Hahaha leuk bedacht Lenehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef LeNeHe het volgende:
Waar Klums een mooie echo liet zien en waar we wachten op Bunny's bunny.
Op de een of andere manier herken ik het wel. Ik heb het idee dat ik deze zwangerschap er zomaar bij doe ofzo. Eerder was het uitkijken naar elke woensdag, want weer een week verder, en nu alweer zomaar bijna 24 weken. Ik moet dan ook echt even in mijn agenda kijken hoever ik ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:23 schreef Incantrix het volgende:
KaatjeJannie, ja man, alweer 20 weken! Althans, zaterdag dan. IK vind het bijzonder raar hoe 'vanzelfsprekend' de weken elkaar nu opvolgen, het gaat allemaal vanzelf ofzoNouja, ik klink vast heel suf, maar zo voelt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef danic het volgende:
hahaha, nou ik weet het sinds vanmorgen, dus nog even mondje dicht voor iedereen die mij op facebook heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben er ook weer 4 foto's bij gekregen (ik heb er nu serieus een stuk of 9!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Logician78 op 09-08-2012 12:30:51 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja alleen is het ook wel een klap, er is heel veel onderzoek gedaan naar mijn baarmoedermond e.d. destijds en daarna zonder verdere verklaring hebben ze het onderzoek gestopt maar ben altijd met onzekerheid en pijn bij het ... blijven rondlopen, dus het is erg onwerkelijk en voel me ook lichtelijk boos dat hier nooit naar gekeken is door de proffesionals.. Maar beter laat dan nooit natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
Logi wat een mooie echofoto'sen wat fijn dat die gynaecoloog zo allerlei eerdere klachten ineens kon verklaren! Hopelijk is het met die therapie te verhelpen!
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Had je heel wat ellende kunnen besparen als je dit eerder had gewetenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:13 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja alleen is het ook wel een klap, er is heel veel onderzoek gedaan naar mijn baarmoedermond e.d. destijds en daarna zonder verdere verklaring hebben ze het onderzoek gestopt maar ben altijd met onzekerheid en pijn bij het ... blijven rondlopen, dus het is erg onwerkelijk en voel me ook lichtelijk boos dat hier nooit naar gekeken is door de proffesionals.. Maar beter laat dan nooit natuurlijk
Klopt ze zei, 1mnd niets "intern" ook geen vinger etc. ondertussen fysio en over 1mnd bij haar terug komen om te overleggen hoe het gaat en dan weer intern onderzoek hoe het er dan voor staat. Wel fijn hoe ze het aanpakt omdat ik er eigenlijk voor de beeb komquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef rebel-angel het volgende:
en gefeliciteerd natuurlijk, danic
en logi fijn dat alles goed is en gelukkig geen nierbekken gedoe
ach en 1 maand geen sex kom je ook wel overheen![]()
en wat betreft het roze pijltje ik heb geen idee en gok ook altijd fout
maar zo zou ik zeggen meisje, maar ik heb geen idee of dat nou is waar je naar moet kijken
Misschien Biogarde proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef Mangostine het volgende:
Ik eet en eet, maar het drukt terug tegen mijn huig.
Is dat zo? Ik dacht dat er al wel iets in ontwikkeling zou zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef WupWup het volgende:
Met 11+6 is daar sowieso nog geen piemel te zienMooie echofoto's! realiseer je je dat je achternaam en geboortedatum erop staan?
Zo hee, wat vliegt de tijd!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:52 schreef Skoap het volgende:
Bunny
Wolk welkom
Jeetje 30 weken vandaag![]()
Oooohquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef SupremeEvil het volgende:
Misschien dat dit helpt Bunny:
[ afbeelding ]
Rammelen maar!![]()
Verder niet bijgelezen...
Ja dat is zeker snel gegaan haha. Om nou te zeggen dat het niet de bedoeling was is natuurlijk niet waar, maar het was niet de verwachting. Het heeft een jaartje geduurd voordat ik zwanger was van Eva.Toen zag ik ineens heel duidelijk wanneer mijn vruchtbare periode was en dat bleek te kloppen. Had ik nu ook, dus dacht ach....eens kijken of het weer luktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Danic, geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan, of niet?
ja, ik ben (buiten haar schoonouders om die op de oudste passen) de enige die weet dat ze nu aan de gang is...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef danic het volgende:
En Asy, dat is ook retespannendbijna live te volgen!
Oeh! Dat is ook spannend!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef Asyniur het volgende:
danic, wat leuk! Gefeliciteerd!
Mijn lieve overbuur ligt te bevallen en ik vind het retespannend!
Nee, maar minimum en dan een contract van 32-36 uur aanbieden en dan in praktijk altijd 32 schrijven, terwijl het 36 werk was mag welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:29 schreef Asyniur het volgende:
Oi free, genoeg hulptroepen inschakelen dan maar!
En wat fijn dat Tara weer werk heeft zeg! En onder minimum mag toch helemaal niet?
Herkenbaar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, maar minimum en dan een contract van 32-36 uur aanbieden en dan in praktijk altijd 32 schrijven, terwijl het 36 werk was mag wel
Ik ga het idd ook nooit meer doen, blijf nekken hier maar nog even en dan ben ik er vanafquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef Pvoesss het volgende:
Danic gefeliciteerd!![]()
![]()
En dat tekort aan piesende moeders snap ik wel. Veel sterkteZodra ik de fles open deed ging ik over mijn nek.
(en de service van mvm ben ik op afgeknapt.. stank voor dankik pis nooit meer voor ze. )
Ik kreeg er pas last van na dat ik 3wk aan het piesen was, maar hopelijk ben ik gewoon een geval apartquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb gelukkig helemaal geen last van de kannen van MvM! Er zit wel een apart luchtje aan, maar ik kan ze gewoon open en dicht doen zonder misselijk te wordenWas er wel een beetje huiverig voor na alle verhalen
mijn bloed was toen dusdanig stroperig dat er totaal iets van 6 zakjes plasma overheen ging voordat de waardes goed waren. edit; ik zoek ff na of ik iets kan vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef Kyara het volgende:
Simmu, ja, ik heb ook meteen gezegd dat mijn ijzer meestal rond de 8 zit. Ze zullen het de volgende keer ook weer even meten om het in de gaten te houden. Ik heb begrepen dat meer dan 10 te hoog is.
Als je wilt doen erg graag!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:58 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn bloed was toen dusdanig stroperig dat er totaal iets van 6 zakjes plasma overheen ging voordat de waardes goed waren. edit; ik zoek ff na of ik iets kan vinden
Sorry,quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Fee-nix het volgende:
Kyara daar ben je dan! Zat al de hele dag te wachten. Wat goed dat alles er goed uit zag! En fijn dat ze in ieder geval allebei een eigen vruchtzak hebben.
oeh wat vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kennen jullie 4Moms? AWESOME spullenKan het alleen nergens in Nederland vinden dus shipping costs zullen wel achterlijk veel zijn
![]()
Ik zit al maanden op deze bouncer te kwijlen
Of deze stroller, ge-ni-aalHij vouwt zichzelf
![]()
Maar ja. Shipping enzo
En dan lekker even genieten van rust, en alle nieuwe informatie op je in laten werken!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sorry,
ik moest boodschappen doen want oh ja, we gaan zondag op vakantie
En slapen terwijl mijn moeder Midas heeft geentertaind
Nee hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sorry,
ik moest boodschappen doen want oh ja, we gaan zondag op vakantie
En slapen terwijl mijn moeder Midas heeft geentertaind
ik kan het niet vinden zo 1-2-3, maar er staat mij iets van bij dat het niet zo belachelijk hoog was an sich hoor, iets van 8.6 ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als je wilt doen erg graag!
Dat mijn ijzer de vorige keer zo hoog was (maar binnen de marges) heeft er wel voor gezorgd dat er geen bloedtransfusie nodig was na de fluxus.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Kyara het volgende:
Danic, wat leuk!![]()
![]()
Weer samen zwanger! (ok, de vorige keer was het een week of zo en toen moest jij zo nodig bevallen
)
Het is inderdaad een 2-eiige tweeling maar die placenta kan dan blijkbaar nog steeds gedeeld worden (al is dat niet de verwachting).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:49 schreef pessie het volgende:
Kyara als ze allebei een eigen vruchtzak hebben duidt dat toch op 2-eiïg en dus een eigen placenta? Correct me if I'm wrong.
Fijn dat ze het allebei zo goed deden!
Onze plannen om toch nog in september even op vakantie te gaan nemen steeds serieuzere vormen aanheb heel veel zin om te gaan door alles. Lijkt me heerlijk. Vandaag een nieuwe tankini gescoord
met zomerjurkje met buikgroeiruimte
Daar ben je toch zelf bij? Niemand die je kind komt afpakken omdat de box niet goedgekeurd isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eens zitten googlen op de veiligheidseisen waar een box aan moet voldoen... waarschijnlijk gaat de box waar ik vroeger in heb gelegen (een heel mooie witte met bloemetjes) niet door de keuring komen![]()
Dan maar een nieuwere box scoren op marktplaats en die pimpen denk ik
n.ikk.i en ze is bijna 8 pond!quote:
De spijlen je ver uiteen bijvoorbeeld? Ik zou het ook niet aandurven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij? Niemand die je kind komt afpakken omdat de box niet goedgekeurd is
Wat zou er is mee zijn dan?
En de overbuuf is bevallen van een meisje <3
wat is te ver? dat vroeg ik toch ook? wat er mis was?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef -Spring het volgende:
[..]
De spijlen je ver uiteen bijvoorbeeld? Ik zou het ook niet aandurven.
Jep we redden het nog wel een dagje. Morgen meld ik me waarschijnlijk vrij laat ivm met ziekenhuis en seroniteitsonderzoek. En dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. óf ik pers mijn kleintje er vanavond gewoon uit natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Bunny houd je het nog een beetje vol?
Dat laatste zou het mooist zijn natuurlijk! Succes morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Jep we redden het nog wel een dagje. Morgen meld ik me waarschijnlijk vrij laat ivm met ziekenhuis en seroniteitsonderzoek. En dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. óf ik pers mijn kleintje er vanavond gewoon uit natuurlijk
De normen zijn vaak zo streng dat het sowieso nooit meer iets mis kan gaan. Dat wil niet zeggen dat als de spijlen bijv een 0,5 cm verder uit elkaar staan, het meteen levensbedreigend isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef -Spring het volgende:
Het ging me om dat 'afpakken als ie niet goedgekeurd is'.
Dat vind ik geen reden om de bewust de veiligheidsnormen te negeren. Die zijn er niet voor niks. Ik zou het dus zelf niet aandurven, ongeacht wat de reden is. Heb er zelf nl te weinig verstand van om dat in te kunnen schatten.
Wat was er 'mis' met jullie wiegje dan?
Ahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Logician78 het volgende:
We vangen 1 jongen op die thuis problemen heeft en al 2wk zonder dak boven zijn hoofd zit, alleen onverwacht even halve vriendengroep op de bank die gaan zo wel weer weg natuurlijk, maar lag net lang uit op de bank stokbroodkruimels overalhad niet verwacht dat die vanavond nog zou komen.
Vamp houdt het nog steeds bij licht voorwerkquote:
ja maar geloof dat vamp geen onbeperkte toegang tot een beurt heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:57 schreef Logician78 het volgende:
Vamp een goede beurt heeft bij mij tot 2 maal toe de boel in gang gezet
Ik heb eigenlijk nooit en altijd weekend, ik heb praktijk aan huis zeg maar. Dus behalve voor lezingen (en op een paar clienten na) hoef ik er bijna nooit uit, dat scheelt wel een hoop gelukkig. Maar op de puber hier in huis na verder dit weekend helemaal nietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Irritant hè Logi. Heb je wel al weekend?
Ik werk 4x9, elke dag om 7u in de auto... Dus in combi met korte nachten ben ik echt dood op donderdagavond. Vrijdag heb ik nodig om bij te komen
Oh...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:00 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ja maar geloof dat vamp geen onbeperkte toegang tot een beurt heeft
Ja idd ben gewoon al bijna 4mnd als ze terug zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:07 schreef Mangostine het volgende:
Fijn. En tis aftellen hè, tot je huis weer vol is
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:34 schreef Mangostine het volgende:
free, fijn dat het wat minder afzien is vandaag...
Sorry, ik interpreteerde dat vrijheidsgevoel als een positievere noot, maar sterktequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Ik zei alleen dat het fijn was om het 'rijk' weer alleen te hebben en zo hernieuwde vrijheid te hebben in huis.
Lichamelijk gaat het nog net zo ruk, zo niet slechter, want ik moet het nu alleen doen
Ik ben alleen wel heel tevreden vandaag.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef Incantrix het volgende:
Bunny, woah, wat goed, zet 'm op!!
En heywat lief, thnx voor het aan ons denken
de echo was echt superuitgebreid, ze is bijna een uur beziggeweest en alles dat ze kon controleren zag er supergoed uit
we zijn zo opgelucht, ik voel me zo licht als een veertje. En..... We zagen een hamburgertje!
ik moet echt even wennen aan het idee, maar vind het wel heel erg leuk
ze gaf wel als kanttekening dat het geslacht het beste bij de volgende echo nog eens nagecheckt kan worden, bij deze termijn is er een kleine foutmarge, met name een meisje kan moeilijk te zien zijn. Zoals ze zei: het lijkt een meisje
omdat ik met eigen ogen een hamburgertje heb gezien geloof ik het wel, maar zal voor de zekerheid nog maar even geen duizenden Hello Kitty's inslaan
Zeker geen paars he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb vooral een boel ideeen van online.
En bij mij op zolderIk gok dat ik er iets van 15 heb
En zelf maar 1 gekocht ooit.
Fta Zoek eens op koekaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Inca wat fijn dat alles er goed uit zag! Kan me voorstellen dat jullie opgelucht zijn.
Heeft iemand enig idee waar ik mutsjes vandaan kan halen in andere kleuren dan roze, wit, blauw of met motiefjes? En dan bij voorkeur niet online?
het in elkaar zetten was een eitje. Het frame inklappen niet. Jeetje wat stonden we daarmee te klotenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:54 schreef danic het volgende:
Leuk Skoap, is je wagen helemaal naar wens? Ging het in elkaar zetten? Wij hebben toen zo lopen kloten, niet normaal.
Van harte!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:22 schreef _Bunny_ het volgende:
Sorry dames voor de late update!
Maar het is gelukt! Was best heftig, maar alle moeite was het waard.
K.aida F.aye, 51 cm, 3455 gram!
Later meer!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 00:11 schreef Logician78 het volgende:
Mijn jongste is nu jarig, blehg ik mis hem
Hier wordt nog flink gedronken. En idd geknetterd, het is heerlijk poepen in een schone luier! Slaap lekker voor straks!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:39 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Ik ga s kijken of k mn dametje weer in bed krijg![]()
Oh, denk dat k een luier moet verschonen![]()
Hoor geknetter...nog even wachten met slapen wordt dat
Haha, en achteraf denk je: hoe heb ik DAT nou gemistquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 08:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Dat groeien van de buik gaat wel snel je ziet het met de week groeien.Ook dat ze verandert . Bijvoorbeeld der huid word mooier opvliegerig (word ze bozer omdat ik er om lach) ook veel moe en hongerig.En dat we het pas na 8weken ontdekten kan ik met me hoofd nog niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |