quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Of net als zo'n Brein-muziekje voor je favoriete Disneyvideo begon.
Ja, maar niet de 2 extra reserves.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef hellsgate het volgende:
[..]
ik las vandaag dat iedereen die gespeeld heeft een medaille wint. bedoelen ze daar ook de bankzitters mee?
Nee ze houden hem expres buiten beeld volgens mij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Spannende muziek komt nu het stadion binnen, zien jullie hem?
Mooi inderdaadquote:
Carlien zal blij zijn dat die boosheid na de wedstrijd verdwenen is.quote:
Deze was beterquote:
Dan zeg je niet veel meer, maar ben zo blij dat ze gewonnen hebben en vond de Argentijnen niet echt veel voorstellen qua kansen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komen met de trein, massaal op de rails gaan liggen dus, kan je zeggen dat 't hele team over je heen is gereden.
Werk jij bij een advocatenkantoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat is die huldiging eigenlijk maandag... het is bij mij om de hoek maar ik moet werken
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Werk jij bij een advocatenkantoor
is ook nooit goed hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Dit duurt echt debiel lang. Bezopen eigenlijk dat de NOS ook heel de tijd beelden blijft tonen van het stadion.
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Dit duurt echt debiel lang. Bezopen eigenlijk dat de NOS ook heel de tijd beelden blijft tonen van het stadion.
1995 is leuker.quote:
Ja en de basketball 1/2 finale 7 minuten voor het einde verlaten voor reclamequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ach er wordt toch verder niet gesportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
lol. Kom ik je nog tegen ook.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Hoe laat is die huldiging eigenlijk maandag... het is bij mij om de hoek maar ik moet werken
Zeiken om te zeiken? Je kan ook wat modereren in de tussentijd....quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Die mag idd ook niet ontbrekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het ook.quote:
54x Bloemetjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:44 schreef Sheepcidus het volgende:
nu moeten ze 54 medailles gaan uitreiken?
Ik kijk live sportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zeiken om te zeiken? Je kan ook wat modereren in de tussentijd....
Je werkt toch niet op dat advocatenkantoor he.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |