Als je in je eigen dorp neukt is de kans dat het een achternicht is al redelijk grootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dochter van een neef/nicht. Opzich is de kans op inteelt al een stuk kleiner dan.
Ligt aan de grootte van je dorp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je in je eigen dorp neukt is de kans dat het een achternicht is al redelijk groot
Dat zou nog mogelijk zijn om ze allemaal te kennen en een vorm van sociale relatie er mee te hebben volgens Dunbar's Number maar dan zit je wel op de max, gemiddeld max van de meeste is 160 dacht ik.quote:
Ik ben met alles eerstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]
Begon Happel vanmiddag over, nu op de Facebook van Voetbalzone
quote:Braziliaans wonderkind is volgende topaankoop PSG
Paris Saint-Germain heeft opnieuw de knip getrokken voor een aanvallende versterking. De Fransen gaven deze zomer al vele miljoenen uit aan Zlatan Ibrahimovic en Ezequiel Lavezzi en maken woensdagavond op de website van de club ook melding van de komst van Lucas Moura. De fans van PSG zullen echter nog even geduldig moeten zijn: Lucas maakt het kalenderjaar nog af bij Sao Paulo en zal pas in januari 2013 de overstap naar de Ligue 1 maken.
Snap niet waarom die gozer uberhaupt geld in PSG stopt.. als je het over een debiele club hebtquote:
Van Persie naar Man United is nu wel zo goed als zeker. Daarbij zal het klimaat + landgenoten ook wel meespelen over het algemeen slagen Brazilianen nou niet bepaald in Engeland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Je kunt kiezen uit PSG en United en kiest toch voor PSG, kankerdom.
Ik hoop dat die arabier weer vertrekt zoals bij Malagaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Snap niet waarom die gozer uberhaupt geld in PSG stopt.. als je het over een debiele club hebt
Als die supporters niet kunnen rellen tegen een andere club, dan slaan ze mekaar de kop wel in.
Die Arabier heeft uberhaupt nooit salarissen gegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat die arabier weer vertrekt zoals bij Malaga
Dat is inderdaad wel in de meest letterlijke zin van het woord leuk en lachen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
Het hele Franse voetbal vind ik nooit zo leuk, behalve het Nationale team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |