quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:29:22Dit is maf. Loop in een stoet naar t stadion met 1 inwoner van (bijna?) elk land ter wereld... Soort Ark van Noach #multimulticulti reageer retweet
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ranomikromo twitterde op zondag 12-08-2012 om 21:29:22Dit is maf. Loop in een stoet naar t stadion met 1 inwoner van (bijna?) elk land ter wereld... Soort Ark van Noach #multimulticulti reageer retweet
Kan dit eventueel in de OP? Mits dit de juiste lijst is natuurlijk maar dat zien we straks wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Volgens de Mirror wordt het dit:
Rumoured performances include the following:
Adele - Someone Like You
Beady Eye - Wonderwall (no Oasis reunion expected, so Liam Gallagher beings his new band)
Kate Bush - Running Up That Hill (she's not toured since 1979!)
Jamiroquai - You Give Me Something
Elton John & George Michael - Don't Let The Sun Go Down On Me
The Kinks' Ray Davies - Waterloo Sunset
Annie Lennox - There Must Be An Angel
Paul McCartney - Sgt Pepper's Lonely Heart's Club Band
Madness - Our House
KwIe_sjKeAY
Muse - Survival (the official London 2012 Olympics song)
One Direction - What Makes You Beautiful (performed "from a carnival-like flat-bed truck, moving around the athletics track!")
The Pet Shop Boys - West End Girls
Queen - We Will Rock You
The Rolling Stones - Start Me Up
Ed Sheeran and Pink Floyd's Nick Mason - Wish You Were Here
The Spice Girls - Wannabe
Take That - Shine (Minus Robbie Williams and their appearance is in doubt after Gary Barlow's family tragedy)
Paul Weller - The Changingman
The Who - My Generation
And, erm, Russell Brand - I Am The Walrus
Other artists rumoured to be performing include Elbow, Tinie Tempah and Fatboy Slim.
Definitely NOT performing (or so they say): The Sex Pistols, Noel Gallagher, Pink Floyd's David Gilmour and Roger Waters.
Definitely not performing because they're playing at the same time in Hyde Park: Blur, New Order, The Specials.
Die kan niet fietsenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Als Ranomi nog ergens een snelle wip met een Keniaan weet te scoren hebben we over 18 jaar misschien goud op de triathlon
Ja geen idee of het kloptquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Kan dit eventueel in de OP? Mits dit de juiste lijst is natuurlijk maar dat zien we straks wel.![]()
Scheelt heel veel vragen straks, vermoed ik.
Nee, nooit geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:20 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht trouwens dat er altijd ook wel een galashow bij het turnen zou zijn? Maar dat is niet meer (of uberhaupt nooit geweest)?
quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja geen idee of het kloptIk doe het wel even
Hoe heet die Franse kunstrijder ook alweer die er altijd zo'n spektakel van maakte... met dat lange haar?quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
Bij ijsdansen (OWS) doen ze dat wel.
doe maarquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja geen idee of het kloptIk doe het wel even
Toevallig had mijn moeder het ook over zoiets laatst, dus het is er wel ooit geweest, maar misschien bij een ander evenementquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest.
Bij ijsdansen (OWS) doen ze dat wel.
Elvis Stojko? Oh nee dat was een Amerikaan of zo uit de jaren '80.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe heet die Franse kunstrijder ook alweer die er altijd zo'n spektakel van maakte... met dat lange haar?
Anders had ik het wel gedaanquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Done, even buiten mijn jurisdiction gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |