ik kan het niet vinden zo 1-2-3, maar er staat mij iets van bij dat het niet zo belachelijk hoog was an sich hoor, iets van 8.6 ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:24 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als je wilt doen erg graag!
Dat mijn ijzer de vorige keer zo hoog was (maar binnen de marges) heeft er wel voor gezorgd dat er geen bloedtransfusie nodig was na de fluxus.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Kyara het volgende:
Danic, wat leuk!![]()
![]()
Weer samen zwanger! (ok, de vorige keer was het een week of zo en toen moest jij zo nodig bevallen
)
Het is inderdaad een 2-eiige tweeling maar die placenta kan dan blijkbaar nog steeds gedeeld worden (al is dat niet de verwachting).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:49 schreef pessie het volgende:
Kyara als ze allebei een eigen vruchtzak hebben duidt dat toch op 2-eiïg en dus een eigen placenta? Correct me if I'm wrong.
Fijn dat ze het allebei zo goed deden!
Onze plannen om toch nog in september even op vakantie te gaan nemen steeds serieuzere vormen aanheb heel veel zin om te gaan door alles. Lijkt me heerlijk. Vandaag een nieuwe tankini gescoord
met zomerjurkje met buikgroeiruimte
Daar ben je toch zelf bij? Niemand die je kind komt afpakken omdat de box niet goedgekeurd isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eens zitten googlen op de veiligheidseisen waar een box aan moet voldoen... waarschijnlijk gaat de box waar ik vroeger in heb gelegen (een heel mooie witte met bloemetjes) niet door de keuring komen![]()
Dan maar een nieuwere box scoren op marktplaats en die pimpen denk ik
n.ikk.i en ze is bijna 8 pond!quote:
De spijlen je ver uiteen bijvoorbeeld? Ik zou het ook niet aandurven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf bij? Niemand die je kind komt afpakken omdat de box niet goedgekeurd is
Wat zou er is mee zijn dan?
En de overbuuf is bevallen van een meisje <3
wat is te ver? dat vroeg ik toch ook? wat er mis was?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef -Spring het volgende:
[..]
De spijlen je ver uiteen bijvoorbeeld? Ik zou het ook niet aandurven.
Jep we redden het nog wel een dagje. Morgen meld ik me waarschijnlijk vrij laat ivm met ziekenhuis en seroniteitsonderzoek. En dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. óf ik pers mijn kleintje er vanavond gewoon uit natuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Bunny houd je het nog een beetje vol?
Dat laatste zou het mooist zijn natuurlijk! Succes morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef _Bunny_ het volgende:
[..]
Jep we redden het nog wel een dagje. Morgen meld ik me waarschijnlijk vrij laat ivm met ziekenhuis en seroniteitsonderzoek. En dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. óf ik pers mijn kleintje er vanavond gewoon uit natuurlijk
De normen zijn vaak zo streng dat het sowieso nooit meer iets mis kan gaan. Dat wil niet zeggen dat als de spijlen bijv een 0,5 cm verder uit elkaar staan, het meteen levensbedreigend isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef -Spring het volgende:
Het ging me om dat 'afpakken als ie niet goedgekeurd is'.
Dat vind ik geen reden om de bewust de veiligheidsnormen te negeren. Die zijn er niet voor niks. Ik zou het dus zelf niet aandurven, ongeacht wat de reden is. Heb er zelf nl te weinig verstand van om dat in te kunnen schatten.
Wat was er 'mis' met jullie wiegje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |