Zal wel werken ja, anders hadden ze het niet zo gelatenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat is dus niet zo.![]()
Bij alle injectiemotoren werkt het zo, ook bij alle auto's van de afgelopen 20 jaar. Als de motor vanuit de krukas wordt aangedreven en niet onder het minimale toerental komt ziet de boordcomputer dat en hoeft hij dus geen benzine in te spuiten om de motor te laten draaien.
Gekoppeld is het ook niet zo'n goed idee om op snelheid terug te schakelen, heb ik geleerd. Ook niet met bijv. 40 km/u. Geeft ook een beste klap, overigens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Met 120 is er geen enkele reden om terug te gaan natuurlijk
En dat ding heeft een koppeling. Hebben ze je dat principe niet uitgelegd tijdens je lessen
120 in z'n 1, het kan overigens prima![]()
Afhankelijk van je motor. Met een supersport zal het best kunnen, met een of ander kort geschakelde bak moet je het niet doen neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Gekoppeld is het ook niet zo'n goed idee om op snelheid terug te schakelen, heb ik geleerd. Ook niet met bijv. 40 km/u. Geeft ook een beste klap, overigens.
Bij mij wordt'ie pas boos boven 8000 toerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik trek liever op vanaf 4000 toeren tot 8000 toeren, roffel klinkt zo leuk. Vooral als je door een lange tunnel rijd of een viaduct
Meestal rem ik ook af ter ergenis van de auto's achter me, maar anders kan ik niet optrekken door de auto voor me
Boven de 6000 toeren is die teef niet meer te houdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij mij wordt'ie pas boos boven 8000 toeren
Deze baas weet hoe het zitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker klappen met die uitlaat bij het uitrollen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Boven de 6000 toeren is die teef niet meer te houden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef mstx het volgende:
Zo dan, die 700 is me een partij lelijk.
Sinds 18 april 2012.quote:
Laat maar.quote:
Die eerste maakt het dan weer jammer dat het een BMW is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:37 schreef Yreal het volgende:
nieuwe 800gs
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe GS : de 700 !
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
en een 1250 in de maak !!
Enige jammere daaraan is dat de knipperlichten zo dom werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die eerste maakt het dan weer jammer dat het een BMW is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |