abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115330511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
Logi wat een mooie echofoto's O+ en wat fijn dat die gynaecoloog zo allerlei eerdere klachten ineens kon verklaren! Hopelijk is het met die therapie te verhelpen!
Ja alleen is het ook wel een klap, er is heel veel onderzoek gedaan naar mijn baarmoedermond e.d. destijds en daarna zonder verdere verklaring hebben ze het onderzoek gestopt maar ben altijd met onzekerheid en pijn bij het ... blijven rondlopen, dus het is erg onwerkelijk en voel me ook lichtelijk boos dat hier nooit naar gekeken is door de proffesionals.. Maar beter laat dan nooit natuurlijk :)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:15:04 #52
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115330564
en gefeliciteerd natuurlijk, danic

en logi fijn dat alles goed is en gelukkig geen nierbekken gedoe
ach en 1 maand geen sex kom je ook wel overheen :9

en wat betreft het roze pijltje ik heb geen idee en gok ook altijd fout
maar zo zou ik zeggen meisje, maar ik heb geen idee of dat nou is waar je naar moet kijken
W
Z
E
pi_115330568
Danic, van harte, leuk!

Logi, goeie foto's O+ ik heb geen idee qua roze pijltje.
En fijn dat er nu eindelijk actie wordt ondernomen op je klachten!

Ik ben misselijk ;(
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:15:53 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115330587
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:13 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Ja alleen is het ook wel een klap, er is heel veel onderzoek gedaan naar mijn baarmoedermond e.d. destijds en daarna zonder verdere verklaring hebben ze het onderzoek gestopt maar ben altijd met onzekerheid en pijn bij het ... blijven rondlopen, dus het is erg onwerkelijk en voel me ook lichtelijk boos dat hier nooit naar gekeken is door de proffesionals.. Maar beter laat dan nooit natuurlijk :)
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Had je heel wat ellende kunnen besparen als je dit eerder had geweten :{
pi_115330606
Ik zie daar dus echt een piemel in :+

En snel wat eten Mang :*
pi_115330650
Ik eet en eet, maar het drukt terug tegen mijn huig.
pi_115330654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:15 schreef rebel-angel het volgende:
en gefeliciteerd natuurlijk, danic

en logi fijn dat alles goed is en gelukkig geen nierbekken gedoe
ach en 1 maand geen sex kom je ook wel overheen :9

en wat betreft het roze pijltje ik heb geen idee en gok ook altijd fout
maar zo zou ik zeggen meisje, maar ik heb geen idee of dat nou is waar je naar moet kijken
Klopt ze zei, 1mnd niets "intern" ook geen vinger etc. ondertussen fysio en over 1mnd bij haar terug komen om te overleggen hoe het gaat en dan weer intern onderzoek hoe het er dan voor staat. Wel fijn hoe ze het aanpakt omdat ik er eigenlijk voor de beeb kom O+
pi_115330665
Danic gefeliciteerd *O*
pi_115330666
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:17 schreef Mangostine het volgende:
Ik eet en eet, maar het drukt terug tegen mijn huig.
Misschien Biogarde proberen :P
pi_115330711
Logi wat fijn van de goede echo O+ En ik hoop dat je klachten nu snel over zullen zijn. Wel erg vervelend dat je zo lang met pijn hebt moeten rond lopen :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115330758
SE O+ Smelt!!! O+

Bunny, klinkt heerlijk! :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:22:19 #62
258612 nytar
boys boys boys
pi_115330795
welkom danic!

En fijn van de goeie meting logi :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:22:44 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115330804
Danic van harte!

Logi, fijn dat ze een oorzaak kunnen achterhalen voor je klachten, maar een maand niet seksen -O- .

En qua roze pijltje zag ik er een meisje in :') ik vrees dat je toch nog even zult moeten wachten!
En verder *O* omdat alles goed is!!!
pi_115330845
Met 11+6 is daar sowieso nog geen piemel te zien ;) Mooie echofoto's! realiseer je je dat je achternaam en geboortedatum erop staan?
pi_115330970
Mooie plaatjes Logi! Mij kun je echt alles wijsmaken met zo'n echo, dus aan mij heb je niet veel. Bij mij moest ze echt even tussen-de-beentjes plaatjes maken om te laten zien dat het meisjes zijn.

En Klumsy. Ik ben zo blij voor je O+

Danic en Wolk: gefeliciteerd!

Ook benieuwd hoe het bij Kyara gegaan is!

Gisteren heel de dag rondgehobbeld door Ouwehands. Gelukkig goed geslapen maar mijn spieren stribbelen tegen vandaag. Man en kinderen zijn naar het strand en ik geniet vandaag van mijn rust. Hopelijk een goede dag voor iedereen hier!
Met een meidenkwartet
pi_115331011
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef WupWup het volgende:
Met 11+6 is daar sowieso nog geen piemel te zien ;) Mooie echofoto's! realiseer je je dat je achternaam en geboortedatum erop staan?
Is dat zo? Ik dacht dat er al wel iets in ontwikkeling zou zijn :D

En bedankt zal die eens weghalen :D
pi_115331279
Dank meiden! Ik zweef een beetje door de dag merk ik.
Ik had het nergens aan gemerkt, dus waarom ik nou perse vanmorgen die test wilde doen :?
Het enige andere ding was dat ik eergisternacht heb gesnurkt als een volwassen vent, en dat deed ik tijdens de zwangerschap van Eva ook. Alleen niet al zo heel vroeg.
Dat betekend dat het logeerbed ws weer veelvuldig gebruikt gaat worden.

Ook gaat mijn hoofd gelijk 150 km/h tijdens het bedenken wat we allemaal moeten doen :+ Maar tijd genoeg dus nog.
Eerst eens inlezen in mvm, vorige keer niet gedaan, maar misschien nu maar wel doen. Zeker toen ik las dat er een tekort aan piesende zwangeren is.
pi_115331565
Danic, klopt jouw teller dat Eva nu 1 is? Zo ja, leuk! En gefeliciteerd!
pi_115331642
ja klopt, ze is 15 maanden.
pi_115332085
Niet bijgelezen maar ik moet Danic ook hier even feliciteren. van harte!!!! Leuk toch nog een keer samen zwanger!!!!

Las dat ik wolk ook mag feliciteren.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:04:00 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_115332188
Danic, wat leuk! Van harte! Weer iemand van mijn ' lichting' :P
pi_115332295
Ohhhhhhh Danic wat leuk :D
Gefeliciteerd!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115332361
Iedereen bedankt voor de felicitaties.

Danic gefeliciteerd, dat door de dag heen zweven komt me bekend voor, moet vandaag een rapportage opleveren maar heb moeite om iets op papier te zetten.

Logi fijn dat ze de oorzaak hebben gevonden ik hoop dat de bekkenbodem fysio helpt.
pi_115332444
Danic welkom *O*

Logi, fijn dat de nekplooi zo op het eerste gezicht gunstig uit valt. En dat er wellicht een verklaring is voor die klachten, waar hopelijk ook iets aan gedaan kan worden! Wens je er veel succes mee!
pi_115332486
Zweven, het klinkt zo lief O+

ps: iemand een tip waar je leuke positie jassen kan kopen? Ik zat eens op MP te kijken en viel me vies tegen erg weinig te vinden in mijn maat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')