quote:
Ik weet wie je bedoelt. Maar weet de naam nietquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe heet die Franse kunstrijder ook alweer die er altijd zo'n spektakel van maakte... met dat lange haar?
Ik word misselijk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik word altijd ontzettend weemoedig omdat het weer voorbij is
En omdat ik dan besef dat ik over 4 jaar alweer veel ouder ben(36 dan
)
Gedeelde smartquote:
Zometeen gaan ze zeggen dat dit de beste Olympische Spelen ooit waren voor Texel, als Texel een onafhankelijk land zou zijn geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Oh god gaan ze alles uitrekenen en beredeneren en analyseren.
We moesten de VS toch eens achternaquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, ze hebben een lijstje waarin Nederland bovenaan staat bedacht.
Nouuuu ik las een tijdje geleden dat de meeste NL Olympiërs uit Amsterdam kwamenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Zometeen gaan ze zeggen dat dit de beste Olympische Spelen ooit waren voor Texel, als Texel een onafhankelijk land zou zijn geweest.
Eigenlijk vind ik het nog wel een goed lijstje, kijken wie het best het gepresteerd op grootte van een landquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Als we nu samengaan met België hebben we nóg meer medaillesquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
We moesten de VS toch eens achterna
twitter:ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:51:29Hello Stadion! (tuuurlijk TM Aad in beeld) http://t.co/se6cRvac reageer retweet
San Marino niet.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo heeft ieder land een klassement waar in het bovenaan staat.
Mmm ik tik dan bijna de grim reaper aan denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar ik tik dan bijna de 40 aan.
Ik ga overgeven.
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
San Marino niet.
want die hebben geen medaille hihaho
Welke stream is dat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Zw0rld het volgende:
Beelden van de stream boven londen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, oppervlakte.quote:
Nee dan staat Jamaica hogerquote:
Aad staat ook echt bijna overal mee op de fotoquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:55 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:51:29Hello Stadion! (tuuurlijk TM Aad in beeld) http://t.co/se6cRvac reageer retweet
Huh wat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |