abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115501264
Hallo,

Heb gisterenavond via Arke.nl een reis geboekt voor 2 personen. Nu ben ik dus door omstandigheden in de problemen gekomen dat ik net voor de laatste dag de betaling pas kan doen.... Fucking dom ik weet het.

De reis staat dus voor vrijdag, maar ik kan de betaling pas donderdag doen. Maar aangezien ik dus al geboekt heb , kan ik hierdoor in de problemen komen? aangezien ik nog niet kan betalen?

Nu staat er dus op de site.

Wij behouden ons het recht voor om bij niet tijdige betaling de boeking tegen de geldige voorwaarden te annuleren.

wat word daar precies mee bedoelt? nu vind ik het niet erg als het niet doorgaat , want dan boek ik over een paar dagen alsnog de reis... , maar ik wil niet ineens een dikke rekening aan mijn deur krijgen.

Graag wat advies hierover :)

alvast bedankt !
pi_115501308
Als je het geboekt hebt zit je er meestal aan vast, ja. Ook voordat je betaald hebt. Die dikgedrukte zin wil zeggen dat ze de reis kunnen annuleren, waarbij ze hun eigen algemene voorwaarden laten gelden. Dus als daar in staat dat er annuleringskosten aan verbonden zijn kunnen ze die alsnog eisen.

Ik weet alleen niet wanneer je betalingstermijn eindigt, dat zul je op moeten zoeken. Bel Arke anders, als dat kan? :)
pi_115501383
Heb je getekend?
Je moet problemen uitstellen, dan gaan ze meestal vanzelf over.
pi_115501424
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef Koniomi het volgende:
via Arke.nl
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:36 schreef Geestig het volgende:
Heb je getekend?
Wat denk je zelf?

Niet dat het iets uitmaakt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_115501427
Waar gaat de reis heen?
pi_115501430
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:49 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

Wat denk je zelf?

Niet dat het iets uitmaakt.
:Y Vooral dat laatste
pi_115501720
http://www.tui.nl/binarie(...)aarden_2012-2019.pdf
Artikel 6 lid 3 en 4
Artikel 12
Artikel 13
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_115501721
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:36 schreef Geestig het volgende:
Heb je getekend?
Een vliegtuig, auto, boot of bus?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_115501903
Bel ze ff TS, misschien kan je een mooie betalingsregeling afspreken *O*
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_115502643
Heb ze net gebeld , denk gelijk bellen als ze open zijn :p
Maar pas ermee op , het is allemaal vrij serieus...

Kreeg eerst een vrouw aan de lijn , dus ik leg me verhaal uit dat ik pas voor de laatste dag alles kan betalen. Maar dat is dus niet mogelijk , dus ze vertelde me dat er voor een reis binnen 1/2 dagen betaald moest worden. Toen vertelde ze me dat ze me kon door verbinden met een andere afdeling om het financieel te kunnen regelen. Want als ik het niet kon betalen , dan zouden ze annuleringskosten in rekening brengen die konden oplopen tot 90%

De reis zelf was naar Gambia voor circa 1500 euro dus daar was ik ook niet zo blij mee. Dus ik vond het prima en kreeg iemand anders aan de lijn. Vertelde me verhaaltje even en het was niet mogelijk om zo laat te betalen. Dus ik vroeg wat me opties nu zijn. Toen zei hij ineens van dat hij het nu gelijk kosteloos kon annuleren. Dus dat klonk wel heel goed voor mij , maar waar ik nu over twijfel is dat hij zei dat er wel iets in rekening gebracht kon worden, mocht de boeking al in het systeem zitten of iets dergelijks..

Dus als het goed is , dan is de reis nu geannuleerd en hoef ik niks te betalen...
pi_115502769
Krijg net een mail binnen

Beste heer Koniomi,

Hierbij bevestigen wij de annulering van uw boeking met boekingsnummer: jwz.

In de bijlage vindt u uw factuur met eventueel daarop nog te betalen of retour te ontvangen
bedragen. Indien u een bedrag van ons tegoed heeft, verzoeken wij u uw rekeningnummer
in te vullen op Mijn Arke..

Ik login om te kijken of er iets staat, maar kan niks vinden. Alleen dat de vlucht is geannuleerd...

Ben trouwens slapen nu , dus voorlopig geen reactie. Heb lopen stressen vannacht xD ,
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:30:32 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115502835
En wat stond er in de bijlage qua te betalen kosten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115503149
Zie het nu pas , zat allemaal op de site te zoeken xD

Er staat onderaan

Restant betaling Bedrag 0.00 euro Voldaan: 0.00 euro Terug te ontvangen: 0.00 euro

Dus ben er vanaf als ik dit zo zie?
pi_115503212
Waarom zijn sommige mensen in staat zelfstandig in staat om zulke dure aanschaffen te doen terwijl ze hun eigen veters nog niet kunnen strikken? :?
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:52:23 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115503217
Als er volgens de factuur ¤ 0,00 betaald moet worden ziet het er idd naar uit dat je er vanaf bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115503235
Ja
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_115503247
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:49 schreef Koniomi het volgende:
Zie het nu pas , zat allemaal op de site te zoeken xD

Er staat onderaan

Restant betaling Bedrag 0.00 euro Voldaan: 0.00 euro Terug te ontvangen: 0.00 euro

Dus ben er vanaf als ik dit zo zie?
En wat heb je er nu van geleerd?
pi_115503268
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef Koniomi het volgende:
want dan boek ik over een paar dagen alsnog de reis... ,
Ga je lekker meer betalen *O*
  maandag 13 augustus 2012 @ 09:57:24 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115503318
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ga je lekker meer betalen *O*
Dat zou wel kunnen, ik vind dit echter wel keurige service van Arke, dus ik zou dan weer bij Arke boeken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115503319
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Waarom zijn sommige mensen in staat zelfstandig in staat om zulke dure aanschaffen te doen terwijl ze hun eigen veters nog niet kunnen strikken? :?
Tuurlijk is het dom, maar ben zelf via hard door een ander persoon , waardoor ik zelf uiteindelijk in de problemen ben gekomen. Anders had ik het ook zo niet gedaan.
pi_115503348
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:57 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel kunnen, ik vind dit echter wel keurige service van Arke, dus ik zou dan weer bij Arke boeken.
Volgens de voorwaarden hadden ze dat niet eens hoeven te doen, dus ZEER netjes van Arke.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_115503380
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was de vlucht toch al overboekt. ;)
  maandag 13 augustus 2012 @ 10:02:09 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115503421
quote:
10s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was de vlucht toch al overboekt. ;)
Een charter naar Gambia, in augustus? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_115503487
quote:
1s.gif Op maandag 13 augustus 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:
Een charter naar Gambia, in augustus? :o
  maandag 13 augustus 2012 @ 10:06:14 #25
85962 ioko
I Appear Missing
pi_115503514
Ik hoorde laatst verhalen van iemand over een vakantie in Gambia die ervoor zorgt dat ik weinig behoefte heb om daarheen te gaan.
Coincidence
Makes sense
Only with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')