Beetje internetten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:17 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje wat doe je dan de overige 55 minuten
ik ben juist van de korte pijn in de ochtendquote:Op maandag 13 augustus 2012 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje internetten.Zou het ook sneller kunnen maar dan kom ik helemaal als een zombie aan op mn werk.
Ik ga er altijd echt meteen uit, anders kom ik er de rest van de dag niet meer uit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 08:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben juist van de korte pijn in de ochtend
zo lang mogelijk blijven liggen en dan met je ogen nog dicht van de slaap alles zo snel mogelijk af raffelen
Zoiets ja. Komende week zal het weer weinig slaap wordenquote:
Hoezo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets ja. Komende week zal het weer weinig slaap worden
Een beurs van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat (feestjes van uitgevers). Zondag kan ik pas weer uitslapen, geloof ikquote:
En, hoe is den iPad ?quote:
Goedquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedBen nog wat dingen aan het uitvogelen. had vakantiefoto's erop gezet maar die zet ie gelijk ook op PhotoStream dus hoppa, iCloud vol
Dat zijn kinderen altijdquote:
Ruimte bijkopen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GoedBen nog wat dingen aan het uitvogelen. had vakantiefoto's erop gezet maar die zet ie gelijk ook op PhotoStream dus hoppa, iCloud vol
Ik gebruik de icloud geheel niet. Volgens mij synct die contacten maar ook daar heb ik niks aanquote:
Klopt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ze uit de Photostream flikker, dan gooi ik ze niet van de pad he?
PhotoStream is wel heel erg tof, foto maken met iPhone en staat meteen op alle andere apparaten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gebruik de icloud geheel niet. Volgens mij synct die contacten maar ook daar heb ik niks aan
Ja, daar hoef ik het niet te hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
PhotoStream is wel heel erg tof, foto maken met iPhone en staat meteen op alle andere apparaten.
Dat snap ik niet geheel, want we hebben bv een iPod Touch met 4G of zo. Dat zit toch zo vol? Lijkt me eerder irritant dan nuttigquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
PhotoStream is wel heel erg tof, foto maken met iPhone en staat meteen op alle andere apparaten.
iCloud bewaart maar 1000 foto's.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:39 schreef CherryLips het volgende:
En iCloud is standaard 5GB. Dus ik hoef de vakantiefoto's er niet op
Zo duidelijk Applequote:Op maandag 13 augustus 2012 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan toch echt allemaal in de photostream
Niets kunnen selecteren (welke wel, welke niet), gewoon allesquote:
Zitte gij in Duitsland?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets kunnen selecteren (welke wel, welke niet), gewoon alles
Nee, morgen ga ik op de trein.quote:
Dinsdag zijn er wat persdingetjes. Woensdag is het officieel begonnen en donderdag en vrijdag mag publiek er ook bij.quote:
Tof! Ben benieuwdquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dinsdag zijn er wat persdingetjes. Woensdag is het officieel begonnen en donderdag en vrijdag mag publiek er ook bij.
Farmvillequote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
tof dat je Ipad er eindelijk is CL!!
waar woon je nou eigenlijk?
Ik verwacht daar die niet te zien, die checken we wel bij Rockstar zelfquote:
Ja die zat ik net te lezenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Mensen![]()
Reis geboekt , maar nog niet betaald , staat het dan al vast?
Bij m'n oudersquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
oke dit is echt super sad
vanuit mijn raam zie ik het grootste winkel centrum waar ik ooit geweest ben en ik ben online aan het shoppen haha
tof dat je Ipad er eindelijk is CL!!
waar woon je nou eigenlijk?
Ik vond Batman 2 tegenvallenquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht daar die niet te zien, die checken we wel bij Rockstar zelf
Een titel weet ik nog niet: Warner komt met twee games waarvan er 1 hun grootste project ooit is. Batman 3 zou wel erg tof zijn, maar we gaan het meemaken, ergens in mijn agenda ga ik daar ook bij zitten.
ow.wacht.. linkquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Mensen![]()
Reis geboekt , maar nog niet betaald , staat het dan al vast?
Ik ga Rambo the Videogame zien. Nu al epischquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Batman 2 tegenvallenMaar ik geloof dat ik daar vrij alleen in sta.
Ik wil meer sandbox games. Just Cause 3 of the Sabbateur 2 of iets. Ik hou van dat soort sandbox games en AC reeks heb ik een beetje gevoel dat het op is.
wil dat een beetje vlotten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n oudersMaar ben al hard aan het zoeken naar m'n eigen hutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |