abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115417496
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:26 schreef Jellereppe het volgende:
AMSTERDAM - De Spaanse politie heeft vijf vakbondsactivisten opgepakt die dinsdag, zoals Robin Hood, een supermarkt hadden beroofd om te geven aan de armen.

De leden van de Andalusische Arbeidersunie gingen er zonder af te rekenen vandoor met negen afgeladen winkelwagentjes van een supermarkt in het Zuid-Spaanse Ecija.

De dieven deelden het buitgemaakte voedsel vervolgens uit aan arme werklozen.

Eén verdachte werd gearresteerd toen de politie vrijdag vakbondsleden verjoeg van een defensieterrein dat zij hadden bezet. De krakers eisen dat het verwaarloosde perceel wordt overgedragen aan door de crisis in het nauw gedreven boeren.

De vier anderen liepen elders tegen de lamp.

Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)bende-opgepakt-.html
Bron: http://www.nu.nl/opmerkel(...)bende-opgepakt-.html
Haha, eerlijk is eerlijk, beste FOK!kers, van dit soort nieuws geniet ik met volle teugen. Las het werkelijk waar met een big smile. :7
pi_115417517
Tsjah... Ik ken de situatie niet goed genoeg om in te schatten of er geen beter plan de campagne te verzinnen was.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:28:33 #3
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115417520
Sukkels. Als ze nou de bankdirecteuren beroven, dan klopt het verhaal nog een beetje. Een supermarkt leegroven is ordinair. Op het schavot met de vrijbuiters!
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_115417526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:28 schreef dr.Bellows het volgende:
Sukkels. Als ze nou de bankdirecteuren beroven, dan klopt het verhaal nog een beetje. Een supermarkt leegroven is ordinair. Op het schavot met de vrijbuiters!
Ik vind het wel vermakelijk, maar zie je punt.
pi_115417550
quote:
Ach ja zo simplistisch bedacht en zo kortzichtig. Mensen moeten toch ergens hun schuld op afschuiven dus schuiven ze het op de bankdirecteuren af.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:31:44 #6
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115417566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef HSG het volgende:

[..]

Ach ja zo simplistisch bedacht en zo kortzichtig. Mensen moeten toch ergens hun schuld op afschuiven dus schuiven ze het op de bankdirecteuren af.
Om maar een voorbeeld te noemen. We kunnen er in ieder geval veilig vanuit gaan dat de supermarktmanager geen schuld heeft aan de crisis :')
pi_115417578
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:31 schreef dr.Bellows het volgende:

[..]

Om maar een voorbeeld te noemen. We kunnen er in ieder geval veilig vanuit gaan dat de supermarktmanager geen schuld heeft aan de crisis :')
Niet alleen hij. Wij allemaal zijn schuldig aan de crisis.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:33:37 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115417591
Leuk, alsof spaanse supermarkten geen moeite hebben het hoofd boven water te houden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115417602
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:30 schreef HSG het volgende:

[..]

Het is wat kort door de bocht, maar de schuldigen zijn vooral in de financiele sector te vinden ja :)

Het "we hebben allemaal schuld" is regelrecht gelul.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:34:31 #10
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115417604
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:32 schreef HSG het volgende:

[..]

Als dat zo is, is het leegroven van de supermarkt natuurlijk extra triest en onnodig. Dan hebben die 'arme mensen' ook geen hulp nodig, omdat zij medeverantwoordelijk zijn voor de crisis! Dat zal ze leren, die arbeiders!
pi_115417607
quote:

[..]

De crisis is al mijn halve leven aan de gang, ik weet niet beter dan dat het altijd crisis is. De eerste dag dat het geen crisis is moet ik met mijn volle besef nog mee maken.
pi_115417614
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik vind het wel vermakelijk, maar zie je punt.
Je bedoelt dat je sympathie voor de dieven hebt?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115417637
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:35 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je sympathie voor de dieven hebt?
Zo kun je het inderdaad omschrijven. Symphatie voor hun daad heb ik zeker. Dit is eens wat anders dan de artikelen met het doorgaans altijd slechte nieuws.
pi_115417721
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Het is wat kort door de bocht, maar de schuldigen zijn vooral in de financiele sector te vinden ja :)

Het "we hebben allemaal schuld" is regelrecht gelul.
Nee hoor. Wij allemaal zijn schuldig want wij allemaal willen zo graag van alles en nog wat en dat kost geld. Dat komt voort uit salarissen en spaargeld maar dat geld moet ergens vandaan komen. Daar zorgt de bank wel voor maar uiteindelijk moet de bank zoveel geld ophoesten dat je praktijken krijgt waar men niet mee eens is. Zo'n bankdirecteur die verantwoordelijk is voor een bedrijf dat gevestigd is in zoveel landen is daar verantwoordelijk voor. En in het verleden tot heden heeft hij zijn bedrijf omhoog gehouden en dat mag best beloond worden.

Het meeste gezeik komt voor uit:
- jaloezie
- mensen kunnen ineens geen producten meer krijgen die ze gelijk willen hebben. Sparen is teveel gevraagd.
- hun schuld afschuiven op een ander.

Dus denk even lekker beter na voordat je in het rond loopt te brullen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef dr.Bellows het volgende:

[..]

Als dat zo is, is het leegroven van de supermarkt natuurlijk extra triest en onnodig. Dan hebben die 'arme mensen' ook geen hulp nodig, omdat zij medeverantwoordelijk zijn voor de crisis! Dat zal ze leren, die arbeiders!
Ga eerst maar eens kijken hoe het komt dat ze arm zijn. In Afrika of Azië is het antwoord wel makkelijk maar in landen zoals Nederland...

quote:
15s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:34 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

De crisis is al mijn halve leven aan de gang, ik weet niet beter dan dat het altijd crisis is. De eerste dag dat het geen crisis is moet ik met mijn volle besef nog mee maken.
Toen ik voor het eerst aan het werk ging begon de crisis. Gelukkig had ik al een vast contract toen de crisis Europa trof.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:43:15 #15
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_115417746
Mensen die op deze manier een supermarkt leegroven zijn gewoon tuig, een ander woord is er niet voor. Arresteren en tot de laatste cent terug laten betalen, lijkt me vrij duidelijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_115417765
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:41 schreef HSG het volgende:

[..]

Nee hoor. Wij allemaal zijn schuldig want wij allemaal willen zo graag van alles en nog wat en dat kost geld. Dat komt voort uit salarissen en spaargeld maar dat geld moet ergens vandaan komen. Daar zorgt de bank wel voor maar uiteindelijk moet de bank zoveel geld ophoesten dat je praktijken krijgt waar men niet mee eens is. Zo'n bankdirecteur die verantwoordelijk is voor een bedrijf dat gevestigd is in zoveel landen is daar verantwoordelijk voor. En in het verleden tot heden heeft hij zijn bedrijf omhoog gehouden en dat mag best beloond worden.
Nigga wut? :')

quote:
Het meeste gezeik komt voor uit:
- jaloezie
- mensen kunnen ineens geen producten meer krijgen die ze gelijk willen hebben. Sparen is teveel gevraagd.
- hun schuld afschuiven op een ander.

Dus denk even lekker beter na voordat je in het rond loopt te brullen.

Je loopt te trollen neem ik aan? :D

Het is de bank die de risico's kent, het is de bank die verdient aan die risico's, het is de bank die beslist over aankoop en verkoop... Er komt in het hele verhaal eigenlijk geen andere partij aan te pas. Allemaal financiele boys onder elkaar.
pi_115417776
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:43 schreef karr-1 het volgende:
Mensen die op deze manier een supermarkt leegroven zijn gewoon tuig, een ander woord is er niet voor. Arresteren en tot de laatste cent terug laten betalen, lijkt me vrij duidelijk.
Tuig wil ik het niet noemen. Ze deden het per slot van rekening niet voor eigen gewin, maar voor de arme werklozen. Uiteraard zullen ze gestraft worden, maar ook de rechter is een mens, en hij zal daar rekening mee houden in zijn strafmaat.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:46:38 #18
152789 karr-1
pi_115417806
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:45 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tuig wil ik het niet noemen. Ze deden het per slot van rekening niet voor eigen gewin, maar voor de arme werklozen. Uiteraard zullen ze gestraft worden, maar ook de rechter is een mens, en hij zal daar rekening mee houden in zijn strafmaat.
Waarom is het dan geen tuig? Een hardwerkende ondernemer beroven van zijn spullen is normaal? Het uitdelen aan werklozen maakt het er niet beter op.

En als de rechter zijn werk doet dan word er niets meegerekend in de strafmaat. De wet is de wet, daar verander je niets aan.
pi_115417814
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:44 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nigga wut? :')

[..]

Je loopt te trollen neem ik aan? :D

Het is de bank die de risico's kent, het is de bank die verdient aan die risico's, het is de bank die beslist over aankoop en verkoop... Er komt in het hele verhaal eigenlijk geen andere partij aan te pas. Allemaal financiele boys onder elkaar.
Jajaja en wijs maar lekker weer met het vingertje naar een ander. Joh als je het ander wilt ga dan achter je computertje vandaan en word bankdirecteur of start een politieke partij. Dan kun je het anders maken.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:47:21 #20
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115417819
quote:
Tuig wil ik het niet noemen. Ze deden het per slot van rekening niet voor eigen gewin, maar voor de arme werklozen.
Hoe nobel het streven, hoe kortzichtig de uitvoering.
pi_115417836
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 11-08-2012 15:52:02 ]
pi_115417848
Als Marokkanen dit in Rotterdam hadden gedaan was dit een heel ander topic.
pi_115417859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:46 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Waarom is het dan geen tuig? Een hardwerkende ondernemer beroven van zijn spullen is normaal? Het uitdelen aan werklozen maakt het er niet beter op.

En als de rechter zijn werk doet dan word er niets meegerekend in de strafmaat. De wet is de wet, daar verander je niets aan.
Naar mijn bescheiden mening is het geen tuig, omdat er een welwillende en goede drijfveer achter de actie zat. Het is fout, maar ze hadden er wel goede bedoelingen mee.

Rechters houden rekening met de persoonlijke situatie van de daders. Ze kijken naar de drijfveer achter de daad en nemen het zeker mee in hun uitspraak. Heb een aantal keren een zitting bijgewoond, dus weet wel hoe het een en andere er aan toegaat in een rechtszaak!
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:49:25 #24
45206 Pietverdriet
pi_115417860
quote:

[..]

De weg naar de hel is geplaveid met goede intenties.
Het is gul zijn over de rug van anderen.

Als de Vakbonden zo begaan zijn met het lot van werkelozen moeten ze meewerken aan een goed ondernemers en investeringsklimaat.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:49:38 #25
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115417864
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:47 schreef HSG het volgende:

Jajaja en wijs maar lekker weer met het vingertje naar een ander. Joh als je het ander wilt ga dan achter je computertje vandaan en word bankdirecteur of start een politieke partij. Dan kun je het anders maken.
Ga jij je eens heel gauw schamen voor jou aandeel aan de crisis! Snel achter je computertje vandaan en in de hoek gaan staan! En pas eruit komen als je een oplossing voor de crisis hebt! 8.gif
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:52:12 #26
152789 karr-1
pi_115417910
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:49 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Naar mijn bescheiden mening is het geen tuig, omdat er een welwillende en goede drijfveer achter de actie zat. Het is fout, maar ze hadden er wel goede bedoelingen mee.

Rechters houden rekening met de persoonlijke situatie van de daders. Ze kijken naar de drijfveer achter de daad en nemen het zeker mee in hun uitspraak. Heb een aantal keren een zitting bijgewoond, dus weet wel hoe het een en andere er aan toegaat in een rechtszaak!
Dus als ik iemand vermoord mag dat als ik er maar goede bedoelingen mee had? Wat een onzin zeg, het is asociaal om Sinterklaas te spelen over de rug van een ander. Zorg liever voor meer banen of zo in plaats van dit soort belachelijke acties.

En de persoonlijke situatie van een dader heeft natuurlijk niets te zoeken in de rechtszaal.
pi_115417916
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:49 schreef dr.Bellows het volgende:

[..]

Ga jij je eens heel gauw schamen voor jou aandeel aan de crisis! Snel achter je computertje vandaan en in de hoek gaan staan! En pas eruit komen als je een oplossing voor de crisis hebt! [ afbeelding ]
Waarom? Ik loop niet alle dagen te brullen op het internet.

quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Jij werkt op de postkamer van ING en bent 1 brok ambitie zo te lezen, of niet?
Nee ik werk niet bij de ING. Maar ben wel een harde werker.

OOOOH OEPS. Nu ben ik een crimineel want ik werk hard, waardoor ik meer verdien, en dat is natuurlijk niet eerlijk tegenover de mensen die het wat minder hebben. Oh oh oh oh stoute ik. Foei bollenboos. Ik moet maar gauw minder hard werken en lekker nutteloos bankdirecteurtjes gaan trollen op het internet.
pi_115417931
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De weg naar de hel is geplaveid met goede intenties.
Het is gul zijn over de rug van anderen.

Als de Vakbonden zo begaan zijn met het lot van werkelozen moeten ze meewerken aan een goed ondernemers en investeringsklimaat.
Daar ga ik in mee, maar het is in mijn ogen minder erg, omdat ze het voedsel hebben uitgedeeld aan de armen. Dat moet toch enige symphatie opwekken, maar sluit mijn ogen zeker niet voor de getroffen ondernemer(s). Het is een artikel die de meeste mensen met twee gevoelens zullen lezen. Aan de ene kant is het fout, maar aan de andere kant hadden ze goede intenties met de buit.

Ze zullen gestraft worden, maar de rechter zal ze niet de volle straf geven, lijkt mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jellereppe op 11-08-2012 11:01:03 ]
pi_115417952
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Daar ga ik in mee, maar het is in mijn ogen minder erg, omdat ze het voedsel hebben uitgedeeld aan de armen. Dat moet toch enige symphatie opwekken, maar sluit mijn ogen zeker niet voor de getroffen ondernemer(s). Het is een artikel die de meeste mensen met twee gevoelens zullen lezen. Aan de ene kant is het fout, maar aan de andere kant hadden ze er goede intenties met de buit.

Ze zullen gestraft worden, maar de rechter zal ze niet de volle straf geven, lijkt mij.
Hangt er vanaf wat de Spaanse wet zegt.
pi_115417955
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:52 schreef HSG het volgende:

Nee ik werk niet bij de ING. Maar ben wel een harde werker.

OOOOH OEPS. Nu ben ik een crimineel want ik werk hard, waardoor ik meer verdien, en dat is natuurlijk niet eerlijk tegenover de mensen die het wat minder hebben. Oh oh oh oh stoute ik. Foei bollenboos. Ik moet maar gauw minder hard werken en lekker nutteloos bankdirecteurtjes gaan trollen op het internet.
Nee hoor. Het is misschien moeilijk te begrijpen voor je, maar het gaat me niet om meer verdienen. Geen enkel probleem mee.

Gaat het wel helemaal goed met je? Werk je niet een beetje te hard? Want je reactie is nogal ongezond.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:55:04 #31
152789 karr-1
pi_115417956
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Daar ga ik in mee, maar het is in mijn ogen minder erg, omdat ze het voedsel hebben uitgedeeld aan de armen. Dat moet toch enige symphatie opwekken, maar sluit mijn ogen zeker niet voor de getroffen ondernemer(s). Het is een artikel die de meeste mensen met twee gevoelens zullen lezen. Aan de ene kant is het fout, maar aan de andere kant hadden ze er goede intenties met de buit.

Ik zie niet in waarom dit ook maar enige sympathie zou moeten opwekken.
pi_115417970
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:52 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dus als ik iemand vermoord mag dat als ik er maar goede bedoelingen mee had? Wat een onzin zeg, het is asociaal om Sinterklaas te spelen over de rug van een ander. Zorg liever voor meer banen of zo in plaats van dit soort belachelijke acties.

En de persoonlijke situatie van een dader heeft natuurlijk niets te zoeken in de rechtszaal.
Moord dien je ten allen tijden fout te keuren. Dan hebben we het over zware criminaliteit en een van de ergste daden die je als mens kunt begaan. Dat is geenzins te vergelijken met diefstal, hoewel ook dat zeker fout is.

Ik keur het niet goed, maar kan een grijns niet onderdrukken, zo moet je mijn posts opvatten. :P
pi_115417978
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Als er meer mee gewonnen is dan verloren.... Maar dat is dus de vraag.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:56:50 #34
152789 karr-1
pi_115417998
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Moord dien je ten allen tijden fout te keuren. Dan hebben we het over zware criminaliteit en een van de ergste daden die je als mens kunt begaan. Dat is geenzins te vergelijken met diefstal, hoewel ook dat zeker fout is.

Ik keur het niet goed, maar kan een grijns niet onderdrukken, zo moet je mijn posts opvatten. :P
Nou prima, ik blijf het gewoon asociaal noemen
pi_115418034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat verschilt van persoon tot persoon. Mijn symphatie hebben ze. :Y

Ze zullen heus wel gestraft worden, maar niet voor de volle 100%.
pi_115418141
quote:
Sukkels. Als ze nou de bankdirecteuren beroven, dan klopt het verhaal nog een beetje.
Dan krijgen ze vast met allerlei antiterrorismewetgeving te maken, die is er ook niet voor niks.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:03:59 #37
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_115418148
quote:

[..]

Nee hoor. Ik ben niet schuldig aan de crisis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_115418279
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:54 schreef HSG het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat de Spaanse wet zegt.
Dat zeker.
pi_115418593
Diefstal = Diefstal

Het doel heiligt de middelen niet.
pi_115421145
Twijfels, twijfels. Het klinkt vet nobel, en supermarkteigenaren behoren meestal wel tot ruim verzekerde hogere middenklasse, maar als het zo'n lullig Spaans supermarktje is met twee werknemers vind ik het al aardig wat minder robin hood-achtig.
pi_115421182
Helden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:28:25 #42
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_115421548
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben niet schuldig aan de crisis.
Heb je een bankrekening?
pi_115422268
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Heb je een bankrekening?
Oh, dit gaat me weer een wonderargument worden hoor.
pi_115422361
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Helden.
:').
  Moderator zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:08:30 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_115422742
Als ze zo graag eten wilden uitdelen aan de armen, dan hadden ze ook voor die negen karretjes vol met eten kunnen betalen en DAN uitdelen...
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115422822
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:08 schreef Karina het volgende:
Als ze zo graag eten wilden uitdelen aan de armen, dan hadden ze ook voor die negen karretjes vol met eten kunnen betalen en DAN uitdelen...
:|W
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:07:54 #47
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_115424348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 13:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Heb je een bankrekening?
Daarmee geeft ik banken geen toestemming om de economie naar de knoppen te helpen en overheden te chanteren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:11:17 #48
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115424404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom? Ik loop niet alle dagen te brullen op het internet.
Omdat je schuld hebt aan de crisis, daarom.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:12:44 #49
45206 Pietverdriet
pi_115424428
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 14:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:|W
Waarom maak jij geen geld over aan die Vakbond om het alsnog te betalen?
pi_115425066
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:11 schreef dr.Bellows het volgende:

[..]

Omdat je schuld hebt aan de crisis, daarom.
Nee hoor. Wij hebben allemaal schuld aan deze crisis. We hebben het tenslotte zelf veroorzaakt met onze hebzucht.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:40:49 #51
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_115425081
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:39 schreef HSG het volgende:

Nee ja hoor. Wij hebben allemaal schuld aan deze crisis. We hebben het tenslotte zelf veroorzaakt met onze hebzucht.
Precies, dus jij ook ;)
pi_115425096
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:40 schreef dr.Bellows het volgende:

[..]

Precies, dus jij ook ;)
Ik heb geen schulden maar ben wel medeverantwoordelijk voor deze crisis.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:40:00 #53
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_115606991
heel juist en terecht
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:47:04 #54
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_115607239
Ik zag er van de week beelden van op de Spaans TV. Huilende kassiere die door één van die dieven werd weggeduwd. Arme vrouw was helemaal overstuur.

Nee, dit zijn geen Robin Hoods. Dit zijn gewoon domme mensen die niet inzien dat supermarkten inkomsten nodig hebben om hun personeel te kunnen betalen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:49:32 #55
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_115607330
pi_115608088
Leuk, de middenstand beroven. En dan worden de supermarktmedewerkers ontslagen en gaat de supermarkt dicht. Topidee. Robin Hood met een extra chromosoompje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_115611441
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Haha, eerlijk is eerlijk, beste FOK!kers, van dit soort nieuws geniet ik met volle teugen. Las het werkelijk waar met een big smile. :7
Jij vindt het wel fijn dat mensen hun baan verliezen hè, knul?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:37:50 #58
321876 Cherna
Fuck the System
pi_115612104
Stelletje anarchisten zijn het. Misschien komt er na deze roof weer een arme bij die beroofd was van zijn inkomen. Krijgt hij dan voedsel wat hem eerst is afgenomen.
Als deze leden nu van hun eigen salaris deze dienst hadden bewezen dan hadden ze mijn respect wel verdiend.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_115638748
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef waht het volgende:

[..]

Jij vindt het wel fijn dat mensen hun baan verliezen hè, knul?
Helemaal niet. :N Ik geniet alleen van het artikel, hoewel dat misschien een beetje hypocriet van mij is. :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:28:22 #60
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_115646479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Helemaal niet. :N Ik geniet alleen van het artikel, hoewel dat misschien een beetje hypocriet van mij is. :)
Heb je m'n filmpje hierboven ook al bekeken?
pi_115646619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Heb je m'n filmpje hierboven ook al bekeken?
Nu wel. Die huilende vrouw, harstikke zielig. Ik neem mijn posts terug.

Edit: ook na die laatste posts te hebben gelezen, moet ik toegeven dat mijn reacties als een lul op een drumstel sloegen. :{
pi_115646715
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:47 schreef Strani het volgende:
Nee, dit zijn geen Robin Hoods. Dit zijn gewoon domme mensen die niet inzien dat supermarkten inkomsten nodig hebben om hun personeel te kunnen betalen.
Volgens mij was Robin Hood ook gewoon een pauper zonder moreel besef.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:23:21 #63
45206 Pietverdriet
pi_115650353
quote:
9s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij was Robin Hood ook gewoon een pauper zonder moreel besef.
Nee, maar robin hood gapte dan ook niet van de rijken en gaf aan de armen, wat robin hood deed was het geld wat de wereldlijke en kerkelijke heersers van de mensen die het geld verdient hadden afgepakt weer stelen en terug geven aan de mensen die het in de eerste plaats verdient hadden.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:13:20 #64
280950 samvirus
Testiculos habet llemax
pi_115652054
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:48 schreef Specularium het volgende:
Als Marokkanen dit in Rotterdam hadden gedaan was dit een heel ander topic.
Dit
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')