Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zoquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
Als je gaat zonnen, moet je topless zonnen.
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.quote:
Sinterklaasbaardquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet dat ik de bevestiging nog nodig had, maar door zulke uitspraken weet ik wel waarom ik jou zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vind.
Wat jammer...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als kluizenaar ontmoet je ook niet zoveel mensen en al helemaal niet nakend.
De enige baard lang genoeg om mijn opwinding over jouw egaal gekleurde tieten te verbergen.quote:
Nakend is exclusief bikini.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:12 schreef Tegan het volgende:
Vandaag hebben heel veel mensen mij kunnen bewonderen in bikini hoor.
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb dus wel heel veel mensen gezien gekleed. Hoezo kluizenaar?!
Ik heb wel hoofdpijn nu ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je één dag onder de mensen bent geweest, maakt je geen kluizenaar-af.
Ik bedoel maar.quote:
Ga even liggen en neem een glaasje water!quote:
Ik denk niet dat je die bikinilijnen nog weg krijgt nu hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Tegan het volgende:
Ja, maar als ik nu doorga dan wordt het misschien nog wat met me.
Ze zijn nog maar subtiel hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die bikinilijnen nog weg krijgt nu hoor.
Ik weet wel iemand anders die dat mag doenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ik ze wel weg kan masseren hoor. Just let me try
Van de week bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand anders die dat mag doen.
Komt na 3,5 jaar eindelijk es iemand het stof eraf blazen?quote:
Ja, ik twijfel nog. KT kon maar niet voor me beslissen of het door moest gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt na 3,5 jaar eindelijk es iemand het stof eraf blazen?
Zulke beslissingen moet je ook aan een echte man overlaten, niet zo'n puberjoch als KT.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:33 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik twijfel nog. KT kon maar niet voor me beslissen of het door moest gaan.
Ja, waar vind ik die?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zulke beslissingen moet je ook aan een echte man overlaten, niet zo'n puberjoch als KT.
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Maar ik heb dus wel heel veel mensen gezien gekleed. Hoezo kluizenaar?!
quote:
Hoi, ik ben Tegan. Ik ben een echte vrouw. Altijd klagen dat mij nooit iets spannends overkomt, maar ondertussen neem ik nooit initiatief.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef Tegan het volgende:
Ga ik toch niet mijn hele levensverhaal aan vertellen.
Ik heb dringend behoefte aan een beurt, heb een onredelijke lijst met eisen, maar ik hou het niet langer vol.quote:
Dat gok je fout.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dringend behoefte aan een beurt, heb een onredelijke lijst met eisen, maar ik hou het niet langer vol.
Ontkenning is een mooi iets.quote:
Hoe is het met jouw bikinilijnen?quote:
Nope.quote:
Dat ik geen idee heb waar het werkelijk over gaat, helpt niet overigens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |