Je moet minimaal 2min spelen toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd kut als je niet gespeeld hebt op dat toernooiwel goud maarja
Ik neem aan dat ze morgen gaan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Half Fok! neemt nu massaal speedboten richting Engeland om in het HHH de hockeydames te mogen 'helpen' tijdens het crowdsurfen.
imageshackquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef TUFKAL het volgende:
[ http://img503.imageshack.us/img503/4888/fistpump.gif (copy/paste deze link) ]
Nee gewoon naar de huldiging in Den Bosch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
Half Fok! neemt nu massaal speedboten richting Engeland om in het HHH de hockeydames te mogen 'helpen' tijdens het crowdsurfen.
Ik ga die Argentijnsen troosten, valt meer te halen nu.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Cee het volgende:
16 keer goud maar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:36 schreef Nober het volgende:
Kijk dat schiet op, selectie van 18 speelsters dus in een keer 18 gouden erbij dus nu staan we op 23 gouden en morgen GB voorbij!![]()
![]()
Nee dat hebben ze na Peking wel afgeleerd.quote:
8 zwanger!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze na Peking wel afgeleerd.
Ze komen met de trein, massaal op de rails gaan liggen dus, kan je zeggen dat 't hele team over je heen is gereden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee gewoon naar de huldiging in Den Bosch.
Nog net niet. Maar als het een kantoor was, waren er heel wat mannen ontslagenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komen met de trein, massaal op de rails gaan liggen dus, kan je zeggen dat 't hele team over je heen is gereden.
Ik hoorde dat Goderie 3 weken geleden nog een ring uit d'r doos heeft gespoeld van die bewuste avondquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze na Peking wel afgeleerd.
Dit dus. Moeten ze die medailles nog smeden ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
wat duurt het lang. amateurisme ten top
Of net als zo'n Brein-muziekje voor je favoriete Disneyvideo begonquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Tjesus dat deuntje; heeft iemand zijn Nintendo DS aan laten staan ofzo
ik las vandaag dat iedereen die gespeeld heeft een medaille wint. bedoelen ze daar ook de bankzitters mee?quote:
Godverquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Goderie 3 weken geleden nog een ring uit d'r doos heeft gespoeld van die bewuste avond
Treffend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of net als zo'n Brein-muziekje voor je favoriete Disneyvideo begon.
Vind der maar overrated..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef snellejelle het volgende:
Aymar, wat kan die meid hockeyen he?
neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef hellsgate het volgende:
[..]
ik las vandaag dat iedereen die gespeeld heeft een medaille wint. bedoelen ze daar ook de bankzitters mee?
Hoog en Van As zijn rijk geworden van de verkoop van alle mobieltjes die achterbleven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Goderie 3 weken geleden nog een ring uit d'r doos heeft gespoeld van die bewuste avond
Of bovenop de trein gaan liggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komen met de trein, massaal op de rails gaan liggen dus, kan je zeggen dat 't hele team over je heen is gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |