Jan van Halst moet er zaterdag zitten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef Doublepain het volgende:
Perez is echt een miskoop bij EL, Ooijer ook
Zie stream topic!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef Fok-it het volgende:
maarre heeft iemand een stream die niet 5 minuten achter loopt?
Vanaf maandag 0:00 op http://www.eredivisie.nlquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Is PSV nog ergens terug te zien online?
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Is PSV nog ergens terug te zien online?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?
Dit is één van de domste vragen die ik ooit in VBL ben tegengekomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is één van de domste vragen die ik ooit in VBL ben tegengekomen.
Dus als jij de kampioenswedstrijd van Ajax mist maar je weet de uitslag al wil je hem niet terugkijken?quote:
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij de kampioenswedstrijd van Ajax mist maar je weet de uitslag al wil je hem niet terugkijken?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSV
Ik maak toch geen vergelijking met gister sukkelquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSV
Begin meteen te schelden johquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak toch geen vergelijking met gister sukkelalleen omdat hij voor Ajax is
Ik weet het... Feestje bij de schoonouders. Had voorrang. Heb de samenvatting wel gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar was je gisteren? Je hebt de nederlaag van PSV gemist
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Is Ronald trainer van Utrecht geworden ? http://eredivisielive.nl/(...)tegen-feyenoord.html
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet het... Feestje bij de schoonouders. Had voorrang. Heb de samenvatting wel gezien
www.eredivisielive.nl, video'squote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef Zocalo het volgende:
Ik bedoelde de samenvatting, of anders de goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |