abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115318222
Voetbal International is een voetbaldiscussieprogramma dat iedere maandag en vrijdag van 20.30 tot 22.00 uur wordt uitgezonden op RTL7. Het programma wordt gepresenteerd door Wilfred Genee en de vaste analytici zijn Johan Derksen en René van der Gijp. Iedere uitzending worden zij vergezeld door een gast. Daarnaast nemen regelmatig een of meerdere verslaggevers van Voetbal International plaats aan de bar, brengt Danny Vera zowel op maandag als vrijdag live muziek en is Escha Tanihatu iedere uitzending aanwezig als bardame. Voetbal International bestaat sinds het najaar van 2008 en is de opvolger van Voetbal Insite (dat weer een opvolger was van Sunday United en Sport aan Tafel). In de zomer van 2010 was er ook de succesvolle spin-off VI Oranje.

De Hoofdrolspelers

De Vaste Crew

De Aanschuifgasten

Overige characters

Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:
Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
De snelle ronde
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Het nieuwsrondje van Johan Derksen
Het grappige 'momentje' wat Genee even deelt

Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.

Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.

SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:
http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)

Bingokaarten
Johan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Johan Boskamp

Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:
Johan Derksen #19 Baas der bazen
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic

Televizierring

Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.

Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio

Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!

Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)

De bekende kanalen voor ultiem VI plezier:
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver
http://www.dailymotion.com/OliverVoetbal

[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 09-08-2012 00:23:09 ]
  Forum Admin donderdag 9 augustus 2012 @ 00:15:21 #2
35723 crew  GGMM
pi_115318374
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115318550
Zal de bingo kaarten even updaten
pi_115318577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 15:18 schreef planethugo het volgende:
vanaf volgend jaar achter de decoder nu FOX zich gaat begeven in nederland?
Volgens mij gaat dat precies hetzelfde zoals nu.
pi_115318586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Veerboot en johannes_vermeer zijn al een maand of 14 terug, misschien wordt het tijd voor een OP-update.
Inderdaad. Alleen nog gifjes van de huidige personen gebruiken bijvoorbeeld.
pi_115318832
Ik heb mijn broekje al uit voor maandag. Jullie ook?
pi_115319231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef GGMM het volgende:
Misschien de gifjes updaten met recentere scenes inderdaad:

Bij Hansie de cokelach: _O_

Bij Wilfried de feestgif: *O*

En bij de Bos de wrap attack: :')
gr gr
pi_115319301
pi_115319360
Heb de mannen gemist, al die b-sporten kunnen me niet bekoren.
pi_115319412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Heb de mannen gemist, al die b-sporten kunnen me niet bekoren.
Het kon mij niet bekoren dat dhr. Derksen alsnog zijn mening verkondigde over al deze manieren van tijdverspilling.
pi_115319582
Ik begrijp dhr Derksen wel, als het enge televisiewereldje je totaal niet aanstaat en je er helemaal niks mee hebt is het noodzakelijk dat je er minimaal twee keer per week op te zien bent.
pi_115320282
Inderdaad, blijven zitten om de boel nog enig niveau te geven.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:05:18 #13
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115320785
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.

Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.

Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
pi_115320904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:
Ik heb geen ene pepernoot gezien van allemaal die D-sporten op de Olumpiese Spelen.

Je gaat toch inderdaad niet juichen voor zo'n halve zool die een rukkers bronzen plak haalt bij judo, omdat hij 3x een beetje minder passief was dan de tegenstander die hij aan zijn pyama jasje trok.

Wat een overhypete kolder, zend het op zondag regulier uit en er kijkt geen paardenlul naar die onzin.
Eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 9 augustus 2012 @ 01:55:53 #15
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322292
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Perico het volgende:

:z

Hoop sporten waar de voetballerij nog wat van kan leren.
Hoop sporters die een stuk sympathieker en toegankelijker zijn dan voetballers.

Ik kijk buiten de OS die sporten ook niet eerlijk gezegd, maar ik heb wel weer een hoop geleerd deze Spelen. Voetbal is eigenlijk ook maar een kutsport. :')
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:08:40 #16
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115322559
quote:
4s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef Parafernalia het volgende:
Hoop sporten waar de voetballerij nog wat van kan leren.
In de jaren '80 ja, toen waren alle sporten nog leuk, met sterke karakters. Nu is voetbal toch het enige interessant overgebleven bolwerk.
quote:
Hoop sporters die een stuk sympathieker en toegankelijker zijn dan voetballers.
Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.

quote:
Ik kijk buiten de OS die sporten ook niet eerlijk gezegd, maar ik heb wel weer een hoop geleerd deze Spelen. Voetbal is eigenlijk ook maar een kutsport. :')
Wat ik heb geleerd van de Spelen: 34 fucking zwemmedailles, de zogenaamd grootste sporters aller tijden zijn altijd gay zwemmers in hun strakke broekje.. ja, omdat ze 50 meter verder weer een plak opduiken, en dat in 4 disciplines.

Compleet lachwekkend, dat Olympische programma. En dan zeggen dat golf, cricket, veldrijden of darten niet Olympisch is, nee.. maar handboogschutters met een bierbuik van 150 kg. wel. Het is zo arbitrair, daar krijgt een paard de hik van.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:10:29 #17
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322595
De opzet van de Spelen is wat anders dan de sporten zelf he. Ben het grotendeels met je eens wat dat betreft.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:14:25 #18
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322661
Voetballerij kan wat leren van hockey.
Shootouts ipv strafschoppen. Veel leuker, spannender en minder "loterijfactor".
Buitenspel afschaffen, zorgt alleen maar voor gezeik. En ik twijfel uberhaupt aan het nut van buitenspel.
En als laatste natuurlijk de videoreferee. Daar hoeven we het niet eens over te hebben.

Helaas zijn zowel de bestuurders als de voetballers als de supporters (in veel gevallen) vaak te conservatief om er ook ook maar over na te denken }:|
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:14:58 #19
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115322669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:08 schreef Perico het volgende:

[..]

Ik ben ze niet tegengekomen. Ze zijn of super arrogant, of volstrekt nietszeggend.

[..]

Je bent ze niet tegenkomen omdat je geen pepernooit van de OS gezien hebt dude :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:18:50 #20
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115322750
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?

Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
pi_115322781
quote:
4s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:14 schreef Parafernalia het volgende:
Voetballerij kan wat leren van hockey.
Shootouts ipv strafschoppen. Veel leuker, spannender en minder "loterijfactor".
Buitenspel afschaffen, zorgt alleen maar voor gezeik. En ik twijfel uberhaupt aan het nut van buitenspel.
En als laatste natuurlijk de videoreferee. Daar hoeven we het niet eens over te hebben.

Helaas zijn zowel de bestuurders als de voetballers als de supporters (in veel gevallen) vaak te conservatief om er ook ook maar over na te denken }:|
Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:38:36 #22
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115323124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:
Okee, geef jij mij dan eens voorbeelden van Olympische Nederlandse sporters die jij enorm charismatisch vond of teksten hoorde uitbraken, die jou versteld deden zijn?

Ik heb van horen zeggen dat het voorlezen van de waterstanden interessanter is dan het programma van Mart Smeets, doordat die sportgasten zo doods zijn...
Ik zei: "sympathieker en toegankelijker" :D

Btw: van horen zeggen :'). Kijk dan zelf eens, man :z

Hoeveel interessante voetballers zijn er dan? Nou? En het zijn er zoveel....zoveel meer dan die paar turners of wielrenners of weet ik 't wat

[ Bericht 9% gewijzigd door Parafernalia op 09-08-2012 02:47:25 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 02:40:15 #23
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115323162
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:20 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat voetbalscheidsrechters beter zijn dan hockeyscheidsrechters mét video ref. Wat een niveau zeg, die video ref maakte ook gewoon een blunder.
In de voetballerij zit ook veel meer geld, dus professioneler. Dat wil echter niet zeggen dat voetbal niets van hockey kan leren. En het gaat hier niet om of voetbalscheidsrechters béter zijn dan hockeyscheidsrechters he...dat zeg ik helemaal niet.

Verder hoeven jullie je niet 'aangevallen' te voelen ofzo..ik vind hockey verder niet leuk om naar te kijken, en volg voetbal al meer dan 20 jaar. :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Parafernalia op 09-08-2012 02:51:21 ]
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:12:58 #24
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_115328633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:18 schreef Perico het volgende:

Dát geldt natuurlijk net zo goed voor voetballers. Als je die bij Mart Smeets of Jack van Gelder aan tafel zet, komen er ook weinig spannende teksten uit.

Laat lekker gaan joh, die Olympische Spelen. Is prima zomer- of wintervulling zo eens in de twee jaar. :Y
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:57:19 #25
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_115329974
Die Olympische spelen zijn toch leuk als opvulling. Niks meer en niks minder. En kijken of er lekkere wijven rondlopen.

Leryn Franco (speerwerpen) is goed.

Tia Hellebaut (hoogspringen)...tja

TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_115330130
Leryn Franco was juist razend slecht.

Maar ze vond dat men niet teveel op haar enorme tetten moest letten.
Nee, die 50 meter is leuk.
pi_115337818
verkeerde topic :'(
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:25:31 #28
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_115337876
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:24 schreef IbanMayo het volgende:
verkeerde topic :'(
Donderstraal dan een end op joh
Paardelul !!!
pi_115337991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:25 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Donderstraal dan een end op joh
ah joh rot toch een eind op joh, moet je een schop voor je flikker
pi_115338365
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:27 schreef IbanMayo het volgende:

[..]

ah joh rot toch een eind op joh, moet je een schop voor je flikker
Mooi ga jij maar even afkoelen in het washok. Jij bent niet goed ben je appel.
pi_115339304
Ik heb De Spelen eigenlijk helemaal niet gekeken. Ik zag alleen een paar filmpjes van Derksen. Doet hij daar nog wat anders dan de OS afkraken? Ga er dan niet zitten.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:03:03 #32
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115339515
quote:
4s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 02:38 schreef Parafernalia het volgende:

Btw: van horen zeggen :'). Kijk dan zelf eens, man :z
Gister heb ik op YouTube dan Mart Smeets met die volleybal Manon terugzien, als enige. 11 minuten spannende tv zei men... ik zag alleen een vrouw die het soms een micro seconde moeilijk had om haar tranen de baas te zijn, en De Mart die zoals gewoonlijk zelf de antwoorden geeft op zijn gesloten vragen. Dat was wel weer genoeg. Schaatsen op OS is wel leuk.

quote:
Hoeveel interessante voetballers zijn er dan? Nou? En het zijn er zoveel....zoveel meer dan die paar turners of wielrenners of weet ik 't wat
Dat is juist het punt, we willen helemaal geen voetballers aan tafel, daarom zitten Boskamp, Derksen en Gijp er. Omdat de trainers en spelers zo mediadood zijn gemaakt.

Mijns inziens is dat ook het geval met iedereen van Edith Bosch tot Marianne Vos tot Johnny Hoogerland. Daar komt ook niets bruikbaars uit. En nu laat ik het gaan en geven we mekaar een enorme ros op de schouders, ouwe reus. Lekker weer naar MVV tegen AGOVV gaan kijken, niets mis mee.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:07:19 #33
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115339699
Zit je nou VI met de Olympische Spelen te vergelijken? Of VI met dat programma van Smeets? Of wat? :)

Dus je hebt één fragment teruggezien omdat "men zei" dat dit het enige leuke fragment was. Dude! :')

Trouwens, als je verwacht dat Smeets' programma net zo debiel (maar leuk) is als VI snap je er niet zoveel van.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:12:34 #34
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115339979
quote:
4s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef Parafernalia het volgende:

Trouwens, als je verwacht dat Smeets' programma net zo debiel (maar leuk) is als VI snap je er niet zoveel van.
Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.

Enige punt dat ik wilde maken is dat die gare OS sporters net zo nietszeggend zijn als de bus vol miljonairs. En Smeets bespreken, mag altijd, daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig. Ik wilde gewoon er zeker van zijn dat het net zo saai was als de tamtam verkondigde en ja, die 11 minuten, krijg ik niet meer terug in mijn leven.

Zo, ik ga in de jacuzzi zitten.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:14:14 #35
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115340060
Waarom altijd die overacting jongens?

Ik heb er weer in zin!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:14:50 #36
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_115340100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Perico het volgende:

[..]

Zit je nou nog te zeiken? Lazerstraal toch een eind op man... we hadden er toch een biertje op gedronken of niet... ik snap alles heel goed, dat jij net zo kort door de bocht gaat als die homo 200 meter lopers, daar kan ik niets aan doen.

Enige punt dat ik wilde maken is dat die gare OS sporters net zo nietszeggend zijn als de bus vol miljonairs. En Smeets bespreken, mag altijd, daar heb ik jouw goedkeuring niet voor nodig. Ik wilde gewoon er zeker van zijn dat het net zo saai was als de tamtam verkondigde en ja, die 11 minuten, krijg ik niet meer terug in mijn leven.

Oke :z
pi_115346238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Perico het volgende:

[..]

Wil je anders dat ik even over je zus begint?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:08:47 #38
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_115348867
Heeft iemand van jullie dat compilatie-dvd'tje van VI al binnen trouwens?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2012 @ 20:11:39 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:27:53 #40
349538 Anno2012
pi_115349887
Ik ga dat verhaal van die sekte niet lezen.
Paardelul !!!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:32:44 #41
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_115354022
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Wil je anders dat ik even over je zus begint?
Mijn zus zit aan de peppillen omdat jij overal en nergens verkondigt dat je haar he-le-maal uit mekaar getrokken hebt. Als die ouwe jou tegenkomt, geeft ie je een hijs voor je kokosnoot.
pi_115354060
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Ja vorige week al. Werd meegestuurd binnen het folie van de VI.
pi_115355521
quote:
Ik snap deze zin niet:

Nu willen onze ouders niet dat wij gaan omdat we daar niet "God kunnen ontmoeten".

De studio van VI lijkt me nu juist de plek waar je een of meerdere goden kunt ontmoeten.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:13:54 #44
pi_115357138
In de VI-studio kan Jezus zich openbaren in Hansie Hansie, dus religie volop. Ook al is de bijbel een gedateerd sprookjesboek.
pi_115358276
quote:
Regel 1 bij de toetreding van de VI Studio. Geen kromme nek hebben. Mensen die bidden mogen buitenspelen.
pi_115363192
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:08 schreef Veerboot het volgende:
Ja, hier is hij binnen.

Wel een beetje jammer, een compilatie van 54 minuten van zowel VI als VIOranje.

Er is iemand op internet die van VI een compilatie van 4 uur en van VI Oranje een compilatie van 3,5 uur heeft gemaakt. Ze zijn te vinden op www.dailymotion.com/OliverVoetbal

Wat een topgozer is dat zeg _O_
pi_115363497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:48 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Ja, hier is hij binnen.

Er is iemand op internet die van VI een compilatie van 4 uur en van VI Oranje een compilatie van 3,5 uur heeft gemaakt. Ze zijn te vinden op www.dailymotion.com/OliverVoetbal

:D ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:03:05 #49
pi_115366120
quote:

[..]

Ja, hier is hij binnen.

Wat is het toch een pedant mannetje, zeg!
pi_115366770
Jammer dat ze niet morgen al even willen voorbeschouwen :(
pi_115368188
quote:
De schrijver van dit stukje weet duidelijk niet dat Buddha zich af en toe manifesteert in Wilfred Genee. Ik zou de jongens dus aanraden niet naar de uitzending te gaan.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:24:28 #53
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115372049
quote:

[..]

Ja, hier is hij binnen.

Het wordt tijd dat diezelfde man een zwarte handel aanmaakt en het op DVD gaat verkopen. Dubbel DVD complicatie van VI/VI Oranje 2011/2012. Niks mis mee! Laat het telmachientje maar lopen... trrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_115372718
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat diezelfde man een zwarte handel aanmaakt en het op DVD gaat verkopen. Dubbel DVD complicatie van VI/VI Oranje 2011/2012. Niks mis mee! Laat het telmachientje maar lopen... trrrrrrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hmm, daar zit misschien wel handel in :)
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:51:48 #55
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115372786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 10:48 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Hmm, daar zit misschien wel handel in :)
Dat weet ik wel zeker, ouwe pik.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 11:25:39 #56
pi_115373629
Zwarte handel? Maar wat vindt de Belgische belastingdienst daarvan?
pi_115374407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:25 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zwarte handel? Maar wat vindt de Belgische belastingdienst daarvan?
Daar heb ik me toch allang laten uitschrijven joh! :)
pi_115375069
http://www.dailymotion.co(...)saverkrachting_sport

Louis had het over Kluivert als potentieel toptrainer
pi_115378806
quote:

[..]

Ja, hier is hij binnen.

Inderdaad, prima man. Niets mis mee, laat gaan. Compilatietje. Lekker man.
pi_115382278
Kan ik vanuit Singapore livestreampje kijken? ;(
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_115404344
Ik lul altijd klakkeloos die Derksen na dus ik kan niet wachten totdat VI weer begint. Eigenlijk moeten we dit seizoen eens met een stel gassies een uitzendinkje bezoeken. He? Of denk jij van niet? Jawel man.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_115405788
Ik word altijd heel zenuwachtig van dat geplan. Dan zeg ik tegen mezelf: vanavond lekker om zeven uur saunatje schoon maken. Maar als ik dan naar een verjaardag ga en het is half zeven dan moet ik weg. Heel gek Micheltje, ja toch? Ja dat moet ik doen ouwe reus. Als ik dat niet doe denk ik, waar gaat saunatje heen, ja toch?
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:34:46 #65
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_115405797
Derksen ging daarnet weer helemaal los op v.Gaal
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:32:36 #66
349538 Anno2012
pi_115409236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 23:34 schreef RubenSosa het volgende:
Derksen ging daarnet weer helemaal los op v.Gaal
Oliver? :@
Paardelul !!!
pi_115409292
In mijn fantasie is Louis inderdaad totaal vernederd door JD.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:51:37 #68
pi_115410150
Van Gaal is een uitstekende clubtrainer. Maar de internationals willen niet met een druk schema bij de club de gevarieerde oefenstof van Louis ondergaan.
pi_115419123
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:04 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

ja ... ... .... :)

[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xsqxkl]afbeelding
]
De Spelen (2012) - Johan Derksen over de 'Achterbakse Gluiperd' Louis van Gaal[/url]
Heerlijk man, meteen filmpje. Lekker Oliver. Ooh, wat mooi. Wat een gemak ook, dat kunnen alleen de allergrootsten. Kijk dan, wat een finesse.

Ik doe meteen mijn broekje uit en pak m even mee, maakt het uit.
pi_115419255
Oliver, je kan niet zonder *O*
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:43:52 #72
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_115420428
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Oliver, je kan niet zonder *O*
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_115424790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:04 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

ja ... ... .... :)

[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xsqxkl]afbeelding
]
De Spelen (2012) - Johan Derksen over de 'Achterbakse Gluiperd' Louis van Gaal[/url]
Hij zit af en toe wel erg uit zijn nek te lullen. Dat hele idee dat de KNVB Van Gaal niet had mogen aannemen vanwege zijn betrokkenheid bij het Ajax-gezeik. Johan is oud en wijs genoeg om te begrijpen hoe dat in het voetbal werkt: als iemand de kans ruikt op een mooie baan, dan gaan ze over lijken. Als er een trainer ontslagen wordt bij een mooie club, dan zijn de wegrestaurants weer gevuld met andere trainers (die vaak nog ergens anders onder contract staan) die in driedelig pak de club in kwestie benaderen.

En dan moet Van Gaal voor de rest van z'n leven een Berufsverbot krijgen zeker. :') Kom op zeg. Tuurlijk heeft Johan gelijk over het hele Ajax-verhaal, en laten we blij zijn dat die contrarevolutie mislukt is. Maar dat Van gaal daarom geen baan bij de KNVB mag krijgen, dat is net zo dom als roepen dat Uri Coronel een stadionverbod moet krijgen omdat hij Cruijff tegenwerkte. Op dit soort punten gaat Johan zelf z'n stem verheffen en een rooie nek krijgen en dan draaft hij ontzettend door.
pi_115424968
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:29 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Hij zit af en toe wel erg uit zijn nek te lullen. Dat hele idee dat de KNVB Van Gaal niet had mogen aannemen vanwege zijn betrokkenheid bij het Ajax-gezeik. Johan is oud en wijs genoeg om te begrijpen hoe dat in het voetbal werkt: als iemand de kans ruikt op een mooie baan, dan gaan ze over lijken. Als er een trainer ontslagen wordt bij een mooie club, dan zijn de wegrestaurants weer gevuld met andere trainers (die vaak nog ergens anders onder contract staan) die in driedelig pak de club in kwestie benaderen.

En dan moet Van Gaal voor de rest van z'n leven een Berufsverbot krijgen zeker. :') Kom op zeg. Tuurlijk heeft Johan gelijk over het hele Ajax-verhaal, en laten we blij zijn dat die contrarevolutie mislukt is. Maar dat Van gaal daarom geen baan bij de KNVB mag krijgen, dat is net zo dom als roepen dat Uri Coronel een stadionverbod moet krijgen omdat hij Cruijff tegenwerkte. Op dit soort punten gaat Johan zelf z'n stem verheffen en een rooie nek krijgen en dan draaft hij ontzettend door.
Van Gaal werkt wel als een rode lap op Johan, maar inzake dat Ajax verhaal begrijp ik hem wel. je hebt als KNVB toch wel een soort 'voorbeeldfunctie'. Dus moet je dan iemand aannemen die bij 's lands grootste club op zo'n manier binnen heeft geprobeerd te komen. En dan nog het hele pers verhaal...
pi_115425077
Dat is wel waar natuurlijk. Maar ook dat heeft te maken met het bredere normbesef (of gebrek daaraan) in het voetbal. Of het nu Van Gaal of Verbeek of iemand anders is, het feit dat ze zich af en toe ontzettend boers gedragen wordt genegeerd omdat het nu eenmaal zulke goede trainers zijn. Denk aan Scheringa die Van Gaal als een 'authentiek mens' betitelde op het moment dat Van Gaal voor de camera's echt compleet door het lint ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')