quote:
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 04:49 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Wat denk je zelf?
Niet dat het iets uitmaakt.
Een vliegtuig, auto, boot of bus?quote:
En wat heb je er nu van geleerd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:49 schreef Koniomi het volgende:
Zie het nu pas , zat allemaal op de site te zoeken xD
Er staat onderaan
Restant betaling Bedrag 0.00 euro Voldaan: 0.00 euro Terug te ontvangen: 0.00 euro
Dus ben er vanaf als ik dit zo zie?
Ga je lekker meer betalenquote:Op maandag 13 augustus 2012 04:12 schreef Koniomi het volgende:
want dan boek ik over een paar dagen alsnog de reis... ,
Dat zou wel kunnen, ik vind dit echter wel keurige service van Arke, dus ik zou dan weer bij Arke boeken.quote:
Tuurlijk is het dom, maar ben zelf via hard door een ander persoon , waardoor ik zelf uiteindelijk in de problemen ben gekomen. Anders had ik het ook zo niet gedaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:52 schreef Godtje het volgende:
Waarom zijn sommige mensen in staat zelfstandig in staat om zulke dure aanschaffen te doen terwijl ze hun eigen veters nog niet kunnen strikken?
Volgens de voorwaarden hadden ze dat niet eens hoeven te doen, dus ZEER netjes van Arke.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:57 schreef Leandra het volgende:
Dat zou wel kunnen, ik vind dit echter wel keurige service van Arke, dus ik zou dan weer bij Arke boeken.
Waarschijnlijk was de vlucht toch al overboekt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, ik vind dit echter wel keurige service van Arke, dus ik zou dan weer bij Arke boeken.
Een charter naar Gambia, in augustus?quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de vlucht toch al overboekt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:02 schreef Leandra het volgende:
Een charter naar Gambia, in augustus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |