SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Cabral, Leerdam, Immers, Cisséquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon 4 miljoen bieden bij Feyenoord, krijg je een lijstje terug met daarop hun selectie en dan mag je ze zelf aanvinken.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
jouw vreugde heb ik daar niet voor nodigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Capi het volgende:
[..]
wat is er? mijn vreugde maakt je verdrietig?![]()
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Met die lange ballen heeft hij aardig wat mensen blij gemaakt in het publiek jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
jouw vreugde heb ik daar niet voor nodig![]()
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
op die paar ballen na, heeft ie alleen maar overtredingen lopen maken, liep veel te mekkeren, het bekende billenlikken bij de scheids, vind hem maar nog steeds weinig toevoegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.![]()
Die zaten ertussen maar hij ging ook in de tweede helft een keer op zijn bek op het middenveld waar elke degelijke ploeg een doelpunt had gemaakt om over zijn crosspasses in de tweede ring nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.![]()
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersomquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zaten ertussen maar hij ging ook in de tweede helft een keer op zijn bek op het middenveld waar elke degelijke ploeg een doelpunt had gemaakt om over zijn crosspasses in de tweede ring nog maar te zwijgen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En hij had ook makkelijk rood kunnen krijgen voor die overtreding, het is maar dat het niveau van de scheidsrechters hier in Nederland zo laag is, eerste wedstrijd/routinier/eerste paar minuten -> heel laf scheidsen
op die gözübüyük en kuipers na is de rest van het scheidsrechterskorps weinig consistent in hun beslissingen![]()
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersom. Al mag je van Van Bommel juist in dit soort wedstrijden verwachten wel de rust te bewaren en op zeker te spelen. Als zelf hij al veel ballen weggeeft wordt terugkomen in een wedstrijd wel heel lastig.
![]()
zag je bij het NL elftal dan ook alleen de keren dat hij goed zn man dekte en de keren dat ie m liet lopen niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersom![]()
![]()
Als je alleen op het middenveld staat tegen 3 man, tja dan kan je er moeilijk wat tegen doen. Heb je die wedstrijd tegen portugal ook gezien? Toen werd het middenveld ook compleet overlopen. Met v.d. Fart voorop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Capi het volgende:
[..]
zag je bij het NL elftal dan ook alleen de keren dat hij goed zn man dekte en de keren dat ie m liet lopen niet?
Het systeem deugde niet .Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
PSV vandaag:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hockeymannen moeten zo spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
Meteen dood hier als PSV niet meer speeltOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Kwam PEC Zwolle achter dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
Zwolle is heel erg slecht in terugkomen van achterstanden![]()
Nee, maar ik bedoel meer te zeggen dat een nieuw offensief vormen een van Zwolles slechte punten is. Dus een 1-2 zie ik niet snel vallen.quote:
Al blijf ik hopen![]()
![]()
Nee, die andere Ghannes dus, van Vitesse. Maar ik weet niet meer hoe die heetquote:
I see peas of green, red roses too....![]()
Bensonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, die andere Ghannes dus, van Vitesse. Maar ik weet niet meer hoe die heet![]()
![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lol op een FB:
Bouma maakt een eigen doelpunt en zet de score op 1-1 uit bij RKC.
Kortom: de Josti- competitie is weer begonnen."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Zeg ken je PSV, PSV, PSV. Zeg ken je PSV daar hielp de stad een eindje mee. Ze kregen, ze kregen, ze kregen heel veel poen. Ze worden, ze worden ALWEER GEEN KAMPIOEN!
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
Zeg ken je PSV, PSV, PSV. Zeg ken je PSV daar hielp de stad een eindje mee. Ze kregen, ze kregen, ze kregen heel veel poen. Ze worden, ze worden ALWEER GEEN KAMPIOEN!
[ afbeelding ]
I see peas of green, red roses too....![]()
Jezusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Speel-ron-de een. Welk van de vier lettergrepen levert problemen op?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speel-ron-de een. Welk van de vier lettergrepen levert problemen op?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
RKC-PSV is al afgelopen hoorquote:
Kevin Strootman: "FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rodney Sneijder: "Dit is de kampioensoverwinning"![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kevin Strootman: "FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU"![]()
![]()
Gelukkig heb ik die ambitie ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor een Ajacied ben je niet bijster komisch
Dat laat je wel heel duidelijk merken de hele tijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die ambitie ook niet![]()
Ja, ik post ook geregeld in de series van ''Slechte zelfbedachte grappen'' in ONZ.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laat je wel heel duidelijk merken de hele tijd.
Ik bedenk mijn "grappen" namelijk wel vaak zelf en ik zeg maar altijd: Beter slecht bedacht, dan goed gejat
Liever iets leuks dat ik al een keer gelezen heb dan diarree die nieuw is, eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik post ook geregeld in de series van ''Slechte zelfbedachte grappen'' in ONZ.
Ik bedenk mijn "grappen" namelijk wel vaak zelf en ik zeg maar altijd: Beter slecht bedacht, dan goed gejat![]()
Daarover verschillen we dan blijkbaar van meningquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Liever iets leuks dat ik al een keer gelezen heb dan diarree die nieuw is, eigenlijk.
Heracles-VVV is 1-1 nuOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heuj, punten voor m'n manager door Linssen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Het zou leuk zijn als alle overige wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, staat PSV minimaal tot morgen 14:20 uur onderaanquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als alle overige wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, staat PSV minimaal tot morgen 14:20 uur onderaan![]()
![]()
![]()
Dit is zó zonde. Dit hadden we moeten hebbenEn Zwolle kan deze punten écht niet missen later in het seizoen. Balen, balen balen.
![]()
Hup VVV voor m'n manager
quote:Koeman en Koeman zeer blij met stunt van RKC-'ploegje' op PSV
Erwin Koeman debuteerde zaterdag met een verrassende overwinning op PSV (3-2) op de bank bij RKC Waalwijk. "Dit is een geweldige start'', aldus Koeman, die de complimenten van collega Dick Advocaat dankbaar in ontvangst nam.
''Hier mogen we één of twee dagen van genieten, vanaf dinsdag gaat de focus weer op de volgende wedstrijd", vertelde Koeman aan het ANP. Hoewel RKC de zege toekwam, kreeg PSV in de slotfase tegen tien Waalwijkers kansen op de gelijkmaker. ''Natuurlijk hebben we hachelijke momenten gekend, het had nog zomaar 3-3 kunnen worden", gaf de oefenmeester van RKC eerlijk toe.
"Dit was een wedstrijd waar alles in zat: gele en rode kaarten, een mogelijke rode kaart, bijna-strafschoppen. Dit is een enorme stimulans om op door te gaan.'' Ronald Koeman bekeek het succes van zijn broer met een glimlach op zijn gezicht. "Eerste grote verrassing van het seizoen!", liet de Feyenoord-trainer weten via Twitter. "Gefeliciteerd grote broer. Heb genoten van je ploegje."![]()
Ja, Morgen wel beter hoop ik. Mooie dag op het menuquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Saaie pot trouwens dit. Zeker als je net RKC - PSV hebt gezien![]()
![]()
Ik Nwofor, Linssen, Vorstermans en Yoshidaquote:
Yoshida is nog niet eens terug van de OS manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik Nwofor, Linssen, Vorstermans en Yoshida![]()
Boeiend, 't is toch maar een verdediger.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yoshida is nog niet eens terug van de OS man[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boeiend, 't is toch maar een verdediger.![]()
Morgen
12:30 Utrecht - Feyenoord
14:30 Twente - Groningen
Heerenveen - NEC
Vitesse - ADO
16:30 Ajax - AZ
Alle thuisploegen winnen.![]()
TWE GRO 1-2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
12:30 Utrecht - Feyenoord
14:30 Twente - Groningen
Heerenveen - NEC
Vitesse - ADO
16:30 Ajax - AZ
Alle thuisploegen winnen.![]()
Oh okequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was mijn objectiviteit hé![]()
Tot nu toe een vermakelijke eerste speelronde.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Nog niet helemaal wakker zeker?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Helene HendriksStukken beter dan Barbara
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
0-3 Feyenoord
0-1; Schaken
0-2: Fernandez
0-3; Clasie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Lekker wijf bij Twente - Groningen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef Fok-it het volgende:
0-3 Feyenoord
0-1; Schaken
0-2: Fernandez
0-3; Clasie![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is iedereenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zag die gisteren alquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik was in shock
maarre heeft iemand een stream die niet 5 minuten achter loopt?
Ja wel man. Alles is mogelijk in de 1e speelronde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden voor Utrecht vandaag.![]()
Jan van Halst moet er zaterdag zitten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef Doublepain het volgende:
Perez is echt een miskoop bij EL, Ooijer ook![]()
![]()
Zie stream topic!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef Fok-it het volgende:
maarre heeft iemand een stream die niet 5 minuten achter loopt?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Vanaf maandag 0:00 op http://www.eredivisie.nlquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Is PSV nog ergens terug te zien online?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Is PSV nog ergens terug te zien online?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?
Dit is één van de domste vragen die ik ooit in VBL ben tegengekomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is één van de domste vragen die ik ooit in VBL ben tegengekomen.![]()
![]()
Dus als jij de kampioenswedstrijd van Ajax mist maar je weet de uitslag al wil je hem niet terugkijken?quote:
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij de kampioenswedstrijd van Ajax mist maar je weet de uitslag al wil je hem niet terugkijken?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSV![]()
![]()
Ik maak toch geen vergelijking met gister sukkelquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSValleen omdat hij voor Ajax is
Begin meteen te schelden johquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak toch geen vergelijking met gister sukkelalleen omdat hij voor Ajax is
![]()
Ik weet het... Feestje bij de schoonouders. Had voorrang. Heb de samenvatting wel gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar was je gisteren? Je hebt de nederlaag van PSV gemist![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Is Ronald trainer van Utrecht geworden ? http://eredivisielive.nl/(...)tegen-feyenoord.html
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet het... Feestje bij de schoonouders. Had voorrang. Heb de samenvatting wel gezien![]()
![]()
www.eredivisielive.nl, video'squote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef Zocalo het volgende:
Ik bedoelde de samenvatting, of anders de goals![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Zo, EDL is ook eindelijk begonnen met de uitzending![]()
![]()
Oh, je hebt niets gemist. Alleen een gesprek met Koeman. En een conversatie met Jan Wouters, maar die kwam vaak lastig uit zijn woordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beginnen altijd pas een kwartier voor tijd met de stream. Ernstig irritant.![]()
![]()
Kan zijn, maar op de site staat dat de stream om 11:00 al zou beginnen. Ik heb ze al een mail gestuurd dat ze dit soort misleiding moeten stoppen of de stream daadwerkelijk op tijd moeten beginnen. Verwacht er geen reactie opquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, je hebt niets gemist. Alleen een gesprek met Koeman. En een conversatie met Jan Wouters, maar die kwam vaak lastig uit zijn woorden![]()
![]()
Slecht dan ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar op de site staat dat de stream om 11:00 al zou beginnen. Ik heb ze al een mail gestuurd dat ze dit soort misleiding moeten stoppen of de stream daadwerkelijk op tijd moeten beginnen. Verwacht er geen reactie op![]()
En ik vind het niet eens een probleem dat ze pas een kwartier van tevoren beginnen, maar geef dat dan ook eerlijk aan.quote:
Hetzelfde met 90 minutes. Is ook niet online te kijken, hoewel dat wel op de site staatBij mij welquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat Eredivisie Live Go doet het ook nog steeds niet. Kreeg het gratis bij mijn online abo
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2012 12:23:06 ]![]()
Dat wil ik ook terugkijken als ik het heb gemist als ik iets anders aan het kijken was. Veel misleiding daar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik vind het niet eens een probleem dat ze pas een kwartier van tevoren beginnen, maar geef dat dan ook eerlijk aan.
Hetzelfde met 90 minutes. Is ook niet online te kijken, hoewel dat wel op de site staat![]()
Bij mij & velen staat er:quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik vind het niet eens een probleem dat ze pas een kwartier van tevoren beginnen, maar geef dat dan ook eerlijk aan.
Hetzelfde met 90 minutes. Is ook niet online te kijken, hoewel dat wel op de site staat
[..]
Bij mij wel. Kreeg het gratis bij mijn online abo
quote:Op dit moment is het door een storing niet mogelijk om bij Ziggo in te loggen op Eredivisie Live GO. Daardoor is deze dienst helaas niet beschikbaar voor Eredivisie Live TV abonnees van Ziggo. Wij werken aan een oplossing.
Alle wedstrijden kunt u wel live op de vier televisiekanalen van Eredivisie Live volgen. Deze vindt u bij Ziggo op kanaal 421 – 424.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Ziggo.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook terugkijken als ik het heb gemist als ik iets anders aan het kijken was. Veel misleiding daar.. Hopen dat ik nog een reactie krijg van de klantenservice, maar ik ga er niet van uit.
Ik zit dan ook niet bij Ziggoquote:.
online abo
![]()
![]()
quote:Wat zeur jequote:Alle wedstrijden kunt u wel live op de vier televisiekanalen van Eredivisie Live volgen![]()
![]()
Ziggo faalt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Hopen dat ik nog een reactie krijg van de klantenservice, maar ik ga er niet van uit.
[..]
Ik zit dan ook niet bij Ziggo.
online abo
![]()
Allemaal een gelijkspel. wat een faalanalisten daar
Idd, Utrecht heeft echt een kutelftal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Fok-it het volgende:
Allemaal een gelijkspel. wat een faalanalisten daar![]()
Is toch lekkerder om een stream te hebben en de tv. Op de PC een wedstrijd en op de TV een wedstrijd.quote:![]()
![]()
Nee, Feyenoord heeft scorend vermogenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, Utrecht heeft echt een kutelftal....
![]()
Maar bij Utrecht komen er altijd krachten vrij als ze tegen Feyenoord/PSV/Ajax spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, Utrecht heeft echt een kutelftal.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is toch lekkerder om een stream te hebben en de tv. Op de PC een wedstrijd en op de TV een wedstrijd.![]()
![]()
Kon je geen kaartjes regelen voor deze wedstrijd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:26 schreef Paul het volgende:
Forza Utregggggggggg ole ole oleeeeeeeeee![]()
![]()
Nee het was uitverkochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon je geen kaartjes regelen voor deze wedstrijd?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Volgens mij vooral tegen Ajax..quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar bij Utrecht komen er altijd krachten vrij als ze tegen Feyenoord/PSV/Ajax spelen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij vooral tegen Ajax..“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Kan heus wel joh. Doe niet zo moeilijk man. Als je wilt uithuilen na de nederlaag van PSV doe je dat maar lekker ergens andersquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 wedstrijden volgen kan niet, kijk gewoon 1 en zeur niet man![]()
![]()
Kan nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan heus wel joh. Doe niet zo moeilijk man. Als je wilt uithuilen na de nederlaag van PSV doe je dat maar lekker ergens anders![]()
Is het zo moeilijk om hem gewoon te negeren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk joh, ga ergens anders een probleem van maken.![]()
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk joh, ga ergens anders een probleem van maken.![]()
![]()
Is het ergens vies dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Morpheus. Let je ook op dat het OS-Forum schoon blijft?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Utrecht is nog baggerder dan vorig jaar. Als we hier niet (makkelijk) van winnen... Ik voorspel degradatievoetbal voor Utrecht dit jaar.![]()
![]()
De gifbeker jaquote:
Hoezo nog baggerder, is niet veel veranderd aan dit elftalquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
Utrecht is nog baggerder dan vorig jaar. Als we hier niet (makkelijk) van winnen... Ik voorspel degradatievoetbal voor Utrecht dit jaar.![]()
Moet je als team wel scorend vermogen hebben. Dat ontbreekt nog bij Feyenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
Ik ga Paul straks vragen om te baggeren in OSquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jinx het ff lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
Utrecht is nog baggerder dan vorig jaar. Als we hier niet (makkelijk) van winnen... Ik voorspel degradatievoetbal voor Utrecht dit jaar.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Mensen die hier posten onder de 1 minuut stilte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOSERS
als jij mensen losers noemt, is dat dan dubbel beledigend?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
Mensen die hier posten onder de 1 minuut stilte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOSERS
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Wat probeer je hiermee te zeggen? Posten is niet hetzelfde als je mond opentrekkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
![]()
Klopt. Je moet gewoon ff stil zijn onder de 1 min stiltequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen? Posten is niet hetzelfde als je mond opentrekken
Laat ook maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt. Je moet gewoon ff stil zijn onder de 1 min stilte![]()
![]()
Kan dat wel met die buik van je? 9 magen stil krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt. Je moet gewoon ff stil zijn onder de 1 min stilte![]()
Rustig Paul anders ga je aan het infuus.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nou en, er vliegt er vast wel een inquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft scorend vermogen...
![]()
Sneijder, Schut, Demouge en nog en paar weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo nog baggerder, is niet veel veranderd aan dit elftalKlopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je als team wel scorend vermogen hebben. Dat ontbreekt nog bij Feyenoord.![]()
De commentator praat je naquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sneijder, Schut, Demouge en nog en paar weg.
[..]
Klopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.![]()
Zonder Schut word je juist beter. Ben je in ieder geval verzekerd van 3 eigen goals minderquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.![]()
![]()
Die regel telt niet als je tegen PSV speeltquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je niet![]()
![]()
Voor eredivisiebegrippen hebben ze denk ik wel voldoende scorend vermogen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je niet
Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.![]()
Dan scoor je toch wel, en anders doet Bouma het voor jequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die regel telt niet als je tegen PSV speelt![]()
Daar moeten ze nog een maandje op wachten helaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor eredivisiebegrippen hebben ze denk ik wel voldoende scorend vermogen.
Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Idd ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat hadden ze vorig seizoen met Guidetti en Bakkal al niet, is nu nog minderquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.![]()
Wederom, ik hoop het. We zullen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor eredivisiebegrippen hebben ze denk ik wel voldoende scorend vermogen.quote:Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.,
Super G
![]()
![]()
Rodney Sneijder legde de kwetsbaarheid van PSV lam gisteren. Het dekken bij de 2-1 was totaal overbodig dachten ze bij PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan scoor je toch wel, en anders doet Bouma het voor je![]()
![]()
Onzin. Kijk de afgelopen jaren er maar op na. Volgens mij heef de kampioen zelden de topscorer afgeleverd, en gebeurd het andersom vaak genoeg dat spelers die hoog staan in de topscorerslijst bij een laaggeklasseerde club spelen. Scorend vermogen is belangrijk, maar je moet het ook weer niet belangrijker maken dan het is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je niet![]()
![]()
natuurlijk is het belangrijk, wie ze maakt is wel minder belangrijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Kijk de afgelopen jaren er maar op na. Volgens mij heef de kampioen zelden de topscorer afgeleverd, en gebeurd het andersom vaak genoeg dat spelers die hoog staan in de topscorerslijst bij een laaggeklasseerde club spelen. Scorend vermogen is belangrijk, maar je moet het ook weer niet belangrijker maken dan het is.![]()
Beetje makkelijk vind ik. Schut was geen geweldenaar. MAar ook weer niet heel slecht. Bovendien iemand met ervaring en die al jaren bij de club speelde. Overigens zijn z'n vervangers volgens mij nog slechter...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Schut word je juist beter. Ben je in ieder geval verzekerd van 3 eigen goals minder![]()
Vraag het me ook af, ik zit er nu ik fok vanaf mijn mobiel weetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef Grifte het volgende:
Waarom zijn zelfs op de Bunnikside zoveel lege plekkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het belangrijk, wie ze maakt is wel minder belangrijk![]()
![]()
Na PSV gister hebben te zien sch;utteren klopt dit teurig genoeg nog ook. Feyenoord is dit jaar ook gewoon outsider voor de titelquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
quote:
Yep, PSV is nooit favoriet geweest. Snap niet dat de media ze zo bestempelde. Gewoon een kandidaat, net als Ajax, Feyenoord en Twente.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Na PSV gister hebben te zien sch;utteren klopt dit teurig genoeg nog ook. Feyenoord is dit jaar ook gewoon outsider voor de titel
Het wordt gewoon weer een heel spannend seizoen![]()
![]()
Na 1 wedstrijd ben je gelijk al geen favoriet...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, PSV is nooit favoriet geweest. Snap niet dat de media ze zo bestempelde. Gewoon een kandidaat, net als Ajax, Feyenoord en Twente.
Het wordt gewoon weer een heel spannend seizoen![]()
Lees nogmaals; dat zijn ze nooit geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd ben je gelijk al geen favoriet...![]()
Ze zijn 10 minuten bezig mang,quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nee, iets subtieler... Na verliezen van RKC ben je de favoriet positie kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd ben je gelijk al geen favoriet...![]()
![]()
Nee. Ajax gaat solo kampioen wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
Het zal gewoon uiteindelijk tussen Ajax en PSV gaan![]()
Onzin, Ajax en PSV zijn niet goed genoeg om uit te lopen. Feyenoord en Twente doen gewoon mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
Het zal gewoon uiteindelijk tussen Ajax en PSV gaan![]()
ach, in de eerste speelronde is alles mogelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, iets subtieler... Na verliezen van RKC ben je de favoriet positie kwijt![]()
![]()
Precies. Met een verdediging van niveau middenmoot kan je nooit favoriet zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees nogmaals; dat zijn ze nooit geweest.![]()
Noujah, als bijna alle voorspellingen nagaat staat PSV bijna bij iedereen op 1. Daarme bedoel ik niet de users hier op FOK!. Maar de redactie van VI of ELquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees nogmaals; dat zijn ze nooit geweest.![]()
Bijna alle peilingen van de laatste verkiezingen zeiden rond de 10-15 zetels voor de PVV...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, als bijna alle voorspellingen nagaat staat PSV bijna bij iedereen op 1. Daarme bedoel ik niet de users hier op FOK!. Maar de redactie van VI of EL![]()
Alsof PSV kampioen wordt, je wordt kampioen tegen de kleintjes en laat het spelen tegen de kleintjes nou net de zwakte van PSV zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, als bijna alle voorspellingen nagaat staat PSV bijna bij iedereen op 1. Daarme bedoel ik niet de users hier op FOK!. Maar de redactie van VI of EL![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
Het zal gewoon uiteindelijk tussen Ajax en PSV gaan
Zou me niks verbazen als Feyenoord ook dit seizoen weer gewoon boven PSV eindigt.![]()
![]()
Daarom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies. Met een verdediging van niveau middenmoot kan je nooit favoriet zijn.
Dat, plus ze hebben 2 aanvallers (Lens en Narsingh) die het puur en alleen van snelheid moeten hebben en verder niet zoveel kunnen. Daar heb je als topclub niks aan, aangezien al je tegenstanders dicht bij hun goal verdedigen.
Dan heb je al een verdediging en een aanval die niet functioneert. Tel daar nog een middelveld met Strootman en Van Bommel bij op..
En dan willen ze Tiovonen ook nog weg doen![]()
![]()
Ja die kijken naar de naampjes, daar heeft PSV er vele van, maar het is geen team, geen spirit, geen verdediging, niets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is het schrikbarend hoe weinig verstand die mensen er van hebben idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat staat PSV volgens mij al 5 jaar lang, laat wel weer zien hoeveel verstand de experts er van hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, als bijna alle voorspellingen nagaat staat PSV bijna bij iedereen op 1. Daarme bedoel ik niet de users hier op FOK!. Maar de redactie van VI of EL
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan kopen ze nog wel Maher van AZquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
Dat, plus ze hebben 2 aanvallers (Lens en Narsingh) die het puur en alleen van snelheid moeten hebben en verder niet zoveel kunnen. Daar heb je als topclub niks aan, aangezien al je tegenstanders dicht bij hun goal verdedigen.
Dan heb je al een verdediging en een aanval die niet functioneert. Tel daar nog een middelveld met Strootman en Van Bommel bij op..
En dan willen ze Tiovonen ook nog weg doenPSV is zo voorspelbaar
![]()
Die hadden Feyenoord vorig jaar ook in de middenmoot of zelfs lager gezet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
![]()
Je kan daar met een beetje opleiding ook makkelijk aan de slag volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het schrikbarend hoe weinig verstand die mensen er van hebben idd.
Fixedquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan daar met een beetje opleiding ook makkelijk aan de slag volgens mij![]()
![]()
Ja, dan ruilen ze de meest rendementvolle middenvelder van Europa(?) in voor iemand met 3 goals en 5 assists.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kopen ze nog wel Maher van AZPSV is zo voorspelbaar
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kopen ze nog wel Maher van AZPSV is zo voorspelbaar
![]()
![]()
En PSV had toen ze kampioen werden ook een degelijke verdediging, sinds Alex daar is weggegaan. Is het steeds bedroevender gesteld met de achterste linie van PSV.![]()
Toivonen heb je het nu over?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan ruilen ze de meest rendementvolle middenvelder van Europa(?) in voor iemand met 3 goals en 5 assists.![]()
Ja, zoiets dacht ik gelezen te hebben.quote:
Of meest scorende?
iig doet Toivonen het een stuk beter dan sommige mensen denken.![]()
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur isquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Of meest scorende?
Alleen heeft Toivonen zijn reputatie niet mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Of meest scorende?
![]()
Bijna vergeten inderdaad. Dat zwaar overschatte middenveld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
En dan willen ze Tiovonen ook nog weg doen![]()
Nee, met PSV gaat het wederom niks worden dit jaar..
Willen ze serieus Toivonen verkopen? Dat zou ik echt onbegrijpelijk vinden.![]()
Maar een van de beste speler in de Eredivisiequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur is![]()
Dat staat daar geheel los van idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur is![]()
Tja, ze hebben zo onderhand toch wel eens geld nodig daar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bijna vergeten inderdaad. Dat zwaar overschatte middenveld.![]()
Nee, met PSV gaat het wederom niks worden dit jaar..
Willen ze serieus Toivonen verkopen? Dat zou ik echt onbegrijpelijk vinden.![]()
![]()
In zijn positie zeker weten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar een van de beste speler in de Eredivisie![]()
![]()
Hebben ze ook niet. Dat laat men aan tafel bij de VI ook wekelijks zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat staat PSV volgens mij al 5 jaar lang, laat wel weer zien hoeveel verstand de experts er van hebben![]()
![]()
Als ze dit jaar geen CL halen is het genieten geblazenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, ze hebben zo onderhand toch wel eens geld nodig daar?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: