Gewoon niet naar Billie zwaaienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh terug in nederland! *zwaait naar JD en K bij breda :w
Ja. Je hebt gelijk. Maar het is wel even wennen weerquote:Op zondag 12 augustus 2012 00:01 schreef dawg het volgende:
is toch leuk wanneer iemand interesse in je toont?
dit inderdaadquote:
ja gaat welquote:
hoe lang heb je vrij dan?quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:18 schreef Tegan het volgende:
Nee, dit is mijn eerste vrije dag. Maar ik ga volgende week pas weg.
jeetje! lekker hoor!quote:
Goed om te horen. Dan moet je mij gewoon vermaken vandaag.quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja gaat wel
als ik braaf stil zit met mijn been omhoog voel ik er niets van
maar goed daar heb ik natuurlijk weinig zin in
Ja, ik zou eigenlijk al de 15e gaan, maar toen was ik te laat met boeken. Maar nu is vrij zijn ook wel lekker.quote:
ja waarom ben je zo vroeg wakker! op zondag nog wel!quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goed om te horen. Dan moet je mij gewoon vermaken vandaag.
oeh lekker hoor!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:31 schreef Tegan het volgende:
Dat is wel lekker.
http://www.weer.nl/wereld(...)31X1775/tilburg.html
Maar ik heb de hele week nog om buiten te zijn.
Waar ga je naartoe?quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:18 schreef Tegan het volgende:
Nee, dit is mijn eerste vrije dag. Maar ik ga volgende week pas weg.
De Daily Fail had daar een andere mening over --> http://www.dailymail.co.u(...)icious.html?ITO=1490quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:47 schreef Tegan het volgende:
Is "Jij hebt geen Facebook he?" een teken van dat iemand me heeft lopen opzoeken uit interesse?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 08:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Daily Fail had daar een andere mening over --> http://www.dailymail.co.u(...)icious.html?ITO=1490
Nice, veel plezier alvast!quote:
Think different!quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:48 schreef Q. het volgende:
PC kapoet. Wil God dat ik naar buiten ga ofzo?
Dat heb ik gedaan, ik heb nu mn MBP ingericht als desktop-pc zodat ik rustig binnen kan blijven.quote:
Bikinitieten... Wat een afknapper!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:55 schreef Tegan het volgende:
Muhahaha. Drie uurtjes en je ziet al bikinilijnen.
Veel plezier in je eentje met je bikinitieten dan.quote:
quote:
Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.quote:
Sinterklaasbaardquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind.
Wat jammer...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
De enige baard lang genoeg om mijn opwinding over jouw egaal gekleurde tieten te verbergen.quote:
Nakend is exclusief bikini.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb dus wel heel veel mensen gezien gekleed. Hoezo kluizenaar?!
Ik heb wel hoofdpijn nu ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.
Ik bedoel maar.quote:
Ga even liggen en neem een glaasje water!quote:
Ik denk niet dat je die bikinilijnen nog weg krijgt nu hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar als ik nu doorga dan wordt het misschien nog wat met me.
Ze zijn nog maar subtiel hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die bikinilijnen nog weg krijgt nu hoor.
Ik weet wel iemand anders die dat mag doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ik ze wel weg kan masseren hoor. Just let me try
Van de week bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand anders die dat mag doen.
Komt na 3,5 jaar eindelijk es iemand het stof eraf blazen?quote:
Ja, ik twijfel nog. KT kon maar niet voor me beslissen of het door moest gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt na 3,5 jaar eindelijk es iemand het stof eraf blazen?
Zulke beslissingen moet je ook aan een echte man overlaten, niet zo'n puberjoch als KT.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik twijfel nog. KT kon maar niet voor me beslissen of het door moest gaan.
Ja, waar vind ik die?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke beslissingen moet je ook aan een echte man overlaten, niet zo'n puberjoch als KT.
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb dus wel heel veel mensen gezien gekleed. Hoezo kluizenaar?!
quote:
Hoi, ik ben Tegan. Ik ben een echte vrouw. Altijd klagen dat mij nooit iets spannends overkomt, maar ondertussen neem ik nooit initiatief.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
Ga ik toch niet mijn hele levensverhaal aan vertellen.
Ik heb dringend behoefte aan een beurt, heb een onredelijke lijst met eisen, maar ik hou het niet langer vol.quote:
Dat gok je fout.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dringend behoefte aan een beurt, heb een onredelijke lijst met eisen, maar ik hou het niet langer vol.
Ontkenning is een mooi iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |