Nou en, er vliegt er vast wel een inquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord heeft scorend vermogen...
Sneijder, Schut, Demouge en nog en paar weg.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo nog baggerder, is niet veel veranderd aan dit elftal
Klopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je als team wel scorend vermogen hebben. Dat ontbreekt nog bij Feyenoord.
De commentator praat je naquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sneijder, Schut, Demouge en nog en paar weg.
[..]
Klopt. Maar scorend vermogen ook wel een beetje is overschat.
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Zonder Schut word je juist beter. Ben je in ieder geval verzekerd van 3 eigen goals minderquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Die regel telt niet als je tegen PSV speeltquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op z'n Cruijffs: scoor je niet, win je niet
Voor eredivisiebegrippen hebben ze denk ik wel voldoende scorend vermogen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan scoor je toch wel, en anders doet Bouma het voor jequote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die regel telt niet als je tegen PSV speelt
Daar moeten ze nog een maandje op wachten helaas.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor eredivisiebegrippen hebben ze denk ik wel voldoende scorend vermogen.
Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.
Idd ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hadden ze vorig seizoen met Guidetti en Bakkal al niet, is nu nog minderquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom, ik hoop het. We zullen zienquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Al zou een Guidetti er in één klap voor zorgen dat je titelfavoriet bent wmb.
Rodney Sneijder legde de kwetsbaarheid van PSV lam gisteren. Het dekken bij de 2-1 was totaal overbodig dachten ze bij PSVquote:Op zondag 12 augustus 2012 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan scoor je toch wel, en anders doet Bouma het voor je
Onzin. Kijk de afgelopen jaren er maar op na. Volgens mij heef de kampioen zelden de topscorer afgeleverd, en gebeurd het andersom vaak genoeg dat spelers die hoog staan in de topscorerslijst bij een laaggeklasseerde club spelen. Scorend vermogen is belangrijk, maar je moet het ook weer niet belangrijker maken dan het is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |