dankjewel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Vergeet wel eens dat niet iedereen de sport op dezelfde wijze ervaart. Ik stoor me gewoon aan die zomer fietsers die altijd proberen om je wiel te houden, en zit ik ff rustig met de handjes op het stuur, fietsen ze je keihard voorbij en denken ze dat je niet harder kunt.. haha. In het voorjaar heb je veel minder van die pannenkoeken.
Helaas niet. Omdat ik 3 weken geleden weer werk heb gevonden, moet ik zaterdag werken. Had er graag bij geweest. Wel mooi excuus..quote:
Waar heb je een eigen bedrijf in?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Oksel het volgende:
Ik doe 't zelf regelmatig, maar dan alleen omdat het m'n eigen bedrijf is.
Haha, handel je ook in e-penissen? Want volgens mij heb jij een hele grote daarvanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Oksel het volgende:
In glazen dildo's. Fabriek staat in Hongarije. Worden wereldwijd verkocht onder verschillende merknamen, in zowel het topsegment onder de sexshops als binnen het b-segment (goedkope webshops).
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha je hebt gelijk. Vergeet wel eens dat niet iedereen de sport op dezelfde wijze ervaart. Ik stoor me gewoon aan die zomer fietsers die altijd proberen om je wiel te houden, en zit ik ff rustig met de handjes op het stuur, fietsen ze je keihard voorbij en denken ze dat je niet harder kunt.. haha. In het voorjaar heb je veel minder van die pannenkoeken.
Als je ze ook met zuignappen hebt, neem er dan morgen ff 2 mee, graag een 8 en een 10"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Oksel het volgende:
In glazen dildo's. Fabriek staat in Hongarije. Worden wereldwijd verkocht onder verschillende merknamen, in zowel het topsegment onder de sexshops als binnen het b-segment (goedkope webshops).
juistum.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:35 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
En het belangrijkste: heel triomfantelijk omkijken of je wel achter m aan komt. Ik denk dat er dan ongeveer zoiets in die bezwete helmloze kop (met badstof zweetbandje) omgaat: "haha, ik rij harder dan die sukkel met zn geschoren benen en carbonfiets. Zie je wel dat het 90% motivatie en 10% materiaal is. Wat ben ik goed"
Erik92: en morgen zeker bij de koffie al indekken en klagen over slechte benen omdat je deze week zo zwaar getraind hebt?
Ik denk dat longinhoud een vast feit is. Je kunt je longfunctie misschien krachtiger maken (spierweefsel in de borstkas en middenrif), maar de hoeveelheid longweefsel en daarmee de fysieke inhoud qua liters lucht verandert niet meer nadat je uitgegroeid bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:45 schreef Patroon het volgende:
[..]
juistum.
Trouwens Gripper, nog ff een vraag over die V02max.. die kan je toch trainen? Mijn longinhoud is 5900ml (1 sec waarde 86%) en VO2max ongetraind was 52,8 ml/min/kg. Ik ben nu zo'n 2kg lichter en mijn conditie is enorm verbeterd.
In hoevere is zo'n V02max beinvloedbaar?
Strava KOM worden moet je tegenwoordig serieus aanpakken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
VO2 test... Dacht dat we recreatief bezig waren hier
Klopt, om 5 uur je bed uit, om zo gevaarlijke KOM's in Amsterdam te pakken, bij voorkeur met veel stoplichtenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Strava KOM worden moet je tegenwoordig serieus aanpakken.
Mmmmm nee maar wel interssant, aangezien ik fanatiek rook en van plan ben te stoppen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand hier gerookt en daarna nog VO2 test gedaan?
Ik vond m vorig jaar te duur. Alleen de sporttest kostte me iets van 220 ¤, waarvan mijn verzekering er 100 vergoedde, en met lactaat test zou het naar de 350 ¤ gaan. Niet gedaan dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb in het begin van het seizoen zo'n test gedaan had het eigenlijk halverwege het seizoen nog eens moeten doen om te zien of ik verbeterd ben maar helaas niet van gekomen. Hebben jullie er ook een lactaat test bij gedaan?
Ach joh, wat maakt dat nou uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb in het begin van het seizoen zo'n test gedaan had het eigenlijk halverwege het seizoen nog eens moeten doen om te zien of ik verbeterd ben maar helaas niet van gekomen. Hebben jullie er ook een lactaat test bij gedaan?
Ik wil ook even inhaken op die discussie met Patroon. Ik vind dat hij een punt heeft hoor. Soms zit je in je zone te fietsen en komt er een dodo keihard voorbij inclusief gehijg en daarna omkijken want hij is je mooi voorbij gegaan. 10km later haal je m dan in omdat ie moe is.
http://www.tacx.com/tacx-coach/conditietesten/index.dotquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vond m vorig jaar te duur. Alleen de sporttest kostte me iets van 220 ¤, waarvan mijn verzekering er 100 vergoedde, en met lactaat test zou het naar de 350 ¤ gaan. Niet gedaan dus.
Meerdere keren per seizoen testen is natuurlijk wel een goede graadmeter voor de conditie! Ik moet eens kijken of m'n tacx ook van een testprotocol voorzien is (of ik zou het misschien zelf kunnen maken) en dan kun je wanneer je maar wilt zelf de maximaal test uitvoeren.
Kijken of max vermogen en omslagpunt gedurende het seizoen opschuiven.
Precies, ik dacht al dat ik ze een keer ergens had zien staan bij de vele trainingsprogramma's. Moet die site nog ff leegtrekken, en alle programma's lokaal opslaan. Heb de VR software nog niet gekocht, maar dat komt dit najaar wel, daar kan het waarschijnlijk nog makkelijker mee, op de laptop ipv dat kleine LCD-schermpje van de trainer zelf.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.tacx.com/tacx-coach/conditietesten/index.dot![]()
Als je meerdere keren per seizoen zo'n sporttest gaat doen om je voortgang te testen is een vermogensmeter nog best een goedkoop alternatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |