quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef Fok-it het volgende:
0-3 Feyenoord
0-1; Schaken
0-2: Fernandez
0-3; Clasie
Dat is iedereenquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helene HendriksStukken beter dan Barbara
Ik zag die gisteren alquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helene HendriksStukken beter dan Barbara
Ja wel man. Alles is mogelijk in de 1e speelronde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden voor Utrecht vandaag.
Jan van Halst moet er zaterdag zitten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:52 schreef Doublepain het volgende:
Perez is echt een miskoop bij EL, Ooijer ook
Zie stream topic!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:50 schreef Fok-it het volgende:
maarre heeft iemand een stream die niet 5 minuten achter loopt?
Vanaf maandag 0:00 op http://www.eredivisie.nlquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Is PSV nog ergens terug te zien online?
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:55 schreef Zocalo het volgende:
Is PSV nog ergens terug te zien online?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?
Dit is één van de domste vragen die ik ooit in VBL ben tegengekomen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo zou je een wedstrijd terug willen kijken die allang gespeeld is en waarvan je het scoreverloop weet?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is één van de domste vragen die ik ooit in VBL ben tegengekomen.
Dus als jij de kampioenswedstrijd van Ajax mist maar je weet de uitslag al wil je hem niet terugkijken?quote:
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij de kampioenswedstrijd van Ajax mist maar je weet de uitslag al wil je hem niet terugkijken?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSV
Ik maak toch geen vergelijking met gister sukkelquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
O ja het was gisteren de kampioenswedstrijd van PSV
Begin meteen te schelden johquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak toch geen vergelijking met gister sukkelalleen omdat hij voor Ajax is
Ik weet het... Feestje bij de schoonouders. Had voorrang. Heb de samenvatting wel gezienquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar was je gisteren? Je hebt de nederlaag van PSV gemist
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Is Ronald trainer van Utrecht geworden ? http://eredivisielive.nl/(...)tegen-feyenoord.html
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik weet het... Feestje bij de schoonouders. Had voorrang. Heb de samenvatting wel gezien
www.eredivisielive.nl, video'squote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef Zocalo het volgende:
Ik bedoelde de samenvatting, of anders de goals
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:17 schreef RvLaak het volgende:
Zo, EDL is ook eindelijk begonnen met de uitzending
Oh, je hebt niets gemist. Alleen een gesprek met Koeman. En een conversatie met Jan Wouters, maar die kwam vaak lastig uit zijn woordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beginnen altijd pas een kwartier voor tijd met de stream. Ernstig irritant.
Kan zijn, maar op de site staat dat de stream om 11:00 al zou beginnen. Ik heb ze al een mail gestuurd dat ze dit soort misleiding moeten stoppen of de stream daadwerkelijk op tijd moeten beginnen. Verwacht er geen reactie opquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, je hebt niets gemist. Alleen een gesprek met Koeman. En een conversatie met Jan Wouters, maar die kwam vaak lastig uit zijn woorden
Slecht dan ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar op de site staat dat de stream om 11:00 al zou beginnen. Ik heb ze al een mail gestuurd dat ze dit soort misleiding moeten stoppen of de stream daadwerkelijk op tijd moeten beginnen. Verwacht er geen reactie op
En ik vind het niet eens een probleem dat ze pas een kwartier van tevoren beginnen, maar geef dat dan ook eerlijk aan.quote:
Bij mij welquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat Eredivisie Live Go doet het ook nog steeds niet
Dat wil ik ook terugkijken als ik het heb gemist als ik iets anders aan het kijken was. Veel misleiding daar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik vind het niet eens een probleem dat ze pas een kwartier van tevoren beginnen, maar geef dat dan ook eerlijk aan.
Hetzelfde met 90 minutes. Is ook niet online te kijken, hoewel dat wel op de site staat
Bij mij & velen staat er:quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ik vind het niet eens een probleem dat ze pas een kwartier van tevoren beginnen, maar geef dat dan ook eerlijk aan.
Hetzelfde met 90 minutes. Is ook niet online te kijken, hoewel dat wel op de site staat
[..]
Bij mij wel. Kreeg het gratis bij mijn online abo
quote:Op dit moment is het door een storing niet mogelijk om bij Ziggo in te loggen op Eredivisie Live GO. Daardoor is deze dienst helaas niet beschikbaar voor Eredivisie Live TV abonnees van Ziggo. Wij werken aan een oplossing.
Alle wedstrijden kunt u wel live op de vier televisiekanalen van Eredivisie Live volgen. Deze vindt u bij Ziggo op kanaal 421 – 424.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Ziggo.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook terugkijken als ik het heb gemist als ik iets anders aan het kijken was. Veel misleiding daar.
Ik zit dan ook niet bij Ziggoquote:
quote:
Wat zeur jequote:Alle wedstrijden kunt u wel live op de vier televisiekanalen van Eredivisie Live volgen
Ziggo faalt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Hopen dat ik nog een reactie krijg van de klantenservice, maar ik ga er niet van uit.
[..]
Ik zit dan ook niet bij Ziggo.
online abo
Idd, Utrecht heeft echt een kutelftal.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Fok-it het volgende:
Allemaal een gelijkspel. wat een faalanalisten daar
Is toch lekkerder om een stream te hebben en de tv. Op de PC een wedstrijd en op de TV een wedstrijd.quote:
Nee, Feyenoord heeft scorend vermogenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, Utrecht heeft echt een kutelftal.
Maar bij Utrecht komen er altijd krachten vrij als ze tegen Feyenoord/PSV/Ajax spelenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, Utrecht heeft echt een kutelftal.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is toch lekkerder om een stream te hebben en de tv. Op de PC een wedstrijd en op de TV een wedstrijd.
Kon je geen kaartjes regelen voor deze wedstrijd?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:26 schreef Paul het volgende:
Forza Utregggggggggg ole ole oleeeeeeeeee
Nee het was uitverkochtquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kon je geen kaartjes regelen voor deze wedstrijd?
Volgens mij vooral tegen Ajax..quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar bij Utrecht komen er altijd krachten vrij als ze tegen Feyenoord/PSV/Ajax spelen![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij vooral tegen Ajax..
Kan heus wel joh. Doe niet zo moeilijk man. Als je wilt uithuilen na de nederlaag van PSV doe je dat maar lekker ergens andersquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 wedstrijden volgen kan niet, kijk gewoon 1 en zeur niet man
Kan nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan heus wel joh. Doe niet zo moeilijk man. Als je wilt uithuilen na de nederlaag van PSV doe je dat maar lekker ergens anders
Is het zo moeilijk om hem gewoon te negeren?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk joh, ga ergens anders een probleem van maken.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk joh, ga ergens anders een probleem van maken.
Is het ergens vies dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Morpheus. Let je ook op dat het OS-Forum schoon blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |