komt goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb op unibet 2 euro op de winst voor Nederland ingezet
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Komt die scheids uit Engeland?
Ben dan ook bang dat Nederland m niet gaat winnen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:49 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Duitsland start goed aan de tweede helft.
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Komt die scheids uit Engeland?
Dan komt de verkeerde bondscoach positie vrij.. heb ik een stuk minder zin in dan bij de vrouwen...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben dan ook bang dat Nederland m niet gaat winnen...![]()
Jij hebt je nieuwe hobby wel gevonden hé..?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest net even snelwandelen, nog iets gemist?
Ja, je moet wat als je zo nodig moet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jij hebt je nieuwe hobby wel gevonden hé..?
Whehehehe toch is t misschien veiliger om bij de mannen bondscoach te worden. Ik zelf zou veel te veel naar andere dingen kijken dan naar hun hockey.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan komt de verkeerde bondscoach positie vrij.. heb ik een stuk minder zin in dan bij de vrouwen...
Lolbroekquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Nederlandse mannen laten het weer eens afweten.
Die post was meer voor die te late Duitser bedoeld. Maar mooi dat je m'n voorgaande post vastquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Kwartje valt, maar het was dit keer een serieuze vraag. Echt waar!
QFTquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:53 schreef Bayswater het volgende:
Kleintje Pils moet snel verboden worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |