SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsmeet Vreeswijk bij Gripper
Op zaterdag 11 of 25 augustus wil ik weer een Vreeswijk-meet doen. Een stukkie fietsen (110-120 km max) + daarna BBQ-en in de tuin.
Voor sfeerimpressie van vorig jaar zie: Fietsmeet vreeswijk 2011, zaterdag 9 juli
Discussies over de meet van 2012 kunnen we ook weer gewoon daar voorzetten.
en om je beschikbaarheid in te vullen:
http://www.doodle.com/bqpfgy6fhs7kcfdg
al aangemeld:
Gripper
Patroon
kaasplankje en zn 30 pseudoniemen
Blik (& blikchick + blikbaby)
Captain_fabulous
misschien:
Erik92
Oksel & OkselchickSupra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
Tuurlijk. Niet zo'n enorm hoog piekvermogen, maar met zo'n zuurstofvermogen heb je een uitstekende basis om een goeie (betere) renner te worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef Deetch het volgende:
Zojuist mijn ergotest gehad. 355 watt piekvermogen VO2 60.5 ml/min.kg.
Daar moet ik de Mont Ventoux toch wel mee opkomen met een triple?
Hangt uiteraard van je gewicht af. Als je het max vermogen deelt door je gewicht, op hoeveel kom je dan uit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk. Niet zo'n enorm hoog piekvermogen, maar met zo'n zuurstofvermogen heb je een uitstekende basis om een goeie (betere) renner te worden.
Ik heb zelf 58 ml, dus waar ik 60.5 keer moet ademhalen om dezelfde hoeveelheid zuurstof binnen te zuigen, hoef jij maar 58 ademteugen te nemen.
Ik kom dan op 4.8 W/kg en m'n BMI is 21.4quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef PipodeOoi het volgende:
[..]
Hangt uiteraard van je gewicht af. Als je het max vermogen deelt door je gewicht, op hoeveel kom je dan uit?
Ik denk het wel de eenheid is nameijk ml/min.kgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef eentwee het volgende:
Die VO2 is ook afhankelijk van het gewicht? Dus als je afvalt wordt-ie hoger?
http://nl.wikipedia.org/wiki/VO2maxquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik denk het wel de eenheid is nameijk ml/min.kg
Het hangt er volgens mij ook vanaf hoeveel procent je in 1x kunt uitblazen, de efficiëntie. Omdat je nooit je maximale longinhoud gebruikt. Misschien weet jij hier iets meer over Gripper?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tuurlijk. Niet zo'n enorm hoog piekvermogen, maar met zo'n zuurstofvermogen heb je een uitstekende basis om een goeie (betere) renner te worden.
Ik heb zelf 58 ml, dus waar ik 60.5 keer moet ademhalen om dezelfde hoeveelheid zuurstof binnen te zuigen, hoef jij maar 58 ademteugen te nemen.
Inderdaad, doe ik dus ook niet. Hooguit dat ik een vinger opsteek met de handen op mijn stuurquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je op rondjes heuvelrug of Loosdrecht iedereen gaat groeten fiets je zonder handenDat doe ik dus ook niet.
Dat wel ja, of een knikje. Maar zou best kunnen dat de ander dat niet eens altijd opmerkt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Inderdaad, doe ik dus ook niet. Hooguit dat ik een vinger opsteek met de handen op mijn stuur
en daarbij ook nog eens Okselwaardige gemiddeldes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
Ik geef iedere wielertoerist die ik onderweg tegenkom 3 zoenen, een hand en tenslotte maak ik een diepe buiging.
Klopt idd, in de winter groet ik iedereen. In de zomer hangt het er een beetje vanaf. De andere jongens van verschillende clubs groeten elkaar sowieso wel altijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:23 schreef eentwee het volgende:
Je ziet het meer naarmate er minder fietsers zijn. In de winter groet je toch sneller die eenzame medebikkel dan in de zomer die talloze mooiweerfietsers
Bij het voorbijrijden groet ik vaak wel en inderdaad hoor ik dan nooit iets terug.
Continue 37 fietsen op een mooie zomeravond zonder wind, in een snelle groep is geen kunst. En zonder stoplichten zit je dan gewoon op 35 gemiddeld, over 70km. Niets spannends aan. Gok dat 50% van de mensen het hier kan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:37 schreef Holenbeer het volgende:
ik betwijfel of het mij lukt, zelfs in een snelle groep
En de andere 50% kan dat dus ook in z'n eentje, zonder zich in een groep te hoeven verschuilen. Ik rij in m'n eentje ook ritten van 3 uur en 34-35 gemiddeld, uiteraard alleen op obstakelvrije parcours. Dat is wel pittig werken, maar ja, afzien in eenzaamheid is toch het mooiste hèquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Continue 37 fietsen op een mooie zomeravond zonder wind, in een snelle groep is geen kunst. En zonder stoplichten zit je dan gewoon op 35 gemiddeld, over 70km. Niets spannends aan. Gok dat 50% van de mensen het hier kan.
netjes!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
En de andere 50% kan dat dus ook in z'n eentje, zonder zich in een groep te hoeven verschuilen. Ik rij in m'n eentje ook ritten van 3 uur en 34-35 gemiddeld, uiteraard alleen op obstakelvrije parcours. Dat is wel pittig werken, maar ja, afzien in eenzaamheid is toch het mooiste hè
Das het leukste hè, progressie zien. Jezelf elke keer verbeterenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
netjes!
Vanavond in mijn eentje een 30 km gefietst. gemiddeld 30 km per uur.
Zelf was ik er blij mee, heb nu een maand mijn fiets en trap lekker door en zie mijn gemiddelde alleen maar stijgen.
Klopt ja dan ga je steeds iets verder. Nu ook een hartslagmeter gekocht, en telkens net iets meer pushen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
Das het leukste hè, progressie zien. Jezelf elke keer verbeteren
We gaan zaterdag zien of ik bij die 50% hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:44 schreef Oksel het volgende:
[..]
Continue 37 fietsen op een mooie zomeravond zonder wind, in een snelle groep is geen kunst. En zonder stoplichten zit je dan gewoon op 35 gemiddeld, over 70km. Niets spannends aan. Gok dat 50% van de mensen het hier kan.
Hou eens op met denken dat gemiddeldes belangrijk zijn. Het zegt niets, vooral niet op stukjes van 30km. Leuk zo'n hartslagmeter. Ga je er nog iets nuttigs mee doen of alleen kijken hoe hard je hart slaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:19 schreef Olle. het volgende:
[..]
netjes!
Vanavond in mijn eentje een 30 km gefietst. gemiddeld 30 km per uur.
Zelf was ik er blij mee, heb nu een maand mijn fiets en trap lekker door en zie mijn gemiddelde alleen maar stijgen.
Hoezo hou eens op?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hou eens op met denken dat gemiddeldes belangrijk zijn. Het zegt niets.
Ik heb het niet over verbranding. Maar het is niet belangrijk omdat het gemiddelde van zoveel factoren afhankelijk is. Je kan gewoon niks zeggen over die 30 gem. van je. Probeer het eens met windkracht 5.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
Hoezo hou eens op?
hoezo weet jij dat dat voor mij niet belangrijk is?![]()
Voor mij zegt het wel dat ik in een bepaalde tijd sneller ga fietsen.
Dat is voor mij een motivator, dus is dat voor mij zeker wel belangrijk.
Als jij doelt op verbranding, klopt dan is dat niet relevant nee..
Maar ik doe het niet puur om callorieverbranding. Maar ook om mijzelf te blijven motiveren en dat ik er plezier in heb!
Patroon, ouwe baas,quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Daarnaast, als jij steeds sneller wil fietsen, kan je beter ook andere vormen trainen dan enkel zo hard mogelijk fietsen.
Gast, je bent echt gestoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:20 schreef Erik92 het volgende:
Net terug van een mooie verkenning. Ik ben helemaal klaar voor zaterdag! In 7,5 uur even 223 km erdoorheen getrapt. Mijn hartslag (al zegt het niet veel) was trouwens 135 gemiddeld.
Die Amerongse berg vond ik best tegenvallen eigenlijk, vond hem stiekem veel te kort, ben rustig met 20 kmph omhooggereden vanaf de noordkant.
Haha je hebt gelijk. Vergeet wel eens dat niet iedereen de sport op dezelfde wijze ervaart. Ik stoor me gewoon aan die zomer fietsers die altijd proberen om je wiel te houden, en zit ik ff rustig met de handjes op het stuur, fietsen ze je keihard voorbij en denken ze dat je niet harder kunt.. haha. In het voorjaar heb je veel minder van die pannenkoeken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Patroon, ouwe baas,
Wat kun jij soms toch kribbig reageren als het over te hard of verkeerd trainen gaat![]()
Het lijkt wel bijna of je een dierbaar iemand helemaal naar de klote hebt zien gaan doordat ie altijd maar harder dan 30 gemiddeld wilde trainen en nu als kasplantje thuis zit. En dat je dan hier zo fel reageert om anderen die lijdensweg te besparen
Olle is gewoon enthousiast (maar patroon heeft wel gelijk hoor: staar je niet blind op alleen maar zo hard mogelijk rijden als je wilt "trainen" . Als je het leuk vindt om 2 dagen in de week jezelf lekker moe te raggen en gewoon wat beweging te hebben, dan hoef je ons geklets over zones, hartslag, vermogen, omslagpunt en MLSS niet ter harte te nemen)
dankjewel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Vergeet wel eens dat niet iedereen de sport op dezelfde wijze ervaart. Ik stoor me gewoon aan die zomer fietsers die altijd proberen om je wiel te houden, en zit ik ff rustig met de handjes op het stuur, fietsen ze je keihard voorbij en denken ze dat je niet harder kunt.. haha. In het voorjaar heb je veel minder van die pannenkoeken.
Helaas niet. Omdat ik 3 weken geleden weer werk heb gevonden, moet ik zaterdag werken. Had er graag bij geweest. Wel mooi excuus..quote:
Waar heb je een eigen bedrijf in?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Oksel het volgende:
Ik doe 't zelf regelmatig, maar dan alleen omdat het m'n eigen bedrijf is.
Haha, handel je ook in e-penissen? Want volgens mij heb jij een hele grote daarvanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Oksel het volgende:
In glazen dildo's. Fabriek staat in Hongarije. Worden wereldwijd verkocht onder verschillende merknamen, in zowel het topsegment onder de sexshops als binnen het b-segment (goedkope webshops).
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Vergeet wel eens dat niet iedereen de sport op dezelfde wijze ervaart. Ik stoor me gewoon aan die zomer fietsers die altijd proberen om je wiel te houden, en zit ik ff rustig met de handjes op het stuur, fietsen ze je keihard voorbij en denken ze dat je niet harder kunt.. haha. In het voorjaar heb je veel minder van die pannenkoeken.
Als je ze ook met zuignappen hebt, neem er dan morgen ff 2 mee, graag een 8 en een 10"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Oksel het volgende:
In glazen dildo's. Fabriek staat in Hongarije. Worden wereldwijd verkocht onder verschillende merknamen, in zowel het topsegment onder de sexshops als binnen het b-segment (goedkope webshops).
juistum.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:35 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
En het belangrijkste: heel triomfantelijk omkijken of je wel achter m aan komt. Ik denk dat er dan ongeveer zoiets in die bezwete helmloze kop (met badstof zweetbandje) omgaat: "haha, ik rij harder dan die sukkel met zn geschoren benen en carbonfiets. Zie je wel dat het 90% motivatie en 10% materiaal is. Wat ben ik goed"
Erik92: en morgen zeker bij de koffie al indekken en klagen over slechte benen omdat je deze week zo zwaar getraind hebt?
Ik denk dat longinhoud een vast feit is. Je kunt je longfunctie misschien krachtiger maken (spierweefsel in de borstkas en middenrif), maar de hoeveelheid longweefsel en daarmee de fysieke inhoud qua liters lucht verandert niet meer nadat je uitgegroeid bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
juistum.
Trouwens Gripper, nog ff een vraag over die V02max.. die kan je toch trainen? Mijn longinhoud is 5900ml (1 sec waarde 86%) en VO2max ongetraind was 52,8 ml/min/kg. Ik ben nu zo'n 2kg lichter en mijn conditie is enorm verbeterd.
In hoevere is zo'n V02max beinvloedbaar?
Strava KOM worden moet je tegenwoordig serieus aanpakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
VO2 test... Dacht dat we recreatief bezig waren hier
Klopt, om 5 uur je bed uit, om zo gevaarlijke KOM's in Amsterdam te pakken, bij voorkeur met veel stoplichtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Strava KOM worden moet je tegenwoordig serieus aanpakken.
Mmmmm nee maar wel interssant, aangezien ik fanatiek rook en van plan ben te stoppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand hier gerookt en daarna nog VO2 test gedaan?
Ik vond m vorig jaar te duur. Alleen de sporttest kostte me iets van 220 ¤, waarvan mijn verzekering er 100 vergoedde, en met lactaat test zou het naar de 350 ¤ gaan. Niet gedaan dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb in het begin van het seizoen zo'n test gedaan had het eigenlijk halverwege het seizoen nog eens moeten doen om te zien of ik verbeterd ben maar helaas niet van gekomen. Hebben jullie er ook een lactaat test bij gedaan?
Ach joh, wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb in het begin van het seizoen zo'n test gedaan had het eigenlijk halverwege het seizoen nog eens moeten doen om te zien of ik verbeterd ben maar helaas niet van gekomen. Hebben jullie er ook een lactaat test bij gedaan?
Ik wil ook even inhaken op die discussie met Patroon. Ik vind dat hij een punt heeft hoor. Soms zit je in je zone te fietsen en komt er een dodo keihard voorbij inclusief gehijg en daarna omkijken want hij is je mooi voorbij gegaan. 10km later haal je m dan in omdat ie moe is.
http://www.tacx.com/tacx-coach/conditietesten/index.dotquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vond m vorig jaar te duur. Alleen de sporttest kostte me iets van 220 ¤, waarvan mijn verzekering er 100 vergoedde, en met lactaat test zou het naar de 350 ¤ gaan. Niet gedaan dus.
Meerdere keren per seizoen testen is natuurlijk wel een goede graadmeter voor de conditie! Ik moet eens kijken of m'n tacx ook van een testprotocol voorzien is (of ik zou het misschien zelf kunnen maken) en dan kun je wanneer je maar wilt zelf de maximaal test uitvoeren.
Kijken of max vermogen en omslagpunt gedurende het seizoen opschuiven.
Precies, ik dacht al dat ik ze een keer ergens had zien staan bij de vele trainingsprogramma's. Moet die site nog ff leegtrekken, en alle programma's lokaal opslaan. Heb de VR software nog niet gekocht, maar dat komt dit najaar wel, daar kan het waarschijnlijk nog makkelijker mee, op de laptop ipv dat kleine LCD-schermpje van de trainer zelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.tacx.com/tacx-coach/conditietesten/index.dot![]()
Als je meerdere keren per seizoen zo'n sporttest gaat doen om je voortgang te testen is een vermogensmeter nog best een goedkoop alternatief
Ja longinhoud lijkt me duidelijk dat dat een vast gegeven is. Maar volgens mij kan je VO2max wel trainen en verbeteren door betere conditie. Toen ik begon met trainen en de test had ik net 6 jaar gerookt. Niet fanatiek maar wel zo'n pakje sigaretten per week. Na de zomer wil ik me weer gaan testen. Nu bij Guido Vroemen in Apeldoorn. Hij gebruikt een goed protocol en gebruikt zo'n zuurstofkapjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat longinhoud een vast feit is. Je kunt je longfunctie misschien krachtiger maken (spierweefsel in de borstkas en middenrif), maar de hoeveelheid longweefsel en daarmee de fysieke inhoud qua liters lucht verandert niet meer nadat je uitgegroeid bent.
Aangezien je gewicht wel beinvloedbaar is, kun je daarmee je VO2 max nog beïnvloeden. En natuurlijk door meer rode bloedlichaampjes aan te maken, zodat je nog meer zuurstof kunt verplaatsen door je lichaam. Dus na je hoogtestage kun je als je over 3 weken terug bent in de polder knallen als Il Pirata!
Heb er ook zin in! Zaterdag mooi langs de IJssel richting Zutphen en zondag Zwolle Groningenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat een weer inderdaad dit weekend
Ik twijfel nog. Op zich wel zin om op de posbank te fietsen maar dat gaat echt drama worden qua drukte. Misschien wel bij Breukelen AR-kanaal over en het groene hart eens verkennen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:35 schreef Deetch het volgende:
[..]
Heb er ook zin in! Zaterdag mooi langs de IJssel richting Zutphen en zondag Zwolle Groningen
kun je lekker veel mensen inhalenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Op zich wel zin om op de posbank te fietsen maar dat gaat echt drama worden qua drukte. Misschien wel bij Breukelen AR-kanaal over en het groene hart eens verkennen.
Ik heb een aanvulling van 15 euro per maand extra. Daarvoor krijg ik 8 extra fysio behandelingen boven op de 12 die je standaard hebt en krijg per jaar 250 vergoed voor SMA. Ik gebruik fysio en SMA maximaal per jaar dus die aanvulling kan wel uit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vond m vorig jaar te duur. Alleen de sporttest kostte me iets van 220 ¤, waarvan mijn verzekering er 100 vergoedde, en met lactaat test zou het naar de 350 ¤ gaan. Niet gedaan dus.
Meerdere keren per seizoen testen is natuurlijk wel een goede graadmeter voor de conditie! Ik moet eens kijken of m'n tacx ook van een testprotocol voorzien is (of ik zou het misschien zelf kunnen maken) en dan kun je wanneer je maar wilt zelf de maximaal test uitvoeren.
De mijne kan anders goed meekomen, zij doet ook 4 W/kg. Ik merk pas verschil met haar op de Eyserbosweg, Gulperberg enzo of als er veel tegenwind is (maar dat is meer mentaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga met m'n vriendin dus dat zal wel meevallen
Irritatie is een groot woord. Wat ik wel irritant vind is dat ze dan in je wiel gaan hangen maar niet kunnen sturen en lekker tegen je wiel aanrijden, ja die heb je er ook bij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ach joh, wat maakt dat nou uitGewoon ff zwaaien en doorgaan met je eigen training. Als je er zo geïrriteerd door raakt ben je eigenlijk op hetzelfde niveau bezig als de zomerstoemper.
Ik krijg de conditietest gratis alleen ze doen geen lactaat. Die zou ik toch ook wel eens willen weten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst nog meegemaakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:49 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Irritatie is een groot woord. Wat ik wel irritant vind is dat ze dan in je wiel gaan hangen maar niet kunnen sturen en lekker tegen je wiel aanrijden, ja die heb je er ook bij.
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:35 schreef Gripper het volgende:
Erik92: en morgen zeker bij de koffie al indekken en klagen over slechte benen omdat je deze week zo zwaar getraind hebt?
Haha, jij bent er zeker net zo een als die wielrenner die ik gisteren tegenkwam die dagelijks even 200 km naar zijn werk en terug fietst.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef eentwee het volgende:
Morgen doen we toch al een hersteltraining?
Denk ik wel ja, (hooguit een paar intervalletjes tegen 100% HR)quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:14 schreef eentwee het volgende:
Morgen doen we toch al een hersteltraining?
Niet zo heel schokkend hoor. Door het stilstaan en op elkaar wachten kwamen we de vorige keer ook al niet boven de 30 gemiddeld uit, over een afstand van zo'n 120 km. Maar op de klimmetjes kun je jezelf uitleven en met anderen meten, en als er op de dijk een beetje doorgetrokken wordt komen we daar wel boven de 40. t is en blijft een toertochtjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef Erik92 het volgende:
Trouwens, over morgen gesproken, welk tempo rijden jullie ongeveer?
Als Okkie Gripper No P en ik er zijn minstens 30km-u gemiddeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef Erik92 het volgende:
[..]
Haha, jij bent er zeker net zo een als die wielrenner die ik gisteren tegenkwam die dagelijks even 200 km naar zijn werk en terug fietst.
Trouwens, over morgen gesproken, welk tempo rijden jullie ongeveer?
Nee, er zitten gasten bij Ledig Erf die rapper zijn dan ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat je geen strava hebt kaas, had de Amerongse KOM wel in fok handen willen zien.
Mijn wereldbeeld, wat doe jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, er zitten gasten bij Ledig Erf die rapper zijn dan ik.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:58 schreef kaasplankje het volgende:
Er is 1 knakker bij LE die als je daar van start gaat ´smiddags voor ´t rondje van 80km er al een rondje op heeft zitten. Hij rijdt ´t dan 2x.
Ik had dat in Frankrijk ook. Dat zo'n dude me hijgend voorbij komt fietsen en me omkijkend inhaalt. Was zelf rustig aan het peddelen en ik ben al geen klimmer. Ik heb die vent toen helemaal gesloopt door iets harder dan hem te gaan fietsen. Hij volgen, toen ben ik ff m'n ouders gaan bellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil ook even inhaken op die discussie met Patroon. Ik vind dat hij een punt heeft hoor. Soms zit je in je zone te fietsen en komt er een dodo keihard voorbij inclusief gehijg en daarna omkijken want hij is je mooi voorbij gegaan. 10km later haal je m dan in omdat ie moe is.
Kilometervreter!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:50 schreef kaasplankje het volgende:
236km? Tjonge, wat een baas die Freddeh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |