Volgens mij gaat dat precies hetzelfde zoals nu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef planethugo het volgende:
vanaf volgend jaar achter de decoder nu FOX zich gaat begeven in nederland?
Inderdaad. Alleen nog gifjes van de huidige personen gebruiken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Misschien de gifjes updaten met recentere scenes inderdaad:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Het kon mij niet bekoren dat dhr. Derksen alsnog zijn mening verkondigde over al deze manieren van tijdverspilling.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Heb de mannen gemist, al die b-sporten kunnen me niet bekoren.
Eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.
Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.
Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.
Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.
Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
In de jaren '80 ja, toen waren alle sporten nog leuk, met sterke karakters. Nu is voetbal toch het enige interessant overgebleven bolwerk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
Hoop sporten waar de voetballerij nog wat van kan leren.
Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.quote:Hoop sporters die een stuk sympathieker en toegankelijker zijn dan voetballers.
Wat ik heb geleerd van de Spelen: 34 fucking zwemmedailles, de zogenaamd grootste sporters aller tijden zijn altijd gay zwemmers in hun strakke broekje.. ja, omdat ze 50 meter verder weer een plak opduiken, en dat in 4 disciplines.quote:Ik kijk buiten de OS die sporten ook niet eerlijk gezegd, maar ik heb wel weer een hoop geleerd deze Spelen. Voetbal is eigenlijk ook maar een kutsport.
Je bent ze niet tegenkomen omdat je geen pepernooit van de OS gezien hebt dudequote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.
[..]
Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
Voetballerij kan wat leren van hockey.
Shootouts ipv strafschoppen. Veel leuker, spannender en minder "loterijfactor".
Buitenspel afschaffen, zorgt alleen maar voor gezeik. En ik twijfel uberhaupt aan het nut van buitenspel.
En als laatste natuurlijk de videoreferee. Daar hoeven we het niet eens over te hebben.
Helaas zijn zowel de bestuurders als de voetballers als de supporters (in veel gevallen) vaak te conservatief om er ook ook maar over na te denken
Ik zei: "sympathieker en toegankelijker"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?
Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
In de voetballerij zit ook veel meer geld, dus professioneler. Dat wil echter niet zeggen dat voetbal niets van hockey kan leren. En het gaat hier niet om of voetbalscheidsrechters béter zijn dan hockeyscheidsrechters he...dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.
Dát geldt natuurlijk net zo goed voor voetballers. Als je die bij Mart Smeets of Jack van Gelder aan tafel zet, komen er ook weinig spannende teksten uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?
Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
ah joh rot toch een eind op joh, moet je een schop voor je flikkerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Donderstraal dan een end op joh
Mooi ga jij maar even afkoelen in het washok. Jij bent niet goed ben je appel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
ah joh rot toch een eind op joh, moet je een schop voor je flikker
Gister heb ik op YouTube dan Mart Smeets met die volleybal Manon terugzien, als enige. 11 minuten spannende tv zei men... ik zag alleen een vrouw die het soms een micro seconde moeilijk had om haar tranen de baas te zijn, en De Mart die zoals gewoonlijk zelf de antwoorden geeft op zijn gesloten vragen. Dat was wel weer genoeg. Schaatsen op OS is wel leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:38 schreef Parafernalia het volgende:
Btw: van horen zeggen. Kijk dan zelf eens, man
![]()
Dat is juist het punt, we willen helemaal geen voetballers aan tafel, daarom zitten Boskamp, Derksen en Gijp er. Omdat de trainers en spelers zo mediadood zijn gemaakt.quote:Hoeveel interessante voetballers zijn er dan? Nou? En het zijn er zoveel....zoveel meer dan die paar turners of wielrenners of weet ik 't wat
Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Parafernalia het volgende:
Trouwens, als je verwacht dat Smeets' programma net zo debiel (maar leuk) is als VI snap je er niet zoveel van.
Okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.
Enige punt dat ik wilde maken is dat die gare OS sporters net zo nietszeggend zijn als de bus vol miljonairs. En Smeets bespreken, mag altijd, daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig. Ik wilde gewoon er zeker van zijn dat het net zo saai was als de tamtam verkondigde en ja, die 11 minuten, krijg ik niet meer terug in mijn leven.
Zo, ik ga in de jacuzzi zitten.
Wil je anders dat ik even over je zus begint?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.
Enige punt dat ik wilde maken is dat die gare OS sporters net zo nietszeggend zijn als de bus vol miljonairs. En Smeets bespreken, mag altijd, daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig. Ik wilde gewoon er zeker van zijn dat het net zo saai was als de tamtam verkondigde en ja, die 11 minuten, krijg ik niet meer terug in mijn leven.
Zo, ik ga in de jacuzzi zitten.
Mijn zus zit aan de peppillen omdat jij overal en nergens verkondigt dat je haar he-le-maal uit mekaar getrokken hebt. Als die ouwe jou tegenkomt, geeft ie je een hijs voor je kokosnoot.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Wil je anders dat ik even over je zus begint?
Ja vorige week al. Werd meegestuurd binnen het folie van de VI.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Heeft iemand van jullie dat compilatie-dvd'tje van VI al binnen trouwens?
Ik snap deze zin niet:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
http://www.refoweb.nl/vra(...)ternational-bijwonen
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
Regel 1 bij de toetreding van de VI Studio. Geen kromme nek hebben. Mensen die bidden mogen buitenspelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
Ja, hier is hij binnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Heeft iemand van jullie dat compilatie-dvd'tje van VI al binnen trouwens?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, hier is hij binnen.
Wel een beetje jammer, een compilatie van 54 minuten van zowel VI als VIOranje.
Er is iemand op internet die van VI een compilatie van 4 uur en van VI Oranje een compilatie van 3,5 uur heeft gemaakt. Ze zijn te vinden op www.dailymotion.com/OliverVoetbal
Wat een topgozer is dat zeg
Wat is het toch een pedant mannetje, zeg!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, hier is hij binnen.
Wel een beetje jammer, een compilatie van 54 minuten van zowel VI als VIOranje.
Er is iemand op internet die van VI een compilatie van 4 uur en van VI Oranje een compilatie van 3,5 uur heeft gemaakt. Ze zijn te vinden op www.dailymotion.com/OliverVoetbal
Wat een topgozer is dat zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |