Deze baas weet hoe het zitquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker klappen met die uitlaat bij het uitrollen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
Boven de 6000 toeren is die teef niet meer te houden
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:38 schreef mstx het volgende:
Zo dan, die 700 is me een partij lelijk.
Sinds 18 april 2012.quote:
Laat maar.quote:
Die eerste maakt het dan weer jammer dat het een BMW is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:37 schreef Yreal het volgende:
nieuwe 800gs
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe GS : de 700 !
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
en een 1250 in de maak !!
Enige jammere daaraan is dat de knipperlichten zo dom werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die eerste maakt het dan weer jammer dat het een BMW is.
Ja maar ja maar jamaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
Moet je het wel goed spellen heawel geniaal, dat fietsje zo
Naar de baas moet geluisterd wordenquote:SD: We hebben een nieuwe nodig, zo'n smalle zwarte met "Newbie's"
Newbies toch? Anders geeft het bezit aan. Zonder apostrof, net als 'babies' (ten minste, op z'n engels.. in het Nederlands is het weer "baby's").quote:
Neequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:31 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Newbies toch? Anders geeft het bezit aan. Zonder apostrof, net als 'babies' (ten minste, op z'n engels.. in het Nederlands is het weer "baby's").
Niet helemaal, een vriend van mij heeft zijn BMW K1200R gered terwijl zijn handvat letterlijk 20cm boven de grond hing. Wel een week spierpijn over zijn hele lijfquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als'ie valt dan valt'ie, dan is er gewoon geen houden aan.
Ik bedoelde het ook in het Nederlands.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee, de apostrof is een weglatingsteken.
Newbie's = Newbie is
Net als he's = he is, you're = you are.
Ik doe 't niet meer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet helemaal, een vriend van mij heeft zijn BMW K1200R gered terwijl zijn handvat letterlijk 20cm boven de grond hing. Wel een week spierpijn over zijn hele lijf
Tenks bvtquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef bwt het volgende:
KK ik vind em geniaal met die 3wielertjes zijwieltjes
Misschien kan Cageon/1/2/3 vertellen waar hij zijn custom racepak vandaan heeft?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
Die mod kan dan gelijk even kijken naar de linkjes in de OP, er zijn er aardig wat dood. Welke ik tot nu toe tegen ben gekomen: RAD, MotoZoom, BikeBandit & Onterwerp je eigen motorpak.
mooi gewoon rustig aan beginenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja!
Wel wat moeite met de motor gehad, hij schakelde heel anders dat de motoren van het AVB-terrein, waardoor ik wel een paar keer de motor liet af slaan midden op de weg. Niet erg handig, maar ach, wat wil je met een eerste les.
Ik merk wel dat ik geen natuurtalentje ben, of überhaupt gewoon.. naja.. het duurt bij mij gewoon allemaal wat langer, omdat ik eerst veel vertrouwen moet krijgen in de motor en hoe hij stuurt en beweegt en wat wel kan wat niet kan, hoe het voelt om zo hard te gaan etc etc voordat ik me echt kan concentreren op het goed rijden.
Was bij AVB ook zo, alles ging hééél langzaam en toen per oefening kwam er op een moment waarop ik het plotseling gewoon door had en toen ging van een constante 4/10 in een keer naar een 7/10. Ik verwacht dat het op de weg niet anders zal gaan. Eerst de hele tijd maar wat aankloten en fout na fout na fout, en dat ik het dan gewoon plots doorheb en dat het heel snel gaat.
Maar het was leuk! We gingen helemaal binnendoor langs weilanden en dorpjes etc. Erg leuke route.
Motozoom doet het hier gewoon hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:15 schreef Lilliesleaf het volgende:
Die mod kan dan gelijk even kijken naar de linkjes in de OP, er zijn er aardig wat dood. Welke ik tot nu toe tegen ben gekomen: RAD, MotoZoom, BikeBandit & Onterwerp je eigen motorpak.
Kunstig!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet helemaal, een vriend van mij heeft zijn BMW K1200R gered terwijl zijn handvat letterlijk 20cm boven de grond hing. Wel een week spierpijn over zijn hele lijf
Ik was niet bepaald zelf op zoek, was gewoon random op de linkjes aan het klikken om te zien wat er achter zat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Motozoom doet het hier gewoon hoor
En RAD is nu rad.eu, kan zo aangepast worden.
Maar je kan er zelf ook naar kijken en dan het stukje incl BB tags in orde maken, kan een mod het zo vervangen
Die gelequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:27 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat klinkt net zo oud als dat ik een SV650s reed.....
En ik zit in omgeving nijmegen
Deed ik met de gs ook regelmatigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In principe niet, als alles normaal verloopt. Ik rem vaak genoeg op de motor af voor verkeerslichten en dan kom ik precies goed uit. Precisiestop zonder remmen
Dat hadden we hier vroeger ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
Weetje.. dit is echt een leuk gedeelte van FOK.Gewoon zoals een forum hoort te zijn en niet al dat bagger zoals in de grotere subfora.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker klappen met die uitlaat bij het uitrollen
quote:
Moet denk ik eens uitzoeken wat erop kan, want als je zoekt voor een TA vind je niet veelquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Niet zo moeilijk hoor
Dempertje scoren op MP en er onder laten zetten. Of bij Pajic in Genderingen, die heeft ook wel wat leuke dempertjes liggen.
Normaal gesproken zag ik geen enkele GS500 hier in Apeldoorn, vandaag zag ik er zo waar 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |