Ik ga het idd ook nooit meer doen, blijf nekken hier maar nog even en dan ben ik er vanafquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:27 schreef Pvoesss het volgende:
Danic gefeliciteerd!![]()
![]()
En dat tekort aan piesende moeders snap ik wel. Veel sterkteZodra ik de fles open deed ging ik over mijn nek.
(en de service van mvm ben ik op afgeknapt.. stank voor dankik pis nooit meer voor ze. )
Ik kreeg er pas last van na dat ik 3wk aan het piesen was, maar hopelijk ben ik gewoon een geval apartquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb gelukkig helemaal geen last van de kannen van MvM! Er zit wel een apart luchtje aan, maar ik kan ze gewoon open en dicht doen zonder misselijk te wordenWas er wel een beetje huiverig voor na alle verhalen
mijn bloed was toen dusdanig stroperig dat er totaal iets van 6 zakjes plasma overheen ging voordat de waardes goed waren. edit; ik zoek ff na of ik iets kan vindenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:41 schreef Kyara het volgende:
Simmu, ja, ik heb ook meteen gezegd dat mijn ijzer meestal rond de 8 zit. Ze zullen het de volgende keer ook weer even meten om het in de gaten te houden. Ik heb begrepen dat meer dan 10 te hoog is.
Als je wilt doen erg graag!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:58 schreef simmu het volgende:
[..]
mijn bloed was toen dusdanig stroperig dat er totaal iets van 6 zakjes plasma overheen ging voordat de waardes goed waren. edit; ik zoek ff na of ik iets kan vinden
Sorry,quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:47 schreef Fee-nix het volgende:
Kyara daar ben je dan! Zat al de hele dag te wachten. Wat goed dat alles er goed uit zag! En fijn dat ze in ieder geval allebei een eigen vruchtzak hebben.
oeh wat vet!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kennen jullie 4Moms? AWESOME spullenKan het alleen nergens in Nederland vinden dus shipping costs zullen wel achterlijk veel zijn
![]()
Ik zit al maanden op deze bouncer te kwijlen
Of deze stroller, ge-ni-aalHij vouwt zichzelf
![]()
Maar ja. Shipping enzo
En dan lekker even genieten van rust, en alle nieuwe informatie op je in laten werken!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sorry,
ik moest boodschappen doen want oh ja, we gaan zondag op vakantie
En slapen terwijl mijn moeder Midas heeft geentertaind
Nee hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sorry,
ik moest boodschappen doen want oh ja, we gaan zondag op vakantie
En slapen terwijl mijn moeder Midas heeft geentertaind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |