abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 8 augustus 2012 @ 12:24:23 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_115283889
De Olympische Spelen 2012 zullen na ruim twee weken afgesloten worden met een indrukwekkende sluitingsceremonie. De sporters hebben gestreden en de medailles zijn verdeeld. Het zit er op. Zoals London 2012 begon met een specataculaire Openingsceremonie, wordt het grootste sportevenement ter wereld ook weer traditioneel afgesloten met een spetterende slotshow. Deze vindt plaats in het Olympische Stadion in het Olympic Park. De Olympische vlam zal gedoofd worden en de fakkel wordt overgedragen aan Rio de Janeiro, de organiserende stad van de Spelen in 2016.

Langzaam maar zeker worden er steeds meer details bekend gemaakt over de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen 2012 in Londen.

Een paar facts op een rijtje:

•De Sluitingsceremonie wordt verzorgd door Artistic Director Kim Gavin en zijn team die een onvergetelijk spektakel neer zullen zetten.
•Het thema van de sluitingsceremonie is 'A Symphony of British Music'. Er wordt gevierd dat muziek een van de sterkste Britse exportproducten van de afgelopen 50 jaar was. Welke artiesten er precies zullen optreden is nog niet bekend.
•De wereldwijde uitzending van de ceremonie zal beginnen om 21 uur (Britse tijd).
•Een totale cast van 15.000 personen werkt mee aan de openings- en sluitingsceremonie, waaronder duizenden vrijwilligers.
•De vlaggendragers en alle atleten zullen hun laatste rondje in het stadion doen. De atleten zullen gezamenlijk het veld betreden als een 'natie'.
•Na binnenkomst worden drie vlaggen aan de vlaggenmasten gehesen: de Griekse vlag, de vlag van Groot Brittannië en de vlag van Brazilië. De burgemeester van Londen geeft de Olympische Vlag terug aan de voorzitter van het Olympisch Comité en deze overhandigt de Vlag symbolisch aan de burgemeester van Rio de Janeiro.
•Met een slotspeech beëindigt de voorzitter de Olympische Spelen.
•En tot slot zal de Olympische vlam, die brandt sinds de opening van de Spelen, worden gedoofd. Een aangrijpend en ontroerend moment voor alle betrokkenen bij de Spelen.

Hans van Zetten als commentator. :D _O_

:P

Aanvulling van Ajaccied:

quote:
'Sluiting reis door Britse popgeschiedenis'
Details sluitingsceremonie gelekt

De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold in de Britse krant Daily Telegraph. „We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië”, aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.

Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als „angstaanjagend nauwkeurig”, maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen.
Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
quote:

Turncommentator Hans van Zetten is door de NOS gevraagd verslag te doen van de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen in Londen. Hij zal dat samen doen met presentatrice Dione de Graaff.

Van Zetten viel de afgelopen week op door zijn enthousiaste verslag van de gouden rekstok-oefening van Epke Zonderland. Hij was nadien 'trending topic' op twitter. Het verzoek om zondagavond het commentaar te doen bij de slotceremonie was overigens al daarvoor gedaan, zegt hij.

De NOS laat weten dat er meerdere redenen waren om Van Zetten te vragen, en spreekt van "een mooie blijk van waardering voor al het goede werk dat hij heeft verricht".
quote:
Tijdens de slotceremonie van de Olympische Spelen zullen de Spice Girls optreden. Geruchten daarover die al langer de ronde deden, zijn bevestigd door foto's van de repetities in de Britse schandaalkrant The Sun.

The Spice Girls, opgericht in 1996, was een van de best verkopende meidengroepen uit de popgeschiedenis. De groep bestond oorspronkelijk uit vijf zangeressen, van wie er één - Ginger Spice Geri Halliwell - al in 1998 afscheid nam.

De overige vier, Victoria Beckham (Posh), Emma Bunton (Baby), Melanie Chishom (Sporty) en Melanie Brown (Scary), gingen nog door tot 2001. Daarna stopte de productie van nieuwe albums en concerten.

Ook George Michael en Pet Shop Boys
In 2007 traden de vijf dames toch weer samen op tijdens de 'Return of the Spice Girl'-tour, waarbij ze diverse landen aandeden. Ook brachten ze twee nieuwe songs uit. Daarna ging ieder zijn eigen weg.

Tussen de groepsleden zouden veel onderliggende spanningen en ruzies zijn. Een nieuwe reünie leek dan ook niet erg waarschijnlijk. Maar de foto's in The Sun bewijzen het tegendeel. Posh, Scary, Baby, Sporty en Ginger Spice zijn daarop te zien terwijl ze zingen en dansen op de daken van Londense taxi's.

De vijf dames zijn niet de enigen die gespot zijn bij de repetities. Ook George Michael, Annie Lennox, Kate Bush, Brian May, The Kaiser Chiefs, Madness en de Pet Shop Boys zullen waarschijnlijk zondag optreden.
Rumoured performances include the following:

Adele - Someone Like You

Beady Eye - Wonderwall (no Oasis reunion expected, so Liam Gallagher beings his new band)

Kate Bush - Running Up That Hill (she's not toured since 1979!)

Jamiroquai - You Give Me Something

Elton John & George Michael - Don't Let The Sun Go Down On Me

The Kinks' Ray Davies - Waterloo Sunset
Annie Lennox - There Must Be An Angel

Paul McCartney - Sgt Pepper's Lonely Heart's Club Band

Madness - Our House

KwIe_sjKeAY

Muse - Survival (the official London 2012 Olympics song)

One Direction - What Makes You Beautiful (performed "from a carnival-like flat-bed truck, moving around the athletics track!")

The Pet Shop Boys - West End Girls
Queen - We Will Rock You

The Rolling Stones - Start Me Up

Ed Sheeran and Pink Floyd's Nick Mason - Wish You Were Here
The Spice Girls - Wannabe

Take That - Shine (Minus Robbie Williams and their appearance is in doubt after Gary Barlow's family tragedy)

Paul Weller - The Changingman

The Who - My Generation

And, erm, Russell Brand - I Am The Walrus

Other artists rumoured to be performing include Elbow, Tinie Tempah and Fatboy Slim.

Definitely NOT performing (or so they say): The Sex Pistols, Noel Gallagher, Pink Floyd's David Gilmour and Roger Waters.

Definitely not performing because they're playing at the same time in Hyde Park: Blur, New Order, The Specials.

[ Bericht 26% gewijzigd door Karina op 12-08-2012 21:47:39 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:29:08 #2
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115284028
Ik hoop oprecht dat Dione een beetje tipsy wordt en er een heleboel bandjes met moeilijke namen optreden die Hans dan met zijn UtrechtseHeuvelrugEngels gaat uitspreken O+ _O_ .
You cheated on me with choreography.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:31:47 #3
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_115284110
Ik heb gehoord dat Pink Floyd komt spelen op de eindceremonie.
To doom or not to doom
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 12:34:54 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_115284209
Dat duurt natuurlijk een paar uur, gaat niet lukken om het af te kijken denk ik, wordt te laat.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:35:04 #5
97111 ukga
Siewosie baas
pi_115284212
Schijnt dat Kanye West en Rick Ross ook gaan optreden.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:37:11 #6
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115284283
zal wel zijn omdat die met pensioen gaat ;(
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_115284310
Ik kijk hier naar uit (en niet omdat de spelen dan afgelopen zijn...)!

Over sluitingsceremonies gesproken:

Neil Young was ook niet onaardig in Vancouver (long may you run...)...
pi_115284325
Misschien dat Springsteen en McCartney nog een toegift komen spelen.
Farts are jazz to assholes
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:38:45 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_115284348
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_115284452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:31 schreef A-mineur het volgende:
Ik heb gehoord dat Pink Floyd komt spelen op de eindceremonie.
http://wcbsfm.cbslocal.co(...)s-but-nick-mason-is/
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 12:45:35 #11
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_115284611
To doom or not to doom
pi_115284715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef A-mineur het volgende:
helaas een gerucht :(
Ik zou het fantastisch vinden als het wel zo was, maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
Ik heb vorig jaar nog gesproken met een Brit die naar The Wall in de O2 is geweest, net die avond waar Gilmour erbij was. Lucky mofo.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_115285059
Ik zou op de slotceremonie graag een Engelse superband zien die bestaat Paul McCartney, Roger Waters, Keith Richards, Roger Daltrey, Brian May, David Gilmour, Noel Gallagher, Pete Townshend, Ringo Starr en Jessie J.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 12:59:32 ]
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 13:08:13 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_115285427
The Spice Girls zouden toch komen dacht ik?
niet zo tof doen
  woensdag 8 augustus 2012 @ 13:10:19 #15
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115285492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou op de slotceremonie graag een Engelse superband zien die bestaat Paul McCartney, Roger Waters, Keith Richards, Roger Daltrey, Brian May, David Gilmour, Noel Gallagher, Pete Townshend, Ringo Starr en Jessie J.
I see what you did there :D.
pi_115285681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:57 schreef Nielsch het volgende:
tssk.. Jimmy Page gewoon weglaten :{w
pi_115285764
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

tssk.. Jimmy Page gewoon weglaten :{w
Ik had al zoveel gitaristen.
pi_115289378
quote:
Ed Sheeran zingt met leden Pink Floyd op Olympische Spelen
AMSTERDAM - Ed Sheeran gaat in duet met Pink Floyd. De roodharige zanger en de rockband zingen volgende week samen tijdens de afsluitende ceremonie van de Olympische Spelen.
Foto: NU.nl/Paul Barendregt

"Veel mensen denken dat ik een nummer zing met The Who, maar dat is niet zo", ontkracht Sheeran, bekend van het nummer The A Team, eerdere geruchten op de Australische radiozender Nova. "Ik doe een lied met Pink Floyd: Wish You Were Here."

De 21-jarige Sheeran staat naar eigen zeggen niet met alle leden van Pink Floyd op de planken volgende week zondag. Volgens de Brit is drummer Nick Mason sowieso van de partij, wat betekent dat Roger Waters of Dave Gilmour het laat afweten.

Begin dit jaar werd al gefluisterd dat Pink Floyd in de zomer bij elkaar zou komen voor een optreden op de Olympische Spelen. De mannen zijn al sinds de jaren zestig actief, maar staan nog zelden met elkaar op het podium.

Nu.nl
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115292147
Muse is trouwens ook al bevestigd om Survival te komen spelen, heeft de band zelf verteld in interviews ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:44:14 #20
11102 knep
Mountainfreak
pi_115303245
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:47 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Muse is trouwens ook al bevestigd om Survival te komen spelen, heeft de band zelf verteld in interviews ;)
:Y

quote:
Muse speelt tijdens slot Spelen
AMSTERDAM - Muse verzorgt een optreden tijdens de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen.

Foto: Wenn
Dat heeft de band laten weten aan het Britse muziektijdschrift NME. Zondag wordt het grootse sportevenement in Londen afgesloten.
Muse heeft voor de Olympische Spelen het officiële lied Survival geschreven. Het wordt onder meer ingezet als atleten het stadion betreden. Daarnaast wordt het lied in tv-uitzendingen rond de Spelen als themanummer gebruikt.
Er gaan geruchten dat ook de Spice Girls acte de présence geven tijdens de sluitingsceremonie. Na enorme successen in de jaren negentig gingen de Spice Girls in 2000 uit elkaar. Zeven jaar later kwamen ze weer samen voor een korte reünietoer.
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 14:28:30 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_115335450
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold donderdag in de Britse krant Daily Telegraph.

'We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië', aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.

Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als 'angstaanjagend nauwkeurig', maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen. Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
Bron

Kate Bush O+
niet zo tof doen
pi_115335479
Kunnen we de UFO deze keer wel verwachten?
pi_115335504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
Kunnen we de UFO deze keer wel verwachten?
Dat moet je maar ff in TRU vragen.

Kate Bush _O_
pi_115335515
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:28 schreef Karina het volgende:
De sluitingsceremonie van de Olympische Spelen wordt een reis door de Britse popgeschiedenis. Dat onthulde producent David Arnold donderdag in de Britse krant Daily Telegraph.

'We hebben geprobeerd iets te maken waarin iedereen dingen kan vinden waarvan je zegt: dat zijn wij, dat is Groot-Brittannië', aldus Arnold, componist van de muziek van vijf James Bond-films.

Arnold betitelde geruchten dat Paul McCartney en Adele gaan optreden als 'angstaanjagend nauwkeurig', maar wilde niet de verhalen bevestigen dat Kate Bush de microfoon ter hand neemt in het Olympisch Stadion van Londen. Duidelijk is in ieder geval dat The Who, Muse en George Michael zullen optreden. De sluitingsceremonie begint zondagavond om 22.00 uur Nederlandse tijd.
Bron

Kate Bush O+
The Who _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator donderdag 9 augustus 2012 @ 22:17:54 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_115357456
Volgens de Mirror wordt het dit:

Adele - Someone Like You

Beady Eye - Wonderwall (no Oasis reunion expected, so Liam Gallagher beings his new band)

Madness - Our House

KwIe_sjKeAY

One Direction - What Makes You Beautiful (performed "from a carnival-like flat-bed truck, moving around the athletics track!")

Queen - We Will Rock You

Take That - Shine (Minus Robbie Williams and their appearance is in doubt after Gary Barlow's family tragedy)

The Who - My Generation

Other artists rumoured to be performing include Elbow, Tinie Tempah and Fatboy Slim.

Definitely NOT performing (or so they say): The Sex Pistols, Noel Gallagher, Pink Floyd's David Gilmour and Roger Waters.

Definitely not performing because they're playing at the same time in Hyde Park: Blur, New Order, The Specials.
niet zo tof doen
pi_115363195
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef Karina het volgende:

Adele - Someone Like You

Madness - Our House

KwIe_sjKeAY

Queen - We Will Rock You

The Who - My Generation

Heb er zin an _O_
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_115372412
Bericht vanuit het AD

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ceremonie-doen.dhtml

quote:
Omdat turncommentator Hans van Zetten 'kleur heeft gegeven aan de Spelen' door zijn commentaar bij de gouden oefening van turner Epke Zonderland, mag hij ook de afsluitende ceremonie zondag van commentaar voorzien.
De NOS-hoofdredactie vroeg hem dat te doen, samen met presentator Dione de Graaff, schrijft de 64-jarige Van Zetten zelf in een bijdrage op de website van Nieuwsblad De Kaap.

Van Zetten schrijft dat hij de oefening van Zonderland 'zijn hele leven met zich mee zal dragen'. Het commentaar noemt hij 'het absolute hoogtepunt voor mij als NOS turncommentator'.

In de nacht voor de wedstrijd werd Van Zetten 'zeker drie keer wakker' met de oefening van Zonderland in gedachten. Na de oefening werd de commentator overstelpt met sms'jes en verzoeken van journalisten om interviews. Die gaf hij sporadisch, maar een verzoek voor een televisie-interview van de NOS sloeg Van Zetten af. 'Ik ben de turnstem en Epke de olympisch kampioen. Epke hoort in beeld te komen, niet ik.'

Het besluit om Van Zetten de sluitingsceremonie te laten doen, viel overigens al eind vorige week, zo meldt het ANP, dus voor de rekstokfinale. Er zijn verschillende redenen waarom de NOS 'de turnstem' heeft gevraagd, maar een daarvan is volgens een woordvoerster dat het 'een mooie blijk van waardering'' is voor het goede werk dat hij heeft verricht.
Ik zeg TOP en Verdiend !!!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:20:25 #29
356891 Abed
hooggeleid
pi_115373484
quote:
De sluitingsceremonie van dit topic kan alvast beginnen.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:28:01 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_115373688
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:34:31 #31
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115373858
Merge request aangevraagd :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:39:42 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_115374030
Tof voor Hans, dat heeft ie ook wel verdiend imho.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:45:21 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_115378372
De Spice Girls zijn inmiddels gespot bij repetities:
niet zo tof doen
pi_115378450
Dat zijn inmiddels ook al gedroogde kruiden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_115378673
quote:

Ho eens even _O_
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 13:59:36 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_115379027
Nog meer repetitieplaatjes:

George Michael

Brian May

Pet Shop Boys

Annie Lennox
niet zo tof doen
pi_115385039
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:39 schreef remlof het volgende:
Tof voor Hans, dat heeft ie ook wel verdiend imho.
Was ook mijn eerste gedachte. Maar even doordenkend zou het me niks verbazen als het als een soort compensatie/zoethoudertje is omdat men binnekort HvZ gaat lozen onder het mom van verjonging.
-
pi_115463623
Draagt Brian May een pruik of is die zo grijs geworden :o
  zondag 12 augustus 2012 @ 18:26:45 #39
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115470605
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:45 schreef quo_ het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte. Maar even doordenkend zou het me niks verbazen als het als een soort compensatie/zoethoudertje is omdat men binnekort HvZ gaat lozen onder het mom van verjonging.
Inderdaad, als het maar geen pensioneringscadeautje is ;( :(.
pi_115470786
Na de Music Awards komt er toch ook geen sluitingsceremonie met voetbal, de 100m sprint, 200m vrije slag, polsstokhoogspringen, snelwandelen, paardendressuur, kanoën?
pi_115471655
kan me nog het legendarische optreden herinneren van Men at Work in Sydney 2000 waarin alle Aussies keihard mee brulde op Land Down Under. Alsof ze het volklied aan het zingen waren :D
pi_115471657
Er is nu een flinke brand vlakbij Londen, maar dit schijnt geen invloed te hebben op de sluitingsceremonie.
sig verwijderd door FA
pi_115471662
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 18:31 schreef Nober het volgende:
Na de Music Awards komt er toch ook geen sluitingsceremonie met voetbal, de 100m sprint, 200m vrije slag, polsstokhoogspringen, snelwandelen, paardendressuur, kanoën?
Wil je dat alle atleten nog een keer kunstjes vertonen? :D :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 19:04:28 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_115471897
Heb er zin in! *O* En geweldig dat Take That + Barlow ( O+ ) er bij zijn, Shine is een van m'n favoriete nummers.
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:05:03 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_115471922
Maar geen Eurythmix dus?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:10:05 #46
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_115472122
Eén uur pas afgelopen...da's wat aan de late kant. :(

Vakantie is afgelopen. ;(
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 19:12:50 #47
87554 Cee
Welluk?
pi_115472244
Ik loop al 2 weken op een gemiddelde van 5,5 uur slaap, dan kan die laatste avond er ook nog wel bij. :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:14:52 #48
311468 Van_Poppel
pi_115472343
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:12 schreef Cee het volgende:
Ik loop al 2 weken op een gemiddelde van 5,5 uur slaap, dan kan die laatste avond er ook nog wel bij. :D
Ze verwachten morgen dat ik na 3 weken vakantie met een uitgerust gezicht op de zaak verschijn. :P
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 19:15:26 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_115472368
Je kan ze voor 1 keer niet teleurstellen? -O-
pi_115472400
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Ze verwachten morgen dat ik na 3 weken vakantie met een uitgerust gezicht op de zaak verschijn. :P
Gewoon opnemen dan, komende week tijd genoeg voor.
sig verwijderd door FA
pi_115472497
Nou, alle sporten zijn geweest, laatste medailles worden zo omgehangen... ik ben er klaar voor :)
pi_115472521
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou, alle sporten zijn geweest, laatste medailles worden zo omgehangen... ik ben er klaar voor :)
Eerst DeMart.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_115472553
Ik dacht trouwens dat er altijd ook wel een galashow bij het turnen zou zijn? Maar dat is niet meer (of uberhaupt nooit geweest)?
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:21:53 #54
311468 Van_Poppel
pi_115472601
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht trouwens dat er altijd ook wel een galashow bij het turnen zou zijn? Maar dat is niet meer (of uberhaupt nooit geweest)?
Bij Sporza zag ik wel een paar graatmagere meisjes met hoepeltjes gooien. Bedoel je dat?
pi_115472639
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Bij Sporza zag ik wel een paar graatmagere meisjes met hoepeltjes gooien. Bedoel je dat?
Dat is rytmische gymnastiek. En dat bedoel ik niet.
pi_115473435
quote:

Adele - Someone Like You

Madness - Our House

KwIe_sjKeAY

Queen - We Will Rock You

The Who - My Generation

Wat is in godesnaam KwIe_sjKeAY?! :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_115473437
Zo dat wordt weer afkicken .. -O-
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 19:46:40 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_115473516
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zag ik ook al, geen idee, drukfoutje denk ik _O-
niet zo tof doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:48:38 #59
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115473614
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zo dat wordt weer afkicken .. -O-
volg je voetbal?

het is weer begonnen :)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:49:42 #60
189430 Anonymousz
pi_115473671
hoe laat is het afgelopen :@ ?
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 19:49:57 #61
87554 Cee
Welluk?
pi_115473685
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Anonymousz het volgende:
M'n gids zegt iets over 1.
pi_115473687
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Anonymousz het volgende:
Uur of 1 als het niet uitloopt.
sig verwijderd door FA
  zondag 12 augustus 2012 @ 19:50:31 #63
189430 Anonymousz
pi_115473710
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:49 schreef Cee het volgende:

[..]

M'n gids zegt iets over 1.
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Uur of 1 als het niet uitloopt.
bedankt
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 19:52:39 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_115473810
Oef dat wordt weer afzien :D Want ik wil het wel afkijken, de allerlaatste minuten GA ik zien.
niet zo tof doen
pi_115473955
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:48 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

volg je voetbal?

het is weer begonnen :)
Ik heb niet zoveel met voetbal,

Gelukkig begint de ronde van Spanje ook binnenkort ;)
pi_115473974
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Oef dat wordt weer afzien :D Want ik wil het wel afkijken, de allerlaatste minuten GA ik zien.
same here ;)
pi_115473989
Hoe laat begint het?
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 19:56:26 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_115474002
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Nielsch het volgende:
Hoe laat begint het?
Tien uur pas... Stomme Engelsen. Pardon: Britten ;)
niet zo tof doen
pi_115474261
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:52 schreef Karina het volgende:

Vind het een van de hoogtepunten van de OS. Iedereen laat zich vaak nog een keer helemaal gaan en dan komt het besef dat je weer vier (2) jaar zal wachten. En dat gecombineerd met een geweldig (daar gaan we toch vanuit) concert voor 80000 mensen... Worden een paar mooie en gedenkwaardige uren...
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 20:03:50 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_115474333
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef FTWO het volgende:

[..]

Vind het een van de hoogtepunten van de OS. Iedereen laat zich vaak nog een keer helemaal gaan en dan komt het besef dat je weer vier (2) jaar zal wachten. En dat gecombineerd met een geweldig (daar gaan we toch vanuit) concert voor 80000 mensen... Worden een paar mooie en gedenkwaardige uren...
Het is ook meestal leuker dan de Openingsceremonie. Plus dat je heel veel atleten nu herkend die je gedurende de Spelen voorbij hebt zien komen. En het zijn leuke artiesten die komen optreden, dat scheelt ook.
niet zo tof doen
pi_115474462
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:02 schreef FTWO het volgende:

[..]

_O_
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 20:08:25 #72
87554 Cee
Welluk?
pi_115474543
Ik vrees dat ik emotioneel ga worden. :'( :')
pi_115474594
Ik ook. :')
:@
pi_115474725
Wish you were here.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_115474805
Ik ben erg benieuwd... tot hoe laat duurt deze ceremonie want ik moet eigenlijk morgen vroeg op... ik heb een training op het werk waardoor ik ook niet naar de huldiging kan... die goddomme bij me om de hoek is -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_115474807
Wat vinden jullie nou het mooiste nummer van de Olympische spelen die ooit zijn gemaakt, gewoon speciaal voor de O.S gemaakt
pi_115474846
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Maver24 het volgende:
Wat vinden jullie nou het mooiste nummer van de Olympische spelen die ooit zijn gemaakt, gewoon speciaal voor de O.S gemaakt
Barcelona 1992 :Y

One moment in Time was volgens mij alleen voor de US maar is ook mooi... en Muse heeft ook een puik werkje afgeleverd dit jaar
pi_115474923
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Barcelona 1992 :Y

One moment in Time was volgens mij alleen voor de US maar is ook mooi... en Muse heeft ook een puik werkje afgeleverd dit jaar
Ja dat is ook zeker wel de bekendste denk ik

Dit vind ik de mooiste, heel veel geluisterd , nu nog steeds

zondag 12 augustus 2012 @ 20:22:23 #79
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_115475072
Ik heb een goede jetlag opgebouwd de afgelopen 2 weken, dus tot 1:30 moet makkelijk lukken. Wordt wel lastig om morgen op het werk niet weg te dommelen in het begin van de middag.
Géén kloon van tvlxd!
pi_115475117
ik zit er helemaal klaar voor met chips bitterballen en bier. :9
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:35:16 #81
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115475617
Dit wordt geweldig! De meeste legendarische artiesten komen toch echt uit Engeland _O_
pi_115475618
Vraag is nog wel even: Hans van Zetten of de BBC...
pi_115475725
IK HEB HIER 2 WEKEN OP GEWACHT

DE SPICE GIRLS _O_ _O_ _O_ _O_
pi_115475776
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef FTWO het volgende:
Vraag is nog wel even: Hans van Zetten of de BBC...
Ik ga voor BBC ^O^

Beter geluid hebben ze altijd.
pi_115475837
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt geweldig! De meeste legendarische artiesten komen toch echt uit Engeland _O_
Liam Gallagher! _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:43:34 #86
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_115475957
Wil het graag zien, maar moet er morgen zo vroeg uit ;(. En jammer dat Adele dat zeiknummer weer moet doen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:45:01 #87
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_115476020
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Tien uur pas... Stomme Engelsen. Pardon: Britten ;)
voor hun 9 uur dus
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 20:45:31 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_115476045
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:45 schreef Stefan het volgende:

[..]

voor hun 9 uur dus
Daarom stomme Britten, geen rekening houden met de rest van Europa ;)
niet zo tof doen
pi_115477131
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:44 schreef Felixa het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit? Als ze hun tekst maar kennen. :O
pi_115477247
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:39 schreef --3S-- het volgende:

[..]

Ik ga voor BBC ^O^

Beter geluid hebben ze altijd.
en 3d (op bbc hd)
en commentaar heb je niet nodig bij zo'n uitzending.
pi_115477567
Kan niet wachten , hoe laat komt one direction weet iemand dat ?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_115478276
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:15 schreef gers het volgende:
Kan niet wachten , hoe laat komt one direction weet iemand dat ?
Leuke muziek voor tienermeisjes maar daarmee is ook alles wel zo'n beetje gezegd..
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:29:56 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115478397
Half uurtje nog *O*.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_115478491
Ik ga denk ik ook maar kijken. Ben ook benieuwd naar de Spice Girls.
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:34:17 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_115478652
quote:
3s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Half uurtje nog *O*.
Erik je bent er bij *O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:34:35 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115478665
Natuurlijk. Spice girls!
Hoogachtend,
Erik.
pi_115478726
Laat maar beginnen *O*
pi_115478768
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Natuurlijk. Spice girls!
Spice up your live *O*
pi_115479114
ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:29:22 Dit is maf. Loop in een stoet naar t stadion met 1 inwoner van (bijna?) elk land ter wereld... Soort Ark van Noach #multimulticulti reageer retweet
pi_115479317
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:29:22 Dit is maf. Loop in een stoet naar t stadion met 1 inwoner van (bijna?) elk land ter wereld... Soort Ark van Noach #multimulticulti reageer retweet
_O-
pi_115479349
quote:
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:44:28 #102
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115479372
quote:
_O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_115479382
Als Ranomi nog ergens een snelle wip met een Keniaan weet te scoren hebben we over 18 jaar misschien goud op de triathlon :+
pi_115479399
hoe laat begint het?
There are only 151 Pokémon.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:45:18 #105
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115479424
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef Eenskijken het volgende:
hoe laat begint het?
22.00 uur.
Hoogachtend,
Erik.
pi_115479444
Nou hier verder maar :)

Laatste stuk van de O.S. Krijg altijd een klote gevoel aan het einde van ceremonie,
pi_115479447
Komt Snow Patrol toevallig ook nog langs? O+
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:46:03 #108
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_115479462
Ik zit klaar voor de spice girls. :D
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:46:08 #109
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115479467

Wachten..
pi_115479475
quote:

Adele - Someone Like You

Madness - Our House

KwIe_sjKeAY

Queen - We Will Rock You

The Who - My Generation

Kan dit eventueel in de OP? Mits dit de juiste lijst is natuurlijk maar dat zien we straks wel. O-)
Scheelt heel veel vragen straks, vermoed ik. ;)
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:46:17 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115479480
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Als Ranomi nog ergens een snelle wip met een Keniaan weet te scoren hebben we over 18 jaar misschien goud op de triathlon :+
Die kan niet fietsen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115479484
En afsluiten maar *O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:47:02 #113
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115479522
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Die kan niet fietsen
Froome wel
Radio Soulwax!
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:47:04 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_115479528
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:46 schreef Felixa het volgende:

[..]

Kan dit eventueel in de OP? Mits dit de juiste lijst is natuurlijk maar dat zien we straks wel. O-)
Scheelt heel veel vragen straks, vermoed ik. ;)
Ja geen idee of het klopt ;) Ik doe het wel even :@
niet zo tof doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:47:30 #115
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115479556
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef marcodej het volgende:
Nee, nooit geweest.
Bij ijsdansen (OWS) doen ze dat wel.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_115479579
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Karina het volgende:

[..]

^O^
pi_115479619
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee, nooit geweest.
Hoe heet die Franse kunstrijder ook alweer die er altijd zo'n spektakel van maakte... met dat lange haar?
pi_115479627
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Karina het volgende:

[..]

doe maar :@
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:48:53 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115479646
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee, nooit geweest.
Toevallig had mijn moeder het ook over zoiets laatst, dus het is er wel ooit geweest, maar misschien bij een ander evenement :D.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:49:14 #120
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_115479663
Hansie _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:49:15 #121
9859 crew  Karina
Woman
pi_115479667
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

doe maar :@
Done, even buiten mijn jurisdiction gegaan :7
niet zo tof doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:49:19 #122
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115479669
Het zal vanavond iig wat beter te harden zijn dan de opening, want geen Jack. Toen was het wel heel snel zappen naar de BBC.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:49:34 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_115479683
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hoe heet die Franse kunstrijder ook alweer die er altijd zo'n spektakel van maakte... met dat lange haar?
Elvis Stojko? Oh nee dat was een Amerikaan of zo uit de jaren '80.
Patrice lalalalala? Oh. Shit ik weet het eigenlijk niet.

Is het al 10 uur?
pi_115479685
Zin in Muse *O*
Koel en donker bewaren
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:49:38 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115479688
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Done, even buiten mijn jurisdiction gegaan :7
Anders had ik het wel gedaan :P. Ook buiten mijn jurisdictie trouwens :').
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:49:46 #126
123170 alors
zlata1234
pi_115479700
O+ O+ O+ O+ O+
know'm sayin?
word? word.
pi_115479720
Nou, ff aanhaken hier voor het afscheid *O*
you tokkie to me?
pi_115479723
Hans van Zetten gaat toch nog wel mee naar Rio he...

Want de gedachte dat ie dan vanavond voor het laatst te horen is wel -O-
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:50:19 #129
pi_115479731
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Zin in Muse *O*
MUSEEEEE O+
pi_115479737
Nog even bij Toine in de studio
pi_115479754
Toine mag nog even 3 minuten hakkelen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:50:54 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115479762
Ben benieuwd hoe emotioneel ik word :'). Ik kan slecht tegen grote massa's die samen zingen :@. Net als met het volkslied bij de huldigingen, dan schiet ik ook altijd een beetje vol :@.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:50:56 #133
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115479764
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Hans van Zetten gaat toch nog wel mee naar Rio he...

Want de gedachte dat ie dan vanavond voor het laatst te horen is wel -O-
Neeeee. :'( Als die mensen die weggaan en stoppen. ;(
pi_115479769
Ow, Rogge stopt er mee , dat wist ik niet
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:51:30 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_115479789
quote:
3s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd hoe emotioneel ik word :'). Ik kan slecht tegen grote massa's die samen zingen :@. Net als met het volkslied bij de huldigingen, dan schiet ik ook altijd een beetje vol :@.
Ik denk ook dat ik ga grienen. :')
pi_115479797
pi_115479811
quote:
3s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
maar je bent een gozer toch?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115479812
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:50 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Neeeee. :'( Als die mensen die weggaan en stoppen. ;(
Mart :o
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:00 #139
pi_115479828
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:51 schreef Maver24 het volgende:
Ow, Rogge stopt er mee , dat wist ik niet
Zal 'm missen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:11 #140
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115479835
Hopelijk treed Sir Paul nogmaals op _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:20 #141
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115479845
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:51 schreef Cara het volgende:

[..]

maar je bent een gozer toch?
:Y.
Hoogachtend,
Erik.
pi_115479847
Ik word altijd ontzettend weemoedig omdat het weer voorbij is :')

En omdat ik dan besef dat ik over 4 jaar alweer veel ouder ben :') (36 dan :o )
pi_115479851
Ik zal ook wel een traantje laten,

niet alleen vanwege de muziek maar ook om het het afscheid van de O.S

waren 2 mooie/fantastische weken
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:30 #144
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115479853

Ranomi is er bijna.
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:30 #145
pi_115479854
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk treed Sir Paul nogmaals op _O_
Waarschijnlijk wel.
pi_115479867
quote:
14s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

:Y.
ok.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115479879
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:51 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik ga grienen. :')
Maakt niet uit. Huilen mag hebben we straks gehoord :)
you tokkie to me?
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:52 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115479880
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:

Dan ben ik 23. :')

Oh, 23 nog maar! :D *O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:54 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115479881
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal ook wel een traantje laten,

niet alleen vanwege de muziek maar ook om het het afscheid van de O.S

waren 2 mooie/fantastische weken
Ja precies, het is de combinatie ook wel van dat. Ik vind het gewoon een prachtig evenement.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:52:55 #150
pi_115479883
VS heeft toch wel ooit meer goud gehaald? :')
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:53:09 #151
pi_115479894
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dan ben ik 23. :')

Oh, 23 nog maar! :D *O*
pi_115479907
BBC is er bij *O*
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:53:35 #153
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115479919
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik weet wie je bedoelt. Maar weet de naam niet
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:53:39 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_115479923
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:

Ik word misselijk. :'(
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:53:55 #155
pi_115479935
78 keer behaalden WIJ goud.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:09 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_115479945
Oh god gaan ze alles uitrekenen en beredeneren en analyseren.
niet zo tof doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:15 #157
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115479951
Nederland _O_
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:17 #158
pi_115479957
Chauvinisme ten top :')
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:22 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_115479963
Ja zo lust ik er nog wel eentje...
niet zo tof doen
pi_115479967
Ah, ze hebben een lijstje waarin Nederland bovenaan staat bedacht.
sig verwijderd door FA
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:30 #161
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115479972
Ja hoor beste land wop wop
pi_115479974
1e _O_ :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:36 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115479979
Zoooooooooo en hoe lang hebben ze moeten zoeken naar een lijst waar NL boven aan staat?
pi_115479983
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:53 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik word misselijk. :'(
Gedeelde smart O+
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:44 #165
87554 Cee
Welluk?
pi_115479985
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Oh god gaan ze alles uitrekenen en beredeneren en analyseren.
Zometeen gaan ze zeggen dat dit de beste Olympische Spelen ooit waren voor Texel, als Texel een onafhankelijk land zou zijn geweest.
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:45 #166
pi_115479986
Toine vindt het ook lulkoek.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:54:46 #167
123170 alors
zlata1234
pi_115479989
:')
know'm sayin?
word? word.
pi_115479998
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
We moesten de VS toch eens achterna :+
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:00 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115480007
Daarom des te knapper hoeveel plakken we halen. Al helpt ook dat we een rijk land zijn.
pi_115480012
Deze finale _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:12 #171
311468 Van_Poppel
pi_115480019
Zo heeft ieder land een klassement waar in het bovenaan staat.
pi_115480020
En waar ging dat lijstje over?
pi_115480022
Dat dat volleybal in de zaal toch zo is weggezakt hier... onbegrijpelijk
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:15 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_115480024
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Gedeelde smart O+
Ja maar ik tik dan bijna de 40 aan.
Ik ga overgeven.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:16 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480025
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Zometeen gaan ze zeggen dat dit de beste Olympische Spelen ooit waren voor Texel, als Texel een onafhankelijk land zou zijn geweest.
Nouuuu ik las een tijdje geleden dat de meeste NL Olympiërs uit Amsterdam kwamen :7
niet zo tof doen
pi_115480029
quote:
Eigenlijk vind ik het nog wel een goed lijstje, kijken wie het best het gepresteerd op grootte van een land
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:20 #177
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115480030
Volleyballers :( :(
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:25 #178
pi_115480037
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:

[..]

We moesten de VS toch eens achterna :+
Als we nu samengaan met België hebben we nóg meer medailles _O_
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:32 #179
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115480043
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef marcodej het volgende:
Goud per vierkante km.
pi_115480047
ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:51:29 Hello Stadion! (tuuurlijk TM Aad in beeld) http://t.co/se6cRvac reageer retweet
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:40 #181
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_115480048
Beelden van de stream boven londen

Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:45 #182
311468 Van_Poppel
pi_115480054
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef marcodej het volgende:
Medailles vs vierkante km
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:55:55 #183
pi_115480061
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo heeft ieder land een klassement waar in het bovenaan staat.
San Marino niet.

want die hebben geen medaille hihaho
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:56:02 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480069
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ga overgeven.
Mmm ik tik dan bijna de grim reaper aan denk ik ;(
niet zo tof doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:56:10 #185
123170 alors
zlata1234
pi_115480077
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Medailles vs vierkante km
inwoners lijkt me, of niet?
know'm sayin?
word? word.
pi_115480078
Dat lijstje, Belgie 3e :D
pi_115480092
Zou Guido Gortzen daar nog bij zijn?
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:56:24 #188
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480095
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:56 schreef alors het volgende:

[..]

Nee dit lijstje was km2.
niet zo tof doen
pi_115480099
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

San Marino niet.

want die hebben geen medaille hihaho
:D
pi_115480104
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Zw0rld het volgende:
Beelden van de stream boven londen

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke stream is dat?
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:56:35 #191
pi_115480106
quote:

[..]

Nee, oppervlakte.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:56:59 #192
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115480125
quote:

[..]

Nee dan staat Jamaica hoger ;)
pi_115480137
pi_115480138
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Evertjan het volgende:
ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:51:29 Hello Stadion! (tuuurlijk TM Aad in beeld) http://t.co/se6cRvac reageer retweet
Aad staat ook echt bijna overal mee op de foto _O-
pi_115480154
quote:
Vermeulen pik je er nu makkelijk uit :+
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:57:37 #196
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_115480161
quote:
Huh wat? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:57:41 #197
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_115480163

Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:57:43 #198
pi_115480166
Hee, een zwerver op tv.
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:57:44 #199
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115480167
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:11 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480191
Waarom niet gewoon beelden alvast van het Stadion? Oh daar zijn we.
niet zo tof doen
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:11 #201
87554 Cee
Welluk?
pi_115480192
Wie draagt eigenlijk de vlag voor de VS? Phelps?
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:12 #202
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_115480193
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:56 schreef bfx het volgende:

[..]

Welke stream is dat?
Nos.nl
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:32 #203
pi_115480224
Waar is Hansie Hansie?
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:38 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480226
Oh nog steeds niet -O- jeetje.
niet zo tof doen
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:39 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_115480228
Godver, kap eens met die filmpjes. :')
pi_115480229
Grappig filmpje maar weer :P
pi_115480230
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Waarom niet gewoon beelden alvast van het Stadion? Oh daar zijn we.
Waarom wel? Is niets te zien nog.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:45 #208
311468 Van_Poppel
pi_115480235
Ah, ze hebben nog een funny video...
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:46 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_115480238
Hoe lang gaat die ceremonie duren? Toch niet weer 4 uur he :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:51 #210
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115480243
wow die was vet
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:52 #211
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115480244
Oh damn.
pi_115480248
Dit is wel tof :D
pi_115480253
Hahah die filmpje !!
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 21:58:59 #214
pi_115480254
Filmpje :')
pi_115480257
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar 3, al zal het vast minimaal 3,5 worden.
sig verwijderd door FA
pi_115480260
Gejat van DWDD, maar dan slecht?
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:11 #217
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115480269
Dit is tof _O-
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:13 #218
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115480273
De weken in soundbites.
Hoogachtend,
Erik.
pi_115480275
Soundbyteskereltje van DWDD gehuurd.
pi_115480276
Ik heb popcorn!
Koel en donker bewaren
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:15 #221
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115480277
VRAAG waarom zit GOLF in dit filmpje??
pi_115480279
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Drie maar. :')
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:19 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480280
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom wel? Is niets te zien nog.
VInd ik mooi, het hele stadion verlicht, al die toeschouwers :)
niet zo tof doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:23 #224
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115480289
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:59 schreef marcodej het volgende:
Gejat van DWDD, maar dan slecht?
Daar is het ook al slecht dus :')
吴 曼 迪
pi_115480290
:')
pi_115480291
soundbytes :') welke mongool dat ooit het leven in heeft geroepen...
pi_115480294
Op BBC maar kijken. :)
pi_115480301
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik ga overgeven.
Die ben ik dan al redelijk over :( :(
you tokkie to me?
pi_115480306
Vrij matig filmpje.
sig verwijderd door FA
pi_115480312
Ah, ook beelden die niet van de Spelen zijn, anders klopt het filmpje niet.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:49 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480317
Ik werd er een beetje nerveus van :{
niet zo tof doen
pi_115480319
Wie was die ruiter trouwens?
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:59:50 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115480321
Ik heb nu de neiging om naar mijn speakers te kijken of ze het nog wel goed doen :{
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115480323
Leuk filmpje, maar Wimbledon beelden, golf beelden, oude atletiek beelden :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_115480327
Kom op 30 sec. nog!!
pi_115480328
Jaaaaaaa Eddy op de Belg *O*
pi_115480329
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:59 schreef marcodej het volgende:
Ah, ook beelden die niet van de Spelen zijn, anders klopt het filmpje niet.
Echt ;(
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:06 #238
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115480335
bbc tellen ze af *O*
Radio Soulwax!
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:07 #239
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115480336
Ranomi O+
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:07 #240
87554 Cee
Welluk?
pi_115480337
Het is begonnen.
pi_115480339
Ranomiiiii O+
pi_115480341
Ben benieuwd!
pi_115480345
Daar hebben hancock !!

pi_115480350
Ranomi O+
pi_115480356
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
Ken jij Fred Raket eigenlijk nog?
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:19 #246
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_115480357
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vrij matig filmpje.
Was niet alleen van de OS.
Dus faaaaaaaaaaaaaaail :+
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:23 #247
pi_115480361
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
Vrij matig filmpje.
Om niet te zeggen beroerd.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:27 #248
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115480364
Hans _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:28 #249
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115480367
Lol zei er nou iemand aan het eind van dat filmpje "What was her name?"
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:28 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480368
Oei de vlag is zoek.
niet zo tof doen
pi_115480369
'what was her name'

_O- _O- _O-
pi_115480371
Die Ranomi zegt iets te vaak 'feestje'.
pi_115480372
HANS
pi_115480373
Hans *O*
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:34 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_115480377
Hans. Hannsssss O+
pi_115480378
Hansie _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:35 #257
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115480379
Hans, kom er maar in w/ w/ w/
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:38 #258
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115480386
nos loopt minuut achter
Radio Soulwax!
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:41 #259
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_115480391
Hans O+
吴 曼 迪
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:41 #260
pi_115480392
Hans van Zetten.
pi_115480393
sbs6 manier van aftellen. :')
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:42 #262
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115480395
HAAAANS!
pi_115480398
Hans!!!!
pi_115480399
Hans! :W
pi_115480402
Hansie :D
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:47 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480403
Hansie *O*
niet zo tof doen
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:48 #267
311468 Van_Poppel
pi_115480405
Hansie *O*
pi_115480406
De enige juiste stem voor deze spelen _O_
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:48 #269
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115480407
5!
Radio Soulwax!
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:48 #270
123170 alors
zlata1234
pi_115480409
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Malahide het volgende:
Hans, kom er maar in w/ w/ w/
_O_ _O_ _O_ _O_
know'm sayin?
word? word.
pi_115480410
Hansie !!!! Welkom !!
pi_115480413
"Lieve mensen."
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:50 #273
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115480414
Hans ^O^
  ESF Reporter zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:53 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_115480418
We lopen wel een minuut achter op de BBC.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:54 #275
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115480420
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef TheArt het volgende:
Geniaal hé...
Trotse Belg.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:55 #276
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115480421
quote:
99s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Oei de vlag is zoek.
Net de intocht van sinterklaas als het boek kwijt is :D.
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 22:00:56 #277
pi_115480424
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Specularium het volgende:
Die Ranomi zegt iets te vaak 'feestje'.
Houdt ze wel van.
pi_115480425
Dankuwel! Wat een netjes opgevoedde dame.
I see peas of green, red roses too....
pi_115480427
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Sheepcidus het volgende:
nos loopt minuut achter
Serieus?
pi_115480429
wie is hans?
pi_115480435
WHO THA FOCK IS HANS???
pi_115480437
We gaan vieren met Hans!
pi_115480443
Hans O+
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:11 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480444
quote:
3s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Net de intocht van sinterklaas als het boek kwijt is :D.
_O- ja precies.
niet zo tof doen
pi_115480445
Hans of Eddy, nu kan ik niet kiezen :'(
pi_115480457
quote:
9s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

Serieus?
Belg ook zal wel met de ondertiteling te maken hebben
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:24 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115480459
Fivee
  Moderator zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:26 #288
9859 crew  Karina
Woman
pi_115480463
Lijkt me echt tof als je daar in het stadion zit.
niet zo tof doen
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:27 #289
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_115480464
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:01 schreef TheArt het volgende:
Hans en Eddy, nu kan ik niet kiezen :'(
Hans! Straks stopt hij nog :o
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:28 #290
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_115480466
Hans is nu al punten aan het uitdelen aan de verschillende elementen O+!
pi_115480467
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Was bij de opening ook al zo. Raar...
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:33 #292
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_115480471
START

zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:36 #293
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_115480474
Interne amplitude van Hans. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:36 #294
pi_115480475
Druk hier.
pi_115480480
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Zo gaat het al de hele Spelen bij de NOS. Altijd een evenement met vertraging instarten want er moest nog een domme analyse of grappig filmpje doorheen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 22:01:40 #296
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115480481
"Van deze sjluitingssjeremonie"
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')