Sorry, zo vaak kom ik niet meer buurtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je loopt ongeveer 2 jaar achter, dat is mijn vriend.
Post hier ook op fok.
Enlighten me?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sinds ik wel eens in OUD lees, heeft 'klus' voor mij een heel andere klank
I know.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, zo vaak kom ik niet meer buurten
Die kunnen prima naar opa en omaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zij heeft een tweeling die doorlopend de tent afbreekt geloof ik.
klussen=functioneel seksen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Enlighten me?
Of wil ik dit helemaal niet weten? (ik denk het)
quote:
Dat lijkt me dus helemaal niks he, dat je van te voren moet gaan bepalen wanneer je het moet gaan doen.quote:
Terecht!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Barbusse het volgende:
OUDHet gedeelte van het forum waar ik niet durf te komen.
Mijn moeder laat zich echt niet lenen als oppas voor een stel kleine kutkoters.quote:
Oh god ja, ik had het kunnen weten.quote:
Jouw opmerking bevestigde dat weer even. Dank daarvoor.quote:
Het klinkt alsof het vooral niet leuk mag zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh god ja, ik had het kunnen weten.
Wat een nare term!
NU! NU! NU!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus helemaal niks he, dat je van te voren moet gaan bepalen wanneer je het moet gaan doen.
Anytimequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw opmerking bevestigde dat weer even. Dank daarvoor.
Ja dat werk ja.quote:
Ja, no pressure enzo ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat werk ja.
Zit je net lekker voetbal te kijken en bier te drinken en dan is het opeens tijd om te presteren.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat werk ja.
Zit je net lekker voetbal te kijken en bier te drinken en dan is het opeens tijd om te presteren.
Kinderen zijn de perfecte topic kill blijkt maar weer.quote:
Het was me een genoegen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kinderen zijn de perfecte topic kill blijkt maar weer.
"maar je krijgt er zoveel voor terug!"quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kinderen zijn de perfecte topic kill blijkt maar weer.
Ik heb wel eens gevraagd wat dat zoveel dan is. Maar daar krijg ik nooit echt een eenduidig antwoord op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
"maar je krijgt er zoveel voor terug!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |