Hij bedoelt het NIET LETTERLIJK.quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:20 schreef Nozem. het volgende:
Johansson heeft anders wel 2 kinderen dus dat zal ook wel weer meevallen Robert.
Rinus Israël : 'De volgende keer schiet ik Ferry met een karabijn door allebei z'n knieën.'quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel grappig, maar natuurlijk dodelijk als coach laat staan in je eerste competitiewedstrijd.
Ben jij dat niet op je cluppie dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
Vond het eigenlijk opvallender dat blijkbaar het woordje trots daar ook al in de 'spelerstunnel' hangt. Wat een pretentieuze namaakclub is dat Twente toch ook.
Ja, maar dat draag ik wel uit in het stadion zelf. Hoeft van mij niet in de spelerstunnel te hangen. Sowieso vind ik dat hele 'kijk ons een trots' zijn imago samen met de gejatte poort van Liverpool, Munsterman die de wijken in gaat en het 'wij kunnen niet meer dan 3 woorden zingen' sfeertje in het Twentse nogal belachelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ben jij dat niet op je cluppie dan?
Hoezo gejat? Heeft Liverpool (en meerdere clubs) het alleenrecht op een toegangspoort?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar dat draag ik wel uit in het stadion zelf. Hoeft van mij niet in de spelerstunnel te hangen. Sowieso vind ik dat hele 'kijk ons een trots' zijn imago samen met de gejatte poort van Liverpool, Munsterman die de wijken in gaat en het 'wij kunnen niet meer dan 3 woorden zingen' sfeertje in het Twentse nogal belachelijk.
Mwah, het is praktisch een 1 op 1 kopie van de Engelse stijl poorten. En dan voornamelijk die van Liverpool. En Feyenoord doet ook genoeg aan maatschappelijke projecten, klopt, echter is er geen voorzitter die dat in elk televisieprogramma moet benadrukken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:05 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Hoezo gejat? Heeft Liverpool (en meerdere clubs) het alleenrecht op een toegangspoort?
Munsterman die de wijken ingaat is toch prachtig? Een mooie bijdrage van Twente aan de maatschappij. Rotterdam leent zich daar ook goed voor met al zijn probleemwijken. En je bent echt nog nooit in de Grolsch Veste geweest blijkt wel weer
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, het is praktisch een 1 op 1 kopie van de Engelse stijl poorten. En dan voornamelijk die van Liverpool. En Feyenoord doet ook genoeg aan maatschappelijke projecten, klopt, echter is er geen voorzitter die dat in elk televisieprogramma moet benadrukken.
Toch al een paar keer in Enschede geweest, en als je al iets hoort door het monotone tromgeroffel heen is het vaak niet meer dan een Olé Olé variant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |