Ik vind dameshockey altijd wel vermakelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ach, ik vind het op z'n tijd wel vermakelijk om te zien.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Cara het volgende:
HEE HIJ WAS OP DE VOET NEE NIET OH HIJ WAS OP DE VOET JA NEE TOCH NEE WEL JA OP DE VOET PASS HEE OP DE VOET PASS VOET PAS HEE EEN STRAFBAL NEE WAAROM DAN NIET GEWOON DAT IS NIET ZO MAAR WAT IS DE REGEL DAN JA WEET IK NIET MAAR DIE WAS OP DE VOET PASS SCHOT HEE DIE WAS OP DE VOET NEE DIE WAS NIET OP DE VOET NEDERLAND KAN ERUIT MAAR DIE PASS WAS OP DE VOET NEE HIJ WAS NET LANGS DE VOET EN NU DE COUNTER HEE MET DE VOET IN DE GOAL SCHIETEN DAT MAG NIET HE
The truth about the universe zou ik voor gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
What do you wish for? A cure for aids, worldpeace, the truth about the universe, Dutch women Hockeycoach?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Cara het volgende:
HEE HIJ WAS OP DE VOET NEE NIET OH HIJ WAS OP DE VOET JA NEE TOCH NEE WEL JA OP DE VOET PASS HEE OP DE VOET PASS VOET PAS HEE EEN STRAFBAL NEE WAAROM DAN NIET GEWOON DAT IS NIET ZO MAAR WAT IS DE REGEL DAN JA WEET IK NIET MAAR DIE WAS OP DE VOET PASS SCHOT HEE DIE WAS OP DE VOET NEE DIE WAS NIET OP DE VOET NEDERLAND KAN ERUIT MAAR DIE PASS WAS OP DE VOET NEE HIJ WAS NET LANGS DE VOET EN NU DE COUNTER HEE MET DE VOET IN DE GOAL SCHIETEN DAT MAG NIET HE
Die wordt iedere week voorgelezen door Morgan Freeman. Zou ik persoonlijk niet voor gaan. Maar dat zijn keuzes hè!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The truth about the universe zou ik voor gaan
quote:Ik denk dat de finale nl argentina gaat zijn
Wat trek je aan dan Maxima?
dat zegt ook genoeg over haar, wat een ontiegelijk jankmietje is datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Ellen Hoog is een lekker wijf man, jammer dat die kneus van TMF haar neukt
TOen ze 20 was, zag ze er beter uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Ellen Hoog is een lekker wijf man, jammer dat die kneus van TMF haar neukt
Gooisch hehquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Cara het volgende:
[..]
dat zegt ook genoeg over haar, wat een ontiegelijk jankmietje is dat
Cure for cancer, nee want survival of the fittest.. overbevolking en zulks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wordt iedere week voorgelezen door Morgan Freeman. Zou ik persoonlijk niet voor gaan. Maar dat zijn keuzes hè!
ik zou oprecht zeggen, tuurlijk die meid neuk ik wel, maar ik zou er echt niets mee willenquote:
Oorlog met Chinaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cure for cancer, nee want survival of the fittest.. overbevolking en zulks.
Word peace, nee want illusie/utopie maar als het kan zou ik het nog niet doen, oorlogen draaien om geld en ook weer overbevolking.
Hockey coach
Ik ook niet, gooische vrouwenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zou oprecht zeggen, tuurlijk die meid neuk ik wel, maar ik zou er echt niets mee willen
Ik heb 4 stiefzussen en 1 echte.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat je echte zus was
Hehehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, met je stiefzus gaan is niet illlegaal of raar toch?
Raar tjah, ligt eraan op welk moment ze stiefzus zijn gewordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Wel raar man. Maar zie ze niet zo vaak hoor, alleen mijn eckte zusje.
en is minder gek dan met je eigen nichtje gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar tjah, ligt eraan op welk moment ze stiefzus zijn geworden
5quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe veel papa's hebben die 5 samen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe veel verschillende bedoel ik
Klopt. Maar je nichtje is dan ook van hetzelfde bloed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
en is minder gek dan met je eigen nichtje gaan
Jij wilde al familie van hooidraad worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat? Ben ik niet goed genoeg om familie van je te worden?
"Gewoon 3"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon 3 hé. Mijn papa, stiefpa en de andere.
Maatje van me heeft per ongelijk een keer het bed gedeeld met zijn achternichtje en daar kwamen ze pas later die week achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Maar je nichtje is dan ook van hetzelfed bloed.
Hooidraad wilde mij als familie! Wel opletten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wilde al familie van hooidraad worden.
Aah zo, ja. Laat maarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch logisch met gescheiden ouders?
Dochter van een neef/nicht. Opzich is de kans op inteelt al een stuk kleiner dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me heeft per ongelijk een keer het bed gedeeld met zijn achternichtje en daar kwamen ze pas later die week achter.
Als je in je eigen dorp neukt is de kans dat het een achternicht is al redelijk grootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dochter van een neef/nicht. Opzich is de kans op inteelt al een stuk kleiner dan.
Ligt aan de grootte van je dorp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je in je eigen dorp neukt is de kans dat het een achternicht is al redelijk groot
Dat zou nog mogelijk zijn om ze allemaal te kennen en een vorm van sociale relatie er mee te hebben volgens Dunbar's Number maar dan zit je wel op de max, gemiddeld max van de meeste is 160 dacht ik.quote:
Ik ben met alles eerstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Begon Happel vanmiddag over, nu op de Facebook van Voetbalzone
quote:Braziliaans wonderkind is volgende topaankoop PSG
Paris Saint-Germain heeft opnieuw de knip getrokken voor een aanvallende versterking. De Fransen gaven deze zomer al vele miljoenen uit aan Zlatan Ibrahimovic en Ezequiel Lavezzi en maken woensdagavond op de website van de club ook melding van de komst van Lucas Moura. De fans van PSG zullen echter nog even geduldig moeten zijn: Lucas maakt het kalenderjaar nog af bij Sao Paulo en zal pas in januari 2013 de overstap naar de Ligue 1 maken.
Snap niet waarom die gozer uberhaupt geld in PSG stopt.. als je het over een debiele club hebtquote:
Van Persie naar Man United is nu wel zo goed als zeker. Daarbij zal het klimaat + landgenoten ook wel meespelen over het algemeen slagen Brazilianen nou niet bepaald in Engeland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt kiezen uit PSG en United en kiest toch voor PSG, kankerdom.
Ik hoop dat die arabier weer vertrekt zoals bij Malagaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snap niet waarom die gozer uberhaupt geld in PSG stopt.. als je het over een debiele club hebt
Als die supporters niet kunnen rellen tegen een andere club, dan slaan ze mekaar de kop wel in.
Die Arabier heeft uberhaupt nooit salarissen gegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die arabier weer vertrekt zoals bij Malaga
Dat is inderdaad wel in de meest letterlijke zin van het woord leuk en lachen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
Het hele Franse voetbal vind ik nooit zo leuk, behalve het Nationale team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |