abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115344382
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:24 schreef Kyara het volgende:

[..]

Als je wilt doen erg graag!

Dat mijn ijzer de vorige keer zo hoog was (maar binnen de marges) heeft er wel voor gezorgd dat er geen bloedtransfusie nodig was na de fluxus.
ik kan het niet vinden zo 1-2-3, maar er staat mij iets van bij dat het niet zo belachelijk hoog was an sich hoor, iets van 8.6 ofzo.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_115344393
gefeliciteerd danic *O*

en nu ben ik snel weer weg :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 9 augustus 2012 @ 18:49:45 #128
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115345867
Kyara als ze allebei een eigen vruchtzak hebben duidt dat toch op 2-eiïg en dus een eigen placenta? Correct me if I'm wrong.
Fijn dat ze het allebei zo goed deden!

Onze plannen om toch nog in september even op vakantie te gaan nemen steeds serieuzere vormen aan *O* heb heel veel zin om te gaan door alles. Lijkt me heerlijk. Vandaag een nieuwe tankini gescoord :P met zomerjurkje met buikgroeiruimte :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:09:42 #129
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_115346496
Danic van harte gefeliciteerd! *O*

Welke iOS app vinden jullie fijn tijdens de zwangerschap?
A grand adventure has begun.
pi_115347105
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:34 schreef Kyara het volgende:
Danic, wat leuk! *O* *O* *O* Weer samen zwanger! (ok, de vorige keer was het een week of zo en toen moest jij zo nodig bevallen :P )
:D Lekker ding! Het mocht toen een keer tijd worden zeg! Ze was al een week te laat :+
pi_115347247
Danic, gefeliciteerd *O* een broertje of zusje voor Eva O+

Of je doet ff een Kyara :D

Ik was bij nr 2 ook veel sneller zwanger (2e maand van het proberen) dan bij nr1 (9 maand geprobeerd).
Kennelijk is een zwangerschap goed voor je vruchtbaarheid :)
pi_115347328
Nou vind je het heel erg Octo?
Hoewel de zweverige nicht van mijn schoonouders heeft gezegd dat wij drie kinderen krijgen (toen ik zwanger was van Eva). De eerste werd een meisje en daarna een tweeling.
Zal mij benieuwen.
Hoe leuk het ook klinkt, voor mij hoeft dat niet perse.

Gaat ze ineens editten: hier dus ook zo, een jaar voor Eva, 2 maanden voor deze uk.
pi_115347449
Logi, wat een goed cadeaupakket trouwens! Je geeft een bak geld uit, maar je krijgt er wel hele goeie en praktische cadeaus voor terug! ^O^

Coco, het ziet er heel gaaf uit, maar ik wordt er niet warm van, meer omdat ik van gedachten ben dat elektrisch spul altijd kapot gaat en dan?? Zeker als je hier geen verkooppunt hebt, wat doe je dan met je garantie?
Niet vervelend bedoeld hoor verder, want ze zien er beiden super uit, maar meer uit praktisch oogpunt.

Kyara, fijn dat alles goed was/is! Een twee-eiige tweeling dus!
pi_115347828
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:49 schreef pessie het volgende:
Kyara als ze allebei een eigen vruchtzak hebben duidt dat toch op 2-eiïg en dus een eigen placenta? Correct me if I'm wrong.
Fijn dat ze het allebei zo goed deden!

Onze plannen om toch nog in september even op vakantie te gaan nemen steeds serieuzere vormen aan *O* heb heel veel zin om te gaan door alles. Lijkt me heerlijk. Vandaag een nieuwe tankini gescoord :P met zomerjurkje met buikgroeiruimte :P
Het is inderdaad een 2-eiige tweeling maar die placenta kan dan blijkbaar nog steeds gedeeld worden (al is dat niet de verwachting).

Lekker Pessie! Weet je al waarheen? Ik heb voor het najaar een normaal badpak met extra buikruimte gekocht, maar vraag me af of daar ook een tweelingbuik in past.

Danic :D
Zou wel leuk zijn als jij ook een tweeling krijgt O+

De vk zei ook dat ik er niet op moest rekenen om tot 34 weke te werken. Mijn baas gaat echt zo blij met me zijn.... :X
pi_115348101
Zou het ook wel bijzonder vinden Kyara, maar ik denk dat het pittig genoeg wordt met een tweede en Eva die net geen twee is. Hoewel het best een zelfstandig meisje aan het worden is, is het eerste jaar behoorlijk pittig geweest omdat het zo'n felle tante is.
Ik heb grote bewondering voor jou in deze situatie. Het klinkt echt geweldig, maar ik kan me ook voorstellen dat het straks zwaar gaat worden. Petje af iig!

En die baas van jou? Die kan de boom in. Hij mag al blij zijn als je zo lang doorwerkt. Echt, ik lees hier wel meer verhalen over horken van werkgevers, dat gaat echt helemaal nergens over!
Ben benieuwd wat ze bij mij straks gaan zeggen. Ben nog geen jaar weer aan het werk :X Ben vorig jaar 5 september weer begonnen haha.
pi_115348278
Ja, ik ben sinds 1 april weer aan het werk. En ze mogen blij zijn als ik tot de kerst door kan werken. Maar goed, het is toch een eikel dus pech gehad. maar goed, daar ben ik nu wat meer op voorbereid
pi_115348373
Ene oor in, andere oor uit....
Of maakt hij het je echt moeilijk?
pi_115348405
Danic!!! Gefeliciteerd! *O*

Kyara; fijn dat alles er zo hie uitzag.

Logi ook fijn dat er duidelijkheid is over wat er is met je bekkenbodem. Ik hoop dat er snel verbetering in komt. Vriendin van mij had een soortgelijk probleem na de bevalling. Gelukkig gaat het nu beter na oefeningen van de fysio.
Hoop dat dat voor jou ook geldt.

Kreeg net een uitnodiging van het UWV voor een verplichte bijeenkomst volgende week van 13.30-15.30 uur. Om te evalueren hoe het gaat met de banenjacht. Ben dan al bijna 37 weken zwanger dus weet niet zo goed wat ik daar moet doen.
Heb op 17 juli al zwangerschapsverlof aangevraagd maar alleen een bevestiging gekregen van ontvangst waarin staat dat ze de aanvraag gaan beoordelen.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:58:40 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115348447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb eens zitten googlen op de veiligheidseisen waar een box aan moet voldoen... waarschijnlijk gaat de box waar ik vroeger in heb gelegen (een heel mooie witte met bloemetjes) niet door de keuring komen -O-

Dan maar een nieuwere box scoren op marktplaats en die pimpen denk ik :)
Daar ben je toch zelf bij? Niemand die je kind komt afpakken omdat de box niet goedgekeurd is :D
Wat zou er is mee zijn dan?

En de overbuuf is bevallen van een meisje <3
pi_115348590
Leuk asy, weet je hoe ze heet?

Lenehe, misschien een goed moment om te vragen hoe het met je aanvraag staat.
pi_115348757
gefeliciteerd Wolk en Danic!

Vandaag hier een offday, hoofdpijn, misselijk, heujdieheuj! en waar ik normaal een ibuprofen naar binnen prop moet ik het nu doen met paracetamol... werkt niet bij me.

Volgende week een paar daagjes in Limburg vertoeven, hopelijk met mooi weer!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:11:15 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115348976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef danic het volgende:
Leuk asy, weet je hoe ze heet?

n.ikk.i en ze is bijna 8 pond! :o

Oh en ik heb nog een H&M positiewinterjas liggen, maat L. Iemand interesse?
Dan maak ik foto's.
pi_115349595
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:58 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Daar ben je toch zelf bij? Niemand die je kind komt afpakken omdat de box niet goedgekeurd is :D
Wat zou er is mee zijn dan?

En de overbuuf is bevallen van een meisje <3
De spijlen je ver uiteen bijvoorbeeld? Ik zou het ook niet aandurven.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:30:41 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115350063
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef -Spring het volgende:

[..]

De spijlen je ver uiteen bijvoorbeeld? Ik zou het ook niet aandurven.
wat is te ver? dat vroeg ik toch ook? wat er mis was?
kijk, volgens alle boekjes zou onze wieg ook niet veilig zijn. toch hebben beide jongens erin geslapen
pi_115350423
Het ging me om dat 'afpakken als ie niet goedgekeurd is'. :)

Dat vind ik geen reden om de bewust de veiligheidsnormen te negeren. Die zijn er niet voor niks. Ik zou het dus zelf niet aandurven, ongeacht wat de reden is. Heb er zelf nl te weinig verstand van om dat in te kunnen schatten.

Wat was er 'mis' met jullie wiegje dan?
pi_115351041
Kyara een tweeling, wow wat bijzonder!

Danic gefeliciteerd met je zwangerschap!

Logi wat in dat je nu eindelijk weet waar de pijnen vandaan komen. Ik hoop voor je dat het nu dan ook met oefeningen ed snel minder zal worden!

Bunny houd je het nog een beetje vol?

En ik zag nog een verse baby voorbij komen!

Ik heb vandaag nog wat spulletjes gehaald voor de baby, meer praktische zaken zoals waskussenhoezen enzo. De oudste heeft een setje kleertjes uitgekozen, nu moeten we alleen nog een nieuwe commode en een nieuw bedje voor de oudste. Ik wil nu alles zo snel mogelijk af hebben, je weet nooit wat er nog met opnames ed gaat gebeuren.

Oh ja en op kraamvisite geweest in het geboortehotel bij mijn overbuurvrouw uit het zh. Geboortehotel lijkt mij echt helemaal niks. Ik ga wel fijn naar huis! Zij was overigens ook met 37wk ingeleid met dezelfde problemen als ik, echt een inieminie mensje!
pi_115351770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Bunny houd je het nog een beetje vol?

Jep we redden het nog wel een dagje. Morgen meld ik me waarschijnlijk vrij laat ivm met ziekenhuis en seroniteitsonderzoek. En dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. óf ik pers mijn kleintje er vanavond gewoon uit natuurlijk
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_115351846
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:01 schreef _Bunny_ het volgende:

[..]

Jep we redden het nog wel een dagje. Morgen meld ik me waarschijnlijk vrij laat ivm met ziekenhuis en seroniteitsonderzoek. En dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. óf ik pers mijn kleintje er vanavond gewoon uit natuurlijk
Dat laatste zou het mooist zijn natuurlijk! Succes morgen
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:10:55 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_115352385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:37 schreef -Spring het volgende:
Het ging me om dat 'afpakken als ie niet goedgekeurd is'. :)

Dat vind ik geen reden om de bewust de veiligheidsnormen te negeren. Die zijn er niet voor niks. Ik zou het dus zelf niet aandurven, ongeacht wat de reden is. Heb er zelf nl te weinig verstand van om dat in te kunnen schatten.

Wat was er 'mis' met jullie wiegje dan?
De normen zijn vaak zo streng dat het sowieso nooit meer iets mis kan gaan. Dat wil niet zeggen dat als de spijlen bijv een 0,5 cm verder uit elkaar staan, het meteen levensbedreigend is ;)
Dat wilde ik er mee zeggen.

Hij is helemaal dicht...
maar hij is dan ook al meer dan 71 jaar oud O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:40:59 #150
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115354563
Bunny, succes morgen ^O^
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo