Ik heb 4 stiefzussen en 1 echte.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat je echte zus was
Hehehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, met je stiefzus gaan is niet illlegaal of raar toch?
Raar tjah, ligt eraan op welk moment ze stiefzus zijn gewordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Wel raar man. Maar zie ze niet zo vaak hoor, alleen mijn eckte zusje.
en is minder gek dan met je eigen nichtje gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar tjah, ligt eraan op welk moment ze stiefzus zijn geworden
5quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe veel papa's hebben die 5 samen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe veel verschillende bedoel ik
Klopt. Maar je nichtje is dan ook van hetzelfde bloed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
en is minder gek dan met je eigen nichtje gaan
Jij wilde al familie van hooidraad worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat? Ben ik niet goed genoeg om familie van je te worden?
"Gewoon 3"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon 3 hé. Mijn papa, stiefpa en de andere.
Maatje van me heeft per ongelijk een keer het bed gedeeld met zijn achternichtje en daar kwamen ze pas later die week achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Maar je nichtje is dan ook van hetzelfed bloed.
Hooidraad wilde mij als familie! Wel opletten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wilde al familie van hooidraad worden.
Aah zo, ja. Laat maarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch logisch met gescheiden ouders?
Dochter van een neef/nicht. Opzich is de kans op inteelt al een stuk kleiner dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me heeft per ongelijk een keer het bed gedeeld met zijn achternichtje en daar kwamen ze pas later die week achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |