De gifbeker jaquote:
Hoezo nog baggerder, is niet veel veranderd aan dit elftalquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
Utrecht is nog baggerder dan vorig jaar. Als we hier niet (makkelijk) van winnen... Ik voorspel degradatievoetbal voor Utrecht dit jaar.
Moet je als team wel scorend vermogen hebben. Dat ontbreekt nog bij Feyenoord.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
Utrecht is nog baggerder dan vorig jaar. Als we hier niet (makkelijk) van winnen... Ik voorspel degradatievoetbal voor Utrecht dit jaar.
Ik ga Paul straks vragen om te baggeren in OSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jinx het ff lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:30 schreef inZanity het volgende:
als jij mensen losers noemt, is dat dan dubbel beledigend?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
Mensen die hier posten onder de 1 minuut stilte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOSERS
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
Mensen die hier posten onder de 1 minuut stilte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOSERS
Wat probeer je hiermee te zeggen? Posten is niet hetzelfde als je mond opentrekkenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Paul het volgende:
Klopt. Je moet gewoon ff stil zijn onder de 1 min stiltequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen? Posten is niet hetzelfde als je mond opentrekken
Laat ook maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt. Je moet gewoon ff stil zijn onder de 1 min stilte
Kan dat wel met die buik van je? 9 magen stil krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt. Je moet gewoon ff stil zijn onder de 1 min stilte
Rustig Paul anders ga je aan het infuus.quote:
Nou en, er vliegt er vast wel een inquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft scorend vermogen...
Sneijder, Schut, Demouge en nog en paar weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo nog baggerder, is niet veel veranderd aan dit elftal
Klopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je als team wel scorend vermogen hebben. Dat ontbreekt nog bij Feyenoord.
De commentator praat je naquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sneijder, Schut, Demouge en nog en paar weg.
[..]
Klopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Zonder Schut word je juist beter. Ben je in ieder geval verzekerd van 3 eigen goals minderquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Die regel telt niet als je tegen PSV speeltquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je niet
Voor eredivisiebegrippen hebben ze denk ik wel voldoende scorend vermogen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan scoor je toch wel, en anders doet Bouma het voor jequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die regel telt niet als je tegen PSV speelt
Daar moeten ze nog een maandje op wachten helaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor eredivisiebegrippen hebben ze denk ik wel voldoende scorend vermogen.
Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.
Idd ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig seizoen met Guidetti en Bakkal al niet, is nu nog minderquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom, ik hoop het. We zullen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.
Rodney Sneijder legde de kwetsbaarheid van PSV lam gisteren. Het dekken bij de 2-1 was totaal overbodig dachten ze bij PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan scoor je toch wel, en anders doet Bouma het voor je
Onzin. Kijk de afgelopen jaren er maar op na. Volgens mij heef de kampioen zelden de topscorer afgeleverd, en gebeurd het andersom vaak genoeg dat spelers die hoog staan in de topscorerslijst bij een laaggeklasseerde club spelen. Scorend vermogen is belangrijk, maar je moet het ook weer niet belangrijker maken dan het is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
natuurlijk is het belangrijk, wie ze maakt is wel minder belangrijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Kijk de afgelopen jaren er maar op na. Volgens mij heef de kampioen zelden de topscorer afgeleverd, en gebeurd het andersom vaak genoeg dat spelers die hoog staan in de topscorerslijst bij een laaggeklasseerde club spelen. Scorend vermogen is belangrijk, maar je moet het ook weer niet belangrijker maken dan het is.
Beetje makkelijk vind ik. Schut was geen geweldenaar. MAar ook weer niet heel slecht. Bovendien iemand met ervaring en die al jaren bij de club speelde. Overigens zijn z'n vervangers volgens mij nog slechter...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Schut word je juist beter. Ben je in ieder geval verzekerd van 3 eigen goals minder
Vraag het me ook af, ik zit er nu ik fok vanaf mijn mobiel weetjequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef Grifte het volgende:
Waarom zijn zelfs op de Bunnikside zoveel lege plekken
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk is het belangrijk, wie ze maakt is wel minder belangrijk
Na PSV gister hebben te zien sch;utteren klopt dit teurig genoeg nog ook. Feyenoord is dit jaar ook gewoon outsider voor de titelquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Yep, PSV is nooit favoriet geweest. Snap niet dat de media ze zo bestempelde. Gewoon een kandidaat, net als Ajax, Feyenoord en Twente.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Na PSV gister hebben te zien sch;utteren klopt dit teurig genoeg nog ook. Feyenoord is dit jaar ook gewoon outsider voor de titel
Na 1 wedstrijd ben je gelijk al geen favoriet...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, PSV is nooit favoriet geweest. Snap niet dat de media ze zo bestempelde. Gewoon een kandidaat, net als Ajax, Feyenoord en Twente.
Het wordt gewoon weer een heel spannend seizoen
Lees nogmaals; dat zijn ze nooit geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd ben je gelijk al geen favoriet...
Ze zijn 10 minuten bezig mang,quote:
Nee, iets subtieler... Na verliezen van RKC ben je de favoriet positie kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijd ben je gelijk al geen favoriet...
Nee. Ajax gaat solo kampioen wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
Het zal gewoon uiteindelijk tussen Ajax en PSV gaan
Onzin, Ajax en PSV zijn niet goed genoeg om uit te lopen. Feyenoord en Twente doen gewoon mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
ach, in de eerste speelronde is alles mogelijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, iets subtieler... Na verliezen van RKC ben je de favoriet positie kwijt
Precies. Met een verdediging van niveau middenmoot kan je nooit favoriet zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees nogmaals; dat zijn ze nooit geweest.
Noujah, als bijna alle voorspellingen nagaat staat PSV bijna bij iedereen op 1. Daarme bedoel ik niet de users hier op FOK!. Maar de redactie van VI of ELquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees nogmaals; dat zijn ze nooit geweest.
Bijna alle peilingen van de laatste verkiezingen zeiden rond de 10-15 zetels voor de PVV...quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, als bijna alle voorspellingen nagaat staat PSV bijna bij iedereen op 1. Daarme bedoel ik niet de users hier op FOK!. Maar de redactie van VI of EL
Alsof PSV kampioen wordt, je wordt kampioen tegen de kleintjes en laat het spelen tegen de kleintjes nou net de zwakte van PSV zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah, als bijna alle voorspellingen nagaat staat PSV bijna bij iedereen op 1. Daarme bedoel ik niet de users hier op FOK!. Maar de redactie van VI of EL
quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:44 schreef Doublepain het volgende:
Daarom.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies. Met een verdediging van niveau middenmoot kan je nooit favoriet zijn.
Ja die kijken naar de naampjes, daar heeft PSV er vele van, maar het is geen team, geen spirit, geen verdediging, niets.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan is het schrikbarend hoe weinig verstand die mensen er van hebben idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat staat PSV volgens mij al 5 jaar lang, laat wel weer zien hoeveel verstand de experts er van hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kopen ze nog wel Maher van AZquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
Dat, plus ze hebben 2 aanvallers (Lens en Narsingh) die het puur en alleen van snelheid moeten hebben en verder niet zoveel kunnen. Daar heb je als topclub niks aan, aangezien al je tegenstanders dicht bij hun goal verdedigen.
Dan heb je al een verdediging en een aanval die niet functioneert. Tel daar nog een middelveld met Strootman en Van Bommel bij op..
En dan willen ze Tiovonen ook nog weg doen
Die hadden Feyenoord vorig jaar ook in de middenmoot of zelfs lager gezet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan daar met een beetje opleiding ook makkelijk aan de slag volgens mijquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het schrikbarend hoe weinig verstand die mensen er van hebben idd.
Fixedquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan daar met een beetje opleiding ook makkelijk aan de slag volgens mij
Ja, dan ruilen ze de meest rendementvolle middenvelder van Europa(?) in voor iemand met 3 goals en 5 assists.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kopen ze nog wel Maher van AZPSV is zo voorspelbaar
Tuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kopen ze nog wel Maher van AZPSV is zo voorspelbaar
Toivonen heb je het nu over?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan ruilen ze de meest rendementvolle middenvelder van Europa(?) in voor iemand met 3 goals en 5 assists.
Ja, zoiets dacht ik gelezen te hebben.quote:
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur isquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Of meest scorende?
iig doet Toivonen het een stuk beter dan sommige mensen denken.
Alleen heeft Toivonen zijn reputatie niet mee.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik gelezen te hebben.
Of meest scorende?
iig doet Toivonen het een stuk beter dan sommige mensen denken.
Bijna vergeten inderdaad. Dat zwaar overschatte middenveld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom.
Dat, plus ze hebben 2 aanvallers (Lens en Narsingh) die het puur en alleen van snelheid moeten hebben en verder niet zoveel kunnen. Daar heb je als topclub niks aan, aangezien al je tegenstanders dicht bij hun goal verdedigen.
Dan heb je al een verdediging en een aanval die niet functioneert. Tel daar nog een middelveld met Strootman en Van Bommel bij op..
En dan willen ze Tiovonen ook nog weg doen
Maar een van de beste speler in de Eredivisiequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur is
Dat staat daar geheel los van idd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het een vervelend figuur is
Tja, ze hebben zo onderhand toch wel eens geld nodig daar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bijna vergeten inderdaad. Dat zwaar overschatte middenveld.![]()
Nee, met PSV gaat het wederom niks worden dit jaar..
Willen ze serieus Toivonen verkopen? Dat zou ik echt onbegrijpelijk vinden.
In zijn positie zeker weten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar een van de beste speler in de Eredivisie
Hebben ze ook niet. Dat laat men aan tafel bij de VI ook wekelijks zien.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat staat PSV volgens mij al 5 jaar lang, laat wel weer zien hoeveel verstand de experts er van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |