Je moet minimaal 2min spelen toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd kut als je niet gespeeld hebt op dat toernooiwel goud maarja
Ik neem aan dat ze morgen gaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Half Fok! neemt nu massaal speedboten richting Engeland om in het HHH de hockeydames te mogen 'helpen' tijdens het crowdsurfen.
imageshackquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef TUFKAL het volgende:
[ http://img503.imageshack.us/img503/4888/fistpump.gif (copy/paste deze link) ]
Nee gewoon naar de huldiging in Den Bosch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Half Fok! neemt nu massaal speedboten richting Engeland om in het HHH de hockeydames te mogen 'helpen' tijdens het crowdsurfen.
Ik ga die Argentijnsen troosten, valt meer te halen nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
16 keer goud maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Nober het volgende:
Kijk dat schiet op, selectie van 18 speelsters dus in een keer 18 gouden erbij dus nu staan we op 23 gouden en morgen GB voorbij!![]()
![]()
Nee dat hebben ze na Peking wel afgeleerd.quote:
8 zwanger!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze na Peking wel afgeleerd.
Ze komen met de trein, massaal op de rails gaan liggen dus, kan je zeggen dat 't hele team over je heen is gereden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee gewoon naar de huldiging in Den Bosch.
Nog net niet. Maar als het een kantoor was, waren er heel wat mannen ontslagenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komen met de trein, massaal op de rails gaan liggen dus, kan je zeggen dat 't hele team over je heen is gereden.
Ik hoorde dat Goderie 3 weken geleden nog een ring uit d'r doos heeft gespoeld van die bewuste avondquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze na Peking wel afgeleerd.
Dit dus. Moeten ze die medailles nog smeden ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
wat duurt het lang. amateurisme ten top
Of net als zo'n Brein-muziekje voor je favoriete Disneyvideo begonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Tjesus dat deuntje; heeft iemand zijn Nintendo DS aan laten staan ofzo
ik las vandaag dat iedereen die gespeeld heeft een medaille wint. bedoelen ze daar ook de bankzitters mee?quote:
Godverquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Goderie 3 weken geleden nog een ring uit d'r doos heeft gespoeld van die bewuste avond
Treffend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of net als zo'n Brein-muziekje voor je favoriete Disneyvideo begon.
Vind der maar overrated..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef snellejelle het volgende:
Aymar, wat kan die meid hockeyen he?
neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef hellsgate het volgende:
[..]
ik las vandaag dat iedereen die gespeeld heeft een medaille wint. bedoelen ze daar ook de bankzitters mee?
Hoog en Van As zijn rijk geworden van de verkoop van alle mobieltjes die achterbleven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Goderie 3 weken geleden nog een ring uit d'r doos heeft gespoeld van die bewuste avond
Of bovenop de trein gaan liggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komen met de trein, massaal op de rails gaan liggen dus, kan je zeggen dat 't hele team over je heen is gereden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of net als zo'n Brein-muziekje voor je favoriete Disneyvideo begon.
Ja, maar niet de 2 extra reserves.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef hellsgate het volgende:
[..]
ik las vandaag dat iedereen die gespeeld heeft een medaille wint. bedoelen ze daar ook de bankzitters mee?
Nee ze houden hem expres buiten beeld volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Spannende muziek komt nu het stadion binnen, zien jullie hem?
Mooi inderdaadquote:
Carlien zal blij zijn dat die boosheid na de wedstrijd verdwenen is.quote:
Deze was beterquote:
Dan zeg je niet veel meer, maar ben zo blij dat ze gewonnen hebben en vond de Argentijnen niet echt veel voorstellen qua kansen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Werk jij bij een advocatenkantoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat is die huldiging eigenlijk maandag... het is bij mij om de hoek maar ik moet werken
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Werk jij bij een advocatenkantoor
is ook nooit goed hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Dit duurt echt debiel lang. Bezopen eigenlijk dat de NOS ook heel de tijd beelden blijft tonen van het stadion.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Dit duurt echt debiel lang. Bezopen eigenlijk dat de NOS ook heel de tijd beelden blijft tonen van het stadion.
1995 is leuker.quote:
Ja en de basketball 1/2 finale 7 minuten voor het einde verlaten voor reclamequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ach er wordt toch verder niet gesportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
lol. Kom ik je nog tegen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat is die huldiging eigenlijk maandag... het is bij mij om de hoek maar ik moet werken
Zeiken om te zeiken? Je kan ook wat modereren in de tussentijd....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Die mag idd ook niet ontbrekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het ook.quote:
54x Bloemetjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Sheepcidus het volgende:
nu moeten ze 54 medailles gaan uitreiken?
Ik kijk live sportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zeiken om te zeiken? Je kan ook wat modereren in de tussentijd....
Je werkt toch niet op dat advocatenkantoor he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef STING het volgende:
[..]
Die mag idd ook niet ontbrekenDie was VET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh okquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die eerst kwamen , onbekende mensen.
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Je werkt toch niet op dat advocatenkantoor he.
een jailbaitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
wie is dat kleine meisje met nummer 10?
Origineelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Keauning het volgende:
Paumen gaat straks lekker scharen met Kimmetje.
48quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Sheepcidus het volgende:
nu moeten ze 54 medailles gaan uitreiken?
maandag weer jongequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
Haha is toch mooi man zo'n Zambiaantje.
Nee. Veehoven en Engels ook niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Willemijn Bos krijgt zeker geen plak?
Kelly Jonker volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Kelly Jonkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef donroyco het volgende:
Telegraaf:
[ afbeelding ]
Oh, the irony..._______!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef donroyco het volgende:
Telegraaf:
[ afbeelding ]
Oh, the irony..._______!
Waar kan ik die pot vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:46 schreef donroyco het volgende:
Telegraaf:
[ afbeelding ]
Oh, the irony..._______!
Eind van de regenboog.quote:
Willemijn Bosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Willemijn Bos krijgt zeker geen plak?
Echt hequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Engels Publiek:
Goud: Nederland![]()
![]()
![]()
Zilver: Argentinie:![]()
![]()
Brons: GB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij moet ook al een half uur vertellen dat we goud hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Nou moet ik zeggen dat het commentaar het er ook niet bepaald boeiender op maakt.
Wat ben je toch een platvloers ventje hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is dat er geen wegloop-smileys bestaanquote:
Als we met een paar gaan zoeken, komen we best er uit bij de verdeling toch?quote:
Goed punt, dit zal niet z'n favoriete moment van de avond zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij moet ook al een half uur vertellen dat we goud hebben.
Hahaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef marcodej het volgende:
Als er nu iemand gelijk met die bloemen achteraan komt, gaat het wat sneller. Maar elk IOC-lid wil zijn momentje...
Met bieberhaar!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
Weer een jongengewoon 2 dudes in het team.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Spoelde net terug leek het net alsof ze de medailles in moesten leveren XD XD
Ze begonnen beide gespannen en voorzichtig aan de wedstrijd maar verdedigend stond Oranje als een huis. Bij de Argentijnen moest Aymar het doen maar dat zat er niet in door een uitstekend blok met Paumen en Goderie op het middenveld. Uiteindelijk is Dirkse van de Heuvel degene die de rebound maakt en toen was het eigenlijk al wel beslist want de Argentijnen hebben geen enkele kans gehad. De 2-0 was uiteraard wel een prettig voorsprong met nog zo'n 14 minuten en vanaf dat moment heeft Nederland het prima uitgespeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Nog steeds een prima moment voor een analyse, voordat NL aan de beurt is zijn we zeker 6 minuten verder, misschien wel 10.
Zo duurt het wel eeuwenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:49 schreef marcodej het volgende:
Als er nu iemand gelijk met die bloemen achteraan komt, gaat het wat sneller. Maar elk IOC-lid wil zijn momentje...
8 bit versiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Redefine het volgende:
Nu kunnen ze wel de extended version spelen van Chariots of Fire, tijd zat.
hierna komt de queen ingevlogen die ze een kusje geeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
Krijgen ze hierna ook nog allemaal een kaartje? Jezus zeg.
En Vangelis maar vangen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Redefine het volgende:
Nu kunnen ze wel de extended version spelen van Chariots of Fire, tijd zat.
Beknopte samenvatting is +1.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze begonnen beide gespannen en voorzichtig aan de wedstrijd maar verdedigend stond Oranje als een huis. Bij de Argentijnen moest Aymar het doen maar dat zat er niet in door een uitstekend blok met Paumen en Goderie op het middenveld. Uiteindelijk is Dirkse van de Heuvel degene die de rebound maakt en toen was het eigenlijk al wel beslist want de Argentijnen hebben geen enkele kans gehad. De 2-0 was uiteraard wel een prettig voorsprong met nog zo'n 14 minuten en vanaf dat moment heeft Nederland het prima uitgespeeld.
Als ik een van die lelijke dames zou zijn dan zou ik er maar een beetje van genietenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
En ook nog allemaal een kus, de tering..
En als afsluiter krijgen ze allemaal een snoepzakje mee!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
Krijgen ze hierna ook nog allemaal een kaartje? Jezus zeg.
Nee, die oma wil ook in beeld hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef marcodej het volgende:
Dit kan toch gelijk na elkaar, of ben ik gek.
Het zou wel opschietenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben altijd bang dat zulke oude vrouwen dan plotseling een hartaanval krijgen zo op TV
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Wrijfhout het volgende:
Gaat die oma deze uitreiking nog overleven of niet?
Omdat het gewoon één land is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef hellsgate het volgende:
waarom is GB eigenlijk 1 land op de OS?
Ok, Frits.twitter:fbarend twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:49:02De goals van Carlien Dirkse van den heuvel en aanvoerder Maartje Paumen maken de Olympische titel heel bijzonder #os2012 #nocnsf #womenpower reageer retweet
Fokkers met realistische eisen, rightquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Keauning het volgende:
Zo lelijk zijn die Britten niet hoor. Niet zo veel eisen, als het er op aan zou komen zouden de meesten toch gedaan worden.
Darts.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Saysem het volgende:
[..]
Omdat het gewoon één land is.
Voetbal en rugby zijn de uitzonderingen volgens mij.
Ik verwacht dat we om 00.08 bij NL zijnquote:
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Malahide het volgende:
Als het zo doorgaat wordt Mart geschrapt vanavond.
Dat is dan weer een voordeelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Malahide het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
Ok, Frits.twitter:fbarend twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:49:02De goals van Carlien Dirkse van den heuvel en aanvoerder Maartje Paumen maken de Olympische titel heel bijzonder #os2012 #nocnsf #womenpower reageer retweet
In godsnaam, laten we het hopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Malahide het volgende:
ik heb op deze muziek menig traante weggepinkt tijdens Married with children (iedereen van voor 1985 zal dit kunnen beamen)... maar het begint nu inderdaad zeer irritant te worden...quote:
Komt Wim Lex niet weer? Goed excuus om lekkere wijven te zoenen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Knaller het volgende:
Mag de excuusneger uit zambia de nederlandse meiden de medailles uitreiken?
quote:
Dit is ook zwaarderquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
De ceremonie duurt langer dan de wedstrijd zelf..
Hij is hun allerbeste vriend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
Hij is gek op lesbies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
Zakje Croky chips.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:51 schreef zoem het volgende:
[..]
En als afsluiter krijgen ze allemaal een snoepzakje mee!
En zijn dochter schaart ook mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is hun allerbeste vriend.
Tegenover de rest van de Britse vrouwen niet nee.. maar als ik in Eindhoven door de stad loop zie ik 100x meer en beter materiaal lopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:52 schreef Keauning het volgende:
Zo lelijk zijn die Britten niet hoor. Niet zo veel eisen, als het er op aan zou komen zouden de meesten toch gedaan worden.
twitter:sverschuren twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:43:14De deur van de hockeydames beklad. Gefeliciteerd!!! @ London 2012 Olympic Village http://t.co/F1Ek37wG reageer retweet
Behalve Ellen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Van dichtbij zien al die hockey-meisjes er toch een stuk minder uit.
Zo komt Nederland nogquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
Daarom heeft hij z'n dochter ook lesbisch gemaakt. Heel langzaam laten wennen aan de vrouwelijke schotwond, totdat ze 't lekker vond. Dat moet ook met kinderen. Vaak zeggen ze al "ik lust dat niet" voor ze 't geprobeerd hebben. Barend zette door en met prachtig resultaat!quote:
wat garpiiiiiiiiiiigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Evertjan het volgende:
twitter:sverschuren twitterde op vrijdag 10-08-2012 om 22:43:14De deur van de hockeydames beklad. Gefeliciteerd!!! @ London 2012 Olympic Village http://t.co/F1Ek37wG reageer retweet
Cheerleader-effectquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
Weet u wie dat zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
Mart onderbreekt zometeen eigenhandig de huldiging.
Joh. Ze heeft alleen een aardig lijf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Zo mooi is die Aymar eigenlijk niet....
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef Evertjan het volgende:
Ja nogal wiedes als ze allemaal een stick van Hoog op hun muil hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes als ze allemaal een stick van Hoog op hun muil hebben gehad.
plot twist zit er niet in ben ik bangquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Oh kut, ik was die bloemen alweer vergeten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes als ze allemaal een stick van Hoog op hun muil hebben gehad.
lolquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Oh kut, ik was die bloemen alweer vergeten.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
plot twist zit er niet in ben ik bang
waarom moet er zo.speciaal worden.gedaan over dat lesbische gedrag....mythes zijn tquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
Eerste olympische titel ooit bij de vrouwen werd gewonnen door Zimbabwe. Ok, ze waren wel blank maar Afrikan heeft dus wel een band met hockey.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef -0- het volgende:
Uitgerekend bij misschien wel de meest blanke sport van de spelen een neger die medailles uit komt reiken
Is ook maar 1 minuut, steeds op repeat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef Evertjan het volgende:
dat deuntje begin ik ook zat te worden btw
Ja, helemaal mee eens. Echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
waarom moet er zo.speciaal worden.gedaan over dat lesbische gedrag....mythes zijn t
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef Lotusss het volgende:
Geweldig ook, die 8-bit versie van Chariots of Fire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |