Volgens mij gaat dat precies hetzelfde zoals nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef planethugo het volgende:
vanaf volgend jaar achter de decoder nu FOX zich gaat begeven in nederland?
Inderdaad. Alleen nog gifjes van de huidige personen gebruiken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Misschien de gifjes updaten met recentere scenes inderdaad:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Het kon mij niet bekoren dat dhr. Derksen alsnog zijn mening verkondigde over al deze manieren van tijdverspilling.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Heb de mannen gemist, al die b-sporten kunnen me niet bekoren.
Eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.
Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.
Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.
Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.
Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
In de jaren '80 ja, toen waren alle sporten nog leuk, met sterke karakters. Nu is voetbal toch het enige interessant overgebleven bolwerk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
Hoop sporten waar de voetballerij nog wat van kan leren.
Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.quote:Hoop sporters die een stuk sympathieker en toegankelijker zijn dan voetballers.
Wat ik heb geleerd van de Spelen: 34 fucking zwemmedailles, de zogenaamd grootste sporters aller tijden zijn altijd gay zwemmers in hun strakke broekje.. ja, omdat ze 50 meter verder weer een plak opduiken, en dat in 4 disciplines.quote:Ik kijk buiten de OS die sporten ook niet eerlijk gezegd, maar ik heb wel weer een hoop geleerd deze Spelen. Voetbal is eigenlijk ook maar een kutsport.
Je bent ze niet tegenkomen omdat je geen pepernooit van de OS gezien hebt dudequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.
[..]
Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
Voetballerij kan wat leren van hockey.
Shootouts ipv strafschoppen. Veel leuker, spannender en minder "loterijfactor".
Buitenspel afschaffen, zorgt alleen maar voor gezeik. En ik twijfel uberhaupt aan het nut van buitenspel.
En als laatste natuurlijk de videoreferee. Daar hoeven we het niet eens over te hebben.
Helaas zijn zowel de bestuurders als de voetballers als de supporters (in veel gevallen) vaak te conservatief om er ook ook maar over na te denken
Ik zei: "sympathieker en toegankelijker"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?
Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
In de voetballerij zit ook veel meer geld, dus professioneler. Dat wil echter niet zeggen dat voetbal niets van hockey kan leren. En het gaat hier niet om of voetbalscheidsrechters béter zijn dan hockeyscheidsrechters he...dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.
Dát geldt natuurlijk net zo goed voor voetballers. Als je die bij Mart Smeets of Jack van Gelder aan tafel zet, komen er ook weinig spannende teksten uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?
Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
ah joh rot toch een eind op joh, moet je een schop voor je flikkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Donderstraal dan een end op joh
Mooi ga jij maar even afkoelen in het washok. Jij bent niet goed ben je appel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
ah joh rot toch een eind op joh, moet je een schop voor je flikker
Gister heb ik op YouTube dan Mart Smeets met die volleybal Manon terugzien, als enige. 11 minuten spannende tv zei men... ik zag alleen een vrouw die het soms een micro seconde moeilijk had om haar tranen de baas te zijn, en De Mart die zoals gewoonlijk zelf de antwoorden geeft op zijn gesloten vragen. Dat was wel weer genoeg. Schaatsen op OS is wel leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
Btw: van horen zeggen. Kijk dan zelf eens, man
![]()
Dat is juist het punt, we willen helemaal geen voetballers aan tafel, daarom zitten Boskamp, Derksen en Gijp er. Omdat de trainers en spelers zo mediadood zijn gemaakt.quote:Hoeveel interessante voetballers zijn er dan? Nou? En het zijn er zoveel....zoveel meer dan die paar turners of wielrenners of weet ik 't wat
Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Parafernalia het volgende:
Trouwens, als je verwacht dat Smeets' programma net zo debiel (maar leuk) is als VI snap je er niet zoveel van.
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.
Enige punt dat ik wilde maken is dat die gare OS sporters net zo nietszeggend zijn als de bus vol miljonairs. En Smeets bespreken, mag altijd, daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig. Ik wilde gewoon er zeker van zijn dat het net zo saai was als de tamtam verkondigde en ja, die 11 minuten, krijg ik niet meer terug in mijn leven.
Zo, ik ga in de jacuzzi zitten.
Wil je anders dat ik even over je zus begint?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.
Enige punt dat ik wilde maken is dat die gare OS sporters net zo nietszeggend zijn als de bus vol miljonairs. En Smeets bespreken, mag altijd, daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig. Ik wilde gewoon er zeker van zijn dat het net zo saai was als de tamtam verkondigde en ja, die 11 minuten, krijg ik niet meer terug in mijn leven.
Zo, ik ga in de jacuzzi zitten.
Mijn zus zit aan de peppillen omdat jij overal en nergens verkondigt dat je haar he-le-maal uit mekaar getrokken hebt. Als die ouwe jou tegenkomt, geeft ie je een hijs voor je kokosnoot.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Wil je anders dat ik even over je zus begint?
Ja vorige week al. Werd meegestuurd binnen het folie van de VI.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Heeft iemand van jullie dat compilatie-dvd'tje van VI al binnen trouwens?
Ik snap deze zin niet:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
http://www.refoweb.nl/vra(...)ternational-bijwonen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
Regel 1 bij de toetreding van de VI Studio. Geen kromme nek hebben. Mensen die bidden mogen buitenspelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
Ja, hier is hij binnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Heeft iemand van jullie dat compilatie-dvd'tje van VI al binnen trouwens?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, hier is hij binnen.
Wel een beetje jammer, een compilatie van 54 minuten van zowel VI als VIOranje.
Er is iemand op internet die van VI een compilatie van 4 uur en van VI Oranje een compilatie van 3,5 uur heeft gemaakt. Ze zijn te vinden op www.dailymotion.com/OliverVoetbal
Wat een topgozer is dat zeg
Wat is het toch een pedant mannetje, zeg!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, hier is hij binnen.
Er is iemand op internet die van VI een compilatie van 4 uur en van VI Oranje een compilatie van 3,5 uur heeft gemaakt. Ze zijn te vinden op www.dailymotion.com/OliverVoetbal
De schrijver van dit stukje weet duidelijk niet dat Buddha zich af en toe manifesteert in Wilfred Genee. Ik zou de jongens dus aanraden niet naar de uitzending te gaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
Het wordt tijd dat diezelfde man een zwarte handel aanmaakt en het op DVD gaat verkopen. Dubbel DVD complicatie van VI/VI Oranje 2011/2012. Niks mis mee! Laat het telmachientje maar lopen... trrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, hier is hij binnen.
Hmm, daar zit misschien wel handel inquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat diezelfde man een zwarte handel aanmaakt en het op DVD gaat verkopen. Dubbel DVD complicatie van VI/VI Oranje 2011/2012. Niks mis mee! Laat het telmachientje maar lopen... trrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dat weet ik wel zeker, ouwe pik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hmm, daar zit misschien wel handel in
Daar heb ik me toch allang laten uitschrijven joh!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zwarte handel? Maar wat vindt de Belgische belastingdienst daarvan?
Inderdaad, prima man. Niets mis mee, laat gaan. Compilatietje. Lekker man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, hier is hij binnen.
Haha daarvoor is koekoek.quote:
Oliver?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef RubenSosa het volgende:
Derksen ging daarnet weer helemaal los op v.Gaal
ja ... ... ....quote:
Heerlijk man, meteen filmpje. Lekker Oliver. Ooh, wat mooi. Wat een gemak ook, dat kunnen alleen de allergrootsten. Kijk dan, wat een finesse.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
ja ... ... ....
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xsqxkl]afbeelding ]
De Spelen (2012) - Johan Derksen over de 'Achterbakse Gluiperd' Louis van Gaal[/url]
quote:
Hij zit af en toe wel erg uit zijn nek te lullen. Dat hele idee dat de KNVB Van Gaal niet had mogen aannemen vanwege zijn betrokkenheid bij het Ajax-gezeik. Johan is oud en wijs genoeg om te begrijpen hoe dat in het voetbal werkt: als iemand de kans ruikt op een mooie baan, dan gaan ze over lijken. Als er een trainer ontslagen wordt bij een mooie club, dan zijn de wegrestaurants weer gevuld met andere trainers (die vaak nog ergens anders onder contract staan) die in driedelig pak de club in kwestie benaderen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
ja ... ... ....
De Spelen (2012) - Johan Derksen over de 'Achterbakse Gluiperd' Louis van Gaal[/url]
Van Gaal werkt wel als een rode lap op Johan, maar inzake dat Ajax verhaal begrijp ik hem wel. je hebt als KNVB toch wel een soort 'voorbeeldfunctie'. Dus moet je dan iemand aannemen die bij 's lands grootste club op zo'n manier binnen heeft geprobeerd te komen. En dan nog het hele pers verhaal...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hij zit af en toe wel erg uit zijn nek te lullen. Dat hele idee dat de KNVB Van Gaal niet had mogen aannemen vanwege zijn betrokkenheid bij het Ajax-gezeik. Johan is oud en wijs genoeg om te begrijpen hoe dat in het voetbal werkt: als iemand de kans ruikt op een mooie baan, dan gaan ze over lijken. Als er een trainer ontslagen wordt bij een mooie club, dan zijn de wegrestaurants weer gevuld met andere trainers (die vaak nog ergens anders onder contract staan) die in driedelig pak de club in kwestie benaderen.
En dan moet Van Gaal voor de rest van z'n leven een Berufsverbot krijgen zeker.Kom op zeg. Tuurlijk heeft Johan gelijk over het hele Ajax-verhaal, en laten we blij zijn dat die contrarevolutie mislukt is. Maar dat Van gaal daarom geen baan bij de KNVB mag krijgen, dat is net zo dom als roepen dat Uri Coronel een stadionverbod moet krijgen omdat hij Cruijff tegenwerkte. Op dit soort punten gaat Johan zelf z'n stem verheffen en een rooie nek krijgen en dan draaft hij ontzettend door.
Op een gegeven durfde v.d.Geest hem tijdens "de toespraak" een vraag te stellen. Johan was pissig en kwaad, maar toen dacht hij... uhm v.d.Geest , laat ik maar niet voor lul proberen te zetten, anders ga ik het zelfde lot achterna als Kraay jrquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Hij zit af en toe wel erg uit zijn nek te lullen. Dat hele idee dat de KNVB Van Gaal niet had mogen aannemen vanwege zijn betrokkenheid bij het Ajax-gezeik. Johan is oud en wijs genoeg om te begrijpen hoe dat in het voetbal werkt: als iemand de kans ruikt op een mooie baan, dan gaan ze over lijken. Als er een trainer ontslagen wordt bij een mooie club, dan zijn de wegrestaurants weer gevuld met andere trainers (die vaak nog ergens anders onder contract staan) die in driedelig pak de club in kwestie benaderen.
En dan moet Van Gaal voor de rest van z'n leven een Berufsverbot krijgen zeker.Kom op zeg. Tuurlijk heeft Johan gelijk over het hele Ajax-verhaal, en laten we blij zijn dat die contrarevolutie mislukt is. Maar dat Van gaal daarom geen baan bij de KNVB mag krijgen, dat is net zo dom als roepen dat Uri Coronel een stadionverbod moet krijgen omdat hij Cruijff tegenwerkte. Op dit soort punten gaat Johan zelf z'n stem verheffen en een rooie nek krijgen en dan draaft hij ontzettend door.
Bedankt, nu weet ik eindelijk hoe ik over de aanstelling van Van Gaal moet denken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
ja ... ... ....
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
ja ... ... ....
Hij wou eigenlijk tegen vd Geest zeggen dat hij gekomen was om Zijn mening te geven en dat het dan de bedoeling is dat Hij niet tegengesproken wordt want-er-zijn-al-zo-weinig-mensen-op-tv-met-een-mening.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op een gegeven durfde v.d.Geest hem tijdens "de toespraak" een vraag te stellen. Johan was pissig en kwaad, maar toen dacht hij... uhm v.d.Geest , laat ik maar niet voor lul proberen te zetten, anders ga ik het zelfde lot achterna als Kraay jr
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Oliver23 het volgende:
Ik voorspel de eerste koek van het nieuwe seizoen:
Johan: 'Zeg Wilfred, jij kan zomaar weggeroepen worden he!'
Wilfred: 'Jaaaaah, mijn vrouw kan ieder moment bevallen!'
Gijp: 'Volgens mij moet Jan ook ieder moment bevallen!'
Jan: 'Ah pleur toch op joh!!!, *KOEK* *KOEK* eikel *KOEK* Tis toch niet te geloven man!'
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:32 schreef Oliver23 het volgende:
Ik voorspel de eerste koek van het nieuwe seizoen:
Johan: 'Zeg Wilfred, jij kan zomaar weggeroepen worden he!'
Wilfred: 'Jaaaaah, mijn vrouw kan ieder moment bevallen!'
Gijp: 'Volgens mij moet Jan ook ieder moment bevallen!'
Jan: 'Ah pleur toch op joh!!!, *KOEK* *KOEK* eikel *KOEK* Tis toch niet te geloven man!'
Ik vind Johan in dit filmpje zowaar onuitstaanbaar. Zal wel die slechte invloed van die Nieman zijn.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
ja ... ... ....
Wat een slecht flut-programma van Nieman. Alleen al die irritante microfoonsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Johan in dit filmpje zowaar onuitstaanbaar. Zal wel die slechte invloed van die Nieman zijn.
Derksen heeft daarentegen wel weer gelijk wat grote sportevenementen in Nederland betreft natuurlijk.quote:Olympische Spelen financieel fiasco voor Britten
De Olympische Spelen hebben de Britten wel veel medailles opgeleverd, maar waarschijnlijk geen grote economische impuls. Analisten zeggen dat het sportevenement niet voor grote inkomsten heeft gezorgd en dat die zijn ook niet te verwachten zijn in de komende maanden en jaren.
Zo is de verwachte toestroom van toeristen uitgebleven, zegt toeristenorganisatie UKinbound. "Feitelijk is de verwachting dat het aantal ruim 30 procent lager kan uitkomen", zegt topvrouw Mary Rance. Hotels hebben hun prijzen moeten verlagen en veel winkelcentra, theaters en attracties klaagden dat bezoekers wegbleven.
De Olympische Spelen kostten de Britse belastingbetaler 11,8 miljard euro. De opbrengst aan toegangskaarten, tv-rechten en sponsorgeld is enorm, maar die gaat naar het Internationaal Olympisch Comité (IOC).
Schandalig dat deze site op zondag niet gesloten is .quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 01:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Boskamp: "Het is toch niet te geloofe die gozer, he? Hebbie dat gezien Jo-han? Geeft zo die scheids een klap voor zijn eikel. Bij Feyenoord deelden we ook weleens een koekie uit maar dit is echt ongelofelijk. Ik heb nog nooit zoiets gezien."
Derksen: "Jawel, jawel, dat hoort een beetje bij die cultuur, he? Temperament noemen ze dat geloof ik. Vroeger gebeurde dat elke wedstrijd maar stonden er geen 20 camera's bovenop om het tot in den treure te herhalen weet je wel. Moest gewoon rennen voor zijn leven zo'n man."
Genee: "Hoe kun je dat nou zeggen Johan? Dit is toch schandalig?"
Rene: "Ik moet jou heel eerlijk zeggen he Wilfred, ik had hem ook een klap voor zijn kop gegeven. Rood trekken in een vriendschappelijke wedstrijd? Hoe-haal-je-het-in-je-hoofd?! Tweede overtredinkje, nou en, het is vriendschappelijk laat lekker gaan man. He? Die gozer doet verdomme net alsof ie finale Europa Cup 1 aan het fluiten is. In mijn tijd hadden scheidsrechters helemaal geen kaarten op zak tijdens vriendschappelijke potjes. Ik zweer het je. Nee, nee, dit gaat nergens over Wilfred."
quote:11 Mijn vriend Merab Jordania zal Vitesse nooit zo achterlaten zoals die sjeik nu met Malaga heeft gedaan.
“Hahaha, wil-ie pleitte bij Malaga? Zulke dingen mis ik dus tijdens mijn vakantie. Nu snap ik waarom die Cazorla naar Arsenal gaat.''
''Joris Mathijsen transfervrij en een voorkeur voor Feyenoord boven Ajax? Dat is normaal haha.''
''Maar typisch iets voor zo’n sjeik, zo werken die gasten. Als ze geen zin meer hebben, stoppen ze ermee. Dit is het gevaar als je je club in handen van één man geeft. Als ze er geen trek meer in hebben, zit je in de shit.''
''Nooit weet ik niet, maar ik zie Jordania niet van de ene op de andere dag vertrekken. Hij zal het altijd netjes achterlaten, dat heeft hij bij Dinamo Tiblisi ook gedaan. Dat er bij Vitesse veel mensen moeten vertrekken, verbaast me niet. Als hij het niet in je ziet zitten, is hij bikkelhard.''
''Voorlopig is hij nog wel even bezig bij Vitesse. Het kampioenschap is nog steeds het doel, maar als ik ze dan tegen Anzhi zie spelen, duurt het nog wel een dag of drie. Die Reis stond in de spits, maar heeft geen reet gedaan. Terwijl die gasten van Anzhi erbij liepen alsof ze het uitgevonden hebben. Die ploeg viel me ook tegen, zeg.”
Ik heb de pringles al klaarquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgende bananenschuimpjes zijn al binnen.
Mijn vriendin komt morgen langsquote:
Ik merk dat ik het morgen ook waarschijnlijk moet missenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:57 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt morgen langs.... wilt nog aandacht voor k donderdag naar lowlands vertrek
Derksen kennende zal hij daar uitgebreid op in gaan inderdaad, maar ik moet zeggen dat ik best wel een beetje benieuwd ben naar de financiële details.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Komt weer een vermoeiende anti-van der Boog/Coronel monoloog aan vermoed ik.
Afbellen man. Bruggetje open, bruggetje dicht, prima man. Voor deze jongen vanavond geen verplichtingen, lekker op het bankje naar vechtende dwergen en vrachtwagens op het ijs kijken, en om 20.27 uur gaat het broekje uit. Lekker, kan niet wachten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het morgen ook waarschijnlijk moet missenSoms baal ik ervan dat ik een leven heb.
Nu moet het broekie weer aan.
Ik had juist zelf mensen uitgenodigdquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Afbellen man. Bruggetje open, bruggetje dicht, prima man. Voor deze jongen vanavond geen verplichtingen, lekker op het bankje naar vechtende dwergen en vrachtwagens op het ijs kijken, en om 20.27 uur gaat het broekje uit. Lekker, kan niet wachten.
Wat ben jij voor waardeloze gozer? Ben je niet goed bij je eikel?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had juist zelf mensen uitgenodigdMaar ik denk dan dat er iets fout is gegaan in mijn agenda, want zoals je begrijpt is deze datum al weken dik onderstreept. Dan maar ga ik voor de eerste "mp4?" post van dit seizoen, dat is ook wat waard.
*PATS*quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat ben jij voor waardeloze gozer? Ben je niet goed bij je eikel?
Soms zendt één van de bekende sopcast kanalen VI uit maar het is een beetje fifty fifty of dat gebeurt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef Greenpeas het volgende:
Is het ook mogelijk VI via het internet te kijken? Zit nu op werk en zou om 20.30 graag VI willen kijken.
quote:
En dan bij VI zal rene vast een opmerking (sneer) naar Boskamp geven = Koekquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de RTL7 site lees ik over een nieuwe aanwinst, deze zou ik ook graag in de RTL7 vooravond zien: 'Smeerlappen Betrapt!'
quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms zendt één van de bekende sopcast kanalen VI uit maar het is een beetje fifty fifty of dat gebeurt.
das wel extreem weinig, daar heeft dus niemand wat aan. RTL niet en de eerste divisie al helemaal nietquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jupiler League had op het nieuwe uitzendtijdstip slechts 52.000 kijkers dus ik hoop dat ze dat snel terugzetten naar de vrijdag.
maar Heineken wil niet dat de JL vlak achter VI word uitgezonden.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
das wel extreem weinig, daar heeft dus niemand wat aan. RTL niet en de eerste divisie al helemaal niet
Ongeveer 1 per 307 mensen heeft gekeken er van uitgaande dat Nederland 16.000.000 mensen teltquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
das wel extreem weinig, daar heeft dus niemand wat aan. RTL niet en de eerste divisie al helemaal niet
oh ik dacht dat de eerste divisie dat niet wilde. Dan kan veronica ze beter overnemen. Heeft hansie op de vrijdag ook iets te doenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar Heineken wil niet dat de JL vlak achter VI word uitgezonden.
De blik van die voorzitter aan het eindequote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Ties02 het volgende:
dit wordt ook lachen gieren brullen
inb4 Johan's Maaskantje bash
Haha ja priceless, die denkt ook echt, god waarom staat dit nou weer op cameraquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De blik van die voorzitter aan het eindeAfgelopen seizoen kwam hij nog langs om te zeggen hoe goed iedere speler wel niet was.
Koekie turven ja.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we anders dit seizoen een koek-counter starten?
Ik kan vanavond niet, maar misschien kunnen we bij gaan houden hoeveel koeken René nou in zo'n seizoen te verduren krijgt.
Je lijkt ZuidGrens welquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen we anders dit seizoen een koek-counter starten?
Ik kan vanavond niet, maar misschien kunnen we bij gaan houden hoeveel koeken René nou in zo'n seizoen te verduren krijgt.
Het is een en al liefde tussen WNL en RTL.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Even zappen naar Nederland 3 zo, straks Interview met Genee
Ze zouden Cor van der Geest aan tafel moeten zetten als contragewicht.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop maar dat Johan Derksen zijn Olympische Spelen humeur heeft weten vast te houden.
Kleffe bende bahquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is een en al liefde tussen WNL en RTL.
Nog niet zo lang geleden had Johan Derksen toch als "groot nieuws" dat FC Groningen kampioen wilde worden o.i.d.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:21 schreef Ties02 het volgende:
dit wordt ook lachen gieren brullen
inb4 Johan's Maaskantje bash
dat was toch in 2010 na die eerste fantastische seizoenshelft onder Pietertje Huistra?quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had Johan Derksen toch als "groot nieuws" dat FC Groningen kampioen wilde worden o.i.d.? Raar bericht vond ik dat.
Zie edit, was vorig jaar zelfs nogquote:Op maandag 13 augustus 2012 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat was toch in 2010 na die eerste fantastische seizoenshelft onder Pietertje Huistra?
Kansloos elftal ook. Kunnen zomaar degraderen denk ik als het echt tegenzit.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:58 schreef Ties02 het volgende:
Was dat niet toen die voorzitter ook te gast was? lol
Ik moet het nog maar zien met Groningen dit seizoen, hadden gister echt niks in te brengen, geen enkele kans gehad op dat schot wat in de kruising hing na
Vaag wel ja, na die uitzending heb ik er nooit meer wat over gehoord.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden had Johan Derksen toch als "groot nieuws" dat FC Groningen kampioen wilde worden o.i.d.? Raar bericht vond ik dat.
Hier: http://www.volkskrant.nl/(...)ampioen-worden.dhtml
quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zie edit, was vorig jaar zelfs nog.
Natuurlijk, maar ik vind FC Groningen niet echt meer potentie hebben dan FC Utrecht, Den Haag, Heerenveen en zelfs clubs als NAC.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Groningen heeft natuurlijk wel een aantal seizoenen tegen de top aangehangen, alleen nooit kunnen doordrukken. Het is zeker wel een club met mogelijkheden hoor, want afgelopen seizoen zijn ze ver beneden hun stand geëindigd.
Hmm, zat er bij mij niet bij. Of huisgenoot heeft 'm per ongeluk met plastic en al weggegooid...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vorige week al. Werd meegestuurd binnen het folie van de VI.
Momenteel moeten ze een pas op de plaats maken. Maar Groningen heeft gewoon te lang geteerd op 4 spelers in de naam van Tadic, Granqvist, Stenman, Matavz. Die zijn nu allemaal weg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Groningen heeft natuurlijk wel een aantal seizoenen tegen de top aangehangen, alleen nooit kunnen doordrukken. Het is zeker wel een club met mogelijkheden hoor, want afgelopen seizoen zijn ze ver beneden hun stand geëindigd.
Ik heb 'm ook niet gekregen. Frappant.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:02 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Hmm, zat er bij mij niet bij. Of huisgenoot heeft 'm per ongeluk met plastic en al weggegooid...
Voor de zekerheid maar vast even downloaden dan.
Vind ik wel. Groningen staat er financieel veel beter voor dan NAC, ADO en Utrecht. Ook hebben zij een groter achterland en bereik qua supporters en sponsors.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik vind FC Groningen niet echt meer potentie hebben dan FC Utrecht, Den Haag, Heerenveen en zelfs clubs als NAC.
Klopt, is een flinke fout geweest van Nijland, die dacht dat hij het met wat talenten wel op kon vangen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel moeten ze een pas op de plaats maken. Maar Groningen heeft gewoon te lang geteerd op 4 spelers in de naam van Tadic, Granqvist, Stenman, Matavz. Die zijn nu allemaal weg.
Spelers van zondag:quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Momenteel moeten ze een pas op de plaats maken. Maar Groningen heeft gewoon te lang geteerd op 4 spelers in de naam van Tadic, Granqvist, Stenman, Matavz. Die zijn nu allemaal weg.
Dat is toch heel matig. Zeefuik is overal mislukt, Schet ook, Luciano blundert bijna wekeljks, Texeira valt tegen, Johansson kan er niks van (volgens zijn trainer danquote:FC GRONINGEN: Luciano,Magnasco,v.Dijk,
Sparv,Johansson,Bacuna,Ajilore
(Kieftenbeld/37),Kwakman,Schet
(Hiariej/72),Zeefuik (Suk/85),Texeira
Ik hoor Nijland anders jaar in jaar uit klagen over de financiele mogelijkheden bij Groningen. Hoe dat mogelijk is met al die relatieve toptransfers snap ik ook niet, maar het verklaard het aankoopbeleid wel.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vind ik wel. Groningen staat er financieel veel beter voor dan NAC, ADO en Utrecht. Ook hebben zij een groter achterland en bereik qua supporters en sponsors.
Toevallig heb ik zo'n proefabonnementje lopen. Kan nu niet scannen, maar mooi stukje:quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand ook Nusport magazine? Ze hebben Boskamp wat stellingen voorgelegd en ik ben wel benieuwd wat hij gezegd heeft, op de site staat alleen de 11e stelling.
[..]
quote:Als ik geen dertig wedstrijden in de week heb gezien, is er iets aan de hand
"Dat kan je wel zeggen, al kom ik meer uit tussen de twintig en dertig. Ik lig puur gestrekt, het enige waarvoor ik opsta is om naar de ijskast te gaan. Spritsies halen, siroopwafels, kokoswafels, noem maar op. En drop. Soms begin ik om tien uur 's ochtends, tot één uur 's nachts."
Hij heeft het een jaar redelijk gedaan ja, maar hij leek toch op weg om een full-time Jupiler League-speler te wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik is niet mislukt bij NEC vind ik, Zeefuik is meer een speler die anderen aan het scoren helpt.
Ik vind hem geen speler voor in de eredivisie, met alle respect maar hij is zo dik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft het een jaar redelijk gedaan ja, maar hij leek toch op weg om een full-time Jupiler League-speler te worden.
Dat wel ja, bizar.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem geen speler voor in de eredivisie, met alle respect maar hij is zo dik.
Marko, wat vind je van het nieuwe Heracles shirt?quote:
Ga weg man. Vrachtwagens die racen op het ijs in Alaska willen wequote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
Wat is dit voor BS. Ik mis die mensen die auto's ophalen.
Godverdomme dit is wel een deceptie... Naja dan maar de film downloaden en het voor mijn gevoel 'goed' afsluiten.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
nog best goede ratingquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme dit is wel een deceptie... Naja dan maar de film downloaden en het voor mijn gevoel 'goed' afsluiten.
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1235844/
Vind m wel tof. Keer wat anders, maar toch het zelfde. Vind het uitshirtje ook wel tofquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marko, wat vind je van het nieuwe Heracles shirt?
Ontploffende straaljagers zijn ook best vet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga weg man. Vrachtwagens die racen op het ijs in Alaska willen we
Die lekkere Sonia zekerquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
Dat was een topshow.quote:
Hee das wel lagge voor de weblogquote:
Beetje zwak inderdaad.quote:
Tissues?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Taco's -check
Drinken -check
RTL7 HD -check
Tissues altijd want het gaat straks overquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tissues?
Taco's maken je handen wel snel vies.
Maar het is toch nog wel de Jupiler League?quote:
Sterkte.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
veranderingen ik steek mezelf neer tot ziens
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan ik niet tegenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Was een geintje joh. Lekker snel lopen zeiken toch?quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
GODVERDOMME wat een snelle kutmening heb jij.
Kutmod
Succesquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een geintje joh. Lekker snel lopen zeiken toch?
Flikker op manquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een geintje joh. Lekker snel lopen zeiken toch?
100807 op sopcastquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:32 schreef muzas het volgende:
Ok, en nu is m'n tv stukOok echt precies nu
![]()
Ehm, wordt dit ook gestreamed?
Hebben ze dat?quote:
Betere sfeerquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten wel dichterbij het publiek lijkt 't wel.
Wel drukker iig. Minder clean.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
vond het juup decor leuker, maar dit is ook wel okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |