Ahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:48 schreef Logician78 het volgende:
We vangen 1 jongen op die thuis problemen heeft en al 2wk zonder dak boven zijn hoofd zit, alleen onverwacht even halve vriendengroep op de bank die gaan zo wel weer weg natuurlijk, maar lag net lang uit op de bank stokbroodkruimels overalhad niet verwacht dat die vanavond nog zou komen.
Vamp houdt het nog steeds bij licht voorwerkquote:
ja maar geloof dat vamp geen onbeperkte toegang tot een beurt heeftquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:57 schreef Logician78 het volgende:
Vamp een goede beurt heeft bij mij tot 2 maal toe de boel in gang gezet
Ik heb eigenlijk nooit en altijd weekend, ik heb praktijk aan huis zeg maar. Dus behalve voor lezingen (en op een paar clienten na) hoef ik er bijna nooit uit, dat scheelt wel een hoop gelukkig. Maar op de puber hier in huis na verder dit weekend helemaal nietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Irritant hè Logi. Heb je wel al weekend?
Ik werk 4x9, elke dag om 7u in de auto... Dus in combi met korte nachten ben ik echt dood op donderdagavond. Vrijdag heb ik nodig om bij te komen
Oh...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:00 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
ja maar geloof dat vamp geen onbeperkte toegang tot een beurt heeft
Ja idd ben gewoon al bijna 4mnd als ze terug zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:07 schreef Mangostine het volgende:
Fijn. En tis aftellen hè, tot je huis weer vol is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |