Dit was gewoon een variant op pootje haken maar dan met een stick.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met zo'n stick rondmeppen in de 16 zou niet gewaardeerd worden
Wat is er debiel aan? Vind het bij zulke toernooien wel geinig om naar te kijken en vroeger op de middelbare school vind ik altijd wel geinig om te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef Adames het volgende:
wat een debiele kutsport is dat hockey. Alleen de spelregels zijn wel erg mooi met hun camerabeelden opvragen, tijdstraffen en verschil tussen strafbal en strafcorner.
die stick voelt zo onnatuurlijk en omdat alles in de kleine ruimte is met een kleine bal, is het ook moeilijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er debiel aan? Vind het bij zulke toernooien wel geinig om naar te kijken en vroeger op de middelbare school vind ik altijd wel geinig om te doen.
zie geen fuck van wat ze doen gekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
die stick voelt zo onnatuurlijk en omdat alles in de kleine ruimte is met een kleine bal, is het ook moeilijk om naar te kijken.
Baas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, net als ijshockey..
Dribbelen vanaf de middenlijn alleen op de keeper af.
Of Cissequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:32 schreef Typisch het volgende:
Zie je zo'n Ron Vlaar oid zo'n shootout al nemen in het voetbal.
Ik ga denk ik maar voor een carrière als hockeycoach.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Kut. Wat zou ik daar graag een keer mee onder de douche staan na een wedstrijd.
Geo zei al: '''t is net stofzuigen'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:43 schreef Cara het volgende:
wta een ontzettende strontsport dat hockey. dat van die strafballen was gaaf maar die laatste 10 minuten.. je kan het gvd beter 'olympisch voetzoeker' dan hockey noemen. Het is net alsof ze allemaal massaal als voetballers opzoek gaan naar de schwalbe in de 16 meter, alleen dan gewoon elke 10 seconden
What do you wish for? A cure for aids, worldpeace, the truth about the universe, Dutch women Hockeycoach?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar voor een carrière als hockeycoach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |