kijk gewoon geen sportquote:
Hoeveel werd het toen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:34 schreef Keauning het volgende:
Ach, in de poule was het ook eerst 0-1.
nee en neequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga emigreren joh of kijk gewoon geen sport
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:32 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Niet buiten de 23m lijn
quote:
Joh er is nog een tweede helft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verdedigers die de tegenstander een open doel aanbieden
Godverdomme zeg, lijkt wel voetbal: wanneer het erop aankomt alles verkloten.
Duitsland speelt gewoon goed en slim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ja, Nederland met een psychologische tik, Duitsland floreert nu.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh er is nog een tweede helft.
Nee, ik ben geen kenner maar je zag gewoon een open plek waar die Duitser gewoon kon doorlopen richting doel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Duitsland speelt gewoon goed en slim.
Ja hè. Die Duitser kon zo de cirkel inlopen en rustig een hoekje uitzoeken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Misschien gaat die coach weer een gedicht oplezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, Nederland met een psychologische tik, Duitsland floreert nu.
Dit zitten al op de bootquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
godzijdank is kleintje pils wel rustig nu![]()
Mag die zinken?quote:
Lazer toch op man paupermof.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:42 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Het wordt eerder 2-0 dan 1-1.
Wie is dat überhaupt?quote:
Amalia, het kleintje van Prins Pils.quote:
Nee Duitsers wel dan, die plegen nog liever zelfmoord dan hun verlies toe te gevenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Nederlanders zijn geen goede verliezers.
quote:
quote:
Ow. Wat een rare naam.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleintje_Pils
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Kleintje Pils
Súpergezellig toch
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Zeller prikt er straks nog wel eentje in.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Kleintje Pils
Súpergezellig toch
Negeren manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious.
Ja, in plaats van de sfeer in het stadion hoor je alleen maar schel koper. Heel gezellig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Kleintje Pils
Súpergezellig toch
Is toch heerlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Kleintje Pils
Súpergezellig toch
Ach zuurpruim.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef RedFever007 het volgende:
kunnen ze die blaasmongolen het stadion ook uitzetten eigenlijk?? ze verpesten het hele hockey
Negers doen mee op de 4x100quote:
Gelukkig niet nee en altijd nog beter dan een slechte winnaar zijn..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:43 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Nederlanders zijn geen goede verliezers.
Duitsers laten komen en counteren maarquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:
ja dit is het moment om een beetje achterin te blijven kutten
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wou precies hetzelfde posten maar was te lui om dat plaatje te googlen
Ik heb op unibet 2 euro op de winst voor Nederland ingezetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef KingRoland het volgende:
ik zet 10 euro op de 1-1 binnen 10 minuten en de 2-1 voor NL 5 minuten erna.
komt goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb op unibet 2 euro op de winst voor Nederland ingezet
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Komt die scheids uit Engeland?
Ben dan ook bang dat Nederland m niet gaat winnen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Duitsland start goed aan de tweede helft.
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Komt die scheids uit Engeland?
Dan komt de verkeerde bondscoach positie vrij.. heb ik een stuk minder zin in dan bij de vrouwen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben dan ook bang dat Nederland m niet gaat winnen...![]()
Jij hebt je nieuwe hobby wel gevonden hé..?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest net even snelwandelen, nog iets gemist?
Ja, je moet wat als je zo nodig moet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jij hebt je nieuwe hobby wel gevonden hé..?
Whehehehe toch is t misschien veiliger om bij de mannen bondscoach te worden. Ik zelf zou veel te veel naar andere dingen kijken dan naar hun hockey.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan komt de verkeerde bondscoach positie vrij.. heb ik een stuk minder zin in dan bij de vrouwen...
Lolbroekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Nederlandse mannen laten het weer eens afweten.
Die post was meer voor die te late Duitser bedoeld. Maar mooi dat je m'n voorgaande post vastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Kwartje valt, maar het was dit keer een serieuze vraag. Echt waar!
QFTquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Bayswater het volgende:
Kleintje Pils moet snel verboden worden
Jij ook.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Bayswater het volgende:
Kleintje Pils moet snel verboden worden
Buiten dat is het sowieso een ellende om een vrouwenteam te coachen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe toch is t misschien veiliger om bij de mannen bondscoach te worden. Ik zelf zou veel te veel naar andere dingen kijken dan naar hun hockey.
Prima word jij het bij de mannenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe toch is t misschien veiliger om bij de mannen bondscoach te worden. Ik zelf zou veel te veel naar andere dingen kijken dan naar hun hockey.
French benifits maken veel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten dat is het sowieso een ellende om een vrouwenteam te coachen.
Hey dudequote:
Want?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten dat is het sowieso een ellende om een vrouwenteam te coachen.
Denk dat ze zich dan niet eens plaatsen voor t volgende toernooi.quote:
Hmm die duitsers zijn best goed hoor.quote:
Ok jij wintquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Bayswater het volgende:
Alles uit Duitsland is beter, zet eens kleintje Pils tegenover Rammstein
Ja hallo. Je kunt veel tegenover Rammstein zetten en dan verlies je nog ruimquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef Bayswater het volgende:
Alles uit Duitsland is beter, zet eens kleintje Pils tegenover Rammstein
Als je het te opzichtig doet krijg je de bal tegen hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef henkde_j het volgende:
Ze moeten weer even de voeten opzoeken
Nah, die weet dat ik op zijn baan aas, komt niet zo goed over lijkt mequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Stuur de coach even een whatsappje.
1-1 net ookquote:
Nee. Is al een tijdje niet meer zo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je het te opzichtig doet krijg je de bal tegen he
Het zal bij zo'n professioneel team heus wel anders zijn, maar bij de meeste teams is het zo dat je dus continu in een kippenhok ziet. Die meiden niets van elkaar kunnen verdragen en elke kritische opmerking die je maakt persoonlijk opvatten en dit heel lang met zich mee blijven dragen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Want?
[..]
Denk dat ze zich dan niet eens plaatsen voor t volgende toernooi.Laat iemand anders t maar doen.
hij zal wel blij zijn en in zn masjientje zitten nuquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Wordt niks dit, lekker naar Churandy kijken.
Dan kun je dat wel schrijven maar dat leest'ie dan ook niet hequote:
Of ES.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:57 schreef tralalala het volgende:
4x100 nu @ BBC voor de mensen die het even tussendoor willen kijken.
en sporzaquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:57 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
hij zal wel blij zijn en in zn masjientje zitten nu
Of Sporzaquote:
blijft het 1-0quote:
Blijft de score hetzelfde.quote:
Ja je hebt gelijk, en als deze er niet ingaat?quote:
dan moet nederland nog twee keer scoren om te winnen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, en als deze er niet ingaat?
dan staan we ruim voor op SCsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, en als deze er niet ingaat?
Vol op zijn bek dan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
opnieuw, weer zon sneue kamikaze deutscher
Prof ben je of ben je niet. Vraag me serieus of je zo wil werken voor elkaar als er strubbelingen zijn. Zie t NL voetbal team. Ok dat zijn mannen maar daar was ook gezeik en t team verband was meteen weg.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal bij zo'n professioneel team heus wel anders zijn, maar bij de meeste teams is het zo dat je dus continu in een kippenhok ziet. Die meiden niets van elkaar kunnen verdragen en elke kritische opmerking die je maakt persoonlijk opvatten en dit heel lang met zich mee blijven dragen.
Ja ik spreek uit ervaringEn ook veel hetzelfde gehoord van anderen.
Dit is 7 nation army van de white stripesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:04 schreef vivelafete het volgende:
Hoe heet dit liedje dat op de achtergrond gespeeld werd tussen de twee strafcorners in? Weet iemand dat misschien?
Oneens.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prof ben je of ben je niet. Vraag me serieus of je zo wil werken voor elkaar als er strubbelingen zijn. Zie t NL voetbal team. Ok dat zijn mannen maar daar was ook gezeik en t team verband was meteen weg.
Ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan t niet anders zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |