SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Cabral, Leerdam, Immers, Cisséquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon 4 miljoen bieden bij Feyenoord, krijg je een lijstje terug met daarop hun selectie en dan mag je ze zelf aanvinken.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
jouw vreugde heb ik daar niet voor nodigquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:46 schreef Capi het volgende:
[..]
wat is er? mijn vreugde maakt je verdrietig?![]()
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Met die lange ballen heeft hij aardig wat mensen blij gemaakt in het publiek jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
jouw vreugde heb ik daar niet voor nodig![]()
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
op die paar ballen na, heeft ie alleen maar overtredingen lopen maken, liep veel te mekkeren, het bekende billenlikken bij de scheids, vind hem maar nog steeds weinig toevoegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.![]()
Die zaten ertussen maar hij ging ook in de tweede helft een keer op zijn bek op het middenveld waar elke degelijke ploeg een doelpunt had gemaakt om over zijn crosspasses in de tweede ring nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:48 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Maar onzin roepen dat v.Bommel niks toevoegd. Snap wel dat je het graag wilt zien, maar v.Bommel speelde gewoon vrij aardig. Zat ook aardig met lange ballen te strooien.![]()
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersomquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zaten ertussen maar hij ging ook in de tweede helft een keer op zijn bek op het middenveld waar elke degelijke ploeg een doelpunt had gemaakt om over zijn crosspasses in de tweede ring nog maar te zwijgen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
En hij had ook makkelijk rood kunnen krijgen voor die overtreding, het is maar dat het niveau van de scheidsrechters hier in Nederland zo laag is, eerste wedstrijd/routinier/eerste paar minuten -> heel laf scheidsen
op die gözübüyük en kuipers na is de rest van het scheidsrechterskorps weinig consistent in hun beslissingen![]()
Dat zit er dik inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersom. Al mag je van Van Bommel juist in dit soort wedstrijden verwachten wel de rust te bewaren en op zeker te spelen. Als zelf hij al veel ballen weggeeft wordt terugkomen in een wedstrijd wel heel lastig.
![]()
zag je bij het NL elftal dan ook alleen de keren dat hij goed zn man dekte en de keren dat ie m liet lopen niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:50 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik zie waarschijnlijk de lange ballen die wel aankomen en niet die NIET aankomen. Jullie waarschijnlijk net andersom![]()
![]()
Als je alleen op het middenveld staat tegen 3 man, tja dan kan je er moeilijk wat tegen doen. Heb je die wedstrijd tegen portugal ook gezien? Toen werd het middenveld ook compleet overlopen. Met v.d. Fart voorop.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:52 schreef Capi het volgende:
[..]
zag je bij het NL elftal dan ook alleen de keren dat hij goed zn man dekte en de keren dat ie m liet lopen niet?
Het systeem deugde niet .Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
PSV vandaag:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hockeymannen moeten zo spelen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Tchock het volgende:
Meteen dood hier als PSV niet meer speeltOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Kwam PEC Zwolle achter dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
Zwolle is heel erg slecht in terugkomen van achterstanden![]()
Nee, maar ik bedoel meer te zeggen dat een nieuw offensief vormen een van Zwolles slechte punten is. Dus een 1-2 zie ik niet snel vallen.quote:
Al blijf ik hopen![]()
![]()
Nee, die andere Ghannes dus, van Vitesse. Maar ik weet niet meer hoe die heetquote:
I see peas of green, red roses too....![]()
Bensonquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Nee, die andere Ghannes dus, van Vitesse. Maar ik weet niet meer hoe die heet![]()
![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Lol op een FB:
Bouma maakt een eigen doelpunt en zet de score op 1-1 uit bij RKC.
Kortom: de Josti- competitie is weer begonnen."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Zeg ken je PSV, PSV, PSV. Zeg ken je PSV daar hielp de stad een eindje mee. Ze kregen, ze kregen, ze kregen heel veel poen. Ze worden, ze worden ALWEER GEEN KAMPIOEN!
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
Zeg ken je PSV, PSV, PSV. Zeg ken je PSV daar hielp de stad een eindje mee. Ze kregen, ze kregen, ze kregen heel veel poen. Ze worden, ze worden ALWEER GEEN KAMPIOEN!
[ afbeelding ]
I see peas of green, red roses too....![]()
Jezusquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Speel-ron-de een. Welk van de vier lettergrepen levert problemen op?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speel-ron-de een. Welk van de vier lettergrepen levert problemen op?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:11 schreef sonnyspek het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
RKC-PSV is al afgelopen hoorquote:
Kevin Strootman: "FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Rodney Sneijder: "Dit is de kampioensoverwinning"![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kevin Strootman: "FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU"![]()
![]()
Gelukkig heb ik die ambitie ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor een Ajacied ben je niet bijster komisch
Dat laat je wel heel duidelijk merken de hele tijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die ambitie ook niet![]()
Ja, ik post ook geregeld in de series van ''Slechte zelfbedachte grappen'' in ONZ.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laat je wel heel duidelijk merken de hele tijd.
Ik bedenk mijn "grappen" namelijk wel vaak zelf en ik zeg maar altijd: Beter slecht bedacht, dan goed gejat
Liever iets leuks dat ik al een keer gelezen heb dan diarree die nieuw is, eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik post ook geregeld in de series van ''Slechte zelfbedachte grappen'' in ONZ.
Ik bedenk mijn "grappen" namelijk wel vaak zelf en ik zeg maar altijd: Beter slecht bedacht, dan goed gejat![]()
Daarover verschillen we dan blijkbaar van meningquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Liever iets leuks dat ik al een keer gelezen heb dan diarree die nieuw is, eigenlijk.
Heracles-VVV is 1-1 nuOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heuj, punten voor m'n manager door Linssen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Het zou leuk zijn als alle overige wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, staat PSV minimaal tot morgen 14:20 uur onderaanquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als alle overige wedstrijden vandaag in een gelijkspel eindigen, staat PSV minimaal tot morgen 14:20 uur onderaan![]()
![]()
![]()
Dit is zó zonde. Dit hadden we moeten hebbenEn Zwolle kan deze punten écht niet missen later in het seizoen. Balen, balen balen.
![]()
Hup VVV voor m'n manager
quote:Koeman en Koeman zeer blij met stunt van RKC-'ploegje' op PSV
Erwin Koeman debuteerde zaterdag met een verrassende overwinning op PSV (3-2) op de bank bij RKC Waalwijk. "Dit is een geweldige start'', aldus Koeman, die de complimenten van collega Dick Advocaat dankbaar in ontvangst nam.
''Hier mogen we één of twee dagen van genieten, vanaf dinsdag gaat de focus weer op de volgende wedstrijd", vertelde Koeman aan het ANP. Hoewel RKC de zege toekwam, kreeg PSV in de slotfase tegen tien Waalwijkers kansen op de gelijkmaker. ''Natuurlijk hebben we hachelijke momenten gekend, het had nog zomaar 3-3 kunnen worden", gaf de oefenmeester van RKC eerlijk toe.
"Dit was een wedstrijd waar alles in zat: gele en rode kaarten, een mogelijke rode kaart, bijna-strafschoppen. Dit is een enorme stimulans om op door te gaan.'' Ronald Koeman bekeek het succes van zijn broer met een glimlach op zijn gezicht. "Eerste grote verrassing van het seizoen!", liet de Feyenoord-trainer weten via Twitter. "Gefeliciteerd grote broer. Heb genoten van je ploegje."![]()
Ja, Morgen wel beter hoop ik. Mooie dag op het menuquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Saaie pot trouwens dit. Zeker als je net RKC - PSV hebt gezien![]()
![]()
Ik Nwofor, Linssen, Vorstermans en Yoshidaquote:
Yoshida is nog niet eens terug van de OS manquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik Nwofor, Linssen, Vorstermans en Yoshida![]()
Boeiend, 't is toch maar een verdediger.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yoshida is nog niet eens terug van de OS man[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boeiend, 't is toch maar een verdediger.![]()
Morgen
12:30 Utrecht - Feyenoord
14:30 Twente - Groningen
Heerenveen - NEC
Vitesse - ADO
16:30 Ajax - AZ
Alle thuisploegen winnen.![]()
TWE GRO 1-2quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
12:30 Utrecht - Feyenoord
14:30 Twente - Groningen
Heerenveen - NEC
Vitesse - ADO
16:30 Ajax - AZ
Alle thuisploegen winnen.![]()
Oh okequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was mijn objectiviteit hé
Forum Opties | |
---|---|