Bikinitieten... Wat een afknapper!quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:55 schreef Tegan het volgende:
Muhahaha. Drie uurtjes en je ziet al bikinilijnen.
Veel plezier in je eentje met je bikinitieten dan.quote:
quote:
Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.quote:
Sinterklaasbaardquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind.
Wat jammer...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
De enige baard lang genoeg om mijn opwinding over jouw egaal gekleurde tieten te verbergen.quote:
Nakend is exclusief bikini.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb dus wel heel veel mensen gezien gekleed. Hoezo kluizenaar?!
Ik heb wel hoofdpijn nu ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.
Ik bedoel maar.quote:
Ga even liggen en neem een glaasje water!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |