Weerkundig gezien een bijzondere periode 1940/1945quote:Warnsveld kan zich nog altijd recordhouder van het land noemen met 38,6 graden op 23 augustus 1944.
Onverwacht maar het hitterecord in NL is hoger dan in BEquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef JDude het volgende:
Hm, 2 juli 2010 bij lange na niet dus, met 35,5 in Eindhoven.
Goeie kans dat het in België nog net een graad warmer was natuurlijk.
quote:In Kleine-Brogel werd tussen 15uur en 16 uur een absoluut hitterecord gebroken. In het meetstation in de Limburgse Kempen wees het kwik liefst 38,2
quote:Ukkel : 38,8°C (27/06/1947)
Campine : 40°C (27/06/1947)
Ukkel : - 20,2°C (25/01/1881)
Rochefort : -30,1°C (20/01/1940)
Dat neerslagkaartje bevalt me niet. Bij Eindhoven staat een 0.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:54 schreef Narasan het volgende:
Onweerskans woensdag 15 augustus:
Cape + Lifted
[ afbeelding ]
2M Temperatuur:
[ afbeelding ]
Neerslag:
[ afbeelding ]
Modelwetter:
[ afbeelding ]
KO-Index:
[ afbeelding ]
Ziet er aardig uit. Dynamische kanten heb ik nog niet
.
Geniet ervan, je hebt er mooi weer bij uitgekozenquote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geniet ervan, je hebt er mooi weer bij uitgekozen
Ik weet het niet, er lijkt alleen maar meer te ontstaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:17 schreef Norrage het volgende:
Helemaal grijs hier in Utrecht? :/
Zal wel opentrekken toch?
In Zwolle is het wel aardig bewolkt, maar prima te doen qua temperatuurquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is koud en bewolkt in het oosten.
Ja koud is ook weer zo'n groot woord, maar minder warm dan gisteren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
In Zwolle is het wel aardig bewolkt, maar prima te doen qua temperatuur
In het noorden ook. Lange broek en trui hietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Het is koud en bewolkt in het oosten.
Hier in NL is het echt heeeeeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:30 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, net als je denkt dat het niet harder regenen kan
Hier overmorgen pas weerquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier in NL is het echt heeeeeeeeerlijk!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hier in NL is het echt heeeeeeeeerlijk!
quote:Zondag is het een prachtige strandddag
WAGENINGEN - Zonaanbidders kunnen zondag genieten van een prachtige stranddag. Op de warmste plekken zoals in Zeeland kan het kwik oplopen tot 27 graden. Maar ook aan de andere kusten is het heerlijk weer met temperaturen tussen de 23 en 26 graden. Alleen in het noordoosten van het land blijft de temperatuur iets achter, meldt zaterdag weerbureau Meteo Consult.
De fraaie omstandigheden komen door een hogedrukgebied boven Scandinavië. Na zondag krijgt het concurrentie van een lagedrukgebied boven de Atlantische Oceaan. Soms levert dat een regen- of onweersbui op. Het grootste deel van de tijd is het echter droog, met af en toe ook flink wat zon en het blijft warm met temperaturen tussen de 22 en 27 graden.
Zaterdag was het het ook al lekker weer voor het strand. De wegen naar het stand liepen vol, maar alleen op de toegangswegen naar de Zeeuwse stranden liep het verkeer af en toe vast.
Was dat niet het ISS?quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:05 schreef The_Avatar het volgende:
Zonet ff buiten staan kijken of er nog "vallende sterren" te zien waren. Tot er opeens een heldere licht kwam met lange staart(vuur kleur). Deze was bijna 1-2 minuten zichtbaar en zigzagde. Het leek echt op 0:22
Erg vaag maar het zag er indrukwekkend uit in ieder geval.
Ik heb geen idee, het was een lange vuur streep in de lucht dat snel van koers kon wijzigen. Zag er iig erg mooi uit.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:08 schreef Dven het volgende:
Gaat vandaag zo'n 30mm vallen en het wordt niet warmer dan 25 graden. Na morgen weer herstel en de gehele week zonnig bij een graad of 32. Perfect zomerweer
Op zich was het wel prettig om eens een paar dagen tussen de 22 en 25 te zitten na anderhalve maand waarin de gemiddelde dagtemperatuur 37 wasquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]geniet van de regen
. Morgen weer bakken
ik weet dat jij blij bent, met die hoge temperaturen. Mij zou je er absoluut niet blij mee maken. Zo tot 25 graden, vind ik meer dan genoeg. Liever nog tot 23 graden. Ieder zijn ding, zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Op zich was het wel prettig om eens een paar dagen tussen de 22 en 25 te zitten na anderhalve maand waarin de gemiddelde dagtemperatuur 37 was
Nah, van mij hoeft het ook geen 42 graden te zijn maar er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op zondag 12 augustus 2012 15:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik weet dat jij blij bent, met die hoge temperaturen. Mij zou je er absoluut niet blij mee maken. Zo tot 25 graden, vind ik meer dan genoeg. Liever nog tot 23 graden. Ieder zijn ding, zeg ik altijd maar.
daar heb je gelijk in.....quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, van mij hoeft het ook geen 42 graden te zijn maar er zijn ergere dingen in de wereld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:01 schreef mazaru het volgende:
Welke richting moet je kijken om de meeste vallende sterren te zien?Narasan zat volgens mij naar het oosten te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Dank je welquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Narasan zat volgens mij naar het oosten te kijken.
Je wijst 2 keer de verkeerde kant op.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:20 schreef Narasan het volgende:
Ik ben er alweer klaar voor. Kijkrichting noordoost tot oost inderdaad! Daar de meeste kans.
[ afbeelding ]
Het zijn vallende sterren, dus ze flikkeren uit de lucht.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Even vraagje, hoe komt het dat die sterren in de lucht zo flikkeren althans zo lijkt het
Ze hebben volgens mij een pilletje in je koffie gegooid hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Even vraagje, hoe komt het dat die sterren in de lucht zo flikkeren althans zo lijkt het
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Het zijn vallende sterren, dus ze flikkeren uit de lucht.
De hele nacht kansquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar in principe rond 01.00 of zo ook wel kans? Want ik blijf niet de hele nacht op ..
[..]
[..]
Noord-oost kijken las ik? Ik zal eens zien..quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:29 schreef Narasan het volgende:
[..]
De hele nacht kans.
Alleen rond 05:00 dus het hoogtepunt.
Jup. Dat heb je goed gelezen. Ben trots op jequote:Op zondag 12 augustus 2012 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noord-oost kijken las ik? Ik zal eens zien..
Donders.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Narasan het volgende:
Stel ik zou deze nacht weeral niet slapen, dan ben ik in totaal 45 uren achter elkaar wakker geweest. Bijna 2 hele dagen dus. Ik had deze ochtend nog even 3 uurtjes plat gelegen. Komt goed, haal ik ooit wel is een keer in ^^.
Heb je speed gehad ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:36 schreef Narasan het volgende:
Stel ik zou deze nacht weeral niet slapen, dan ben ik in totaal 45 uren achter elkaar wakker geweest. Bijna 2 hele dagen dus. Ik had deze ochtend nog even 3 uurtjes plat gelegen. Komt goed, haal ik ooit wel is een keer in ^^.
45 uur wakker. Veel koffie danquote:
Ga in je tuin liggen. Kijken of er nog sterren vallen. Val je vanzelf in slaapquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:10 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hahaha. Ga ooit wel een keer slapen. Ben nog klaarwakker, dus duurt wel even!
Hahaha. Ja.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:12 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ga in je tuin liggen. Kijken of er nog sterren vallen. Val je vanzelf in slaap
Daar komen ze toch vandaanquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:15 schreef lipjes het volgende:
Damn, vanavond echt een grote gezien, zeer fel ook, bewoog zich richting het noorden.
Tof, dan heb ik vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Narasan het volgende:
Overleven we dit? Al dagen spreekt het ECMWF van een echte Spaanse Pluim volgend weekend.. Ik moet het hier in zuid-Limburg dan doen met temperaturen tussen de 32 en 34 graden... Dit gaat niet geruisloos weg.
[ afbeelding ]
De kleine kinderen... Middelbare scholen nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 07:09 schreef Klonk het volgende:
kindjes in zuid nederland hebben vandaag de eerste schooldag, da's balen voor ze
Laat maar komen hoor! Toch vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2012 21:31 schreef Narasan het volgende:
Overleven we dit? Al dagen spreekt het ECMWF van een echte Spaanse Pluim volgend weekend.. Ik moet het hier in zuid-Limburg dan doen met temperaturen tussen de 32 en 34 graden... Dit gaat niet geruisloos weg.
[ afbeelding ]
Yup... woensdag verwacht ik wel iets.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:03 schreef Frutsel het volgende:
interessant weerweekje... warm... buien...onweer...en wellicht de slagroom op de taart op zondag?
woensdag en dan zondagquote:Op maandag 13 augustus 2012 09:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Yup... woensdag verwacht ik wel iets.
Sowieso een bak water denk ik, hier in Alphen giet het aardig momenteel.quote:
Ditoquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:54 schreef Schuifpui het volgende:
Ik hoop dat het snel weer < 20 graden wordt. Smerig warm weer, nu al.
Eens, helaas krijgen we twee weken benauwde pleurishitte...quote:
Denk je het zelf? Zie het namelijk niet gebeurenquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:32 schreef MissHobje het volgende:
wie weet komt het nog tot een hittegolfje![]()
ik zeg doen!! (meteen genoeg hitte en zon compensatie )
dat is een betere temperatuur ja. Wij hebben vanaf volgende week vakantie. Blijven in Nederland, dus hoop dat de temperaturen niet te hoog zullen worden. Anders zal ik vaak thuis, binnen zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:23 schreef MaLo het volgende:
Wij ontvluchten de hitte hier, gaan lekker naar Oostenrijk donderdag. Voor daar voorspellen ze (vooralsnog) de hele week dat wij er zijn temperaturen rond 25 graden, perfect
.
met potentiele kans op noodweerquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:15 schreef Toto69 het volgende:
Zondag hier een graad of 35 volgens buienradar. (Twente)
Nee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:14 schreef knep het volgende:
Laat het maar snel 30+ worden, heerlijk.
De CAPE waarden enzo zijn er ook... nu nog een triggerquote:
Is en blijft nowcasten inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2012 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De CAPE waarden enzo zijn er ook... nu nog een trigger
anders wordt het weer zon bloedzweetbenauwde dag en gebeurd er nix
Maar goed, tis nog vroeg....eerst zien of het woensdag donderdag ook nog op de kaarten staat
[ afbeelding ]
welke is dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:27 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruiken jullie ook dat ding op de temperatuur te checken?
Die gadget heet Weer.quote:
Oh het is heul geen appquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die gadget heet Weer.Is voor Windows 7.
Eronder zie je de taakbalk van win7. Dus dan is het idd geen appquote:
Ik heb dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt koppijn weer, dit. Hebben jullie daar geen last van? Echt zo'n drukkend klammende atmosfeer wat je gewoon futloos maakt.
k heb n chrome extentie die de temp rechtsboven naast de steeksleutel geeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:27 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruiken jullie ook dat ding op de temperatuur te checken?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
k heb n chrome extentie die de temp rechtsboven naast de steeksleutel geeft
43 graden?quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah, van mij hoeft het ook geen 42 graden te zijn maar er zijn ergere dingen in de wereld
Het KNMI denkt in elk geval van niet en heeft de neerslagverwachting voor zondag/maandag bijgesteld naar 0 mm en 10% kans op een buiquote:
Bijvoorbeeldquote:
Morgen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:21 schreef Drugshond het volgende:
Zondag zou ik niet te hoog inzetten. Neerslag is er wel maar alleen voor Z-en-N Holland.
A.s. Woensdag ziet er wel veelbelovend uit. (tussen 18:00 en 00:00)
Arme Narasan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef NaturalScience het volgende:
Waarschuwing geldig van Woe 15/08 14u tot Do 16/08 10u.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!
ik dacht even, wat ziet Nederland er raar uit. Zo lang....quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!
hier kwamen de wolken al rond 12.00 uur. Het is flink benauwd nu, maar nog geen regen. Mag wel even hoor, kan het afkoelen...In huis is het lekkerder dan buitenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef Party_P het volgende:
Inmiddels ploft het al redelijk, bij Alkmaar heel snel een flinke bui ontstaan en ook bij Leiden
Ten zuid-westen van Apeldoorn zie ik het ook omhoog schieten
wat een gek klimaat hebben we ook hé.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:46 schreef Frutsel het volgende:
Extreme hitte voor aanstaande zondag in Nederland
Zondag 34-36 graden
De BBQ hoeft niet aan... vlees wordt zo wel gaar op een motorkap ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een gek klimaat hebben we ook hé.. Zo regenen we gewoon weg, zo smelten we...
typisch nederland, hollen of stilstaan qua weer, een lekker wandeltempo zit er nooit in bij onsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat een gek klimaat hebben we ook hé.. Zo regenen we gewoon weg, zo smelten we...
Gatver...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:46 schreef Frutsel het volgende:
Zondag 34-36 graden
Hier gaat de BBQ vanzelf aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De BBQ hoeft niet aan... vlees wordt zo wel gaar op een motorkap ofzo
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
-Zweet loopt van rug in reet- weer
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!
Dat doet het hier al.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijkt me toch dat er met dit benauwde weer toch her en der wat zware buien moeten gaan vallen straks/vanavond..
Hier geen druppel, wel erg plaatselijk bij jou danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:35 schreef tomaat52 het volgende:
Regen.![]()
Onze 2 parkieten genieten er ook van.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hier geen druppel, wel erg plaatselijk bij jou dan
Ver weg.quote:
Crap haha, ik dacht dat jij ook in Eindhoven woondequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ver weg.Westervoort, ligt naast Arnhem.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Crap haha, ik dacht dat jij ook in Eindhoven woondeLOL
Ergens is een Google Maps-linkje waar iedereen woont, maar die staat niet meer in de OP. Even zoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:54 schreef Poeke het volgende:
Eigenlijk zou er een plaatje moeten komen met wie waar zit. Nu zegt iedereen, ja het regent hier, maar niemand weet waar hier is.
Zal ik eens gaan knutselen of is er geen behoefte aan?
Misschien in de war met het Arnhem topic?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ergens is een Google Maps-linkje waar iedereen woont, maar die staat niet meer in de OP. Even zoeken.
Nope:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:57 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Misschien in de war met het Arnhem topic?
Hmm, tjah. Dat kan ook. Maar een plaatje in de op zou wel leuk zijn dacht ik?quote:
Zie mijn post, ik denk dat het handiger is als die geupdate wordt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:58 schreef Poeke het volgende:
Oke, dan zal ik een opzetje maken en dan mensen toevoegen die willen.
Ik zit dan heerlijk in Oostenrijk, daar wordt zondag 24 graden voorspeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:46 schreef Frutsel het volgende:
Zondag 34-36 graden
Kan die dan ook al plaatje in de op? Zonder plaatjes maar met namen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie mijn post, ik denk dat het handiger is als die geupdate wordt.
Kan ik maken, geen probleem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:13 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het bestaande kaartje vind ik maar chaotisch maarmisschien ligt dat aan de ipad. Kan er niet een kaartje gemaakt worden met alleen username en woonplaats?
Net een harde inslag geweest in de buurt. Bui lijkt er nu ook eindelijk mee op te houden!
Lijkt me een goed plan. via ftp uploaden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:03 schreef Psy-freak het volgende:
Wil Poekske bij mij het plaatje hosten zodat ze hem steeds kan vernieuwd en dezelfde link kan behouden?
Ja, je krijgt zo de gegevens per DMquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:04 schreef Poeke het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. via ftp uploaden?
ACT-F - Goorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:20 schreef Poeke het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan er hier en daar 20 km naast zitten, ik moet het plaatje vergelijken met google maps en dat valt niet mee
Salland!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:52 schreef minthy het volgende:
Minthy, omgeving Ommen. Exacte locatie is niet zo belangrijk, kwak me daar maar ergens neer
was dit in de hele stad? ben benieuwd of mijn buitenplanten in Slotervaart nog wat hebben gekregenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ongelooflijk, zonsvloed in Amsterdam. Alsof het het IJ even geleegd wordt boven Amsterdam...Zelden zulke dikke druppels gezien.
Auto's staan na een minuut of 3 al halverwege hun wielen in het water bij de stoplichten.
Sorry, ik ben blindquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij zegt Raalte, ligt boven Deventer
Mooi, ik ga zo nog tennissenquote:
Dankjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha no problem joh! Mooi initiatief
Senksquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:19 schreef Poeke het volgende:
Sow. effe pauze. Nieuwe verzoeken komen straks
Er was al een disclaimer geplaatst dat het hier en daar 20km kan schelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:27 schreef Psy-freak het volgende:
Kaartje klopt niet helemaal, maargoed.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er was al een disclaimer geplaatst dat het hier en daar 20km kan schelen.
Dat was volgens mij redelijk plaatselijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ongelooflijk, zonsvloed in Amsterdam. Alsof het het IJ even geleegd wordt boven Amsterdam...Zelden zulke dikke druppels gezien.
Auto's staan na een minuut of 3 al halverwege hun wielen in het water bij de stoplichten.
En denk je dat het veilig is om naar de Boeskool is lös te gaan met die bui in aantochtquote:
Kaatje - Den Boschquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:30 schreef Poeke het volgende:
Ben bezig met iedereen hierboven
Leuke les in topografie overigens
Wat klopt er niet? Ik kan schuiven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:27 schreef Psy-freak het volgende:
Kaartje klopt niet helemaal, maargoed.
Idee voor in de OP?
Ik plaag jequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:26 schreef Poeke het volgende:
[..]
Wat klopt er niet? Ik kan schuiven.
Zoals ik al zei: ik moet het baseren op google maps, en dat valt niet mee want de achtergrond heeft niet veel referentiepunten. Plus dat sommige mensen bij elkaar in de buurt wonen dus dan past het soms niet precies op de plek zoals aangegeven.
Als iemand het beter kan, hoor ik het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |