Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:34 schreef Mangostine het volgende:
free, fijn dat het wat minder afzien is vandaag...
Sorry, ik interpreteerde dat vrijheidsgevoel als een positievere noot, maar sterktequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Ik zei alleen dat het fijn was om het 'rijk' weer alleen te hebben en zo hernieuwde vrijheid te hebben in huis.
Lichamelijk gaat het nog net zo ruk, zo niet slechter, want ik moet het nu alleen doen
Ik ben alleen wel heel tevreden vandaag.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:11 schreef Incantrix het volgende:
Bunny, woah, wat goed, zet 'm op!!
En heywat lief, thnx voor het aan ons denken
de echo was echt superuitgebreid, ze is bijna een uur beziggeweest en alles dat ze kon controleren zag er supergoed uit
we zijn zo opgelucht, ik voel me zo licht als een veertje. En..... We zagen een hamburgertje!
ik moet echt even wennen aan het idee, maar vind het wel heel erg leuk
ze gaf wel als kanttekening dat het geslacht het beste bij de volgende echo nog eens nagecheckt kan worden, bij deze termijn is er een kleine foutmarge, met name een meisje kan moeilijk te zien zijn. Zoals ze zei: het lijkt een meisje
omdat ik met eigen ogen een hamburgertje heb gezien geloof ik het wel, maar zal voor de zekerheid nog maar even geen duizenden Hello Kitty's inslaan
Zeker geen paars he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb vooral een boel ideeen van online.
En bij mij op zolderIk gok dat ik er iets van 15 heb
En zelf maar 1 gekocht ooit.
Fta Zoek eens op koekaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:35 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Inca wat fijn dat alles er goed uit zag! Kan me voorstellen dat jullie opgelucht zijn.
Heeft iemand enig idee waar ik mutsjes vandaan kan halen in andere kleuren dan roze, wit, blauw of met motiefjes? En dan bij voorkeur niet online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |