Hahaha leuk bedacht Lenehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef LeNeHe het volgende:
Waar Klums een mooie echo liet zien en waar we wachten op Bunny's bunny.
Op de een of andere manier herken ik het wel. Ik heb het idee dat ik deze zwangerschap er zomaar bij doe ofzo. Eerder was het uitkijken naar elke woensdag, want weer een week verder, en nu alweer zomaar bijna 24 weken. Ik moet dan ook echt even in mijn agenda kijken hoever ik ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:23 schreef Incantrix het volgende:
KaatjeJannie, ja man, alweer 20 weken! Althans, zaterdag dan. IK vind het bijzonder raar hoe 'vanzelfsprekend' de weken elkaar nu opvolgen, het gaat allemaal vanzelf ofzoNouja, ik klink vast heel suf, maar zo voelt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:03 schreef danic het volgende:
hahaha, nou ik weet het sinds vanmorgen, dus nog even mondje dicht voor iedereen die mij op facebook heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben er ook weer 4 foto's bij gekregen (ik heb er nu serieus een stuk of 9!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Logician78 op 09-08-2012 12:30:51 ]Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja alleen is het ook wel een klap, er is heel veel onderzoek gedaan naar mijn baarmoedermond e.d. destijds en daarna zonder verdere verklaring hebben ze het onderzoek gestopt maar ben altijd met onzekerheid en pijn bij het ... blijven rondlopen, dus het is erg onwerkelijk en voel me ook lichtelijk boos dat hier nooit naar gekeken is door de proffesionals.. Maar beter laat dan nooit natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
Logi wat een mooie echofoto'sen wat fijn dat die gynaecoloog zo allerlei eerdere klachten ineens kon verklaren! Hopelijk is het met die therapie te verhelpen!
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Had je heel wat ellende kunnen besparen als je dit eerder had gewetenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:13 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja alleen is het ook wel een klap, er is heel veel onderzoek gedaan naar mijn baarmoedermond e.d. destijds en daarna zonder verdere verklaring hebben ze het onderzoek gestopt maar ben altijd met onzekerheid en pijn bij het ... blijven rondlopen, dus het is erg onwerkelijk en voel me ook lichtelijk boos dat hier nooit naar gekeken is door de proffesionals.. Maar beter laat dan nooit natuurlijk
Klopt ze zei, 1mnd niets "intern" ook geen vinger etc. ondertussen fysio en over 1mnd bij haar terug komen om te overleggen hoe het gaat en dan weer intern onderzoek hoe het er dan voor staat. Wel fijn hoe ze het aanpakt omdat ik er eigenlijk voor de beeb komquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef rebel-angel het volgende:
en gefeliciteerd natuurlijk, danic
en logi fijn dat alles goed is en gelukkig geen nierbekken gedoe
ach en 1 maand geen sex kom je ook wel overheen![]()
en wat betreft het roze pijltje ik heb geen idee en gok ook altijd fout
maar zo zou ik zeggen meisje, maar ik heb geen idee of dat nou is waar je naar moet kijken
Misschien Biogarde proberenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef Mangostine het volgende:
Ik eet en eet, maar het drukt terug tegen mijn huig.
Is dat zo? Ik dacht dat er al wel iets in ontwikkeling zou zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef WupWup het volgende:
Met 11+6 is daar sowieso nog geen piemel te zienMooie echofoto's! realiseer je je dat je achternaam en geboortedatum erop staan?
Zo hee, wat vliegt de tijd!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:52 schreef Skoap het volgende:
Bunny
Wolk welkom
Jeetje 30 weken vandaag![]()
Oooohquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef SupremeEvil het volgende:
Misschien dat dit helpt Bunny:
[ afbeelding ]
Rammelen maar!![]()
Verder niet bijgelezen...
Ja dat is zeker snel gegaan haha. Om nou te zeggen dat het niet de bedoeling was is natuurlijk niet waar, maar het was niet de verwachting. Het heeft een jaartje geduurd voordat ik zwanger was van Eva.Toen zag ik ineens heel duidelijk wanneer mijn vruchtbare periode was en dat bleek te kloppen. Had ik nu ook, dus dacht ach....eens kijken of het weer luktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Danic, geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Dat is snel gegaan, of niet?
ja, ik ben (buiten haar schoonouders om die op de oudste passen) de enige die weet dat ze nu aan de gang is...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:20 schreef danic het volgende:
En Asy, dat is ook retespannendbijna live te volgen!
Oeh! Dat is ook spannend!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:19 schreef Asyniur het volgende:
danic, wat leuk! Gefeliciteerd!
Mijn lieve overbuur ligt te bevallen en ik vind het retespannend!
Nee, maar minimum en dan een contract van 32-36 uur aanbieden en dan in praktijk altijd 32 schrijven, terwijl het 36 werk was mag welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:29 schreef Asyniur het volgende:
Oi free, genoeg hulptroepen inschakelen dan maar!
En wat fijn dat Tara weer werk heeft zeg! En onder minimum mag toch helemaal niet?
Herkenbaar!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, maar minimum en dan een contract van 32-36 uur aanbieden en dan in praktijk altijd 32 schrijven, terwijl het 36 werk was mag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |