Maar ik hoef helemaal niks, ik ben tevreden zoals het nu isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
"maar je krijgt er zoveel voor terug!"
Oh, ik begrijp het wel, ik denk alleen dat het niet uit te leggen is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gevraagd wat dat zoveel dan is. Maar daar krijg ik nooit echt een eenduidig antwoord op.
Alleen dat ze vreugde brengen. Dat doet mijn aquarium ook.
WTF? We hadden het daar niet over hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Over Borderline gesproken...
weet niet of ik dit hier al eens gepost had:
http://gettinbetter.com/anycost.html
http://gettinbetter.com/waif.html
http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htm
http://bpd.about.com/od/livingwithbpd/a/bpdrelationships.htm
Uh, que?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Over Borderline gesproken...
weet niet of ik dit hier al eens gepost had:
http://gettinbetter.com/anycost.html
http://gettinbetter.com/waif.html
http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htm
http://bpd.about.com/od/livingwithbpd/a/bpdrelationships.htm
I know, maar vanwege het plaatje in de topic start ;-)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
WTF? We hadden het daar niet over hoor.
Zelf flink autistisch zo te merken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I know, maar vanwege het plaatje in de topic start ;-)
Dat moet je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I know, maar vanwege het plaatje in de topic start ;-)
Ik neem wel een hond. Ik zie echt geen toegevoegde waarde in een kind. Laat mij maar een hond uit het asiel een goed tweede leven gunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp het wel, ik denk alleen dat het niet uit te leggen is.
Ik zou er nu nog niet aan moeten denken, maar als ik erachter zou komen dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen, dan zou dat echt een klap in mijn gezicht zijn.
Lijkt me gewoon leuk om samen met de partner waar je van houdt een kindje te krijgen en zelf een gezinnetje te hebben. Later, als ik groot ben.
quote:
Is niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem wel een hond. Ik zie echt geen toegevoegde waarde in een kind. Laat mij maar een hond uit het asiel een goed tweede leven gunnen.
Vroeg me al af waarom ik de neiging had fok te checken, maar het was dus m'n 'kids' alarm.quote:
Je eiwekker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom ik de neiging had fok te checken, maar het was dus m'n 'kids' alarm.
Ik denk dat het nu even 10-15 posts over kinderen gegaan is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom ik de neiging had fok te checken, maar het was dus m'n 'kids' alarm.
Ik heb geen bezwaar hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu even 10-15 posts over kinderen gegaan is.
Aanstellers zijn jullie.
Alarm? Als inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat gejank er gelijk over van de rest.quote:
Die staat hier in de tuin van de buren te gillenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat gejank er gelijk over van de rest.
KINDERachtig.
Maar goed, ik ga lekker weekend vieren, en keihard uitslapen morgen en overmorgen omdat er niet om 7 uur al een jengelend kind aan mijn bed staat.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee idd, maar dat gejank er gelijk over van de rest.
KINDERachtig.
Maar goed, ik ga lekker weekend vieren, en keihard uitslapen morgen en overmorgen omdat er niet om 7 uur al een jengelend kind aan mijn bed staat.
Zo ben ik ook opgevoed en ik heb ook nog niemand vermoord ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Veel meer dan 'mag ik tv kijken?' hoor ik ook niet om 7 uur overigens. 'Ja' en verder slapen.
Bad parenting
Dus er is nog hoop voor mij en m'n zoon!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik ook opgevoed en ik heb ook nog niemand vermoord ofzo.
Dat weet ik niet. Ik vind zorgen voor dieren vele malen leuker dan voor een kind.quote:
HOERAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Jongens, m'n iPad is er! Na vier maanden!
Wat op tijdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik ook opgevoed en ik heb ook nog niemand vermoord ofzo.
single af?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik vind zorgen voor dieren vele malen leuker dan voor een kind.
Maakt ook niet uit. Ik wil ze niet, lief wil ze niet. Helemaal top.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja geen idee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
HOERAAAAAAAAAAA
Wat ga je er mee doen?
Best snel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Best snel!Had niet verwacht dat ie ooit nog zou komen!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Hetzelfde wat ik op m'n telefoon deed, maar dan zonder m'n ogen te verpesten
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer noemde me altijd Jabba of Salacious Crumb
Volgens mij schrijft ze dat haar lief/liefje/vriend/poepie/scheetje/schattebout ook geen kinderen wil?quote:
Best veelquote:
En wat heeft spelende vrouw geleerd van dit avontuur?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook nietHad zoiets van 'ja ja, het zal wel.'
Dure shit gewoon in de winkel kopen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat heeft spelende vrouw geleerd van dit avontuur?
Van dat faalbedrijf?!?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel is best veel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best veelMaar als je ziet hoe vaak ik met m'n telefoon loop te kloten in bed bijvoorbeeld, dan denk ik dat de iPad geen stof gaat happen. Toen ik vannacht niet kon slapen en naar YouTube op m'n telefoon zat te kijken, dacht ik nog: waar blijft die klotepad.
Of gratis krijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dure shit gewoon in de winkel kopen.
Jaquote:
Gratis upgrade?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaM'n broer kwam gister thuis van vakantie, belde, stond een tijd in de wacht. Zei het vrouwtje dat ze hem gisteravond terug zouden bellen voor een leveringsafspraak. Nou, niet gebeld dus. Maar toen belden ze vanochtend ineens dat hij vandaag zou komen, met een gratis upgrade
Ik dacht, 'ja ja, dat zeiden ze drie weken geleden ook', maar net stond hij echt voor de deur
Naar 4G. Ik had alleen met Wifi besteld. Al heb ik er niet zo heel veel aan geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar 4G. Ik had alleen met Wifi besteld. Al heb ik er niet zo heel veel aan geloof ik
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zou ze een Ipad 4 moeten krijgen!
Nee, je cameraquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:44 schreef Q. het volgende:
PC kapoet.
[ afbeelding ]
Zo ziet het er echt uit.En dan doet ie niets meer.
Oh dan is het gewoon de kwaliteit van de iphone foto'squote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is een iPhone, die is nooit kapot.
Arme jij!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:44 schreef Q. het volgende:
PC kapoet.
[ afbeelding ]
Zo ziet het er echt uit.En dan doet ie niets meer.
Maandag pas hoorquote:
Omg. Omg. Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Is dat je Facebook-statusquote:
Waar wacht je op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef Tegan het volgende:
Plus, ik moet echt een huishoudster zeg.
Harder werken jij, chop chopquote:
Wromnie?quote:
Presentquote:
Ohnoes, hoe kan je dan die huishoudster betalen?quote:
Van de levensverzekeringquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, hoe kan je dan die huishoudster betalen?
frs.nlquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als ik nu naar piratebay of een mirror daarvan ga, verschijnt er een superirritante reclame in beelddoe eens helpen
ik krijg dat ding niet weg.
Precies.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, hoe kan je dan die huishoudster betalen?
Leugens.quote:
Isohunt.com?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, als ik nu naar piratebay of een mirror daarvan ga, verschijnt er een superirritante reclame in beelddoe eens helpen
ik krijg dat ding niet weg.
Erg aan te raden!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:24 schreef Tegan het volgende:
Plus, ik moet echt een huishoudster zeg.
Gewoon niet naar Billie zwaaienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh terug in nederland! *zwaait naar JD en K bij breda :w
Ja. Je hebt gelijk. Maar het is wel even wennen weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef dawg het volgende:
is toch leuk wanneer iemand interesse in je toont?
dit inderdaadquote:
ja gaat welquote:
hoe lang heb je vrij dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:18 schreef Tegan het volgende:
Nee, dit is mijn eerste vrije dag. Maar ik ga volgende week pas weg.
jeetje! lekker hoor!quote:
Goed om te horen. Dan moet je mij gewoon vermaken vandaag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja gaat wel
als ik braaf stil zit met mijn been omhoog voel ik er niets van
maar goed daar heb ik natuurlijk weinig zin in
Ja, ik zou eigenlijk al de 15e gaan, maar toen was ik te laat met boeken. Maar nu is vrij zijn ook wel lekker.quote:
ja waarom ben je zo vroeg wakker! op zondag nog wel!quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed om te horen. Dan moet je mij gewoon vermaken vandaag.
oeh lekker hoor!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:31 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel lekker.
http://www.weer.nl/wereld(...)31X1775/tilburg.html
Maar ik heb de hele week nog om buiten te zijn.
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:18 schreef Tegan het volgende:
Nee, dit is mijn eerste vrije dag. Maar ik ga volgende week pas weg.
De Daily Fail had daar een andere mening over --> http://www.dailymail.co.u(...)icious.html?ITO=1490quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:47 schreef Tegan het volgende:
Is "Jij hebt geen Facebook he?" een teken van dat iemand me heeft lopen opzoeken uit interesse?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Daily Fail had daar een andere mening over --> http://www.dailymail.co.u(...)icious.html?ITO=1490
Nice, veel plezier alvast!quote:
Think different!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef Q. het volgende:
PC kapoet. Wil God dat ik naar buiten ga ofzo?
Dat heb ik gedaan, ik heb nu mn MBP ingericht als desktop-pc zodat ik rustig binnen kan blijven.quote:
Bikinitieten... Wat een afknapper!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:55 schreef Tegan het volgende:
Muhahaha. Drie uurtjes en je ziet al bikinilijnen.
Veel plezier in je eentje met je bikinitieten dan.quote:
quote:
Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.quote:
Sinterklaasbaardquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind.
Wat jammer...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
De enige baard lang genoeg om mijn opwinding over jouw egaal gekleurde tieten te verbergen.quote:
Nakend is exclusief bikini.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb dus wel heel veel mensen gezien gekleed. Hoezo kluizenaar?!
Ik heb wel hoofdpijn nu ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.
Ik bedoel maar.quote:
Ga even liggen en neem een glaasje water!quote:
Ik denk niet dat je die bikinilijnen nog weg krijgt nu hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar als ik nu doorga dan wordt het misschien nog wat met me.
Ze zijn nog maar subtiel hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die bikinilijnen nog weg krijgt nu hoor.
Ik weet wel iemand anders die dat mag doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ik ze wel weg kan masseren hoor. Just let me try
Van de week bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand anders die dat mag doen.
Komt na 3,5 jaar eindelijk es iemand het stof eraf blazen?quote:
Ja, ik twijfel nog. KT kon maar niet voor me beslissen of het door moest gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt na 3,5 jaar eindelijk es iemand het stof eraf blazen?
Zulke beslissingen moet je ook aan een echte man overlaten, niet zo'n puberjoch als KT.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik twijfel nog. KT kon maar niet voor me beslissen of het door moest gaan.
Ja, waar vind ik die?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke beslissingen moet je ook aan een echte man overlaten, niet zo'n puberjoch als KT.
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb dus wel heel veel mensen gezien gekleed. Hoezo kluizenaar?!
quote:
Hoi, ik ben Tegan. Ik ben een echte vrouw. Altijd klagen dat mij nooit iets spannends overkomt, maar ondertussen neem ik nooit initiatief.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
Ga ik toch niet mijn hele levensverhaal aan vertellen.
Ik heb dringend behoefte aan een beurt, heb een onredelijke lijst met eisen, maar ik hou het niet langer vol.quote:
Dat gok je fout.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dringend behoefte aan een beurt, heb een onredelijke lijst met eisen, maar ik hou het niet langer vol.
Ontkenning is een mooi iets.quote:
Hoe is het met jouw bikinilijnen?quote:
Nope.quote:
Dat ik geen idee heb waar het werkelijk over gaat, helpt niet overigens.quote:
Ik ga dinsdagquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren nog langs gereden
Langs? Dan heb je er ook niks aanquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren nog langs gereden
Komt de zon daar ook jaquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik hoor net dat je in antwerpen ook kunt zonnen.
Waarom zou je anders je badlaken meenemen?quote:
Mond open dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik geen idee heb waar het werkelijk over gaat, helpt niet overigens.
Dat is mijn tekst!quote:
Je lijkt kjoew wel.quote:
Voor in de sauna.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je anders je badlaken meenemen?
Bedanktquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je lijkt kjoew wel.Prima voorbeeld dat verandering regelmatig niet tot verbetering leidt.
Ik vermoede al zoiets. Nice! Geniet er van!quote:
quote:
Dat zal zeker lukken!quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoede al zoiets. Nice! Geniet er van!
Waar kan ik komen spieken?quote:
Dat fiets ik niet even op en neer na het werk.quote:
Pfff... Saai.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat fiets ik niet even op en neer na het werk.
Mwoh, jij hebt geen idee wat er allemaal op mijn werk gebeurt.quote:
We hadden het toch over activiteiten NA het werk?quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwoh, jij hebt geen idee wat er allemaal op mijn werk gebeurt.
'Overwerk'.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:34 schreef Samzz het volgende:
We hadden het toch over activiteiten NA het werk?
Veel plezier, dan. Ik ga slapen, morgen nog een dagje werkenquote:
Goed ideequote:Op maandag 13 augustus 2012 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke dag hè? Lekker vroeg er uit en vroeg weer naar huis.
hoe laat begin je dan? want je hoeft bijna niet te reizen toch? of is dat niet meer?quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Elke dag hè? Lekker vroeg er uit en vroeg weer naar huis.
6:30 opstaan, 7:30 op het werk. 5 minuten fietsen. Nog steeds.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe laat begin je dan? want je hoeft bijna niet te reizen toch? of is dat niet meer?
En dan sta je niet pas om 7:24 op?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
6:30 opstaan, 7:30 op het werk. 5 minuten fietsen. Nog steeds.
"De salami aaien"quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:17 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat doe je dan de overige 55 minuten
Wakker worden?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan echt in 20 minuten klaar zijn om te gaan 's ochtends
maar goed, wel handig zo dicht bij wonen
Prima hoor! Met jou?quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:20 schreef rhubarbje het volgende:
hey burdie!
dat is lang geleden!
hoe is het met je?
dat doe je toch op je werk?quote:
Ach, beetje pre-werk snoozen danquote:
Ja gaatquote:
Beetje internetten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben juist van de korte pijn in de ochtendquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje internetten.Zou het ook sneller kunnen maar dan kom ik helemaal als een zombie aan op mn werk.
Ik ga er altijd echt meteen uit, anders kom ik er de rest van de dag niet meer uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben juist van de korte pijn in de ochtend
zo lang mogelijk blijven liggen en dan met je ogen nog dicht van de slaap alles zo snel mogelijk af raffelen
Zoiets ja. Komende week zal het weer weinig slaap wordenquote:
Hoezo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets ja. Komende week zal het weer weinig slaap worden
Een beurs van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat (feestjes van uitgevers). Zondag kan ik pas weer uitslapen, geloof ikquote:
En, hoe is den iPad ?quote:
Goedquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedBen nog wat dingen aan het uitvogelen. had vakantiefoto's erop gezet maar die zet ie gelijk ook op PhotoStream dus hoppa, iCloud vol
Dat zijn kinderen altijdquote:
Ruimte bijkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedBen nog wat dingen aan het uitvogelen. had vakantiefoto's erop gezet maar die zet ie gelijk ook op PhotoStream dus hoppa, iCloud vol
Ik gebruik de icloud geheel niet. Volgens mij synct die contacten maar ook daar heb ik niks aanquote:
Klopt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ze uit de Photostream flikker, dan gooi ik ze niet van de pad he?
PhotoStream is wel heel erg tof, foto maken met iPhone en staat meteen op alle andere apparaten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gebruik de icloud geheel niet. Volgens mij synct die contacten maar ook daar heb ik niks aan
Ja, daar hoef ik het niet te hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
PhotoStream is wel heel erg tof, foto maken met iPhone en staat meteen op alle andere apparaten.
Dat snap ik niet geheel, want we hebben bv een iPod Touch met 4G of zo. Dat zit toch zo vol? Lijkt me eerder irritant dan nuttigquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
PhotoStream is wel heel erg tof, foto maken met iPhone en staat meteen op alle andere apparaten.
iCloud bewaart maar 1000 foto's.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:39 schreef CherryLips het volgende:
En iCloud is standaard 5GB. Dus ik hoef de vakantiefoto's er niet op
Zo duidelijk Applequote:Op maandag 13 augustus 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan toch echt allemaal in de photostream
Niets kunnen selecteren (welke wel, welke niet), gewoon allesquote:
Zitte gij in Duitsland?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets kunnen selecteren (welke wel, welke niet), gewoon alles
Nee, morgen ga ik op de trein.quote:
Dinsdag zijn er wat persdingetjes. Woensdag is het officieel begonnen en donderdag en vrijdag mag publiek er ook bij.quote:
Tof! Ben benieuwdquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dinsdag zijn er wat persdingetjes. Woensdag is het officieel begonnen en donderdag en vrijdag mag publiek er ook bij.
Farmvillequote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
tof dat je Ipad er eindelijk is CL!!
waar woon je nou eigenlijk?
Ik verwacht daar die niet te zien, die checken we wel bij Rockstar zelfquote:
Ja die zat ik net te lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Mensen![]()
Reis geboekt , maar nog niet betaald , staat het dan al vast?
Bij m'n oudersquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
oke dit is echt super sad
vanuit mijn raam zie ik het grootste winkel centrum waar ik ooit geweest ben en ik ben online aan het shoppen haha
tof dat je Ipad er eindelijk is CL!!
waar woon je nou eigenlijk?
Ik vond Batman 2 tegenvallenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht daar die niet te zien, die checken we wel bij Rockstar zelf
Een titel weet ik nog niet: Warner komt met twee games waarvan er 1 hun grootste project ooit is. Batman 3 zou wel erg tof zijn, maar we gaan het meemaken, ergens in mijn agenda ga ik daar ook bij zitten.
ow.wacht.. linkquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Mensen![]()
Reis geboekt , maar nog niet betaald , staat het dan al vast?
Ik ga Rambo the Videogame zien. Nu al epischquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Batman 2 tegenvallenMaar ik geloof dat ik daar vrij alleen in sta.
Ik wil meer sandbox games. Just Cause 3 of the Sabbateur 2 of iets. Ik hou van dat soort sandbox games en AC reeks heb ik een beetje gevoel dat het op is.
wil dat een beetje vlotten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n oudersMaar ben al hard aan het zoeken naar m'n eigen hutje.
Kicke! Met boog en machiengun!quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga Rambo the Videogame zien. Nu al episch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |